T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Na 17 opcji w booku strzela z 8, z czego sens mają 3 (artillery, weapon teams, thunderhulks). Z pozostałych oddziałów liczą się właściwie slaves i giant rats (bo tani). Cała reszta - do zbierania kurzu na półkach. Naprawdę nie wiem czego nie rozumiem. Może np. tego jak z tych założeń złożyć 3 różne style gry...
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
No popatrz, a ja a ostatnich 2 turniejach miałem po drugiej stronie stołu, oprócz tego co wymieniłeś:
- clanraty
- stormverminów
- dzwon
- furmanke
- plague monków
- globki
- szczurzego demona
to plus 6 co Jarek wyliczył do tej pory i mamy 13 (przypadek?) różnych pozycji z AB które pojawiają się na turniejach. Całkiem nieźle bym powiedział, spróbuj znaleźć tyle różnych grywalnych jednostek np w HE.
- clanraty
- stormverminów
- dzwon
- furmanke
- plague monków
- globki
- szczurzego demona
to plus 6 co Jarek wyliczył do tej pory i mamy 13 (przypadek?) różnych pozycji z AB które pojawiają się na turniejach. Całkiem nieźle bym powiedział, spróbuj znaleźć tyle różnych grywalnych jednostek np w HE.
Vermini dostali właśnie nerfa. Potrzebni są po to by Lighting roda przynieść. Reszta.... jak poszło przeciwnikom? Bo ostatnio rozpy szczurów zaczynają wyglądać tak (to jeszcze sprzed nerfa na VG):
Magister Master, General, Thaumaturgy, Wizard Master, Light Armour, Destiny's Call, Book of Arcane Power, Second Awakening - 545
Chief, Bsb, Banner of Discipline, Talisman of the Void - 235
25 Rats-at-Arms, M, S - 260
41 Slaves, M - 214
42 Slaves, M - 218
21 Vermin Guard, M, S, Lighting Rod - 433
4 Thunder Hulks, C, Naphtha Launcher - 515
4 Thunder Hulks, C, Naphtha Launcher - 515
4 Thunder Hulks, C, Naphtha Launcher - 515
1 Dreadmill - 300
1 Dreadmill - 300
1 Weapon Team - Rotary Gun - 150
1 Weapon Team - Rotary Gun - 150
1 Weapon Team - Rotary Gun - 150
Wygląda jak OP shooting. Dobrze widzę, że ta armia jak coś wejdzie w zasięg 24" ładuje 6d6 hitów s5 ap1 bez minusów MW(d3), 9d6*2 hitów s4 ap1 wszystko z qtf i do tego jeszcze 3 kółka, czyli 9hitów s6 ap10 MW(d3)? A to wszystko trafia z bazy na 4+.
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Jedną wygrałem 13, ale tylko dlatego że to była 1 bitwa przeciwnika na 9 ed. W drugiej dostawałem ciężką machę w plecy i skończyłoby się to 0:20, gdyby nie mój kosmiczny fart (szarża spearowcem w zdrowy dzwon na 11 który sam z siebie miał 8 statica, zabicie go w challengu a następnie rozkrecenie całego kloca, a w późniejszych turach jeszcze kółka które w niego wszarżowało - wszystko samym lordem na mega farcie)
Jak z tym grałem, to czułem że jest to strasznie mocne i nic nie mogę z tym nic zrobić. I owszem, obie gry wygrałem, ale gdyby nie niedoświadczenie przeciwnika w 1 i mega fart w 2 to bym obie przegrał. A przegrywanie bitew to nie jest coś, co mi się często zdarza
Jak z tym grałem, to czułem że jest to strasznie mocne i nic nie mogę z tym nic zrobić. I owszem, obie gry wygrałem, ale gdyby nie niedoświadczenie przeciwnika w 1 i mega fart w 2 to bym obie przegrał. A przegrywanie bitew to nie jest coś, co mi się często zdarza
AndrzejAndrzej pisze:A przegrywanie bitew to nie jest coś, co mi się często zdarza
A ja mam ograniczenie do 35% na jednostki strzelające z max S4, AP(1), 24"... I w dodatku są mięciusieńkieJarekK pisze:Wygląda jak OP shooting. Dobrze widzę, że ta armia jak coś wejdzie w zasięg 24" ładuje 6d6 hitów s5 ap1 bez minusów MW(d3), 9d6*2 hitów s4 ap1 wszystko z qtf i do tego jeszcze 3 kółka, czyli 9hitów s6 ap10 MW(d3)? A to wszystko trafia z bazy na 4+.
Nie mam nic przeciwko takiemu zamysłowi (wręcz mi się podoba), ale jednak to stwarza ogromne problemy, jeśli chodzi pozbywanie się wszelkiego śmietnika i odginaczek u wroga.JarekK pisze:A w drugiej armii (WDG) nie masz jednostek strzelających. Jak żyć?
Psy - bardzo mi się podobają, ale jednak skuteczne to one są w pierwszej turze.
Flayers - też fajnie, niestety wymaga to zwykle nie tylko ich poświęcenia, ale i mamy ograniczenie na 15 z batami. Także zakłada obowiązek ich posiadania realnie.
Czy jak mniemam Barbarian Horsemen są kolejnym narzędziem do pozbywania się śmieci? 5ciu panów z tarczami i ight lances to zaledwie 150pkt. Z Battle Fever, nie tylko mają szansę dorwać wrogą jednostkę, ale i walnięcie mają niezłe, nie mówiąc już o 3+ save.
Jeszcze tańsza wersja tylko z paired weapons to 135 pkt - także niezła ekipa do sprzątania śmieci, a ich straty nie żal.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
No ty Andrzej jak przegrywasz to zawsze znajdziesz jakiegoś asa w rękawie... np. Czempiona
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3098
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Wyczuwam potencjalną historię o jakims grubym wałku turniejowymSlayer Zabójców pisze:No ty Andrzej jak przegrywasz to zawsze znajdziesz jakiegoś asa w rękawie... np. Czempiona
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
boziu, co za rozpiska!JimMorr pisze:Vermini dostali właśnie nerfa. Potrzebni są po to by Lighting roda przynieść. Reszta.... jak poszło przeciwnikom? Bo ostatnio rozpy szczurów zaczynają wyglądać tak (to jeszcze sprzed nerfa na VG):
Magister Master, General, Thaumaturgy, Wizard Master, Light Armour, Destiny's Call, Book of Arcane Power, Second Awakening - 545
Chief, Bsb, Banner of Discipline, Talisman of the Void - 235
25 Rats-at-Arms, M, S - 260
41 Slaves, M - 214
42 Slaves, M - 218
21 Vermin Guard, M, S, Lighting Rod - 433
4 Thunder Hulks, C, Naphtha Launcher - 515
4 Thunder Hulks, C, Naphtha Launcher - 515
4 Thunder Hulks, C, Naphtha Launcher - 515
1 Dreadmill - 300
1 Dreadmill - 300
1 Weapon Team - Rotary Gun - 150
1 Weapon Team - Rotary Gun - 150
1 Weapon Team - Rotary Gun - 150
Dredmile sa totalnie OP
We can't stop here. This is bat country.
Akurat w ten weekend grałem SE wyłącznie na CCJimMorr pisze:Tyle że WDG nie mają jednostek strzelających a nie są armią strzelców z jedynymi wartościowymi oddziałami do close combatu. Trochę tak jakby SE miały grać wyłącznie na close combat.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Dreadmill faktycznie jest dobry. Wolałem go z random movementem
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Dokładnie, vs sa naprawdę mocne w tym momencie, brakuje tylko kierowców, żeby ta armia zaczęła dominować turnieje.