T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 445

Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Post autor: JimMorr »

Na 17 opcji w booku strzela z 8, z czego sens mają 3 (artillery, weapon teams, thunderhulks). Z pozostałych oddziałów liczą się właściwie slaves i giant rats (bo tani). Cała reszta - do zbierania kurzu na półkach. Naprawdę nie wiem czego nie rozumiem. Może np. tego jak z tych założeń złożyć 3 różne style gry...

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1039

Post autor: Dancaarkiiel »

Jakoś wątpię, żeby grywalne było 5 pozycji z booka... "xD"
Obrazek

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 445

Post autor: JimMorr »

Dancaarkiiel pisze:Jakoś wątpię, żeby grywalne było 5 pozycji z booka... "xD"
Zapomniałem o kółku... jakoś nie mogę sobie przyswoić że to teraz jeszcze jeden weapon team.
Z tych 6 pozycji 3 są pojedynczymi modelami 0-2 lub 0-3...

AndrzejAndrzej
Chuck Norris
Posty: 531

Post autor: AndrzejAndrzej »

No popatrz, a ja a ostatnich 2 turniejach miałem po drugiej stronie stołu, oprócz tego co wymieniłeś:

- clanraty
- stormverminów
- dzwon
- furmanke
- plague monków
- globki
- szczurzego demona

to plus 6 co Jarek wyliczył do tej pory i mamy 13 (przypadek?) różnych pozycji z AB które pojawiają się na turniejach. Całkiem nieźle bym powiedział, spróbuj znaleźć tyle różnych grywalnych jednostek np w HE.

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Jeszcze herosi! Nie zapominajmy o herosach.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 445

Post autor: JimMorr »

Vermini dostali właśnie nerfa. Potrzebni są po to by Lighting roda przynieść. Reszta.... jak poszło przeciwnikom? Bo ostatnio rozpy szczurów zaczynają wyglądać tak (to jeszcze sprzed nerfa na VG):
Magister Master, General, Thaumaturgy, Wizard Master, Light Armour, Destiny's Call, Book of Arcane Power, Second Awakening - 545
Chief, Bsb, Banner of Discipline, Talisman of the Void - 235
25 Rats-at-Arms, M, S - 260
41 Slaves, M - 214
42 Slaves, M - 218
21 Vermin Guard, M, S, Lighting Rod - 433
4 Thunder Hulks, C, Naphtha Launcher - 515
4 Thunder Hulks, C, Naphtha Launcher - 515
4 Thunder Hulks, C, Naphtha Launcher - 515
1 Dreadmill - 300
1 Dreadmill - 300
1 Weapon Team - Rotary Gun - 150
1 Weapon Team - Rotary Gun - 150
1 Weapon Team - Rotary Gun - 150

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Wygląda jak OP shooting. Dobrze widzę, że ta armia jak coś wejdzie w zasięg 24" ładuje 6d6 hitów s5 ap1 bez minusów MW(d3), 9d6*2 hitów s4 ap1 wszystko z qtf i do tego jeszcze 3 kółka, czyli 9hitów s6 ap10 MW(d3)? A to wszystko trafia z bazy na 4+.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

AndrzejAndrzej
Chuck Norris
Posty: 531

Post autor: AndrzejAndrzej »

Jedną wygrałem 13, ale tylko dlatego że to była 1 bitwa przeciwnika na 9 ed. W drugiej dostawałem ciężką machę w plecy i skończyłoby się to 0:20, gdyby nie mój kosmiczny fart (szarża spearowcem w zdrowy dzwon na 11 który sam z siebie miał 8 statica, zabicie go w challengu a następnie rozkrecenie całego kloca, a w późniejszych turach jeszcze kółka które w niego wszarżowało - wszystko samym lordem na mega farcie)

Jak z tym grałem, to czułem że jest to strasznie mocne i nic nie mogę z tym nic zrobić. I owszem, obie gry wygrałem, ale gdyby nie niedoświadczenie przeciwnika w 1 i mega fart w 2 to bym obie przegrał. A przegrywanie bitew to nie jest coś, co mi się często zdarza ;)

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1509
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

AndrzejAndrzej pisze:A przegrywanie bitew to nie jest coś, co mi się często zdarza ;)
;) ;) ;) ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

JarekK pisze:Wygląda jak OP shooting. Dobrze widzę, że ta armia jak coś wejdzie w zasięg 24" ładuje 6d6 hitów s5 ap1 bez minusów MW(d3), 9d6*2 hitów s4 ap1 wszystko z qtf i do tego jeszcze 3 kółka, czyli 9hitów s6 ap10 MW(d3)? A to wszystko trafia z bazy na 4+.
A ja mam ograniczenie do 35% na jednostki strzelające z max S4, AP(1), 24"... I w dodatku są mięciusieńkie :)

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

A w drugiej armii (WDG) nie masz jednostek strzelających. Jak żyć?
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

JarekK pisze:A w drugiej armii (WDG) nie masz jednostek strzelających. Jak żyć?
Nie mam nic przeciwko takiemu zamysłowi (wręcz mi się podoba), ale jednak to stwarza ogromne problemy, jeśli chodzi pozbywanie się wszelkiego śmietnika i odginaczek u wroga.
Psy - bardzo mi się podobają, ale jednak skuteczne to one są w pierwszej turze.
Flayers - też fajnie, niestety wymaga to zwykle nie tylko ich poświęcenia, ale i mamy ograniczenie na 15 z batami. Także zakłada obowiązek ich posiadania realnie.

Czy jak mniemam Barbarian Horsemen są kolejnym narzędziem do pozbywania się śmieci? 5ciu panów z tarczami i ight lances to zaledwie 150pkt. Z Battle Fever, nie tylko mają szansę dorwać wrogą jednostkę, ale i walnięcie mają niezłe, nie mówiąc już o 3+ save.
Jeszcze tańsza wersja tylko z paired weapons to 135 pkt - także niezła ekipa do sprzątania śmieci, a ich straty nie żal.

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 445

Post autor: JimMorr »

Tyle że WDG nie mają jednostek strzelających a nie są armią strzelców z jedynymi wartościowymi oddziałami do close combatu. Trochę tak jakby SE miały grać wyłącznie na close combat.

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1039

Post autor: Dancaarkiiel »

Porównanie conajmniej nietrafione. :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

No ty Andrzej jak przegrywasz to zawsze znajdziesz jakiegoś asa w rękawie... np. Czempiona :D
Obrazek

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3098
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

Slayer Zabójców pisze:No ty Andrzej jak przegrywasz to zawsze znajdziesz jakiegoś asa w rękawie... np. Czempiona :D
Wyczuwam potencjalną historię o jakims grubym wałku turniejowym
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

JimMorr pisze:Vermini dostali właśnie nerfa. Potrzebni są po to by Lighting roda przynieść. Reszta.... jak poszło przeciwnikom? Bo ostatnio rozpy szczurów zaczynają wyglądać tak (to jeszcze sprzed nerfa na VG):
Magister Master, General, Thaumaturgy, Wizard Master, Light Armour, Destiny's Call, Book of Arcane Power, Second Awakening - 545
Chief, Bsb, Banner of Discipline, Talisman of the Void - 235
25 Rats-at-Arms, M, S - 260
41 Slaves, M - 214
42 Slaves, M - 218
21 Vermin Guard, M, S, Lighting Rod - 433
4 Thunder Hulks, C, Naphtha Launcher - 515
4 Thunder Hulks, C, Naphtha Launcher - 515
4 Thunder Hulks, C, Naphtha Launcher - 515
1 Dreadmill - 300
1 Dreadmill - 300
1 Weapon Team - Rotary Gun - 150
1 Weapon Team - Rotary Gun - 150
1 Weapon Team - Rotary Gun - 150
boziu, co za rozpiska!
Dredmile sa totalnie OP :P
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

JimMorr pisze:Tyle że WDG nie mają jednostek strzelających a nie są armią strzelców z jedynymi wartościowymi oddziałami do close combatu. Trochę tak jakby SE miały grać wyłącznie na close combat.
Akurat w ten weekend grałem SE wyłącznie na CC :wink:
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Dreadmill faktycznie jest dobry. Wolałem go z random movementem ;)

AndrzejAndrzej
Chuck Norris
Posty: 531

Post autor: AndrzejAndrzej »

Dokładnie, vs sa naprawdę mocne w tym momencie, brakuje tylko kierowców, żeby ta armia zaczęła dominować turnieje.

ODPOWIEDZ