8 Edycja Warhammera I

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Re: 8 Edycja Warhammera

Post autor: MUKER »

Nie wiem na ile to fake a ile po części prawda, ale sobie ostatnio poczytałem temat na Warserze i TWF i z takich rzeczy powtarzających się:

- ruch: każdy się rusza na zasadzie chodzimy jak chcemy byle zmieścić się w (2x)M, czyli jak FC,
- szarża: będzie na zasadzie X*M + Yk6 (gdzie X = 1 albo 2, Y nie jest pewne, możliwe też np. że X=1, Y=2 ale wybieramy najwyższy z tego 2k6)
- fcg będzie wpływać na ruch, np. banner możliwie będzie dawał przerzut kości na zasięg szarży
- możliwe, że słaby dorzut np. 1 na zasięg szarży, będzie blokował szarże mimo, że jest zasięg (tutaj też command ma pomóc)
- ogry i kawaleria będą mieć impacty (pewnie będzie zasada że się o czołgi nie rozbijają)
- piechota będzie walić z dwóch szeregów
- straty w walce w miarę możliwości nie pochodzą z szeregów walczących
- raczej wraca % kompozycja armii

Podobno większość tego bazuje na nowym bitewniaku LOTRa.
Jak ktoś tu jest bardziej ogarnięty w temacie, niech potwierdzi lub zaprzeczy.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Beznadziejnie to wygląda. Widzę ze battl zmieni się już całkowicie w "grę" dla turlaczy.

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5910
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

wszystko prócz piechoy walącej z 2 rank i impaków kawy to porażka

Awatar użytkownika
Dziki
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 150
Lokalizacja: Limanowa

Post autor: Dziki »

Ale bez sensu. Mam nadzieje, że to się nie sprawdzi.
"...And in that time of darkness,
Man became Beast and Beast became Man..."

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5678

Post autor: Afro »

to z losowym zasięgiem szarży wydaje się być dosyć wątpliwe (mam nadzieję)
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

Avian wydaje się być osobą, która cosik wie. I to chyba jedyna rzecz, która potwierdził. W sumie dwie: losowa szarża i że command pomaga przy tym (ale nie pisał jak, w LOTR sztandar daje przerzut kości więc może to samo). Ale nie śledze na tyle warseera i wtf, żeby wiedzieć czy Avian zawsze wszystko wie czy nie.

Linki:
Warsser
TWF
Ostatnio zmieniony 11 mar 2010, o 11:35 przez MUKER, łącznie zmieniany 1 raz.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
Lueviel
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 199
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Lueviel »

Afro pisze:to z losowym zasięgiem szarży wydaje się być dosyć wątpliwe (mam nadzieję)
W Wh40k to się świetnie sprawdza, więc może GW chce tą zasadę przenieść na pole WFB...choć nie wiem jak wtedy wyglądałaby ucieczka (przed czy po dorzucie cali)...
WFB: Ogre Kingdoms

Awatar użytkownika
Nordri
Chuck Norris
Posty: 575
Lokalizacja: Greifenhagen

Post autor: Nordri »

Ale w 40k dzieje się tak tylko w trudnym terenie, a nie normalnie. Obstawiam że (niestety) będzie więcej turlania i jakoś głupio uproszczone zasady.

Awatar użytkownika
Watcher
Chuck Norris
Posty: 393
Lokalizacja: Chodzież

Post autor: Watcher »

Nordri pisze:Ale w 40k dzieje się tak tylko w trudnym terenie, a nie normalnie.
Eldarzy mają tak normalnie. Bieg a potem szarża.

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2937
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Chodzi raczej o to, ze jak atakujesz w trudny teren, to masz losowy zasieg szarży ( 2k6 i wybieramy wyższy ). Bieg/feet przed szarżą to już coś innego :P .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Watcher
Chuck Norris
Posty: 393
Lokalizacja: Chodzież

Post autor: Watcher »

Infernal Puppet pisze:Chodzi raczej o to, ze jak atakujesz w trudny teren, to masz losowy zasieg szarży ( 2k6 i wybieramy wyższy ). Bieg/feet przed szarżą to już coś innego :P .
No tak, ale w biegu też jest losowość :) Ale fakt, nie w szarży.

Awatar użytkownika
kubon
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: kubon »

Nową Edycję widze cuś w ciemnych barwach :roll:
‎... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.

And Satan said 'That's what I was thinking'.

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Na warseerze znalazłem zjechaną plotę, uwaga "interaktywne tereny" :lol2:
- bedzie można podpalić lasek(co za tym idzie jednostki w nim)
- LT niszcżece murki i inne małe przeszkodzy terenowe. wywalanie bram
- Nowy rodzaj maszyn stosowanych podczas oblężeń "taran"
- Pociski z dział uszkadające kamienne impasy(6W T8 po zniszczeniu rozpryskuje się lub osouwa się w losowym kierunku), czyli krasnoludy bedą mogły zgodnie z fluffem zrzucać lawiny skalne na gobliny
- latacze będą mogły lądować na nowym rodzaju impasów i budynkach o płaskich dachach lub zawisnąć powietrzu(10cali ruchu po teście S) i potem spaść z większym impetem na wroga(na 10 cali po teście S)
- "dziury" płytkie i głębokie
- podpalanie i wyburzanie budynków(w tym LT)
- uciekające jednostki nie rozbijają się impasy(poza dziurą) tylko grzecznie je omijają
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

likaon pisze:Na warseerze znalazłem zjechaną plotę, uwaga "interaktywne tereny" :lol2:
- bedzie można podpalić lasek(co za tym idzie jednostki w nim)
- LT niszcżece murki i inne małe przeszkodzy terenowe. wywalanie bram
- Nowy rodzaj maszyn stosowanych podczas oblężeń "taran"
- Pociski z dział uszkadające kamienne impasy(6W T8 po zniszczeniu rozpryskuje się lub osouwa się w losowym kierunku), czyli krasnoludy bedą mogły zgodnie z fluffem zrzucać lawiny skalne na gobliny
- latacze będą mogły lądować na nowym rodzaju impasów i budynkach o płaskich dachach lub zawisnąć powietrzu(10cali ruchu po teście S) i potem spaść z większym impetem na wroga(na 10 cali po teście S)
- "dziury" płytkie i głębokie
- podpalanie i wyburzanie budynków(w tym LT)
- uciekające jednostki nie rozbijają się impasy(poza dziurą) tylko grzecznie je omijają
Co oni sie nagrali w Bad Company 2? Wszystko ładnie pięknie ale jak ja schowam Bloodka albo lorda na smoczysku przed parkiem maszynowym jak mi osłone zjadą? I świetnie test T na harpiach, żeby wisiały #-o
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

E tam zasłony, najbardizej leśniaki w dupę by dostały z racji popalania lasu
PS
+1 do trafiania jednostek które wiszą w powietrzu
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

Eee... raczej trudniej trafić coś co wisi w powietrzu w rozproszonej formacji.
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Awatar użytkownika
Sebollus
Mudżahedin
Posty: 267
Lokalizacja: Katowice-Vendetta

Post autor: Sebollus »

Interaktywne tereny akurat nie brzmią wg mnie źle , może wyżej wypisane do nich zasady są lekko durne ale sama idea dość mi się podoba. Co do losowego ruchu to myślę że ktoś się walnął i chodziło tak jak w 40K o ruch losowy ale w trudnym terenie( przynajmniej taką mam nadzieję)

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Mhroczny Rycerz pisze:Eee... raczej trudniej trafić coś co wisi w powietrzu w rozproszonej formacji.
taka zasada musi być grywalna...

smok wisi w powietrzu - nie da się go zaszarżować, ale łatwiej w niego trafić - wydaje się w miarę uczciwe :)
Obrazek

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

no to wampiry maja czoko z SD ktory wisi xD

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

Asassello pisze:
Mhroczny Rycerz pisze:Eee... raczej trudniej trafić coś co wisi w powietrzu w rozproszonej formacji.
taka zasada musi być grywalna...

smok wisi w powietrzu - nie da się go zaszarżować, ale łatwiej w niego trafić - wydaje się w miarę uczciwe :)
Nie dla mnie. Gram DE czyli harpie i smok byłyby jeszcze lepsze :D, gram DoCh czyli Blady, Wrona i furie stają sie jeszcze lepsze :D

Dlatego jestem zdecydowanie na nie dla +1 do strzelania do wiszącego przeciwnika :P
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

ODPOWIEDZ