Army Builder DataFile

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Re: Army Builder DataFile

Post autor: gerald_tarrant »

świetny plik
gratz =D>

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

właśnie zobaczyłem, że gw w datafile mają ASL always exept charge
ale było by fajnie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Dalmar
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Warszawa Inkwizytor

Post autor: Dalmar »

Bardzo dziękuje za 8 edycyjne pliczki do AB - świetna robota =D> =D> =D>

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2150
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

empire, Huntsmeni - nie mają longbowa, liczą się do corów i oczywiście są 10+
wiec kompletnie inaczej niż jest to u ciebie ;) chodzi mi o tych huntsmenów, jako upgrade łuczników który jest wyświetlony, gdy kliknie się na łuczników, bo sama jednostka huntsmenów jest ok ;)
a i jeszcze opis pistoletu, teraz ma 12" cali zasiegu i karę za zasięg

Awatar użytkownika
kudlaty960
Mudżahedin
Posty: 229
Lokalizacja: Kraków, AjWajHajm,

Post autor: kudlaty960 »

Mam pytanie czy w Army Builderze można kupować krasnoludzie runy??
"Dobry żołnierz wykonuje rozkazy bez chwili zwątpienia, dobry dowódca wydaje je bez cienia wątpliwości".
TRUE LEGION KRAKÓW

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

pewnie że można

Awatar użytkownika
Barth
Falubaz
Posty: 1317

Post autor: Barth »

Czy jakiejś dobrej duszy chciałoby się uaktualnić plik do AB z nową erratą do Indy Dwarfs of Chaos? [-o<
TUTAJ znaduje się lista zmian nie jest ich dużo, ale zawsze trochę.

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

Barth pisze:Czy jakiejś dobrej duszy chciałoby się uaktualnić plik do AB z nową erratą do Indy Dwarfs of Chaos? [-o<
TUTAJ znaduje się lista zmian nie jest ich dużo, ale zawsze trochę.
też podpisuję się pod petycją :)

Awatar użytkownika
cahir
Falubaz
Posty: 1025
Lokalizacja: Londyn

Post autor: cahir »

Dałoby radę upnąć plik na serwerze innym niż rapidshare? Bo właśnie admini zablokowali nam ten serwis (za dużo porno ściągali ^^). Ewentualnie prosiłbym kogoś o podesłanie mi tego na cahir112@gmail.com
[-o<
"Jeździec patrzy na nią. Ciri widzi błysk oczu w szparze wielkiego hełmu, ozdobionego skrzydłami drapieżnego ptaka. Widzi odblask pożaru na szerokiej klindze miecza trzymanego w nisko opuszczonej dłoni."

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Wrzuciłem zmiany do Chadeków, sprawdźcie czy są zadowalające.

http://www.ligapegaz.hi-net.pl/update2.zip

Oczywiście działa tylko z tą wersją co ja robiłem, więc jak ktoś używa tej z aromanche (czy jak tam się to nazywa) to nie ręczę za rezultaty :D

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

czym edytujesz pliki do AB?
bo tez bym się pobawił :)

Awatar użytkownika
Barth
Falubaz
Posty: 1317

Post autor: Barth »

Nadpisuje ten plik do katalogu data, mam Twoją poprzednią wersje, i dalej mi wyświetla stare staty :(
Jakiś pomysł co mogę robić źle?

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Pamiętaj żeby wybrać ChD Indy GT, bo domyślne są raveningi.

Spróbuj nie nadpisywać, tylko całkiem usuń z data pliki o rozszerzeniu .wf8 a następnie wypakuj tam tego nowego zipa.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

czy bedziesz może ktoś robił pliczek z CHD po tej nowej erracie czy ona jest nieoficjalna?
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

No właśnie zrobiłem, przynajmniej z grubsza - nadałem typy jednostkom, zmieniłem opisy boundów z erraty.

Awatar użytkownika
Barth
Falubaz
Posty: 1317

Post autor: Barth »

Dalej mi nie hula :cry: Chociaż robiłem różne cuda już z nim, łączni z zainstalowaniem od nowa na innej partycji.
Stąd moje pytanie:
Czy zmieniłes koszta kollosusa, immortali, daemonsmitha?
Możliwość wykupienia tarczy i chaos armourów na blunderbussach?

Bo może poprostu te rzeczy są nie zmienione i dlatego myślę, że mi coś nie działa #-o

Innym dziala z nowymi zmianami?

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

nie działa :P

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

musisz się głębiej wczytać w erratę:D
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Barth
Falubaz
Posty: 1317

Post autor: Barth »

To co się zmieniło :

1.) Daemonsmith calość, zupełnie inne zasady:

• 95 points.
• May take up to 75 pts worth of magic items, including an Arcane Item.
• The Arcane Alchemy special rule is completely removed (i.e. no bound spell, not a wizard).
• The Daemon Weapon Bound Daemon table is replaced with the following table:
1 = - 1 Strength, -1 Toughness
2-3 = +2 Initiative, +1 Weapon Skill
4-5 = +2 Attacks
6 = +1 Strength, +1 Toughness

If a Daemonsmith has joined a Daemon Engine or Hell Cannon, he never takes wounds unless he is the last handler alive and may make armour/ward saves as normal. If the Daemon Engine or Hell Cannon is destroyed, the Daemonsmith uses the other handlers as living shields escaping the disaster unharmed. The Daemonsmith is not removed and fights on as normal.

2.) Chaos Dwarf Warriors
• May have Chaos Armour for +2 pt/model.

3.)Chaos Dwarf Annihilators
• 11 points per model.
• Must be five models wide in order to fire.
• May have shields for +1 pt/model.
• May have Chaos Armour +2 pts/model.

4.)Hobgoblins
• An entire unit may have Daemon Eyes +20 points.

5.)Hobgoblin Stikkas
• An entire unit may have Daemon Eyes +20 points.

6.)Obsidian Guard
• 11 pts/model.

7.)Daemoneaters
• 4 Wounds.

8.)Kollossus Daemon Tower 300 pts/model

M WS BS S T W I A LD
Kollossus - - - 5 7 10 - - -
Annihilator 3 4 3 3 4 1 2 1 9

Troop Type: War Machine

The Crew: 10 Chaos Dwarf Annihilators wearing Chaos Armour.

Special Rules
Large Target; Terror; Impact Hits (D6+1); Unbreakable; Slave Lords

Daemonic War Platform
Unlike other war machines, Kollossus Daemon Towers may make march moves and declare charges as normal. The Kollossus may move and shoot, and may declare a Stand and Shoot charge reaction. Additionally, ignore the war machine rules as described in the Warhammer rulebook for ‘Charging a War Machine’ and ‘Warmachines in Close Combat’. The Kollossus Daemon Tower is treated as an ordinary unit for the purposes of charging and close combat. This means any model in base contact/supporting attacks with the Kollossus may attack it and the entire Kollossus crew may attack any unit(s) it is in base contact with. Impact hits use the Strength of the Kollossus (S5).

Annihilator crew (same)
Add: Note that as the crew does not have ranks, their Blunderbusses will always be S3. Remove paragraph about randomizing hits.

Daemon Phlegm (same)

Siege Engine: The Daemon Tower is idea for assaulting castle walls and buildings. When making an assault on a building the entire crew counts as the assault party and gain the Always Strikes First and Devastating Charge special rules until the end of the assault.

Character Mount
As described in the army list entries, a Chaos Dwarf Overlord, Slavemaster or Daemonsmith may ride atop a Kollossus Daemon Tower. Only a single character may ride a single Daemon Tower. When this option is taken, the character replaces one crewmember. Since character models have more wounds than ordinary crew, they will increase the total wounds of the tower as follows: a Kollossus ridden by an Overlord will have 12 Wounds, a Kollossus ridden by a Slavemaster or Daemonsmith will have 11 Wounds. Always the first 9 wounds will be inflicted upon Annihilator crew; the remaining wounds will then affect the character. This means the last crewmember will always be the character.

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Nie no tego faktycznie nie zmieniałem - dodałem klasyfikację jednostek, opisy boundów zmieniłem. Ale dzięki za tak jasne opisanie zmian, wprowadzę je na dniach ;]

ODPOWIEDZ