Nowe modele od GW

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Duderson
Kretozord
Posty: 1644

Re: Nowe modele od GW

Post autor: Duderson »

Jakość a przystępność to dwie różne rzeczy
Lidder pisze:
-There's something large & nurgle-y coming first
To akurat proste - chodzi o podwyżki cen.

argh
Wałkarz
Posty: 63

Post autor: argh »

-Qc- pisze:Poza tym akurat czemu poziom skomplikowania ma byc wyznacznikiem ich jakosci
Bo dzięki temu niektóre osoby mogą czuć się bardziej elitarne bo potrafią się ich nauczyć i je zrozumieć (i chcą na to poświęcić czas). A w konsekwencji mogą z pogardą patrzeć na tych, co grają w gry dla czterolatków. :roll:

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Grajcie w quick startera, jest super, a będzie jeszcze lepszy. Chociaż już zdołali go skomplikować i utrudnić, ale jest kilka fajnych pomysłów.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Vesemirus pisze:Coś nowego :-)Obrazek

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
tak wiec tego.... mam arke pod licza :D
-Qc- pisze:Poza tym akurat czemu poziom skomplikowania ma byc wyznacznikiem ich jakosci
generalnie przy wiekszej szczegolowosci zasad zmniejsza Ci sie problem edge case'ow. Podobnie jak i przy wiekszej szczegolowosci ograniczen robienia rozpiski zmniejsza Ci sie problem z op armiami. Popatrz na maszyne, gdzie kazdy oddzial ma swoje ograniczenie ilosci wystawien i jak to wyglada gdy tiery go zdejmuja ;)

pozatym wieksza szczegolowosc zwieksza roznorodnosc
argh pisze:
-Qc- pisze:Poza tym akurat czemu poziom skomplikowania ma byc wyznacznikiem ich jakosci
Bo dzięki temu niektóre osoby mogą czuć się bardziej elitarne bo potrafią się ich nauczyć i je zrozumieć (i chcą na to poświęcić czas). A w konsekwencji mogą z pogardą patrzeć na tych, co grają w gry dla czterolatków. :roll:
Obrazek

Inferno
Falubaz
Posty: 1115
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Inferno »

Przejrzalem z Grzesiem zasady i zdecydowalismy sie dac AoS'owi szanse wraz ze startem nowej edycji.

Kupujemy podstawke do gry!

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

A są jakieś uber zmiany?

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

A no właśnie. Mamy tu jakiegoś AoSowca? Jeśli tak to wywołuje go do tablicy :mrgreen:
Dalej są 4 strony zasad czy GW dodało piątą :lol2:
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9482
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

generalnie przy wiekszej szczegolowosci zasad zmniejsza Ci sie problem edge case'ow. Podobnie jak i przy wiekszej szczegolowosci ograniczen robienia rozpiski zmniejsza Ci sie problem z op armiami. Popatrz na maszyne, gdzie kazdy oddzial ma swoje ograniczenie ilosci wystawien i jak to wyglada gdy tiery go zdejmuja ;)

pozatym wieksza szczegolowosc zwieksza roznorodnosc

Maszyna jest teraz w mega miejscu głównie dzieki tierom. Róznorodności też masa.

A roznorodność w AoSie jest dosc spora, co z tego ze zasad głównych jest 6 czy 16 stron, jak głównym nosnikiem zasad sa warpscrolle, coś na kształt kart z maszynki. Zasad jest mutlum tak czy owak.

A co do spinowych intepretacji, to jak sa problemy to są faqi + sędzia na turnieju + common sense, chyba w każdym środowisku poza starym wfb te rzeczy wystarczają do komfortowej gry ; ) Kazuistyka na "faze wykłócania" i tak nigdy nie pomoże
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

argh
Wałkarz
Posty: 63

Post autor: argh »

-Qc- pisze:Poza tym akurat czemu poziom skomplikowania ma byc wyznacznikiem ich jakosci
generalnie przy wiekszej szczegolowosci zasad zmniejsza Ci sie problem edge case'ow. Podobnie jak i przy wiekszej szczegolowosci ograniczen robienia rozpiski zmniejsza Ci sie problem z op armiami. Popatrz na maszyne, gdzie kazdy oddzial ma swoje ograniczenie ilosci wystawien i jak to wyglada gdy tiery go zdejmuja ;)

pozatym wieksza szczegolowosc zwieksza roznorodnosc
argh pisze:
-Qc- pisze:Poza tym akurat czemu poziom skomplikowania ma byc wyznacznikiem ich jakosci
Bo dzięki temu niektóre osoby mogą czuć się bardziej elitarne bo potrafią się ich nauczyć i je zrozumieć (i chcą na to poświęcić czas). A w konsekwencji mogą z pogardą patrzeć na tych, co grają w gry dla czterolatków. :roll:
Low quality bait.jpg[/quote]

Jestem urażony - ja tak zupełnie serio, serio. Przynajmniej raz w tygodniu argumentem w dyskusji na temat błędów popełnionych przez GW przy przejściu z WFB na AoS są cztery strony zasad.Ergo - gra dla czterolatków... I bardzo bym chciał, żeby tam to był bait...
Eltharion pisze:A no właśnie. Mamy tu jakiegoś AoSowca? Jeśli tak to wywołuje go do tablicy :mrgreen:
Dalej są 4 strony zasad czy GW dodało piątą :lol2:
Zgłaszam się na ochotnika. Ma być 18! Tylko nie pytaj proszę ile z tego obrazki itp., bo nie wiem :)

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1039

Post autor: Dancaarkiiel »

Druchii pisze:[...]
Po drugie, kto ma czas żeby grać bitwę 3 godziny plus i jeszcze czytac dziesiątki niejasno napisanych zasad. Może to przyciąga ludzi?
T9a jest mega słaba pod względem czytelności zasad i już nie raz to ludzie pisali. Jest to po prostu ujowy angielski. Sorry.
[...]
W AoSie też nie jest tak kolorowo, chociażby przez FAQ'i do wszystkiego co się da, jeśli już wyjdą. :P
Co do reszty jak najbardziej masz rację.
-Qc- pisze:[...] A co do spinowych intepretacji, to jak sa problemy to są faqi + sędzia na turnieju + common sense, chyba w każdym środowisku poza starym wfb te rzeczy wystarczają do komfortowej gry ; ) Kazuistyka na "faze wykłócania" i tak nigdy nie pomoże
Chyba jednak nie, patrząc co się działo na Grandzie W40k w Londynie czy nawet AoS DMP u nas... XD
Obrazek

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Co się działo? xD Sprzedaj ploty.

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

A mozna gdzie te zasady obaczyc?
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1039

Post autor: Dancaarkiiel »

wind_sower pisze:Co się działo? xD Sprzedaj ploty.
W 40k jakiś ziomek takie maniany odwalał, że dostał banana na całe życie (największy master btw) - przypadkowe przesuwanie modeli rękawem/szklanką, naginanie zasad dla siebie, przestawianie kostek oznaczające HP i inne standardowe akcje. Na le reddicie można znaleźć cały artykuł o tym gościu i nawet dowody (gra była streamowana/nagrywana). Po prostu poezja. :P
W AoSie podobno był jakiś drim tim "Pałergejmerów" z "Bogiem Słońcem" na czele (z jakiegoś powodu są niezbyt lubiani :thinking:), krótko mówiąc raczysko do grania przeciwko; coś jak wyżej ale w mniejszym stężeniu.

A wracając do tematu modeli - zazdroszcze graczom wąpierzy, nowe duszki to coś pięknego... <3

Edit: dla zainteresowanych :')))
https://www.reddit.com/r/WarhammerCompe ... _for_life/
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9482
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Bog slonce nie gra w aos ;)

Przesuwal modele i dostal bana? Dziwne, mogl zawolac sedziego xD
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

-Qc- pisze:Bog slonce nie gra w aos ;)

Przesuwal modele i dostal bana? Dziwne, mogl zawolac sedziego xD
O ilę kojarzę Solo to Król Słońce. Bóg Słońce to ktoś inny :lol2:

Awatar użytkownika
Loremaster
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Loremaster »

Zasady do AoS zmiany :
- losowanie o pierwszą turę zamiast ilości dropow
- brak strzelania z combatu, jeżeli przeciwnik jest w 3" to strzelanie tylko do tego unitu
- trudniejsza podwójna tura
- combat ma być jak w 40k czyli szarzujacy pierwsi
- lepszy pile in
- lepszy system magii
- nowy summoning
- oficjalne już mierzenie tylko od podstawek
- nowe lory magii, itemy dla wszystkich

Tak w skrócie.

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Loremaster pisze:Zasady do AoS zmiany :

- oficjalne już mierzenie tylko od podstawek


Tak w skrócie.
O jejku jej xD

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1039

Post autor: Dancaarkiiel »

-Qc- pisze:Bog slonce nie gra w aos ;)

Przesuwal modele i dostal bana? Dziwne, mogl zawolac sedziego xD
Tak jak Debelial napisał, to inny ziomek. No mógłby zawołać, gdyby wiedział, że ziomek w ogóle to robi xD
Dostał banana za całokształt twórczości :^)
Loremaster pisze:Zasady do AoS zmiany :
- losowanie o pierwszą turę zamiast ilości dropow
- brak strzelania z combatu, jeżeli przeciwnik jest w 3" to strzelanie tylko do tego unitu
- trudniejsza podwójna tura
- combat ma być jak w 40k czyli szarzujacy pierwsi
- lepszy pile in
- lepszy system magii
- nowy summoning
- oficjalne już mierzenie tylko od podstawek
- nowe lory magii, itemy dla wszystkich

Tak w skrócie.
Generalnie na plus z tego co czytałem, mam tylko pewne obawy bo podobno zasadami zajmuje się ten sam kolo co w 40stce. :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

To nadal gra w której biegasz strzelasz i szarżujesz 360 stopni, coby nie było 90 stopni pola widzenia dodaje sporo taktyki do gry.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Chyba każda skirmisz ma losa 360° (oprócz warzona bodajże) :roll:
A dalej można strzelać do CC jak gdyby nigdy nic ?
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

ODPOWIEDZ