Co zmieni się w 9 edycji? (Podsumowanie link w 1 poscie)

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

Zablokowany
Pierzasty
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101

Re: Co zmieni się w 9 edycji? (Podsumowanie link w 1 poscie)

Post autor: Pierzasty »

Moje kondolencje warhammerowcy. Naprawdę mi przykro. Co bym nie miał do zarzucenia WHFB, nie zasługiwał na taki los. :(

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

generalnie obraz power gamera wg GW to zarośnięty, wydzierający się i marudzący ochlej w kapturze. To tak z grubsza bo nie przejrzałem jeszcze wszystkich armii...aż strach się bać co dorzucą pozostałe armie xD
imo zajebiste zasady
w sam raz do zabawy, a to chyba o to w tej imprezie chodzi (samo GW od wielu lat w jednej materii ma niezmienne stanowisko -> "to nie jest gra sportowa")

te klocki okreslaja minimalna ilosc modeli.
jezeli scenariusze beda okreslaly max ilosc to nie sa potrzebne punkty.
reszta to kosmetyka np. "Zapraszamy was na impreze ktora zaklada takie i takie scenariusze i gdzie nie dublujemy scroli/gramy na X-wystawien itp.

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Najśmieszniejsze jest to że jeszcze nie wyszła gra a już połowa ludzi w głowach zmienia bądź planuje zmiany zasad. Osobiście całkowicie odpuściłem WFB w jakiejkolwiek formie (jak ktoś pluje w twarz to nie otwierasz ust) ale wracam tu często bo temat beka na maxa:
Ograniczmy scrole
Zróbmy że katapa ma znacznik
Dajmy tym tamto a tamtym zabierzmy to
Jak to byśmy dali to tamto by było ciekawsze
itd. etc. najs
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Lechu
Kretozord
Posty: 1864
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lechu »

Zasady są idealne do zabawy. :)

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Śmiechowe te zasady. Przypominają mi siię turnieje gdzie za przebranie były bonusowe puntky :D
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
dzikki
Kretozord
Posty: 1727

Post autor: dzikki »

Zasady dla krasnoludów są tak krasnoludzkie, że aż mi broda urosła o cal.
""A Dwarf is'n short, he is concentrated in every aspect" !"

shaigan
Wałkarz
Posty: 91
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: shaigan »

Po nowozelandzku: http://www.games-workshop.com/en-NZ/Warhammer#
Jakoś nie mogę tego pudełka znależc w cenach bardziej cywilizowanych, chyba uwzglednili strefy czasowe.
W dolarach australijskich wychodzi 200, dla porownania Dark Vengeance kosztuje 165.

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Zobaczymy co z tego wyniknie.Może być ze hardcorowcy dorobią sobie ograniczenia i będzie się dało grać turniejowo, a w sklepach będzie kupa dzieciaków grała for fun i będzie świeża krew. Ja jestem dobrej myśli.

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Wydaje mi się, że chodzi o rzut z modyfikatorami.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Już widzę że bedziemy robic chyba ograniczenia na ilosc woundow w armii. Bo co za sens wystawiac kawalerie jak mozna demigryfy...
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Karli pisze:Już widzę że bedziemy robic chyba ograniczenia na ilosc woundow w armii. Bo co za sens wystawiac kawalerie jak mozna demigryfy...
No w necie krążą już takie pierwsze próby compowania jak np.
SKIRMISH: 2 hero limit, max of 4 units and 50 wounds total
BATTLE: 3 hero limit, max of 8 units and 100 wounds total
WAR: 4 hero limit, max of 12 units and 150 wounds total

Awatar użytkownika
Byqu
Masakrator
Posty: 2724
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Byqu »

No tak, ale pamiętajmy, że wound woundowi nierówny. Bo może to być chaos khight, a może goblin.
WELCOME TO ESTALIA GENTLEMEN

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Karli pisze:Już widzę że bedziemy robic chyba ograniczenia na ilosc woundow w armii. Bo co za sens wystawiac kawalerie jak mozna demigryfy...
Raczej jakiś mix wound + save, bo faktycznie 10w z sv3+ to delikatnie nie to samo co 10w z sv5+ :)

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Czy ja dobrze widzę względem tych zasad że można:
- wyjść z combatu a nawet biec jeśli w poprzedniej turze nawiązała się walka (oczywiście nie mogę strzelać i szarżować w tej samej turze),
- strzelać do combatu,
- strzelać do jednostki nawet jeśli moja jednostka jej nie widzi ?
- rozumiem że hero w walce wręcz wykorzystuje broń którą nosi, ale stworzenia np smoki wypłacają wszystkie rodzaje ataków (np z pazurów czy paszczy)

Awatar użytkownika
Dzoooma
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Stolica, Wola - "Gamonie"

Post autor: Dzoooma »

Honour of the Clan:
It is a Thane’s duty
to uphold the honour of his clan, and his
fighting prowess is as deadly as his beard is
magnificent. You can re-roll any failed hit
rolls when attacking with a Thane so long
as you have a bigger and more impressive
beard than your opponent.
Trzeba wprowadzić ograniczenie na dozwoloną długość brody coby każdy miał szansę :wink:
Obrazek
Zapytaj mnie co sądzę o GW...

Kastor Krieg
Wałkarz
Posty: 56

Post autor: Kastor Krieg »

Dzoooma pisze:Trzeba wprowadzić ograniczenie na dozwoloną długość brody coby każdy miał szansę :wink:
Umarłbym ze śmiechu gdybym miał dłuższą brodę niż "szanujący się" gracz krasi. Honor to honor! :mrgreen:

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

Błagam, niech ktoś w to zagra i da raport, jestem mega ciekaw jak to hula...
Obrazek

Bocian
Chuck Norris
Posty: 409

Post autor: Bocian »

Te zasady są idiotyczne, tu nie ma cienia balansu, nawet nie próbowano go stworzyć. Jeślibyście chcieli to jakkolwiek ugrywalnić,musielibyście napisać nową grę .Będziecie wymyślać koszt pkt do każdej jednostki? Ograniczycie Warscrolle? I co, poświecicie 1000h na playtesty? ;-) No bez jaj.

W relacji do KoW czy nawet 8ed to dzieło sześciolatka w porównaniu do profesjonalnie zaprojektowanej gry. Rzeczywiście,jakby porównać Wojnę do Brydża. A Wy się jaracie, bo jednostki dostały nowe cyferki.

Awatar użytkownika
Drake
Chuck Norris
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Drake »

Azgaroth pisze:Czy ja dobrze widzę względem tych zasad że można:
- wyjść z combatu a nawet biec jeśli w poprzedniej turze nawiązała się walka (oczywiście nie mogę strzelać i szarżować w tej samej turze),
- strzelać do combatu,
- strzelać do jednostki nawet jeśli moja jednostka jej nie widzi ?
- rozumiem że hero w walce wręcz wykorzystuje broń którą nosi, ale stworzenia np smoki wypłacają wszystkie rodzaje ataków (np z pazurów czy paszczy)
1. Na moje wyjść z combatu możesz.
2. Tak, możesz.
3. Nie, nie możesz bo nie obierzesz celu bez jej widzenia.
4. Tak, tą którą wybrał ale już smoki walą z wszystkiego.

Awatar użytkownika
Embir
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Embir »

Bocian pisze:Te zasady są idiotyczne, tu nie ma cienia balansu, nawet nie próbowano go stworzyć. Jeślibyście chcieli to jakkolwiek ugrywalnić,musielibyście napisać nową grę .Będziecie wymyślać koszt pkt do każdej jednostki? Ograniczycie Warscrolle? I co, poświecicie 1000h na playtesty? ;-) No bez jaj.

W relacji do KoW czy nawet 8ed to dzieło sześciolatka w porównaniu do profesjonalnie zaprojektowanej gry. Rzeczywiście,jakby porównać Wojnę do Brydża. A Wy się jaracie, bo jednostki dostały nowe cyferki.
+1

Przecież ta gra w tej formie to się do niczego nie nadaje. Pomijam już nawet aspekt turniejowy. Nawet w grach planszowych, w których z reguły nie ma turniejów, balans zawsze stara się być zachowany. Tutaj ze względu na nieograniczoną liczbę jednostek po prostu robi się syf - w teorii mogą powstawać najbardziej chore kombinacje.
Jeśli to jest całość zasad i GW nie ma w planach żadnego innego podręcznika to słabo wróżę temu systemowi. Bo na razie to dostaliśmy jakiegoś ogryzka z niepełnymi zasadami.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/

Zablokowany