Age of Sigmar - dyskusje, wrażenia, nadzieja i rozpacz

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

Zablokowany
Lucid
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 128
Lokalizacja: Poznań/Słupsk

Re: Age of Sigmar - dyskusje, wrażenia, nadzieja i rozpacz

Post autor: Lucid »

zwolennicy KoW dajcie jakiś proof że będzie woch-o-podobna armia w KoW pls
Obrazek
WoC W9 D1 L6

Awatar użytkownika
Dzoooma
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Stolica, Wola - "Gamonie"

Post autor: Dzoooma »

Ja tam już myślę jak przystosować swoje TK do KoW'a. Równolegle zamierzam grać w 7 i 8 ed. Zobaczymy co zwycięży :)
Obrazek
Zapytaj mnie co sądzę o GW...

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

Drake pisze:Gib link!
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... Q/htmlview#

Zakładka Undead.
Lucid pisze:zwolennicy KoW dajcie jakiś proof że będzie woch-o-podobna armia w KoW pls
What we will need from the community:

1. Playtesting of the lists, just like we did for the beta test. Please post [BATREP] threads like before
2. Ideas for missing units/models from a variety of manufacturers for consideration. Note that it doesn't mean everything goes in - only if we feel it fits and fills a role in the army that is missing.
3. Ideas for models from a variety of manufacturers the the units that are already in each list so that people who want to collect a new army, know where to go to get models.
4. Later on, as Ronnie hinted at in the video the other day, we might ask for well painted examples to be submitted for photographs for the book TBC though.

I'll start a [ARMYNAME-MODEL SUGGESTIONS] thread for each list for points 2 and 3.


We don't need fluff/background ideas as noted above.


Publication
https://docs.google.com/spreadsheets...#gid=644257362

1.0 released 07/06/2015 - Ratmen and the League of Rhordia added.
1.1 released 13/06/2015 - The Herd added, Ratmen modified. New special rule sheet added.
1.2 released 16/06/2015 - The Herd tweaks


Brief army details (detailed background will be in the book)

1. Ratkin - A race originally created by the Abyssal Dwarfs (Evil)
2. The League of Rhordia - an alliance of human city states and the halfling shires (Neutral)
3. The Herd - satyrs, centaurs, minotaurs, owlbears and other beastmen. (Neutral)

The following lists are in progress, waiting for background to be approved and with working titles
4. The Shattered Clans (Humans) (Evil)
5. Empire of Dust (Mostly Skeletons) (Evil)
6. Reptilians (two different lizard-based races) (Good)
7. Name TBC - fluff still to be done (Humans) (Good)
8. SUPER SECRET
9. SUPER SECRET
4 pozycja to Woch
5 pozycja to twarde Khemrii
6 pozycja to lizaki

Niedawno wydali 3 nowe army listy czyli szczury, dogs of war i bestie. Są jeszcze w fazie testów.
Jak skończą testować ostatnie to wypuszczą kolejne army listy do testów.
Wszystko jest na forum.
Army listy i zasady są testowane od dłuższego czasu na ich forum.
Tego co tam nie ma jest na ich blogu.

Awatar użytkownika
Dzoooma
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Stolica, Wola - "Gamonie"

Post autor: Dzoooma »

5. Empire of Dust (Mostly Skeletons) (Evil)
Szkoda, że to zła frakcja. Zawsze podobała mi się "neutralność" TK, a w ogóle dobre szkielety to byłaby poezja :) No ale popróbujemy :)
Obrazek
Zapytaj mnie co sądzę o GW...

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9481
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

nie ma orkow = nie gram
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Zawsze można poczekać na Norsgard.
Za jakis miesiąc ponoć ma być podręcznik.
Choć skala ciut inna.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

a w ogóle dobre szkielety to byłaby poezja
Nie dobre, tylko praworządne złe. Uwielbiałem klimat TK... :wink:

ślivek
Kretozord
Posty: 1658

Post autor: ślivek »

-Qc- pisze:nie ma orkow = nie gram
Są i orki i gobliny w oddzielnych armiach.
Obrazek

Awatar użytkownika
jachu_ka
Chuck Norris
Posty: 497
Lokalizacja: Bray, Eire

Post autor: jachu_ka »

Adasko na GV pisze:Obrazek
Na zbliżeniu widać prawdziwe przesłanie dla graczy
:lol2:
marchef w butonierce

MKG
Mudżahedin
Posty: 230

Post autor: MKG »

Milutki pisze:Co do tajemniczego boga chaosu, stawiam, że Slaanesha zastąpi rogaty szczur, na co wskazują rogi w symbolu i to, że skaveny zaliczają się do frakcji chaos na stronie GW. Biedny Slaanesh, niby taki bóg cielesnych rozkoszy, a to on sam został na koniec wychędożony w zadek przez GW :(
Cóż, będzie popiskiwanie nad stołem. Lepsze to niż wybijanie rytmu wackiem o blat... :twisted:

Awatar użytkownika
Drake
Chuck Norris
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Drake »

Czyli Empire of Dust to będą takie jakby TK, tak?

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

KoW2 od strony nazwisk dla tych co mniej znają:
- Alessio Cavatore - wieloletni pracownik GW (połowa 90-tych do jakiegoś 2007-2008), pisał m.in. parę armybooków, podręcznik do 7ed, dużo robił przy Mordheimie i Warmasterze
- Rick Priestley - współtwórca Wahammera i Warmastera (także Necromundy i WH40k), obecnie właściciel Warlord Games - Ci od Bolt Action (zasady nota bene zostały napisane przez Priestley'a wspólnie z Cavatore)

Potrzebna jeszcze jakaś rekomendacja? :)

PS. A w KoW są zajebiste armie - mają tam jazdę krasnoludzkich slayerów! Na wściekłych borsukach! :D (Berserker Brock Riders jakby ktoś szukał)

Awatar użytkownika
Never
Chuck Norris
Posty: 549

Post autor: Never »

Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Sasomir
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 188

Post autor: Sasomir »

Właśnie skończyłem grać pierwszą bitwę w AoS. Wrażenia, umiarkowanie pozytywne, poniżej.

Gra - Emp vs Sk stół 48x48 dużo terenu
5 scrolli w tym 1 bohater, jeden monster lub maszyna, rozmiary oddziałów w granicach rozsądku (ok. 20 woundów)

Ja miałem:
War Altar (generał)
Hellblaster
20x handgunners
20x Gretswords
10x Knightly Orders

Przeciwnik miał:
Bohater BSB (generał)
Abominację
10x Jezzaile
20x plague monks
6x stormfiends (tu trochę babol, bo nie policzyliśmy woundów) - 3 ratlingi, 3 katapulty

Ważna informacja - olaliśmy losową kolejność tury, bo jest głupia.

Bitwa trwała 5 pełnych tur, zakończyła się śmiercią wszystkiego poza 5 stormfiendami i szczurzym bsb na chyba ostatniej ranie. Gra była zagrana na szybko i bez wielkiego pomyślunku, ALE:
- nie zrobił nam się wielki blob na środku stołu
- gra była do końca wyrównana

Wnioski na + gra jest bardzo fajna do grania domowego, zwłaszcza fluffowych gier ze scenariuszem. Ogromne znaczenie ma rozmieszczenie oddziałów i bohaterów - ich umiejętności i dawanie odporności na test bravery są bardzo ważne. Piechota rządzi i dominuje - 20 greatswordów + waraltar to maszynka do mięsa. Maszyny i bohaterowie schodzą na 2 plan. Ale bez bohaterów i bonusów, każdy klocek spada strasznie szybko od battleshocku.

Wnioski na - Losowa kolejność tury jest durna. Brak zasad do podstawek przeszkadza, nie jakoś bardzo, ale jednak. No i zasady specjalne - jest ich pierdylion, bez wydrukowanych warscrolli (tylko tych potrzebnych) nie da się grać.

Ogólnie bardzo pozytywnie i przyjemnie, obu stronom się podobało :D .
Bravely bold Sir Robin
Rode forth from Camelot.
He was not afraid to die,
Oh brave Sir Robin.

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2011
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

@Sasomir
Obrazek
Ja na początku odruchowo chciałem zdawać battleshock na dwóch kościach, ale patrzę - jedna. W konsekwencji okazało się w moich grach, że battleshock aż tak wielkiej roli nie gra. Nie zagraliście aby tego źle rzucając dwoma 2d6?

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

ślivek pisze:
-Qc- pisze:nie ma orkow = nie gram
Są i orki i gobliny w oddzielnych armiach.
Ślivek -Qc- raczej trolluje - link do army listów był zaraz wyżej, a w ofercie KoW na ich stronie są ichniejsze orki ;P

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Skany z nowego WD

http://imgur.com/a/xfKw1

Awatar użytkownika
Szczwaniak
Chuck Norris
Posty: 435
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Szczwaniak »

Hoax pisze:@Sasomir
Obrazek
Ja na początku odruchowo chciałem zdawać battleshock na dwóch kościach, ale patrzę - jedna. W konsekwencji okazało się w moich grach, że battleshock aż tak wielkiej roli nie gra. Nie zagraliście aby tego źle rzucając dwoma 2d6?
ja nie ale wiem, że jest to nieudolnie zerżnięte z KoWa i doprawione nutką wampiryzmu
Kiedyś cierpieliśmy z powodu plag społecznych, dziś cierpimy z powodu lekarstw na nie. - Friedrich August von Hayek

Awatar użytkownika
Sasomir
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 188

Post autor: Sasomir »

Nie, dobrze rzucaliśmy - przykład:

zabijam 2 jezzaile, oddział rzuca battleshock - 5
5+2-4 bravery czyli trzy jezzaile schodzą (razem cztery woundy wbite, przeciwnik traci 10 łącznie).

Jeżeli stracę 10 greatswordów to w turze bravery - k6 + 10 - 6 bravery, mogę stracić nawet 10 kolejnych.
Bravely bold Sir Robin
Rode forth from Camelot.
He was not afraid to die,
Oh brave Sir Robin.

Zablokowany