WFB: Reworked and Rebalanced

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: JarekK, Fluffy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Azurix
Masakrator
Posty: 2910
Rejestracja: 13 gru 2011, o 02:16
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: Azurix » 4 wrz 2015, o 22:44

Ranndolf pisze:Dobrze, że mam drugą armię, bo gdybym był ograniczony tylko do DE z Furionowym bookiem, to przestałbym chyba w ogóle grać...
A ja jakbym był Furionem to bym ci tą armię tak zostawił przy tego typu komentarzach :roll:

1. Testy.
2. Konstruktywna i niegołosłowna krytyka.
3. Jak jest coś nie tak, to Furion aktualizuje, nie?
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3425
Rejestracja: 10 gru 2006, o 18:41

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: Fluffy » 4 wrz 2015, o 22:46

gdybym był ograniczony tylko do DE z Furionowym bookiem, to przestałbym chyba w ogóle grać...
Na szczescie jest jeszcze Age of Sigmar :mrgreen:

Awatar użytkownika
Hoax
Kretozord
Posty: 1993
Rejestracja: 26 mar 2013, o 21:49
Lokalizacja: Warszawa

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: Hoax » 4 wrz 2015, o 22:52

Stan pisze:Czyżbyś miał figurek tylko pod jedną rozpiskę? Takim to się nigdy nie dogodzi.
Się śmiej. Nie gram w to od 15 edycji i 70 lat, a 2 czy 3 lata i do tego głównie turniejowo, gdzie dominuje ETC. Tak mam przede wszystkim modele grywalne w 8ed. Jeśli okaże się, że po zmianach w SK będę musiał kupić 10 jezzaili, 40 monków, rat ogry i weapon teamy, a stormy, slavy, latary i abomka pójdą na półkę to dokompletowanie armii wyjdzie mi w zasadzie tak samo jak kupienie nowej armii do innego systemu. Moim zdaniem (podkreślam - moim zdaniem) kolejna "edycja" powinna odświeżyć zasady, naprawić absurdy i pchnąć nieco (bez przesady) metę do przodu. Jeśli wywróci wszystko do góry nogami to pozostanie w tej grze może być dla mnie bardzo kosztowne. I hajsy i czas - dopiero co skończyłem malować modele by móc swobodnie wystawiać się na ETC w różnych konfiguracjach, a zaraz się okaże, że armię muszę kupić praktycznie nową i od nowa ją malować. Wyczekuję tego nowego booka do SK, bo jeśli się okaże, że modelami które mam turniejowo nie będzie się dało grać, to będę musiał pewnie zostać przy 8ed jakoś towarzysko, albo zacząć ogarniać (tfu tfu tfu) KoW.
Moja perspektywa może być subiektywna, ale obawiam się, że może być trochę ludzi w sytuacji podobnej do mojej.
Obrazek

Zgłębiczart
Pseudoklimaciarz
Posty: 21
Rejestracja: 21 cze 2014, o 14:33
Lokalizacja: Głębiny

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: Zgłębiczart » 4 wrz 2015, o 22:54

Można by ew. pomyśleć nad możliwością wrzucenia Beastmastera jako poganiacza z darmową hydrą i darmowym upgradem : ]
Oraz tak samo dla Charybdy : )

Awatar użytkownika
Azurix
Masakrator
Posty: 2910
Rejestracja: 13 gru 2011, o 02:16
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: Azurix » 4 wrz 2015, o 22:56

Masz złe podejście Hoax, bo według założeń jednostki mają być konkurencyjne i to powinno zostać osiągnięte przy kolejnych iteracjach. Oznacza to, że dalej będziesz mógł wystawiać posiadane przez siebie figsy, ale nie możesz już liczyć na to, że owe jednostki/złożenia będą silniejsze od innych. Jedynym problemem może być tylko to, że koszt poszczególnych jednostek uzależniony jest od synergii wewnątrz armii, więc musisz je uwzględnić aby nie płacić za coś czego nie używasz :wink:
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Talladil
Falubaz
Posty: 1482
Rejestracja: 5 paź 2013, o 19:32
Lokalizacja: Czarne Wrony - Białystok/Warszawa

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: Talladil » 4 wrz 2015, o 23:00

Mi się wydawało, że chodzi o balans i aby wszystkie armie były sobie równe w ten czy inny sposób... Złożyłem "nową" rozpiskę i opisałem co z nią nie tak... "Nowe" wybory są jeszcze mniej atrakcyjne od starych, które były delikatnie rzecz biorąc średnie ale do zaakceptowania... Co z tego, że BG są tańsi skoro nie ma punktów, by ich wystawić... Uważany za niegrywalny unit CoKów, którym jednak grałem, powinien być ugrywalniony, a nadal nie zagości na stołach bo są po prostu rzeczy lepsze... Da się złożyć kilka fajnych combosów, oczywiście, ale wracamy do punktu wyjścia... Każdy unit powinien być grywalny oraz powinien rywalizować z innymi wyborami w ramach armii... tak nie jest... Ponadto nie lubię być zmuszany do grania w ten czy inny sposób... Furion nie pozostawia wyboru i faworyzuje określony styl gry armią... oryginalny book dawał większą swobodę... Można tak bez końca, a to tylko ogólniki bez wdawania się w szczegóły...
Obrazek

Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15

scoutmaster
Chuck Norris
Posty: 485
Rejestracja: 28 lis 2010, o 13:54

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: scoutmaster » 4 wrz 2015, o 23:09

mam niestety te same obiekcje do książki imperium.
dla mnie to jest pisana na szybko lipa.
niestety co przejdzie na ETC to w to będziemy grali. i dlatego wolę by ten tzw. produkt odpadł. rok temu traktowałem Kow jako podróbkę warhammera a dzisiaj po paru grach widzę ze potencjał turniejowy Kow jest olbrzymi.

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2652
Rejestracja: 12 gru 2006, o 11:58
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: zaf » 4 wrz 2015, o 23:20

Azurix pisze:
Ranndolf pisze:Dobrze, że mam drugą armię, bo gdybym był ograniczony tylko do DE z Furionowym bookiem, to przestałbym chyba w ogóle grać...
A ja jakbym był Furionem to bym ci tą armię tak zostawił przy tego typu komentarzach :roll:

1. Testy.
2. Konstruktywna i niegołosłowna krytyka.
3. Jak jest coś nie tak, to Furion aktualizuje, nie?
1) nie ma co testować bo nie ma armii
2) mam doswiadczenie wieloletnie gry tą armia moja krytyka jest tylko konstruktywna

napisałem GW zdupcyło na maxa podrecznik do DE robiąc w nim 2 bieguny jednostek Furion rozwalił go do reszty

stare mocne jedn podrożały (wejdzie mniej a kazda ich strata, która w DE czesto sie zdaza = T/save bedzie srogo bolec) a w zamian potaniały jedn które nadal są niewystawialne (ze wzgl na mete i zasady jedn)

3) problem z DE jest to ze tam wszystko jest nie tak z winy GW i teraz Furiona


moje propozycje:

cloak 25p
Warlocks 35p


rydwan z boltem 90/100p bolt s6
BG unbreak, AP
CoK devast charge dla jeżdzców 27p

Exeki d3w
Witch l. armour
siostry 4+ ward

meduza 8ld 50p
mozliwosc tworzenia oddziału/wchodzenia do oddziału

hydra i harybda 4+ regenka

Mantikora save 3+

To tak na szybko bez głębszego przemyślenia a niestey DE to armia nad któa trzeba by sie pochylić i zmienić prawie wszystko :(
Ostatnio zmieniony 4 wrz 2015, o 23:24 przez zaf, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Hoax
Kretozord
Posty: 1993
Rejestracja: 26 mar 2013, o 21:49
Lokalizacja: Warszawa

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: Hoax » 4 wrz 2015, o 23:23

Azurix pisze:Masz złe podejście Hoax, bo według założeń jednostki mają być konkurencyjne i to powinno zostać osiągnięte przy kolejnych iteracjach.
Wiem, że o to chodzi, ale moim zdaniem i tak zawsze będzie to jedno, dwa najmocniejsze złożenia. Kolejne iterację będą to zmieniały i choć meta może zacząć się bardzo szybko zmieniać, to jednak zawsze, z każdej wersji zasad będzie się wyłaniała ta najlepsza opcja, pod którą trzeba się będzie złożyć. Raz będą to stormy, a raz monki (bo obstawiam, że wejdą do core) - jak będzie to się zmieniać co 2 miesiące to chyba będę wolał przeczekać czasem trochę niż uzupełniać armię :P
A płacenie za potencjalne kombosy choć wydaje się być słuszne niestety jeszcze bardziej promuje granie tymi jedynymi słusznymi rozpami. Płacenie więcej za halabardy bo mogą dostać speed of light i hurricanum jest imo złym pomysłem - już prędzej powinno się płacić więcej za hurricanum, czy wybieranie konkretnych lorów na magu w konkretnej armii za dodatkowe punkty (shadow dla we, beast dla de, czy light dla emp)
Obrazek

Awatar użytkownika
Talladil
Falubaz
Posty: 1482
Rejestracja: 5 paź 2013, o 19:32
Lokalizacja: Czarne Wrony - Białystok/Warszawa

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: Talladil » 4 wrz 2015, o 23:36

stare mocne jedn podrożały (wejdzie mniej a kazda ich strata, która w DE czesto sie zdaza = T/save bedzie srogo bolec) a w zamian potaniały jedn które nadal są niewystawialne (ze wzgl na mete i zasady jedn)
Dokładnie o to chodzi. Jednostki must have nadal takimi pozostały, bo nie ma alternatywy... Pozostałe unity nadal są takie jakimi były... Nie stanowią konkurencji dla jednostek must have... Nadal wolę wystawić 10 warlocków za 400 punktów, niż 20 sisterek... chyba nie takie było założenie tego projektu... Lepszym rozwiązaniem było by dać sisterkom warda 4++ zawsze i zwiększyć koszt do 20 pkt niż obecne rozwiązanie... przynajmniej ja oczekiwałem zmian w takim kierunku... problemem booka DE nie jest koszt tylko zasady unitów... to samo z CoKami, +1A i koszt 35 pkt i sprawa załatwiona...
Obrazek

Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1643
Rejestracja: 9 paź 2007, o 20:09
Lokalizacja: Poznań

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: Jarlaxle » 4 wrz 2015, o 23:41

Wersja booka DE przedstawiona przez Furiona jest znacznie gorsza od oryginalnego booka GW i z balansem ma mało wspólnego. Przyznam szczerze, że prawdziwą zagadką jest dla mnie uzasadnienie propozycji w booku DE, szczególnie, gdy porówna się go z HE.

Kwestie najbardziej rażące po oczach:
HE: Moondragon dla lorda 270
DE: Blackdragon dla lorda 300

HE: Dragon armor 20
DE: Seadragon cloack 45

HE: spearman 6 pkt za 1 pkt HA
DE: spearman 7 pkt

HE: shadowwarriors 10 pkt za 1 pkt GW/ADW
DE: shades 16 pkt za 2 pkt GW/ADW

HE: Dragon Princes 30 pkt: 4S, 2A, 9M, as 2+ , dragon armor (jak dobrze pamiętam ward na 6+ i na ogień 2+?)
DE: Cold one knights 28 pkt: 4S, 1A, 7M, as 2+ głupota...

Kilka innych rzeczy:
Wcześniej lekki rydwan kosztował 150 pkt, teraz ma kosztować 140. Naprawdę problem z nim był taki, że zawyżono jego koszt o 10 pkt? Teraz ludzie rzucą się na sklepy w celu wykupienia wszystkich modeli? Podobnie, kosmetyczna zmiana w ciężkim rydwanie i SoS... Te jednostki w 8 edycji były niegrywalne i w wersji Furiona kompletnie nic się w tym zakresie nie zmieniło.
Ostatnio zmieniony 4 wrz 2015, o 23:50 przez Jarlaxle, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928
Rejestracja: 2 lip 2009, o 12:43

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: Kopyt » 4 wrz 2015, o 23:45

Wiem jestem zielony i się nie znam ale moim zdaniem zabierając się do gry na ed by Furion musimy zapomnieć o starej mecie i podejść do tego jak do nowego produktu. Starzy gracze mają już wyryte wizję armii lekko modyfikowanych pod etc przez te lata na 8 ed.

No i nie da się ukryć że każdy gracz chciałby mieć tak dobrze napisanego AB jak HE. Co też dostaje im się z każdym gorszym AB do innej armii.
Obrazek

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Rejestracja: 11 gru 2006, o 00:30
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: Asassello » 4 wrz 2015, o 23:53

Jarlaxle pisze: HE: Dragon armor 20
DE: Seadragon cloack 45
O ile z resztą możesz mieć rację to z tym popłynąłeś (tak jak robi większość graczy DE w tym temacie).
Ad Twój przykład: Dragon Armour jest alternatywą do HA a nie dodatkiem jak SDC. Każdy bohater w HE by mieć AS 1+ musi płacić z puli magicznych przedmiotów, a DE mają pełna pulę na zabawki (dzięki temu prawie zawsze mają lepszy sprzęt na sobie). DE nie maja problemu by złożyć gościa z AS1+ na lataczu (pegaz, smok), w HE jest to możliwe jedynie na koniku. Weź to pod uwagę zanim znów zaczniesz pisać o SDC.
Obrazek

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 597
Rejestracja: 1 lip 2007, o 01:03

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: Magnus » 5 wrz 2015, o 00:05

Może i porównanie nie było najlepsze, ale serio? Scaly skin 5+ za 45 pkt? W cenie obecnego warda 4+ czy armoura dajacego save na 2+? IMO za drogo, chyba za mało to doceniałem :mrgreen: 30 pkt jeszcze moze bym zaakceptował... :wink:

Awatar użytkownika
Retaguardia
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 108
Rejestracja: 19 sty 2012, o 04:55

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: Retaguardia » 5 wrz 2015, o 00:05

Czy ja wiem czy kazdy patrzy tylko na swoje Armie? Ja mam 5 i uwazam ze Furion dobrze upgradowal booka do WE.
HE zostaly dosc dobrze zrobione chociaz w kontekscie DE wychodzi ze jednak nie ;)
W Wampirach tez jest sporo kwiatkow. Chociazby koszt gwardii co na pewno Furion zmieni bo wie ze gwardia 25 ziutkow to malo z ograniczniem pts na oddzial ;) poza tym duchy w corach ? Takie drogie bloodline?

Lizaki nawet nawet ale dlaczego do cholery tak znerfiono Bastiladona?' :p chyba tylko ja nim gram w Polsce i podobal mo sie tak jaki byl a nie one use only i to wygar sensowny na 5+ . Co prawda to pierdola ale nie kumam tego ;) why?

Dyskusja jest , krytyka tez . I o to pewnie Furionowi chodzi.
P.s dwarfami nie gram ale je zrobil najlepiej imo!
Obrazek

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 4882
Rejestracja: 25 sty 2010, o 18:20
Lokalizacja: Wrocław

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: JarekK » 5 wrz 2015, o 00:08

Jezu jak wy płaczecie. Jeszcze nawet 5 bitew w sumie nie zagraliście na tym booku. Projekt jest jeszcze nie skończony. Będzie masa poprawek. Mety nikt sobie nie wymarzył a już płacz i lament jakie to wszystko jest chujowe, drogie i gorsze od HE. :roll:

Może pomyślcie o klockach piechoty? Korsarze wyglądają spoko. Nawet strzelają. Wypłacają masę ataków z ASF. Może trzeba zrezygnować z super herosów na pegazach? Może ta hydra nie jest tak głupia, bo ciężej wystawić cannony, bo są droższe i nie zawsze się mieszczą. Zobaczycie metę jak się zmieni to się dostosujecie, a nie biadolicie bez sensu.
JimMorr pisze:Ogień żarptaka jest tak gorący, że rura mięknie...

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1643
Rejestracja: 9 paź 2007, o 20:09
Lokalizacja: Poznań

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: Jarlaxle » 5 wrz 2015, o 00:12

O ile z resztą możesz mieć rację to z tym popłynąłeś (tak jak robi większość graczy DE w tym temacie).
Ad Twój przykład: Dragon Armour jest alternatywą do HA a nie dodatkiem jak SDC. Każdy bohater w HE by mieć AS 1+ musi płacić z puli magicznych przedmiotów, a DE mają pełna pulę na zabawki (dzięki temu prawie zawsze mają lepszy sprzęt na sobie). DE nie maja problemu by złożyć gościa z AS1+ na lataczu (pegaz, smok), w HE jest to możliwe jedynie na koniku. Weź to pod uwagę zanim znów zaczniesz pisać o SDC.
Rzeczywiście moje porównanie nie jest najlepsze i przyznam, że nawet mogę się z niego wycofać, bo to dwa różne przedmioty.

Niemniej, masz rację, że bohaterowie DE mają plusa do magicznych zabawek, ale zato bohaterowie HE są za to prawie, że odporni na magię metalu.

A jeśli chodzi o magiczne zabawki i podrożenie trubogrywalnego sprzętu, to jakoś u HE nie widzę, aby banner odporności na magię podrożał. Fakt, że stał się nieco gorszy, ale nadal bardzo opłacalny. Za to, Cloak of twilight u DE stał się słaby, a był dobrze zbalansowany. Bohater, który miał cloaka w gruncie rzeczy był mało wytrzymały w walce, ale za to miał dobrą wyporność na strzelanie i magię. Dla graczy HE zmiana warda z 2+ na 3+, to mała niedogodność. Dla graczy DE zmiana warda z 3+ na 4+, to olbrzymia wada. A obydwa przedmioty są de facto w takiej samej cenie punktowej.
Dodatkowo, ten banner nie wymaga BSB, jak Hydra Banner u DE.

Poza tym, patrzę na zabawki magiczne u HE i widzę łuk, który strzela jak bolec. Widzę banner dający dodatkową kość za 30 pkt.

A co do bohaterów z as 1+ to HE nie mają z nimi problemów. Wszak jest talizman co daje warda na 4+ i przerztuty as. Zatem, wyciągnięcie bohatera, który ma as 1+ z przerzutem i warda na 4+, to banał. I jeszcze spokojnie sytknie na Star Lance.

Pomiędzy przedmiotami HE widać sensowną synergie i kombinacje. U DE tego nie ma. A jak jest, to proszę o zaproponowanie mocnego zestawu dla lorda. U HE na pierwszy rzut oka jest wybór "must have".
Ostatnio zmieniony 5 wrz 2015, o 00:17 przez Jarlaxle, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
cluzoe
Mudżahedin
Posty: 249
Rejestracja: 3 lut 2009, o 12:43

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: cluzoe » 5 wrz 2015, o 00:16

Azurix pisze:......
1. Testy.
2. Konstruktywna i niegołosłowna krytyka.
3. Jak jest coś nie tak, to Furion aktualizuje, nie?
Stary co tu testować?
Widzę, że duża cześć anty DE, chyba nie ma świadomości jak było wcześniej.
Zacznę od końca będzie szybciej.
- Sisterki ??? nadal RARE i tylko 1 punkt taniej.
- Bloodwrack shrines koszt bez zmian (nadal za drogo), zmiana w zasadach fajna ale nadal drogo.
- Medusa 68 punktów ale nadal Ld2 i Frenzy
- Hydra / Ślimak praktycznie bez zmian.
- Chariot z bolcem taniej o 10 ptk- kosmetyka
- Cold chariot - droższy o 5ptk od Lion Chariotu, a w pakiecie super zasad ma głupotę i brak Stuborna w pakiecie.
- COKi tańsze o 2 ptk. nic nie zmienia w odbiorze.
- Kusze były w miarę dobrze wycenione. A i tak brałem je tylko dlatego, że mam modele z GameZone.

Podbijam pytanie Królika:
Królik pisze:Szkoda, że w DE niegrywalne jednostki, pozostały nadal niegrywalne i nadal będą się kurzyć na półce.
No może poza ninją i fleetmasterem. Czy na pewno taki był cel tego całego ćwiczenia? :wink:
Teraz postaram sie być konstruktywny.
- Warlocki
Testowałem je na 9th Age. w koszcie 35 ptk. za sztukę i nadal waham sie czy nie było za tanio.
Pamiętajmy że Furion Hammer z założenia jest OPEN. Mamy jednostkę, która ma Warda 4+ jest zajebiście mobilna, potrafi przywalić w CC (ASF, S4, 2A i przerzut gał na zranienie) do tego 2 DOBRE czary.
- Jednostki mające swoje lustrzane odbicia w HE. Kurcze brak konsekwencji i tyle.
- Hydra / Ślimak - Wystarczy dać monsters and handlers i ich rola zmienia się dość mocno. Ld 6 vs Ld 8 to jest różnica
Ślimak mógłby być mimo wszystko tańszy. Pamiętajcie jest RARE.
- Rozumiem zmiany punktowe w bohaterach specjalnych. Pamiętajmy, że to ma być OPEN.
- Medusa, LD8 i obecny koszt punktowy i zaczynam się zastanawiać.
- Sisterki jak zostają w rare to niech kosztują 12 ptk.
- Lusterko, potanić i dać choćby 5+ ward. Tanie sisterki z tańszym lusterkiem robią się ciekawą opcja. WS7 i -1 WS dla przeciwnika daje im niezłą ochronę w CC. Pamiętajcie że nadal wszystko jest w RARE i staniemy przed wyborem albo Siostry albo Warlocki. Może dać bound spell co daje nową zdolność dowolnemu oddziałowi na odległość 18 cali lub zwiększyć zasięg do 12 cali.
Ewentualnie jakis inny ciekawy sytuacyjny bound spell tylu zadaj fear na -1 (tak wymyślam na szybko).
- Harpie, zamiana na + może wrócą do łask jako odginaczki.
- Chariot z Bolcem na 24", koszt nie więcej niż 100 ptk. WS4 po ruchu już -1, daleki -1, trafiamy na 5+ d3 ran z S7.
nadal mamy tylko T4.
- Magia prawie bez zamian, ale tu bym się na niej nie wyżywał. Po zmianach furiona zmieni się meta i może okazać się naprawdę dobrym lorem.
- Black Guard na plus.
- Otworzenie furtki na przedmioty magiczne na Hadze, pozwoli na kombinowanie z Death Star na wiedźmach z kociołkiem.
Nie wiem czy to było konieczne.

Chyba tyle.

Chłopaki grający DE już się nad resztą wypłakali :)
Ostatnio zmieniony 5 wrz 2015, o 00:33 przez cluzoe, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Azurix
Masakrator
Posty: 2910
Rejestracja: 13 gru 2011, o 02:16
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: Azurix » 5 wrz 2015, o 00:17

Jarlaxle pisze:Widzę banner dający dodatkową kość za 30 pkt.
Owszem, trzeba zganić Furiona, że zmodyfikował Banner of Sorcery. Powinien dawać D3 kostki za 50pkt jak w oryginale :lol2:
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1643
Rejestracja: 9 paź 2007, o 20:09
Lokalizacja: Poznań

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: Jarlaxle » 5 wrz 2015, o 00:21

Może pomyślcie o klockach piechoty? Korsarze wyglądają spoko. Nawet strzelają. Wypłacają masę ataków z ASF. Może trzeba zrezygnować z super herosów na pegazach? Może ta hydra nie jest tak głupia, bo ciężej wystawić cannony, bo są droższe i nie zawsze się mieszczą. Zobaczycie metę jak się zmieni to się dostosujecie, a nie biadolicie bez sensu.
Ja nie biadolę tylko punktuje. Wytłumacz mi w takim razie różnicę pomiędzy Cold one Knights a Dragon Princami. Dlaczego, ci drudzy są znacznie bardziej grywalni od swojego odpowiednika u DE? Tylko dla odmiany, prosiłbym o merytoryczne argumenty. Jestem bardzo ciekaw: czy w jakimkolwiek teście kawaleria DE wypadnie lepiej od HE. Koszt punktowy jest de facto taki sam. A mimo, to kawaleria HE ma: więcej ataków, większy zasięg ruchu, nie ma głupoty, jest odporna na ogień i ma jeszcze wbudowanego warda...

Ciekawość mnie wręcz zżera.
Azurix pisze:
Jarlaxle pisze:Widzę banner dający dodatkową kość za 30 pkt.
Owszem, trzeba zganić Furiona, że zmodyfikował Banner of Sorcery. Powinien dawać D3 kostki za 50pkt jak w oryginale :lol2:
Fakt, że się przyczepisz do jednej rzeczy, nie spowoduje, że nie mam racji odnośnie reszty przedstawionych argumentów. Dalej, była wyżej mowa o tym, że bohaterowie DE mają więcej punktów ma magiczne zabawki. A ja pokazuje, że nie do końca tak jest. Normalnie, taki przedmiot musiałby wziąć bohater. U HE ma go oddział :wink:

ODPOWIEDZ