WFB: Reworked and Rebalanced

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: JarekK, Fluffy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928
Rejestracja: 2 lip 2009, o 12:43

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: Kopyt » 16 wrz 2015, o 10:20

Może wina tego wszystkiego jest sam fakt tworzenia tej gry nie na potrzeby turniejowe tylko gry domowej. Stworzenie perfekcyjnego kompa jest nie możliwe. Jedyny sens ma granie pod drużyny co ułatwi znacznie balansowanie gry.
Sam Furion pisał że chce zrobić coś na zasadzie doty sc2 czy lola. Minus tego jest taki że nie możemy odpowiadać w trakcie gry na dane armie a musimy mieć już gotową rozpe w domu. Gdyby turnieje zrobić pod drużyny dało by to więcej możliwości.
Obrazek

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2253
Rejestracja: 30 paź 2013, o 12:20

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: wind_sower » 16 wrz 2015, o 11:26

W maszynce jest fajna Zasada, ze masz dwie rozpiski. Pokazujesz dwie przeciwnikowi i on Tobie pokazuje. Później w tej samej chwili pokazujecie która rozpiska gracie.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2322
Rejestracja: 27 sie 2010, o 00:27
Lokalizacja: Oleśnica

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: Slayer Zabójców » 16 wrz 2015, o 11:40

wind_sower pisze:W maszynce jest fajna Zasada, ze masz dwie rozpiski. Pokazujesz dwie przeciwnikowi i on Tobie pokazuje. Później w tej samej chwili pokazujecie która rozpiska gracie.
Ta i jeździj na turnieje WFB z 4 walizkami figurek.
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14378
Rejestracja: 22 gru 2006, o 13:22
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: swieta_barbara » 16 wrz 2015, o 12:15

Każda moja rozpa do WM/H ma więcej modeli niż każda moja rozpa WFB.

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2253
Rejestracja: 30 paź 2013, o 12:20

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: wind_sower » 16 wrz 2015, o 13:10

Slayer Zabójców pisze:
wind_sower pisze:W maszynce jest fajna Zasada, ze masz dwie rozpiski. Pokazujesz dwie przeciwnikowi i on Tobie pokazuje. Później w tej samej chwili pokazujecie która rozpiska gracie.
Ta i jeździj na turnieje WFB z 4 walizkami figurek.
Zawsze możesz przyjechać z jedna. :P

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3698
Rejestracja: 21 cze 2011, o 12:02
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: kubencjusz » 16 wrz 2015, o 14:22

wind_sower pisze:
Slayer Zabójców pisze:
wind_sower pisze:W maszynce jest fajna Zasada, ze masz dwie rozpiski. Pokazujesz dwie przeciwnikowi i on Tobie pokazuje. Później w tej samej chwili pokazujecie która rozpiska gracie.
Ta i jeździj na turnieje WFB z 4 walizkami figurek.
Zawsze możesz przyjechać z jedna. :P
Geniusz taktyk! :D

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9357
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: -Qc- » 16 wrz 2015, o 17:16

w maszynce masz 2 i kazda musisz raz zagrac wiec nie ma ze jedna ;)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3698
Rejestracja: 21 cze 2011, o 12:02
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: kubencjusz » 16 wrz 2015, o 17:22

primo: modele chyba mogą się powtarzać
secondo: kwestia walizki
Obrazek

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2948
Rejestracja: 9 lis 2010, o 20:38
Lokalizacja: Oleśnica

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: kangur » 16 wrz 2015, o 21:37

Nadal twierdze,ze ten banner z -2ld jest gięty za te 50ptk.Ogólnie jeśli rozpiski dochu maja byc zróżnicowane po zmianach furionowych ,to nic tylko brawo bic :wink:
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5063
Rejestracja: 6 sie 2009, o 22:34

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: Stan » 16 wrz 2015, o 21:43

Za 50pkt do wzięcia na klocku który jest w core w każdej armii nieważne czy mono czy kilku bogow.
Strasznie giete i ciężkie do wyjęcia, must have w każdej armii doch.

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1643
Rejestracja: 9 paź 2007, o 20:09
Lokalizacja: Poznań

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: Jarlaxle » 16 wrz 2015, o 22:04

debelial pisze:Mam wrażenie, że niektórzy nie rozumieją co Remo napisał. Chodzi mu o rozdrobnienie środowiska, tak że nie będzie się dalo zebrać solidnej frekwencji pod jedną wersją gry.

Ja na ten przykład, a na pewno nie jestem sam, należę do grupy ludzi, którzy chcą się skupić na jednym systemie, a umówmy sie że 9thAge to nie jest punkt tu czy tam, tylko mocne zmiany w podstawowym podręczniku. Nie można tego porównywać do grania na Open albo ETC. Ósma Edycja, Furion RR i 9th Age to są inne gry i nie da się tak po prostu ogarniać wszystkich naraz.
+1

Pisałem w podobnym duchu kilka dni wcześniej :wink:

Awatar użytkownika
Retaguardia
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 108
Rejestracja: 19 sty 2012, o 04:55

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: Retaguardia » 16 wrz 2015, o 22:48

Spoko sie gra na zasady furionowe z takim ale ze osiagnal odwrotny efekt do zamierzonego.

Nie bedzie roznowrodnych rozp w niektorych armich poniewaz zbytnio znerfil stare buildy a polepszyl jednostki dotychczas niegrywalne. A Powinnien zachowac balans zeby ludzie sobie wybierali czym graja.

Wtedy bylaby wieksza roznorodnosc.

Demony i HE najmocniejsze booki teraz. Dwarfy tez wydaja aie mocne. Ale inne armie kiepskie moim zdaniem.

P.s bretonnia tez wydaje sie ok
Obrazek

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1402
Rejestracja: 8 maja 2008, o 21:08
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: X.Maciek » 17 wrz 2015, o 00:03

Zagrałem 6 bitew lizardami na 2000pkt. Oto moja całkowicie subiektywna opinia:

Lordowie:
Slann - trochę podrożał z bazy ale to jest jeszcze do przeżycia. Natomiast dodając do tego wzrost kosztów dyscyplin już się robi bardzo drogo, nawet ponad 600pkt. Mag za tą cenę, który nie ma żadnej przewagi w ofensywie magicznej wydaje się być bardzo drogi. To już nie te czasy gdzie do każdego czaru była darmowa kostka. A to, że każdy go brał wcześniej to nie jego przegiętość tylko raczej brak innych magów 4lvl i postaci z Ld 9.
Saurus Oldblood - na papierze wygląda fajnie, ale niestety nie wchodzi na te punkty ze slannem więc go nie brałem do rozpiski, dlatego nie będę się o nim wypowiadał.

Bohaterowie:
Skink Priest - jest jaki był, myślę że cena jest uczciwa w stosunku do jego statystyk
Saurus Veteran - rozumiem, że na koniu za poprzednią cenę był bardzo mocny, nawet mimo braku 3W od zwierzaka jak większośc herosów w battlu. Teraz wypróbowałem go na piechotę do klocka saurusów. Niestety jego koszt podrożał nawet w tej wersji, a niestety nadal jest to słaba opcja. Jeśli jest z GW to prawdopodobnie nawet nie uderzy. Proponowałbym zmniejszenie ceny jego ekwipunku kosztem dalszego wzrostu ceny konia.
Skink Chief - chciałem go wystawić na stegadonie z tą fajną włócznią, ale nadal nie warto płacić tych dodatkowych punktów za jeźdźca, lepiej dać samego stedzia.

Core:
Kohorta - Sam pomysł z tym -2 do hita dla kroksów jest świetny. Nie rozumiem tylko co było przegiętego w skinkach, że podrożały o 30% tym bardziej że piechoty w innych armiach są tańsze. Do walki się nie nadają, strzelanie efektywnie na 18" też raczej dupy nie urywa. Mimo Mv 6 skinki w klocku są raczej mało mobilne z uwagi na brak skirmisza. Inne armie mają fajne cory a w lizardach teraz jak i wcześniej jest bardzo mały wybór. Jeśli problemem było to że 10 skinek za 50 pkt to za dobra odginaczka, to zamiast podnosić kosztu można było podnieść minimalny rozmiar do 15 lub 20 modeli?
Skirmisze - Tutaj też podwyżka. Już nie o 30% ale "tylko" o 21,4%. Trucizna jest dobra głównie na potwory. Bohaterowie i kawaleria mają zawsze sejwy wysokie, natomiast klocki piechoty są za duże żeby je zapluć, a podchodzenie od frontu kończy się zwykle śmiercią skinek. Do tego zwykle strzela się po ruchu i na daleki zasięg, więc rzadko można użyć multipla. Oczywiście skirmisze są dużo lepsze od kohorty pod względem mobilności i odginania, ale nadal myślę, że zamiast zwiększać wystarczyłoby zmienić liczebność do 15+ modeli i problem odginania byłby rozwiązany.
Saurusy - były słabe, są słabe i będą słabe dopóki nie dostaną dwuraków jak bohaterowie. Kilka armii dostało klocki z dwurakami w corach i liczyłem, że i lizardy się też tego doczekają. Saurusy nadal mimo nowego kosztu o 1 mniejszego nie nadają się do niczego zwłaszcza, że nie bardzo mogą liczyć na wsparcie bohaterów, ale o tym pisałem wyżej. Użyłem ich w 2 bitwach i jak zwykle nic nie robili.
Swarmy - 3 swarmy kosztują 90pkt i nie robią nic nadal. Już lepiej wziąć 10 skirmiszy za 85pkt. Gdyby się nie sypały to myślę, że mogłyby być ok. Ale swarmów akurat nie użyłem, bo nie mam figurek i już na papierze wyglądają słabo.

Specjal:
Kroksigory - bardzo miła obniżka ceny. Przy 8 krokodylach to oszczędność 64pkt więc całkiem spoko. Bardzo długo się zastanawiałem czy użyć kroksów w kohorcie czy tych w sepcjalach tańszych od nich o 23,6%. To jest idealny balans między tymi dwoma jednostkami. Spróbowałem obie wersje ale przynajmniej narazie wolę tą w kohorcie głównie ze względu na brak innych sensownych corów.
Teradony - Nadal są bardzo dobre. A z racji gorszych odginaczek w core są jeszcze ważniejszym elementem niż wcześniej. Myślę, że mogłyby kosztować nawet 45pkt z tymi ognistymi kulkami.
Stegadon - Spróbowałem na nich zagrać. Głównie ze względu na balisty. Cena już jest nawet spoko ale chyba i tak wolę dopłacić 35pkt za ich starszego kolegę. Siła 5 i ten sejw na 4+ są trochę biedne. Natomiast fajna może być opcja skinka na małym stegadonie, bo wtedy za te kilkadziesiąt punktów za jeźdźca oprócz dodatkowych d6 impactów mamy 5BS. Nie sprawdziłem tego jeszcze, ale może to być ok.
Kameleony - Zostały jakie były, ale przez podrożenie slanna i uwolnienie stegadonów po prostu nie mam dla nich miejsca w rozpisce. Chociaż teraz są najtańszą odginaczką.
Kawaleria - Sejw na 1+ to spory bonus. Zacząłem widzieć w niej pojtencjał. Oczywiście to nie kawaleria chaosu, ale z jednostkami o sile 3-5 sobie powinni poradzić. W szarży całkiem mocno biją. Fajnie że dałeś im tego sejwa i są tańsi z bazy.
Reszty specjali nie próbowałem bo ani nie mam figurek ani nie grałem aż tak wielu bitew.

Rare:
Stegadon - Bardzo przyzwoita cena. Przy zmniejszeniu ilości maszyn bardzo ładnie się spisują. Tylko nie wiem czy ktoś dokupi Engine za te 70pkt. Uważam, że to się w ogóle nie opłaca, zwłaszcza że zasięg jest losowy.
Salamandry - Liczyłem, że będą tańsze, albo dostaną z powrotem strzał po marszu. Nie są najmocniejsze, ale ponieważ oddziały piechoty pojawiają się na stołach to przynajmniej jest w co strzelać.
Troglodona i razordonów nie posiadam więc nie sprawdzałem.

Duża część zmian zwłaszcza w specjalach i rarach jest na plus. Niestety cory są nadal fatalne. Wybór jest oczywisty bo skinki>saurusy nawet w takiej cenie. Ale w stosunku do piechoty innych armii skinki są za drogie. No i najpotężniejszy mag w świecie warhammera, który w ofensywie magicznej nie różni się od gołego maga ludzi, jest nieco za drogi. Ale w tym momencie uważam, że trzeba ugrywalnić saurusy i większość problemów się rozwiąże sama. Dwuraki za 4-5pkt byłyby dobrą alternatywą dla skinek czy kroksów.
"Armia baranów dowodzona przez lwa jest silniejsza niż armia lwów dowodzona przez barana"

Obrazek

valve
Mudżahedin
Posty: 261
Rejestracja: 6 lis 2012, o 16:41
Lokalizacja: Siedlce

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: valve » 17 wrz 2015, o 07:02

Furion czy masz w planach zrobic szczury?

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6289
Rejestracja: 26 wrz 2007, o 20:24

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: Naviedzony » 17 wrz 2015, o 07:09

Reszta książek ma być do końca miesiąca.

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3892
Rejestracja: 17 sie 2011, o 12:51
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: Glegut » 17 wrz 2015, o 07:31

To i ja podzielę się z Furionem swoim raportem.

Zagralismy klimatyczną bitewke mono nurgl na mono tzeentch.

Mój Tzeentch: Wrona z ASF, As 2+, odzyskiwanie woundów na 5+, Herald - kondensator z +2 W, za 2 poświecone woundy d3+1 PD, 2 x bzyki na dyskach z 4+sv i lokusem do strzelania 4 x 10 pinków, 2 x 6 screamerów, 2 x 3 flamery.

Nurgl: DP z ASF odzyskiwaniem woundów co ture (!!!!!!) 3+ ward na magie, 2 x herald full opcja ( regena +1 w, gifty), 2 x 25 plagusów, 1 x 4 muchy, 2 bestie.


Nie korzystny paring dla tzeentcha i pieprzoną zasadę warpflame. Mimo wszystko liczyłem na 6 tur tłuczenia w magii i przeloty screamerów. Tak też było: 7 channeli z przerzutem gał + d3+1 PD robiło robote. Pomimo iż tzeentch ma większą inicjatywę od nurgla i hate, to i tak w CC nie było wesoło. Gdyby nie dawanie nurglowi regeny - było by inaczej:(

Straciłem 2 heraldów, 2 x pinki , 1 x flamerów.
Zabiłem Muchy

Pozniej jeszcze chcieliśmy sprawdzić banner nurglowski który przerzuca nie udane rzuty "to wound" i o to wnioski:
Herald Nurgla z exalted mieczykiem i glitering scalem.
W ofensie S 5-8 , I 4-7, A 3-6 z przerzutem to wound.
W defensie nurgl + gliteringi połączone z WS 5-8 sprawia że wszystko w tej grze trafia go minimalnie na 5+ a większości przypadków na 6+....

Podsumowując.
Przerzuty Tzeentcha - zajebiste nie musze w końcu brać Kairosa do tego ( szkoda tylko że d6:( )
Nurglowa zdolność mono - słaba ale nurgl sam z siebie nadrabia w CC
Flamery - na plus zdecydowanie strzelanie na 5+ a nie 6+ robi różnice ( przydałaby im się zasada quick to fire jak u Szwedów i naprawdę byli by git.)
Souleater- odzyskiwanie wounda co ture? Powinno to trafić do exaltedów gdyż tak naprawdę to jest odzyskiwanie 2 ran na ture gry ( moje screamery mogły zapomnieć żeby "przelecieć" DP nurgla...
Banner nurglowy - zajebisty sprawia że ten unit w końcu coś będzie robił a nie tylko trzymał punkty
Kondesator na heraldzie - naprawdę dobrze się combi w sumie 2 x D3 +2 PD połączone z duża ilością channeli za 150 pktów ?:) - Biore! ( gdyby deklarować jego odpalanie po a nie przed channelami to już w ogole byłby kosmos:P )

Następny razem przetestuje combatowe złożenie pinków 2 x 20 z podmianka S i T bo załatwo oddaje te pinki byle komu :P
Obrazek

Dreef
Falubaz
Posty: 1298
Rejestracja: 17 lip 2010, o 11:34
Lokalizacja: Warszawa

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: Dreef » 17 wrz 2015, o 09:16

Glegut pisze:To i ja podzielę się z Furionem swoim raportem.

Zagralismy klimatyczną bitewke mono nurgl na mono tzeentch.

Mój Tzeentch: Wrona z ASF, As 2+, odzyskiwanie woundów na 5+, Herald - kondensator z +2 W, za 2 poświecone woundy d3+1 PD, 2 x bzyki na dyskach z 4+sv i lokusem do strzelania 4 x 10 pinków, 2 x 6 screamerów, 2 x 3 flamery.

Nurgl: DP z ASF odzyskiwaniem woundów co ture (!!!!!!) 3+ ward na magie, 2 x herald full opcja ( regena +1 w, gifty), 2 x 25 plagusów, 1 x 4 muchy, 2 bestie.


Nie korzystny paring dla tzeentcha i pieprzoną zasadę warpflame. Mimo wszystko liczyłem na 6 tur tłuczenia w magii i przeloty screamerów. Tak też było: 7 channeli z przerzutem gał + d3+1 PD robiło robote. Pomimo iż tzeentch ma większą inicjatywę od nurgla i hate, to i tak w CC nie było wesoło. Gdyby nie dawanie nurglowi regeny - było by inaczej:(

Straciłem 2 heraldów, 2 x pinki , 1 x flamerów.
Zabiłem Muchy

Pozniej jeszcze chcieliśmy sprawdzić banner nurglowski który przerzuca nie udane rzuty "to wound" i o to wnioski:
Herald Nurgla z exalted mieczykiem i glitering scalem.
W ofensie S 5-8 , I 4-7, A 3-6 z przerzutem to wound.
W defensie nurgl + gliteringi połączone z WS 5-8 sprawia że wszystko w tej grze trafia go minimalnie na 5+ a większości przypadków na 6+....

Podsumowując.
Przerzuty Tzeentcha - zajebiste nie musze w końcu brać Kairosa do tego ( szkoda tylko że d6:( )
Nurglowa zdolność mono - słaba ale nurgl sam z siebie nadrabia w CC
Flamery - na plus zdecydowanie strzelanie na 5+ a nie 6+ robi różnice ( przydałaby im się zasada quick to fire jak u Szwedów i naprawdę byli by git.)
Souleater- odzyskiwanie wounda co ture? Powinno to trafić do exaltedów gdyż tak naprawdę to jest odzyskiwanie 2 ran na ture gry ( moje screamery mogły zapomnieć żeby "przelecieć" DP nurgla...
Banner nurglowy - zajebisty sprawia że ten unit w końcu coś będzie robił a nie tylko trzymał punkty
Kondesator na heraldzie - naprawdę dobrze się combi w sumie 2 x D3 +2 PD połączone z duża ilością channeli za 150 pktów ?:) - Biore! ( gdyby deklarować jego odpalanie po a nie przed channelami to już w ogole byłby kosmos:P )

Następny razem przetestuje combatowe złożenie pinków 2 x 20 z podmianka S i T bo załatwo oddaje te pinki byle komu :P
1) Dp mial dodatkowe woundy nie asf.
2) straciles screamery :)

Na plus - zmiana breaka 2+6. Glegut rzucil to na screamerach, ilosc woundow 6, przerzut za Tzeentcha, wypadla 1. Fajne jest to ze oddzial nie znika tylko dostaje woundy dodatkowe, glupi rzut koscia nie decyuje ze nagle nie ma twojego oddzialu chociaz przegrales walke o -1.

Mono nurgl - toporny. Mialem 4 oddzialy. Gdyby nie taki paring (czyli na pale do przodu, mam regeny i hate'a) zostalbym wymanewrowany. Bonus za mono nurgla taki sobie. Przy braku predkosci tej armii, strzelania jakiegokolwiek, bonus az tak duzo nie daje jak ten Tzeentchowy. Imo np. plus jeden do movementu dla modeli "on foot" bylby lepszy.

Klimat bitwy byl niepowtarzalny :)
Obrazek

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2948
Rejestracja: 9 lis 2010, o 20:38
Lokalizacja: Oleśnica

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: kangur » 17 wrz 2015, o 11:12

Naviedzony pisze:Reszta książek ma być do końca miesiąca.
Zważywszy na dość długi czas oczekiwania na kolejny armybook pewnie będzie dopieszczony i niewymagajacy wielu poprawek :)
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Rejestracja: 11 gru 2006, o 00:30
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: Asassello » 17 wrz 2015, o 12:02

kangur022 pisze:
Naviedzony pisze:Reszta książek ma być do końca miesiąca.
Zważywszy na dość długi czas oczekiwania na kolejny armybook pewnie będzie dopieszczony i niewymagajacy wielu poprawek :)
albo Furionowi motywacja spadła jak jego WFB nie zostało zaakceptowane przez kapitanów ETC.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dieter Morinem
Mudżahedin
Posty: 200
Rejestracja: 9 lut 2011, o 13:10
Lokalizacja: Oleśnica

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: Dieter Morinem » 17 wrz 2015, o 14:35

Asassello pisze:
kangur022 pisze:
Naviedzony pisze:Reszta książek ma być do końca miesiąca.
Zważywszy na dość długi czas oczekiwania na kolejny armybook pewnie będzie dopieszczony i niewymagajacy wielu poprawek :)
albo Furionowi motywacja spadła jak jego WFB nie zostało zaakceptowane przez kapitanów ETC.
Dziwna jest ta motywacja jak wcześniej nie chciał niczego reklamować, miało to być robione by było robione i by było porządnie.

Nagle wszystko co się liczy to reklama, głosowanie i inne głupoty zamiast wizja naprawienia warhammera.

Trochę szkoda. Myślałem, że projekt powstał z pasji i chęci by wszystko było opłacalnym wyborem, ale chyba jednak nie.

Sam bym chętnie coś takiego zrobił, ale wiadomo ile to jest roboty. Do tego dochodzi jeszcze znajomość zasad warhammera, której nie mam. Zresztą gdybym ja robił takie booki to skaveny były by najlepszą i najtańsza armia xD
Obrazek
"10 lat zbierałem w bitwach wpierdziel. Dowartościowałem [dużo] lamusów - moje miłosierdzie."

ODPOWIEDZ