WFB: Reworked and Rebalanced

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Re: WFB: Reworked and Rebalanced

Post autor: ismael »

Dzięki za odpowiedzi.
Wiem, że jest teraz dużo opcji złożenia. Nie pisałem tego aby sygnalizować, że coś było lepsze / jest gorsze, tylko jako ogólne uwagi czy spostrzeżenia.
Niektórych starych unitów chyba nie da się odtworzyć. Przykładowo lumpiny miały Ld9, a teraz tak ich nie złożysz. Ale to są detale...
Jeżeli chodzi o marauderów, to poprzednio mogłeś dać 2-3 oddziały, a bearmeni są 0-1, chociaż otrzymali oczywiście ciekawe opcje złożenia.

Generalnie ten book podoba mi się coraz bardziej z każdym kolejnym przeczytaniem - odwaliłeś kawał dobrej roboty.

Jeżeli chodzi o tworzenie rozpy, dużo zależy od brzmienia zasady "The Paymaster", bo nie widzę jej w booku.

Co się stało ze spec.charakterami? Wycofujesz ich ze wszystkich booków? Jeżeli nie chcesz ich załączać ze względu na prawa autorskie, może mógłbyś ich chociaż opracować jako osobny Appendix i wysyłać przez PW dla zainteresowanych?
Wiem, że przez lata grało się turnieje bez speców, ale to jednak sól Warhammera i ich całkowite zniknięcie będzie dziwne.
Natomiast oryginalni spece by GW będą się chyba średnio kombować z Twoimi bookami...

Bretonnian
Falubaz
Posty: 1152

Post autor: Bretonnian »

Furion pisze: Spec charakterów nie ma i nie będzie.
Szkoda :( Szczególnie takich postaci jak Lucrecia Belladona czy Lorenzo Lupo :wink:

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5712
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

JEST UPDATE DO DOGS OF WAR.

Poprawiłem zgłoszone literówki i dopisałem brakujące zasady.
Changelog byłby okropnie dlugi, więc pozostawię to bez słowa komentarza ;) Bierzcie i czytajcie.

Cieszę się, że się podoba.

pozdrawiam
Furion

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

@Furion:

Jeżeli nie chcesz tworzyć cudów, przywróc w DoW jednostki skreślone z innych AB: dawny pieszy reiksguard (ciężkie piechota pancerna), war wagon (w DoWach nie ma żadnego ciekawego rydwanu), fajnie jakbyś przywrócił galloper guns - albo jakiś miks powyższego, czyli np wozy husyckie z zamontowanym działem czy innymi hakownicami.
Fajnie że pamiętałeś o tej armii. Fajnie jakbyś dorzucił jej jeszcze jakieś unikalne jednostki.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Gallopers guns....te modele są cały czas dostępne i jak najbardziej powinny znajdowac sie w DOW
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Matis
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3749
Lokalizacja: Puławy/Wrocław

Post autor: Matis »

kangur022 pisze:Gallopers guns....te modele są cały czas dostępne i jak najbardziej powinny znajdowac sie w DOW

+ 1.

Daj go za 150pkt z D3 ranami i 16 mova. Nie jest to jakaś mega przegięta rzecz :wink:
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Dobrze Matis mówi. Nie musi byc mega mocny , wazne aby był :)
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MikiChol »

Popieram petycję o gallopers guna.
No i czemu zabrałeś bodyguardom piki - według mnie byli z nimi znacznie ciekawszym wyborem. Może jako dodatkowa opcja uzbrojenia zamienna z halabardami? (można nawet za nie dopłacić np. 0,5 pkt)
Czy long drongi atakują z +1 do siły z resolute, czy zawsze z S4 ap? Podobnie co jeśli podpakujemy im S z jakiegoś czaru?

Z innej beczki: czy można przywołać więcej niż 1 steel golema z metalu?

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5712
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

zawsze S4 ap. strzelają z pistoletów.

Co do steel golema to tak.

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

Copypaste błąd, przy fenbeastach ich "nazwa" w tabelce zaraz pod sie nie pokrywa, jest Truthsayer.

Oraz w ich opisie "include include"

Awatar użytkownika
Matis
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3749
Lokalizacja: Puławy/Wrocław

Post autor: Matis »

Furionie, nie olewaj nas. Wiele osób ma galoper guny i chciało by je wystawić. Zmiłuj się i daj możliwość wystawienia tego ustrojstwa. Nie musi być mocne, byle by było.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5712
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Będą galloper guny. Mam pomysł jak to wprowadzić, co by nie było armii armat.

Awatar użytkownika
Hoops
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Ośmiornica łódzka

Post autor: Hoops »

Furion jak Mikołaj. Jeśli byłeś grzeczny dostaniesz to o co prosiłeś.
Może kiedys zobaczę w brecie rycerzy min 6 a nie 9, 10 czy ilu tam. Gro osób grało na lancach 6-7 rycerzy plus czarka plus lord/paladyn.
Obrazek

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5712
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Hoops pisze:Furion jak Mikołaj. Jeśli byłeś grzeczny dostaniesz to o co prosiłeś.
Może kiedys zobaczę w brecie rycerzy min 6 a nie 9, 10 czy ilu tam. Gro osób grało na lancach 6-7 rycerzy plus czarka plus lord/paladyn.
Już jest 8+.

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

@Hoops ....jest lepiej niż było wcześniej. Minimalna ilość modeli w lancy zwiększona do 8+ to pikuś z resztą nowych fajniejszych bajerów w bretce 8)
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Matis
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3749
Lokalizacja: Puławy/Wrocław

Post autor: Matis »

Furion, zrób szczury na zasadzie klanów, gdzie za wzięcie jakiegoś mono klanu będą bonusy etc...
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

Matis pisze:Furion, zrób szczury na zasadzie klanów, gdzie za wzięcie jakiegoś mono klanu będą bonusy etc...

problem z Skryre...kółko, inżynierzy, globki, clanraty, szuroogry z karabinami, grey seer, sztormówa, latary, weapon teamy :mrgreen:

Awatar użytkownika
Matis
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3749
Lokalizacja: Puławy/Wrocław

Post autor: Matis »

Dajesz na to ograniczenia 0 - X, a resztę zapychasz mięsem armatnim + Nie masz asasynów, abomek, rat ogrów itp.... Zapominasz Boju, że jednostki też będą po reworku.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

Matis pisze:Dajesz na to ograniczenia 0 - X, a resztę zapychasz mięsem armatnim + Nie masz asasynów, abomek, rat ogrów itp.... Zapominasz Boju, że jednostki też będą po reworku.
pamiętam ze chyba w 6 edycji na końcu booka szczurów były alternatywne listy dla danych klanów. Pamiętam że fajnie się na tamte czasy grało, a ogromną frajdę dawało wystawienie armii "mono plagi" lub mono eshin(który potem był dopakowany storm of chaos)

Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator
Posty: 2724
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: GrimgorIronhide »

Stormfiendy tylko przy wzięciu bohatera z Moulder a to już traci monobonusy.
Grey seer nie jest Skryerowy, za to może być wymaganiem przy budowaniu multiklanarmii
Latarki odpowiednio wycenić, sztormówę poprawić i gramy

ODPOWIEDZ