9th Age

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
el Victor
Oszukista
Posty: 782
Lokalizacja: Kraków & Lewa Flanka Mielec

Re: 9th Age

Post autor: el Victor »

ja zagram - zasady zmodyfikowane, więc jest powiew... wydaje się, że powinno być więcej balansu - przynajmniej widzę to w TK
zasady lekko uproszczone i sprecyzowane w miejscach w których tego brakowało w 8ed.

wszystko w 3 PDFach

nic tylko grać
Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481

Anadim
Chuck Norris
Posty: 551

Post autor: Anadim »

Chaos dwarf - mogą korzystać z path of metal. A gdzie path of metal? Domyślam się że to teraz alchemy....

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

Na stronie 9th Age masz osobny plik ze wszystkimi path'ami w grze.

Anadim
Chuck Norris
Posty: 551

Post autor: Anadim »

Na swoim dysku też mam, w wersji 8.0 i nie ma tam ścieżki metalu

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8785
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Anadim pisze:Na swoim dysku też mam, w wersji 8.0 i nie ma tam ścieżki metalu
racja, to jasno dowodzi że system jest do dupy.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Fubuki
Mudżahedin
Posty: 317
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Fubuki »

Strasznie mi się 9age podobał dopóki nie wyczytałem że ogry i nieumarli nie mają feara, mogli zostawić starego feara ale żeby nieumarli go mieli, chociaż tak dla klimatu
Perfer et obdura, dolor hic tibi proderit olim

Obrazek

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

A tam... w starym świecie, demony, umarli i insze zwierzaki to coś naturalnego... Czego tu się bać? No już prędzej tego 2,5metrowego kolosa, który ma ochotę na małe co nie co :)

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

+1 Bogins. Nie widziałem nic klimatycznego w testowniu strachu przez np. 10 oddział imperialnych ryców, bijących się z zombikami. "Panowie od 10 min zabijamy ich łatwiej niż wieśniaków z widłami, ale na wszelki wypadek sprawdźmy, czy nadal się ich nie boimy". :wink:

Mi póki co najbardziej zaskakuje to, że już w to pograłem, poczytałem, popatrzyłem jak inni grają i nadal nie znalazłem sytuacji, w której miałbym większe problemy z interpretacją zasad. Nie wierzę, że to będzie trwało wiecznie, bo wreszcie jakieś kwiatki zaczną wychodzić, ale biorąc pod uwagę ile już nad tym siedzę, wszystko wygląda bardzo obiecująco.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Albo_Albo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Krakow Legion
Kontakt:

Post autor: Albo_Albo »

nic tylko przeslac pozniej do GW i 9 ed gotowa :)

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Hehe no i ty chcesz dać zarabiać GW :?: :?: :?: :mrgreen:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8685
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

Przemcio luuuz :D

GW by to zmieniło na casualową gierkę i znów g... by wyszło :D
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

Awatar użytkownika
ninjaska
Chuck Norris
Posty: 386

Post autor: ninjaska »

Rozumiem ze jezdziec musi miec taki sam Mark Chaosu jak wierzchowiec? Tylko, poza zdrowym rozsadkiem, nie wiem z czego to wynika. To jak na razie jedyna watpliwosc. Rzeczywiscie dobrze napisany Rulebook.

Mutateted. Znalazlem. W opisie wierzchowca. Przynajmniej w Bestiach. Punkt dla Gryfindoru.
Obrazek

ajt
Kradziej
Posty: 970

Post autor: ajt »

Co się dzieje, jak są dwie wykluczające się zasady? Jest to gdzieś opisane?

Np.
Mark of the Dark Gods (Pestilence): Toxic Vapors
Units in base contact with the wearer (...) have Initiative 1 .
i
Sword of Haste
Type: Hand Weapon. The wearer has Initiative 10.

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Odpowiedź masz na str. 9 RB w temacie "Modifiers"
1) najpierw zbijanie i podbijanie charakterystyki do określonej wartości
2) potem dzielenie i mnożenie
3) na końcu dodawanie i odejmowanie
Gdy modyfikatory są z tej samej grupy, to wtedy następują chronologicznie.

Twój przykład to 2 modyfikatory z pierwszej grupy. Miecz podbija I do 10, Toxic Vapors zbija ją do 1. Najpierw działał miecz, dopiero potem Toxic Vapors, czyli w tym przypadku I wyniesie 1.

Idąc dalej z tym przykładem. Jeśli model z tym mieczem zaszarżuje jednostkę z zasadą Toxic Vapors, a następnie w fazie magii rzuci na siebie WS10 i I10 z domeny lighta, to wtedy I wyniesie 10. Najpierw miecz, potem wejście w styk, na końcu czar.

Gdybyś miał jednak miecz dający +2 do I i był w styku z modelem z zasadą Toxic Vapors, to wtedy masz modyfikator z grupy 1 i 3. Inicjatywa modelu spadłaby do 1, a potem została powiększona o 2 i ostatecznie wyniosłaby 3.

Gdyby zdarzyło się tak, że miałbyś 2 modyfikatory z tej samej grupy, które nastąpiły jednocześnie. Np. 2 zasady, które modyfikują charakterystykę, gdy modele znajdą się w styku, to wtedy stosujesz Sequencing opisany na str. 7. Najpierw zadziała modyfikator gracza aktywnego, a potem gracza reaktywnego.
pozdr.
Obrazek
Obrazek

ajt
Kradziej
Posty: 970

Post autor: ajt »

OK, dzięki, jasne już;)

Jeszcze jedno pytanko, dla pewności... Grinding Attacks - jest to dodatkowy atak zastępujący te w profilu, czy są te profilowe + grinding?

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Profilowe+grinding. Na tej samej zasadzie jak np. zianie, impakty, stompy.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

To i ja podpytam bo pojawiły się wątpliwości -
Lord na smoczurze podlega zasadzie "combine profile". Czy to w praktyce oznacza że nie warto dawać mu żadnych WARD/REGEN gdyż, gdy spadnie gadzina to wraz z nim i jeździec???????

Anadim
Chuck Norris
Posty: 551

Post autor: Anadim »

Monstery nie są zdaje się Combined profile

Awatar użytkownika
Wolff
Mudżahedin
Posty: 278
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Wolff »

Anadim pisze:Monstery nie są zdaje się Combined profile
Ważne pytanie

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Ridden monsters nie korzystają w ogóle z pancerza i warda, który ma jeździec (poza takimi która działają na całość jak np. Force Shield)
Wszystkie ataki idą w wytrzymałość, rany i pancerz potwora, a po jego śmierci ściąga się go razem z jeźdźcem.

ODPOWIEDZ