9th Age
Re: 9th Age
ja zagram - zasady zmodyfikowane, więc jest powiew... wydaje się, że powinno być więcej balansu - przynajmniej widzę to w TK
zasady lekko uproszczone i sprecyzowane w miejscach w których tego brakowało w 8ed.
wszystko w 3 PDFach
nic tylko grać
zasady lekko uproszczone i sprecyzowane w miejscach w których tego brakowało w 8ed.
wszystko w 3 PDFach
nic tylko grać
Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
+1 Bogins. Nie widziałem nic klimatycznego w testowniu strachu przez np. 10 oddział imperialnych ryców, bijących się z zombikami. "Panowie od 10 min zabijamy ich łatwiej niż wieśniaków z widłami, ale na wszelki wypadek sprawdźmy, czy nadal się ich nie boimy".
Mi póki co najbardziej zaskakuje to, że już w to pograłem, poczytałem, popatrzyłem jak inni grają i nadal nie znalazłem sytuacji, w której miałbym większe problemy z interpretacją zasad. Nie wierzę, że to będzie trwało wiecznie, bo wreszcie jakieś kwiatki zaczną wychodzić, ale biorąc pod uwagę ile już nad tym siedzę, wszystko wygląda bardzo obiecująco.
Mi póki co najbardziej zaskakuje to, że już w to pograłem, poczytałem, popatrzyłem jak inni grają i nadal nie znalazłem sytuacji, w której miałbym większe problemy z interpretacją zasad. Nie wierzę, że to będzie trwało wiecznie, bo wreszcie jakieś kwiatki zaczną wychodzić, ale biorąc pod uwagę ile już nad tym siedzę, wszystko wygląda bardzo obiecująco.
nic tylko przeslac pozniej do GW i 9 ed gotowa
Przemcio luuuz
GW by to zmieniło na casualową gierkę i znów g... by wyszło
GW by to zmieniło na casualową gierkę i znów g... by wyszło
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
Co się dzieje, jak są dwie wykluczające się zasady? Jest to gdzieś opisane?
Np.
Np.
iMark of the Dark Gods (Pestilence): Toxic Vapors
Units in base contact with the wearer (...) have Initiative 1 .
Sword of Haste
Type: Hand Weapon. The wearer has Initiative 10.
Odpowiedź masz na str. 9 RB w temacie "Modifiers"
1) najpierw zbijanie i podbijanie charakterystyki do określonej wartości
2) potem dzielenie i mnożenie
3) na końcu dodawanie i odejmowanie
Gdy modyfikatory są z tej samej grupy, to wtedy następują chronologicznie.
Twój przykład to 2 modyfikatory z pierwszej grupy. Miecz podbija I do 10, Toxic Vapors zbija ją do 1. Najpierw działał miecz, dopiero potem Toxic Vapors, czyli w tym przypadku I wyniesie 1.
Idąc dalej z tym przykładem. Jeśli model z tym mieczem zaszarżuje jednostkę z zasadą Toxic Vapors, a następnie w fazie magii rzuci na siebie WS10 i I10 z domeny lighta, to wtedy I wyniesie 10. Najpierw miecz, potem wejście w styk, na końcu czar.
Gdybyś miał jednak miecz dający +2 do I i był w styku z modelem z zasadą Toxic Vapors, to wtedy masz modyfikator z grupy 1 i 3. Inicjatywa modelu spadłaby do 1, a potem została powiększona o 2 i ostatecznie wyniosłaby 3.
Gdyby zdarzyło się tak, że miałbyś 2 modyfikatory z tej samej grupy, które nastąpiły jednocześnie. Np. 2 zasady, które modyfikują charakterystykę, gdy modele znajdą się w styku, to wtedy stosujesz Sequencing opisany na str. 7. Najpierw zadziała modyfikator gracza aktywnego, a potem gracza reaktywnego.
pozdr.
1) najpierw zbijanie i podbijanie charakterystyki do określonej wartości
2) potem dzielenie i mnożenie
3) na końcu dodawanie i odejmowanie
Gdy modyfikatory są z tej samej grupy, to wtedy następują chronologicznie.
Twój przykład to 2 modyfikatory z pierwszej grupy. Miecz podbija I do 10, Toxic Vapors zbija ją do 1. Najpierw działał miecz, dopiero potem Toxic Vapors, czyli w tym przypadku I wyniesie 1.
Idąc dalej z tym przykładem. Jeśli model z tym mieczem zaszarżuje jednostkę z zasadą Toxic Vapors, a następnie w fazie magii rzuci na siebie WS10 i I10 z domeny lighta, to wtedy I wyniesie 10. Najpierw miecz, potem wejście w styk, na końcu czar.
Gdybyś miał jednak miecz dający +2 do I i był w styku z modelem z zasadą Toxic Vapors, to wtedy masz modyfikator z grupy 1 i 3. Inicjatywa modelu spadłaby do 1, a potem została powiększona o 2 i ostatecznie wyniosłaby 3.
Gdyby zdarzyło się tak, że miałbyś 2 modyfikatory z tej samej grupy, które nastąpiły jednocześnie. Np. 2 zasady, które modyfikują charakterystykę, gdy modele znajdą się w styku, to wtedy stosujesz Sequencing opisany na str. 7. Najpierw zadziała modyfikator gracza aktywnego, a potem gracza reaktywnego.
pozdr.
OK, dzięki, jasne już;)
Jeszcze jedno pytanko, dla pewności... Grinding Attacks - jest to dodatkowy atak zastępujący te w profilu, czy są te profilowe + grinding?
Jeszcze jedno pytanko, dla pewności... Grinding Attacks - jest to dodatkowy atak zastępujący te w profilu, czy są te profilowe + grinding?
Ważne pytanieAnadim pisze:Monstery nie są zdaje się Combined profile
Ridden monsters nie korzystają w ogóle z pancerza i warda, który ma jeździec (poza takimi która działają na całość jak np. Force Shield)
Wszystkie ataki idą w wytrzymałość, rany i pancerz potwora, a po jego śmierci ściąga się go razem z jeźdźcem.
Wszystkie ataki idą w wytrzymałość, rany i pancerz potwora, a po jego śmierci ściąga się go razem z jeźdźcem.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5