9th Age

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter

Re: 9th Age

Post autor: JarekK »

Andrzej pisze:Znerfili konie silver helmom :<

Śmieszne te zmiany, ogólnie fajnie że potanili niegrywalne rzeczy, ale w niektórych przypadkach to aż smiesznie wygląda, jak np. w przypadku potanienia lodowego feniksa o 5 punktów z 380 na 375 - potanienie niegrywalnej jednostki o 1.3% na pewno zwiększy jej ilość na stole :D
Ta ale masz supernal na feniksie teraz, więc się sypie a nie ucieka.

Koniki to straszny nerf :( jak można ELFICKIM konikom zabrać 4wsa! (KoRowe też zmienili ale nie zaznaczyli na niebiesko)
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator

Post autor: Slayer Zabójców »

WarX pisze:
Qsownik pisze: :shock:
Chciałbym więcej takich "nerfów".
Uważasz, że odebranie komba Shieldwall+Holdstone Deep Watchom to nie jest nerf, czy że to słuszny kierunek?
To raczej przeoczenie, nie nerf. Shieldwall dalej działa tak samo, tylko po prostu osoby które "uprościły" zasadę Deep Watch nie przemyślały do końca tego co robią. Wystarczy zgłosić bubel i myślę, że szybko to naprawią.
Obrazek

Awatar użytkownika
Łaki
Wałkarz

Post autor: Łaki »

Już zgłoszone. ADT potwierdziło, że to błąd.
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu

Post autor: Andrzej »

JarekK pisze:
Andrzej pisze:Znerfili konie silver helmom :<

Śmieszne te zmiany, ogólnie fajnie że potanili niegrywalne rzeczy, ale w niektórych przypadkach to aż smiesznie wygląda, jak np. w przypadku potanienia lodowego feniksa o 5 punktów z 380 na 375 - potanienie niegrywalnej jednostki o 1.3% na pewno zwiększy jej ilość na stole :D
Ta ale masz supernal na feniksie teraz, więc się sypie a nie ucieka.

Koniki to straszny nerf :( jak można ELFICKIM konikom zabrać 4wsa! (KoRowe też zmienili ale nie zaznaczyli na niebiesko)
Hehe, swoją drogą to pokazuje, jak bardzo z czapy jest wycena SH, że nikt przez tyle czasu nie zauważył, że ich konie mają off 4, podczas kiedy zarówno koniki pod herosami jak i DP mają 3 :D
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
esgaroth
Falubaz
Kontakt:

Post autor: esgaroth »

prawie nic nie potaniało w krasiach chaosu, nikt już ich nie kocha? przecież Immortale są srogo za drodzy :(

Awatar użytkownika
Aku.
Mudżahedin

Post autor: Aku. »

Też jestem zawiedziony ID. Rakietnica bez zmian chociaż od dawna było wiadomo że jeste za droga... za to chciało im się wymyślać nową zasadę do giganta... Małe community i niby za mało głosów słyszalnych... chyba rzeczywiście trzeba zakładać fake konta i bombardować forum ID 9tki :)
Obrazek

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris

Post autor: MikiChol »

Nowa zasada do giganta weszła we wszystkich armiach, nie tylko w ID...

Awatar użytkownika
Aku.
Mudżahedin

Post autor: Aku. »

Fakt, teraz zobaczyłem nowe WDG.
Obrazek

Awatar użytkownika
esgaroth
Falubaz
Kontakt:

Post autor: esgaroth »

Exalted Herald nadal może zamienić jeden czas na Hellfirea?

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris

Tylko jeśli sobie wybierze konkretną manifestację, bodajże immortal sorcerer (czy jakoś tak). W sumie tak jak było dotychczas.

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Exa nie ma teraz hellfire z żadnej manify plus nie może wymieniać żadnych zaklęć na heroinę.
Obrazek

Mamut
Oszukista

Post autor: Mamut »

Ciara pisze:Exa nie ma teraz hellfire z żadnej manify plus nie może wymieniać żadnych zaklęć na heroinę.
Sorcerer Immortal Veil Walker.
Marked for Doom (Occultism) and The
Grave Calls(Occultism). May replace one
of its Learned Spells with Hellfire (Hereditary
Spell) during Spell Selection.

Tak btw to zrobili straszną głupotę bo dzięki temu że demon ma wszystkie dobre spelle z Occ to nie opłaca się brać sorcerera i znowu będą wszystkie rozpy na 2x demon.
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz

Post autor: Dancaarkiiel »

Wózek inwalidzki w maruderach to nowa meta :^)
Obrazek

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów

Post autor: Glegut »

Mamut pisze:
Ciara pisze:Exa nie ma teraz hellfire z żadnej manify plus nie może wymieniać żadnych zaklęć na heroinę.
Sorcerer Immortal Veil Walker.
Marked for Doom (Occultism) and The
Grave Calls(Occultism). May replace one
of its Learned Spells with Hellfire (Hereditary
Spell) during Spell Selection.

Tak btw to zrobili straszną głupotę bo dzięki temu że demon ma wszystkie dobre spelle z Occ to nie opłaca się brać sorcerera i znowu będą wszystkie rozpy na 2x demon.
nie bedzie dwóch bo drugi jest średnim klepaczem/magiem w sumie to nie wiadomo co miałby robić ten drugi diabeł. Tam zamiast tego drugiego demona beda zdecydowanie lepsze wybory 8)

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu

Post autor: Laik »

Dancaarkiiel pisze:Wózek inwalidzki w maruderach to nowa meta :^)
będą chłopaki szukali przygód w ruinach co turę :)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz

Post autor: Klaudel »

Tu mozna sobie poczytac, jak wygladal proces na przykladzie ID.
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... ost1102020

Jak ktos nie ma konta, to ponizej.

Let me give you a clearer picture of how everything developed in this update:

1. RT/BLT adjusted the points in armybooks following various sources of data. For example, one was the community poll and another was consulting the enigmatic Externals Experts group that used to help BLT. (This is perfectly fine and Im glad that they use as much sources of data as possible.)

2. We (ACS and me) got to see what was done and what wasnt done for our book.

3. We estimated that some things, like Rocket Battery, not getting a price drop was unacceptable and raised a formal complain.

4. We wrote a letter asking things like "how nothing was done about RB after the overwhelming support in the community poll?, etc".
To support our claims, we compiled a list of 8-10 big international tournaments showing the small play that RB or Backstabbers had.

5. RT members explained to us that they used somekind of mathematical formule to automatically discard stuff that let them focus on the things that really showed to be a problem from the different data sources. This meant that our very small data from the community poll was put on a scales against other data sources like the EE feedback, and ours had very little "weight".

6. Since other data sources like EE didnt reported things like RB or Backstabbers, they didnt passed the cut and were discarded (not looked).
Why Experts wont report these things as overpriced is out of my knowledge... I can only imagine that most of them forgot that things like Backstabbers even existed.

7. We said that the system used clearly harmed small communities like the ID one, making our feedback irrelevant at the mercy of other bigger data sources.

8. At least some RT/BLT members seemeed to agree that it was a bad consequence of the new system used.

9. The following is a bit of speculation from me. It seems that some RT/BLT members heard our complain and wanted to do something about it, but for others, doing it looked like giving a special treatment to us over other armies just because we were more vocal.

10. Since RT/BLT had a week free our work, decided to spend their free time in a new review process. The task was collecting lists from big international tournaments and read trought them and find stuff under 5% usage that could need a price drop, but for every army.

11. Many people moved in a single day and we had 24 tournaments. I personally had to collect and compile them from the various formats that people use when sending lists, just with the hopes of all this resulting in a discount for Rocket Battery.

12. ACS of every army had 2/3 days to go throught hundreds of lists for reporting two things under 5% usage.

13. Soon the 5% usage showed to be a very low bar, almost no unit was able to be reported using this threshold; most armies reported mounts, items or weapon options.

14. RT/BLT did their thing and we got a price drop for Backstabbers and Lugars GW. Not what we expected, but cant complain.

Summarizing.

For a rushed and last minute initiative, everything developed well and everyone showed a goodwill for trying to fix non used stuff.
Also, Im happy that in the end every army could get two small fixes to unused stuff, not only us.

The threshold used was too low in my opinion. Probably RT/BLT didnt wanted to go too far in the last minute.
But still, is more worrisome a full profile like Subjugator at 6% usage than Lugars with Great Weapons at 0% (yeah, that was their usage).

For those that asked it, Taurukh Anointed had a 38% usage, which looks ok, as others say lowering a bit the price specially on some weapons would leave them in a good spot.

On a personal note, I find pointless asking the players to not play some things so they can get a price discount in the future. If something is worth and competitive people will play it. Its not like others or me wont take Blunderbuss to tournaments, for example, if they are competitive and can win games.

Moreover, the 9th age wont probably see a new pricing update until a year. In a year, ID will probably be in the same spot that Daemon Legions are now (waiting for FAB).
They got almost no adjustments because their FAB is imminent. So, play what you want, dont fear that playing a unit will be harmful for the data collected and have fun.
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris

Nie wiem czy widzieliście ale na stronie 9th age pojawił się pakiet nowych scenariuszy pod granie nie-turniejowe (oficjalny). Na razie wersja alfa. Imo wyglądają całkiem ciekawie.
https://www.the-ninth-age.com/news/inde ... a-release/

Dodatkowo szukają osób do:
- Art Team
https://www.the-ninth-age.com/news/inde ... -art-team/
- Background Team
https://www.the-ninth-age.com/news/inde ... ound-team/

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko

Post autor: Kołata »

Są pierwsze spojlery dotyczące nowych demonów.

https://www.the-ninth-age.com/news/inde ... ent-day-1/

Codziennie do Świąt będą podrzucać nowe info.

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator

Post autor: Szamot »

czyli kiedy można się spodziewać kompletnego nowego booka?

czy te zasady po prostu będą nadpisane na obecny?

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris

Kompletnie nowy book oparty na 7 bogach jak WDG.
Patrząc, że wypuszczają adwentowe spoilery to myślę, że wyjdzie w święta albo trochę po.

ODPOWIEDZ