T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Post autor: Slayer Zabójców »

DarekH pisze:
Eltharion pisze:Super te zmiany dla imperialnej kawalerii ! =D>
Jak sobie pomyślę, że do rozpy mieści się komandor, bsb'k i ksiądz w klocu kawy jako główny unit i 2 wspierające unity + 2x demiśki i po tym wszystkim zostaje jeszcze jakieś 1500pkt do wykorzystania mając zapełniony slot corów - to napawa optymizmem.
Podobno rozpiski na kawalerii są niegrywalne, gracze KoE zbierają łzy Pani Jeziora i poją nimi wierzchowce, żeby stały się szybsze niż konie elfów... jedynie Imperium zauważa potencjał w kawalerii :P?
Obrazek

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 595
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DarekH »

Elfickie konie teraz przy imperialnej kawalerii to muły pociągowe :mrgreen:

Chyba za bardzo gięty oddział wychodzi: chłopaki będą biegać 20 cali, jak w nich wbijesz dostaniesz kontrę na boki a jak w nich nie wbijesz dostaniesz patelnią w twarz... kurna cud, miód orzeszki :D :D :D

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8709
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

I chłopek z hajelficką dzidą śmieje się im w puszki :P ;)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Jak sprawić żeby kawaleria ze special konkurowała z demiśkami?
Nerfić demiśki dalej :mrgreen:

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Cicho! jeszcze ktoś to przeczyta #-o
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Siemek
Chuck Norris
Posty: 479
Lokalizacja: :P

Post autor: Siemek »

+1

Zakończcie najlepiej gadanie jakie to teraz mocne imperium będzie :P

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Przeciez rozkazy są tylko dla piechoty :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Odoamar pisze:Przeciez rozkazy są tylko dla piechoty :)
Rycerze razem z Krulem Ryceszy będą Parent Unitem także sądze, że w wersji 2.0 usuną ten zapisek Only infantry models are affected :) W końcu ludzie chcieli Rozkazy na kawalerii i po to oni tą zmianę wprowadzili.
Obrazek

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Bycie Parent Unitem daje też inne profity :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Chyba nie bedzie rozkazów dla kawalerii.
Bycie parent unitem jeśli dobrze pamiętam pozwala robić stand&shoot supportem jak leci szarża w kawę i kontrszarżę supportem.

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 595
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DarekH »

Stan pisze:Chyba nie bedzie rozkazów dla kawalerii.
Bycie parent unitem jeśli dobrze pamiętam pozwala robić stand&shoot supportem jak leci szarża w kawę i kontrszarżę supportem.
Tak to po pierwsze, ale po odpowiednim rozkazie kawa będzie bić z 3 szeregów, marszu będą mieć +4 a ruchu +1, no i testy liderki na 3 kościach. Tylko rozkaz dający Accurate nie funkcjonuje z powodu braku broni strzeleckiej - choć na forum T9A pojawiły się głosy coby ciężką kawę wyposażyć w pistolety ;p

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Daliby wam w końcu szereg z czterech modeli, to byście tam może coś pograli tą kawalerią. Stand&shoot z pistolierów jako support unit też brzmi fajnie

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 595
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DarekH »

wind_sower pisze:Daliby wam w końcu szereg z czterech modeli, to byście tam może coś pograli tą kawalerią. Stand&shoot z pistolierów jako support unit też brzmi fajnie
Obecna zmiana kawy - myślę, że jest bardzo mocna. AS na 1+ robi swoje, teraz chłopaki dostaną nowe pałki i będą mogli ich używać z tarczą, do tego 2x20 ludków z kuszami którzy mogą zrobić S&S z 3 szeregów i 2x20 swordsmenów do rozbicia steadfasta na bagnach w których topiła się do tej pory kawa. Jedynym mankamentem jest mała liczba szeregów na kawie.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3132
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Podchodzę do tych spoilerów z rezerwą - w temacie o kawalerii padło pytanie czy grandmaster będzie mógł wydawać rozkazy, odpowiedź brzmi, że nie, przynajmniej na ten moment. Czyli żeby móc wydać kawalerii rozkaz, obecnie potrzeba oddziału za 500+ pkt (ulepszona corowa kawaleria) z grandmasterem w środku za jakieś 420 pkt (żeby oddział stał się parent unit) i BSB w 6 calach / generała imperium w 12 calach (300-400 pkt) - a wszystko po to, żeby uderzyć z dodatkowego szeregu (5 ataków zakładając, że kawa dalej będzie mieć do 15 modeli w oddziale i nie zmieni się liczba modeli w szeregu), pomaszerować 3 cale dalej (jeśli statystyki nie będą dalej mogły przekroczyć 10) czy testować LD z 3 kości. Nawet jeśli kawaleria potanieje, to dalej będzie to jakieś 1200 pkt za to całe combo.

Co do samego parent unit - pytanie co będzie miało support unit, bez tego nie ma co gdybać.

O nowych młotkach wypowiem się jak policzę kilka combatów.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

A dostajecie w szarży jakiś bonus do siły czy tylko te młotki z 4S i AP2

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3132
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Z młotkami i ulepszoną kawalerią S4 AP3 (jeśli modyfikator siły będzie wpływał na AP).
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 595
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DarekH »

Z pobieżnego oglądu wynika, że nie ma bonusu do siły. Jednak będzie dostępna kosmologia a w niej +1 do siły i na jednym z wózków będzie bound z +1 do siły. Wiem, cały proces buffów przed walką jest złożony - niemniej przeciwnik powinien odczuwać lekki dyskomfort przed wbiciem się w szeregi :wink:

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

DarekH pisze:Z pobieżnego oglądu wynika, że nie ma bonusu do siły.
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Za chwilę się okaże, że EoS będzie miał lepszą armię kawalerysjką (również dzięki synergii zasad armijnych i jednostek) od KoE;p Aczkolwiek rozumiem, że obecnie budowany background niekoniecznie będzie wspierał dotychczasową wizję zastępów konnego rycerstwa, jako synonim KoE.

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Mi się wydawało, że zawsze mieliście lepszą armię kawaleryjską.

ODPOWIEDZ