T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
ASAW, tak... VS z głosowania:
Weakness: Toughness. Z T4 w corach i T5 Monstrous Infantry.
Strength: Deployment. Ambush z brakiem Ld poza bubble
Do tego:
Strength: ciężkie strzelanie, średnie strzelanie, ciężka magia, lekka magia...
...i brak gun-line w podstawowych playstyle
Weakness: Toughness. Z T4 w corach i T5 Monstrous Infantry.
Strength: Deployment. Ambush z brakiem Ld poza bubble
Do tego:
Strength: ciężkie strzelanie, średnie strzelanie, ciężka magia, lekka magia...
...i brak gun-line w podstawowych playstyle
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Akurat ambush wcale nie gryzie się z brakiem LD poza zasięgiem generała, jednostki z ambushem dalej mogą mieć te 7ld i mogą być bardzo tanie, w takim wypadku strata jednego oddziału z powodu strat w strzelaniu nie będzie bolałaJimMorr pisze:ASAW, tak... VS z głosowania:
Weakness: Toughness. Z T4 w corach i T5 Monstrous Infantry.
Strength: Deployment. Ambush z brakiem Ld poza bubble
Do tego:
Strength: ciężkie strzelanie, lekkie strzelanie, ciężka magia, lekka magia...
...i brak gun-line w podstawowych playstyle
A gunline jako playstyle ma już nie być dostępny dla żadnej armii, a przynajmniej nie taki gunline jaki znamy z Warhammera
Ogólnie te całe ASAW to temat rzeka, pomysł dobry, ale niekonsekwentnie aplikowany.
Ktoś napisał, że powinno to obowiązywać dopiero po redesignie całej armii w wersji 2.0 i myślę, że to byłoby dobre rozwiązanie, ale połowa teamów stwierdziła, że zasugeruje się tym całym guidelinem a druga połowa - nie koniecznie
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nowe spoilerki do ID.
Disciples of Lugar
Adv: 4" Mar: 12" Off: 4 Def: 3 Agi: 3 Battle Focus (Battle Focus - każda 6tka na hit to 2 hity)
May take Banner Enchantment
Reszta bez zmian.
Chosen of Lugar
Adv: 4" Mar: 12" Off: 6 Def: 5 Agi: 4 Battle Focus, Otherworldly (4+), Lugar's Court, Paired Weapons
May be the BSB
May take Infernal Weapon
Lugar's Court: Makes Chosen of Lugar gain Scoring when joined to Disciples of Lugar.
Reszta bez zmian.
I nowy kozacki item:
Lugar's Dice
Natural to-hit and to-wound rolls of '6' with Close Combat Attacks against the bearer must be re-rolled. The bearer must re-roll natural to-hit and to-wound rolls of '1' with its Close Combat Attacks.
Disciples of Lugar
Adv: 4" Mar: 12" Off: 4 Def: 3 Agi: 3 Battle Focus (Battle Focus - każda 6tka na hit to 2 hity)
May take Banner Enchantment
Reszta bez zmian.
Chosen of Lugar
Adv: 4" Mar: 12" Off: 6 Def: 5 Agi: 4 Battle Focus, Otherworldly (4+), Lugar's Court, Paired Weapons
May be the BSB
May take Infernal Weapon
Lugar's Court: Makes Chosen of Lugar gain Scoring when joined to Disciples of Lugar.
Reszta bez zmian.
I nowy kozacki item:
Lugar's Dice
Natural to-hit and to-wound rolls of '6' with Close Combat Attacks against the bearer must be re-rolled. The bearer must re-roll natural to-hit and to-wound rolls of '1' with its Close Combat Attacks.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
No tak, ale teraz BSBkiem może być ten koleś.
Dla mnie hardcore to jest ten przedmiocik - brałbym nawet za 80 punktów.
Dla mnie hardcore to jest ten przedmiocik - brałbym nawet za 80 punktów.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Wątpię, żebyś mógł to wziąć na dużej krowie, ale na małej pewnie tak.Manfred pisze:Tylko dla Lugara czy lord na taurusie też będzie mogł wziąć ?
Unbreakable sporo zmienia. Plus wskrzeszanie 4 lugarów z mechanizmu, przypomnę:Stan pisze:Pytanie co lepsze na gienka, koleś 2+as w regimencie kraskow z as3+ czy koleś 4++ w mniejszym oddziale z 5++ w który leci wszystko bo stanowi duże zagrożenie
Besheluk’s Mechanism (Trinket)
Wizard Only. Dominant. The bearer can cast a Bound Spell (Power Level ?): Type: Augment. Range 24". Duration: Instant.
The spell may only target friendly units entirely comprised of models with Volcanic Embrace. The target may raise the following number of Health Points depending its model classification:
Standard Infantry: 4
Large Infantry: 2
Gigantic Infantry: 1
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Według mnie jedynym problematycznym elementem będzie to, że znów wraca Unbreakable oddział ze scoringiem Zawsze można zabić tego gienka i lugarzy tracą scoring, ale z drugiej strony to nie takie proste wbić się w takich szatanów i zabić gostka z T5 W3 4++ i reroll 6 na to hit i to wound.
W najgorszym wypadku zawsze można się odwrócić do przeciwnika tyłkiem albo rozwinąć kreskę w ostatniej turze i już nie zabijesz Lugara
W najgorszym wypadku zawsze można się odwrócić do przeciwnika tyłkiem albo rozwinąć kreskę w ostatniej turze i już nie zabijesz Lugara
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Dokładnie. Zwłaszcza, że lugarzy dostali tęgiego boosta dzięki nowym zasadom frenzy.
Moim zdaniem świetna alternatywa dla Immortali.
Moim zdaniem świetna alternatywa dla Immortali.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nowa magia (przygotować poduszki pod szczęki):
https://www.the-ninth-age.com/blog/inde ... ome-magic/
https://www.the-ninth-age.com/blog/inde ... ome-magic/
bardzo mi się podobają te zmiany:swieta_barbara pisze:Nowa magia (przygotować poduszki pod szczęki):
https://www.the-ninth-age.com/blog/inde ... ome-magic/
- fizzle super,
- wybieranie czarów - świetne
- flux karty (wygląda na bardziej zrównoważone, trzeba będzie pretestować)
- przenoszenie tokenów - dobry krok
- miscasty - bardzo fajnie - w końcu będzie można elfami coś poczarować...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Zmiany będę dopiero w stanie ocenić po zagraniu kilku gierek, ale jestem mocno zawiedziony zmianami w bound spellach... rozumiem, ze grając DH już nigdy nie będę kulał kostkami w swojej fazie magii? Jedynie co będę robił to decydował czy odrzucam 2 czy 3 kostki i tyle? Lipa.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Bo dwarfy nigdy nie powinny miec okazji turlać kostkami w swojej fazie magii ;P
Generalnie wszystko na plus oprócz miscastów moim zdaniem. Wracamy do tego (oczywiście mniejsza szansa), że z trzech kostek wypieprzamy sobie maga :/ Pancerne Armie dostają po dupie bo AP2. Poprzednie miscasty mi sie bardziej podobały. Czuć elfi spisek...
Generalnie wszystko na plus oprócz miscastów moim zdaniem. Wracamy do tego (oczywiście mniejsza szansa), że z trzech kostek wypieprzamy sobie maga :/ Pancerne Armie dostają po dupie bo AP2. Poprzednie miscasty mi sie bardziej podobały. Czuć elfi spisek...
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
To kulaj z dwóch kości to nie będziesz miał miscasta.
Bardzo fajne zmiany. Eliminują sporo patologii z tej fazy. Martwi mnie jednak istotna sprawa duzy mag nie może wybrać 1 i 6 jak to się ma do tych wyborów w imperium gdzie mag może zamienić czar na dowolną 1 z innych ścieżek? Bo wychodzi na to że jest to spory babol.
Mi się cała nowa magia bardzo podoba - przez wybieranie czarów, karty, fizzle i bound spelle.
Niestety z tego co widzę stała się nagle bardziej skomplikowana i już widzę osoby, które marudzą, że już za bardzo odeszła od tego co było w klasycznej 8th. Konieczność zrobienia sobie talii kart również pewnie będzie dla wielu osób "problemem" (trochę się zawiodłem, stworzyli "własne" nowe przybory potrzebne do gry - miałem nadzieję, że będzie się dało korzystać z kart ze zwykłej talii, co mogło w jakiś sposób uciszyć tych leniwych, którym nie będzie się chciało tego drukować.)
Niestety z tego co widzę stała się nagle bardziej skomplikowana i już widzę osoby, które marudzą, że już za bardzo odeszła od tego co było w klasycznej 8th. Konieczność zrobienia sobie talii kart również pewnie będzie dla wielu osób "problemem" (trochę się zawiodłem, stworzyli "własne" nowe przybory potrzebne do gry - miałem nadzieję, że będzie się dało korzystać z kart ze zwykłej talii, co mogło w jakiś sposób uciszyć tych leniwych, którym nie będzie się chciało tego drukować.)
Pewnie zrobią z tego wyjątek.DarekH pisze:Bardzo fajne zmiany. Eliminują sporo patologii z tej fazy. Martwi mnie jednak istotna sprawa duzy mag nie może wybrać 1 i 6 jak to się ma do tych wyborów w imperium gdzie mag może zamienić czar na dowolną 1 z innych ścieżek? Bo wychodzi na to że jest to spory babol.