T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Już widzę te turniejowe kłótnie w stylu "Ej, ale przecież miałeś tylko 2 veil tokeny w banku, nie 3!"
Naprawdę boli mnie to, że bound spelle stały się tak mało interaktywne dla aktywnego gracza... z drugiej strony może dzięki temu krasnoludzka faza magii będzie unikatowa, chociaż wydaje mi się, że będzie się szybko nudzić.
Naprawdę boli mnie to, że bound spelle stały się tak mało interaktywne dla aktywnego gracza... z drugiej strony może dzięki temu krasnoludzka faza magii będzie unikatowa, chociaż wydaje mi się, że będzie się szybko nudzić.
Ostatnio zmieniony 23 lis 2017, o 19:01 przez Slayer Zabójców, łącznie zmieniany 1 raz.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
swieta_barbara pisze:To kulaj z dwóch kości to nie będziesz miał miscasta.
Taa... i chyba se tron rzucę. Miscasty są krokiem wstecz, po duzym kroku do przodu. Wcześniej decydowaleś czy opłaca się wepchnąć czar, teraz posadzisz sobie maga z trzech kości albo wysadzisz sobie pół lancy.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Ja tam kart drukować nie będę. Wypiszę sobie wyniki i będę skreślać zużyte.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Ale o co chodzi? Z tego co czytam to rzucając zaklęcie z 3 kości musisz rzucić 3x3 lub 3x4 żeby miec miscast, pierwszy to d6 hitów z s3 AP2 a drugi 2d6 hitów z s3 AP2 - czyli 1AP więcej niż teraz, a liczba hitów też jest porównywalna, a wpierwszym wypadku nawet mniejsza - bez panikiwind_sower pisze: Taa... i chyba se tron rzucę. Miscasty są krokiem wstecz, po duzym kroku do przodu. Wcześniej decydowaleś czy opłaca się wepchnąć czar, teraz posadzisz sobie maga z trzech kości albo wysadzisz sobie pół lancy.
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1039
Wysadzanie lancy 1/2D6 S3 AP2, na bogato. Nawet nie ma opcji na zabicie sobie gościa z 3 kości.
Boundy mało interaktywne (XD), ale wchodzą z automatu bez akcji typu oczy węża i jesteś w dupie. :^)
Biorę taki układ każdego dnia.
btw mam nadzieję, że jesteście gotowi na Rakietnicę SA aka 4 pociski per phase. :''))
Boundy mało interaktywne (XD), ale wchodzą z automatu bez akcji typu oczy węża i jesteś w dupie. :^)
Biorę taki układ każdego dnia.
btw mam nadzieję, że jesteście gotowi na Rakietnicę SA aka 4 pociski per phase. :''))
Ostatnio zmieniony 23 lis 2017, o 19:06 przez Dancaarkiiel, łącznie zmieniany 1 raz.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Co z tego, że wchodzą z automatu jak po XX grach będziesz miał ich dość... tak to chociaż były jakieś emocje turlając sobie tego bounda z jednej kości
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1039
Imo emocje jak z przedmiotami z 7 edycji, które działały na 2+ lub robiły X (zabijały Ciebie).
Chociaż u mnie tylko jeden bound jest w armii po obcięciu żółwika, więc na pewno inaczej niż u Dorfów czy Bestii na pewno.
Chociaż u mnie tylko jeden bound jest w armii po obcięciu żółwika, więc na pewno inaczej niż u Dorfów czy Bestii na pewno.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Właśnie o to chodzi, jak ma się jednego, dwa czy nawet połowę spelli jako bound spelle, a reszta jest normalnymi zaklęciami to powinno być ok, ale wyobraź sobie, że cała twoja faza magii to boundy... może fajnie, pasuje do charakteru armii krasnoludow jako coś niezawodnego tak jak ich maszyny, ale z drugiej strony to po kilkunastu lub kilkudziesięciu bitwach będziesz miał ochotę poturlać trochę w fazie magii.Dancaarkiiel pisze:Imo emocje jak z przedmiotami z 7 edycji, które działały na 2+ lub robiły X (zabijały Ciebie).
Chociaż u mnie tylko jeden bound jest w armii po obcięciu żółwika, więc na pewno inaczej niż u Dorfów czy Bestii na pewno.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Z jedynki statycznie ginie jeden rycerz, z dwójki 2 rycerzy. Wcześniej było tak samo, tylko przeciwnik nie wiedział jaki będzie efekt miscasta i żeby zabić tego rycerza musiałeś kulnąć na tych kościach conajmniej 13 co wyciągało potencjalnie 4 kości. Teraz przeciwnik ma ułatwione zadanie.Dancaarkiiel pisze:Wysadzanie lancy 1/2D6 S3 AP2, na bogato. Nawet nie ma opcji na zabicie sobie gościa z 3 kości.
Boundy mało interaktywne (XD), ale wchodzą z automatu bez akcji typu oczy węża i jesteś w dupie. :^)
Biorę taki układ każdego dnia.
btw mam nadzieję, że jesteście gotowi na Rakietnicę SA aka 4 pociski per phase. :''))
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Ty kochaniutki powiewie świeżości - gdzie bywasz i kiedy będziesz we Wrocku?michal pisze:Wreszcie jakiś powiew świeżości w mechanice. Bardzo mi się to podoba. No może poza boundspellami - tutaj zgadzam się z Willisem, ale na szczęście mam jeszcze dwie inne armie poza dwarfami
Fizzle jest dla mnie niejasny...
When a Casting or Dispel Attempt is failed, any Magic Dice that rolled a natural '1' are put back in the Magic-Dice Pool from which they came. This does not apply to Casting or Dispel Attempts that fail due to "Not Enough Power"*.
Note that this does not apply to passed Casting Attempts that are then dispelled.
*"Not enough power" means unsuccessful casting or dispelling attempts with only one die.
Czym różni się "failed casting attempt" od "unsuccessful casting"...?
Miscast ciekawy... zobaczymy, czy nie będzie się mieszał ludziskom...
Bound Spells - mega i wylatują wątpliwości z miscastem.
Bardzo fajna ta nowa magia. Jedyna rzecz, która mi średnio pasuje, to te randomowe karty, ale nie wiem jak to inaczej rozwiązać. Jakby były wybierane, to każdy by zaczynał od najmocniejszych, żeby jak najszybciej zabić coś przeciwnikowi zanim dojdzie do combatów.
@blesu - *"Not enough power" means unsuccessful casting or dispelling attempts with only one die.
Jak kulnąłeś z 1 kostki i wypadło 1 oczko to ta kostka nie wraca. W innych przypadkach jak nie dorzucisz (do casting value lub dispell value), to wszystkie "1" wracają.
@blesu - *"Not enough power" means unsuccessful casting or dispelling attempts with only one die.
Jak kulnąłeś z 1 kostki i wypadło 1 oczko to ta kostka nie wraca. W innych przypadkach jak nie dorzucisz (do casting value lub dispell value), to wszystkie "1" wracają.
Coś tam pograłem z tą nową magią i zmiana zdecydowanie na plus. Wyeliminowana nadmierna losowość to kluczowy element. Można sobie wszystko ładnie zaplanować. Wiadomo, że czasem się noga powinie, ale nie powinno być takich rund że ktoś przepycha 4 czary bo kulnął 2x5 + channel albo żadnego bo kulnął 2x1 + channel przeciwnika. Wybieranie czarów jest mega fajne. Można sobie na tej bazie budować rozpę.
Polecam wszystkim się zaopatrzyć w k8 do losowania kart i jakieś fajne znaczniki do tokenów.
Polecam wszystkim się zaopatrzyć w k8 do losowania kart i jakieś fajne znaczniki do tokenów.
Można by na początku tury odsłaniać kartę z wierzchu deku już na następną turę. Losowość zachowana, ale wiadomo co się będzie działo turę w przód i to w obie strony.JarekK pisze:Bardzo fajna ta nowa magia. Jedyna rzecz, która mi średnio pasuje, to te randomowe karty, ale nie wiem jak to inaczej rozwiązać
Ok, ta zasada dla mnie została zrozumiana w poniższy sposób (i chyba nie jest to błędne myślenie):JarekK pisze: @blesu - *"Not enough power" means unsuccessful casting or dispelling attempts with only one die.
Jak kulnąłeś z 1 kostki i wypadło 1 oczko to ta kostka nie wraca. W innych przypadkach jak nie dorzucisz (do casting value lub dispell value), to wszystkie "1" wracają.
*"Not enough power" means
[unsuccessful casting]
OR
[dispelling attempts withonly one die]
W sumie twoja interpretacja jest chyba "słuszniejsza".
Przy mojej powinno być tak:
*"Not enough power" means unsuccessful casting or dispelling attempts, with only one die.
Jakiś insider jest w stanie powiedzieć, co autor miał na myśli?
Przy mojej powinno być tak:
*"Not enough power" means unsuccessful casting or dispelling attempts, with only one die.
Jakiś insider jest w stanie powiedzieć, co autor miał na myśli?
Nooo i w końcu coś z tego zrozumiałemKołata pisze:Pały rzucane z 1 kości nie wracają.
Pomyśl o przetłumaczeniu w ten sposób całego podręcznika, aby i osoby z niższym IQ (jak ja) mogły pykać w tą grę!
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Też fajny pomysł. Ale po trzech turniejach juz bys "znał" swoje karty. K8 rozwiązuje sprawę albo 3 rzuty k6JimMorr pisze:Można by na początku tury odsłaniać kartę z wierzchu deku już na następną turę. Losowość zachowana, ale wiadomo co się będzie działo turę w przód i to w obie strony.JarekK pisze:Bardzo fajna ta nowa magia. Jedyna rzecz, która mi średnio pasuje, to te randomowe karty, ale nie wiem jak to inaczej rozwiązać
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Nie wiem w czym problem. Wcześniej mogłeś miscastować z dwóch kostek, teraz potrzebujesz minimum 3 żeby mieć mistasta.
@wind sower
Efekt miscasta jest znany z góry, dla mnie to zajebista sprawa. Na ostatnim turnieju miałem sytuacje gdzie przeciwnik rzucał jakąś salvę czy inne zaklęcie które bolało, miscastował z 4 kostek, no spoko. I rzucał 1 na d3 i robił jakieś 8 śmiesznych hitów w oddział, no na prawdę super, koleś kulnie nisko na d3 (33%) i równie dobrze mógłby nie mieć tego miscasta. Teraz wiem co się stanie i czy warto wpuścić. Dla mnie zmiana na plus. Jestem w stanie ocenić czy warto oddać jakiś oddział za zapomnienie zaklęcia, rany w maga czy hity w oddział.
No i te niwelowanie efektu miscasta na 4+ XDDD
Już pomijam że rzucasz np tron z dwóch kostek, rzucasz te 2x6 i tracisz niepotrzebnie kostkę na dorzut i możliwie jakieś modele z miscasta.
@wind sower
Efekt miscasta jest znany z góry, dla mnie to zajebista sprawa. Na ostatnim turnieju miałem sytuacje gdzie przeciwnik rzucał jakąś salvę czy inne zaklęcie które bolało, miscastował z 4 kostek, no spoko. I rzucał 1 na d3 i robił jakieś 8 śmiesznych hitów w oddział, no na prawdę super, koleś kulnie nisko na d3 (33%) i równie dobrze mógłby nie mieć tego miscasta. Teraz wiem co się stanie i czy warto wpuścić. Dla mnie zmiana na plus. Jestem w stanie ocenić czy warto oddać jakiś oddział za zapomnienie zaklęcia, rany w maga czy hity w oddział.
No i te niwelowanie efektu miscasta na 4+ XDDD
Już pomijam że rzucasz np tron z dwóch kostek, rzucasz te 2x6 i tracisz niepotrzebnie kostkę na dorzut i możliwie jakieś modele z miscasta.
Ostatnio zmieniony 23 lis 2017, o 23:07 przez Ciara, łącznie zmieniany 1 raz.