Jakieś wieści o Doom Bell i Pendulum? Jakiej wielkości będą...?swieta_barbara pisze:Nope - to w gryfy i lammasu nie ma już +1 do hita.AndrzejAndrzej pisze:Canony stracily +1 do hita w nie, samo to juz bardzo duzo daje
T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki
Tu chyba bez zmian, ale też nie ma +1to hit w nie ponieważ całość oddziału nie jest TP.JimMorr pisze:Jakieś wieści o Doom Bell i Pendulum? Jakiej wielkości będą...?swieta_barbara pisze:Nope - to w gryfy i lammasu nie ma już +1 do hita.AndrzejAndrzej pisze:Canony stracily +1 do hita w nie, samo to juz bardzo duzo daje
ID. Wyglada, ze ten book dostanie jakis glebszy redesign
http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... ew-part-1/
http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... ew-part-1/
We can't stop here. This is bat country.
O, widzę że przy okazji w pełni został przedstawiony nowy gigant.
No to od razu dodam, że dla każdej armii będzie miał identyczne staty i zasadę 'rage', różnić się będzie tylko zasadami specjalnymi/armijnymi (giant see, giant do) i uzbrojeniem (każdy może wziąć pałę lub jedną z dwóch broni specjalnych stworzonych specjalnie dla danej armii).
No to od razu dodam, że dla każdej armii będzie miał identyczne staty i zasadę 'rage', różnić się będzie tylko zasadami specjalnymi/armijnymi (giant see, giant do) i uzbrojeniem (każdy może wziąć pałę lub jedną z dwóch broni specjalnych stworzonych specjalnie dla danej armii).
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3098
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Co z gadzią rasą panów?bardzo pocieli mi armię?
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Teraz za szarżę masz +1 Agility.
Teraz takie grale np mogą zamieść elfy albo bić na równi. A kurczakowa kawa w szarży I5. Seems good.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
http://www.the-ninth-age.com/blog/index ... e-weapons/
Hand Weapon: All models comes equipped with a Hand Weapon as their default equipment. HandWeapons cannot be lost, destroyed or nullified by any means. If a model has any Melee Weapon other than a Hand Weapon, it cannot choose to use the Hand Weapon (unless specifically stated). Hand Weapons wielded by models on foot can be used alongside a Shield to get the Parry Defensive Trait.
Great Weapon Attacks made with a Great Weapon gain +2 Strength, +2 Armour Penetration and always strike at Initiative Step 0 (regardless of wielder’s Agility ). A model using this weapon cannot simultaneously use a Shield against Melee Attacks.
Halberd Attacks made with a Halberd gain +1 Strength and +1 Armour Penetration. A model using this weapon cannot simultaneously use a Shield against Melee Attacks
Lance Attacks made with a Lance gain Thunderous Charge* (+ 2 Strength, +2 Armour Penetration). Infantry cannot use Lances.
Light Lance Attacks made with a Light Lance gain Thunderous Charge (+ 1 Strength, +1 Armour Penetration ). Infantry cannot use Light Lances.
Paired weapons: The wielder gains +1 Attack Value when using this weapon. Attacks made with a Paired Weapons gain +1 Offensive Skill and ignore Parry. A model using this weapon cannot simultaneously use a Shield against Melee Attacks .
Spear: Attacks with a Spear gain Fight in Extra Ranks and +1 Armour Penetration and if allocated towards a Charging model, an additional +1 Armour Penetration. Close Combat Attacks from model parts wielding a Spear gain +2 Agility in the first Round of Combat provided they are not Charging and are not engaged either in their Flank or Rear. Cavalry, Beasts and Constructs cannot use Spears.
*Note: Devastating charge and Thunderous Charge have been merged. In 2nd Edition the attributes/rules in brackets will describe bonuses that the unit gains on the charge, such as +1S, +1A, Lethal Strike, etc.
Hand Weapon: All models comes equipped with a Hand Weapon as their default equipment. HandWeapons cannot be lost, destroyed or nullified by any means. If a model has any Melee Weapon other than a Hand Weapon, it cannot choose to use the Hand Weapon (unless specifically stated). Hand Weapons wielded by models on foot can be used alongside a Shield to get the Parry Defensive Trait.
Great Weapon Attacks made with a Great Weapon gain +2 Strength, +2 Armour Penetration and always strike at Initiative Step 0 (regardless of wielder’s Agility ). A model using this weapon cannot simultaneously use a Shield against Melee Attacks.
Halberd Attacks made with a Halberd gain +1 Strength and +1 Armour Penetration. A model using this weapon cannot simultaneously use a Shield against Melee Attacks
Lance Attacks made with a Lance gain Thunderous Charge* (+ 2 Strength, +2 Armour Penetration). Infantry cannot use Lances.
Light Lance Attacks made with a Light Lance gain Thunderous Charge (+ 1 Strength, +1 Armour Penetration ). Infantry cannot use Light Lances.
Paired weapons: The wielder gains +1 Attack Value when using this weapon. Attacks made with a Paired Weapons gain +1 Offensive Skill and ignore Parry. A model using this weapon cannot simultaneously use a Shield against Melee Attacks .
Spear: Attacks with a Spear gain Fight in Extra Ranks and +1 Armour Penetration and if allocated towards a Charging model, an additional +1 Armour Penetration. Close Combat Attacks from model parts wielding a Spear gain +2 Agility in the first Round of Combat provided they are not Charging and are not engaged either in their Flank or Rear. Cavalry, Beasts and Constructs cannot use Spears.
*Note: Devastating charge and Thunderous Charge have been merged. In 2nd Edition the attributes/rules in brackets will describe bonuses that the unit gains on the charge, such as +1S, +1A, Lethal Strike, etc.
Nie mówimy o pikach tylko o włóczniach, poza tym zmiany we włóczniach mają ponoć takie szarże ułatwić? Teraz wszyscy uderzą przed Realm Knights czy kawalerią imperialną a szczury przed Knights of the Quest. O logice tego, że drewniany drąg trzymany przez piechura pozwala uderzyć wcześniej ale taki sam kawał drąga (a czasem dłuższy), tylko trzymany przez jeźdźca, już nie - szkoda gadać...
Nie ma co narzekać na realizm. Chyba nie chcemy dojść do takiego momentu w którym, będziemy mierzyć kto ma dłuższy kijek. Skoro lanca daje +2S to czy pika też nie powinna takiego czegoś dawać w drugą stronę? I uzależnić siłę od tego jak kto szybko szarzuje?
Po drugie teraz każdy szarzujacy ma +1 Agi co zmienia sporo na korzyść kawalerii, bo jest szansa bić przed Elfami ( Grale ) czy innymi jednostkami za wyjątkiem wlocznikow/pikinierow czy jak ich tam zwał. I trzeba wziąć pod uwagę, że bonus do Agi z włóczni można zablokować.
Chcieli stworzyć z włóczni coś bardziej uniwersalnego niż kontre na kawalerię. Dodatkowo pozostaje kwestia ceny takich oddziałów, a wg mnie w końcu mamy chyba dość mocny balans między uzbrojeniem.
Jedyna rzeczą do której możemy się przyczepić wg mnie to dwie bronie vs broń+tarcza. Jest tak oczywista kontra jak stara zasada włóczni przeciw kawalerii.
Po drugie teraz każdy szarzujacy ma +1 Agi co zmienia sporo na korzyść kawalerii, bo jest szansa bić przed Elfami ( Grale ) czy innymi jednostkami za wyjątkiem wlocznikow/pikinierow czy jak ich tam zwał. I trzeba wziąć pod uwagę, że bonus do Agi z włóczni można zablokować.
Chcieli stworzyć z włóczni coś bardziej uniwersalnego niż kontre na kawalerię. Dodatkowo pozostaje kwestia ceny takich oddziałów, a wg mnie w końcu mamy chyba dość mocny balans między uzbrojeniem.
Jedyna rzeczą do której możemy się przyczepić wg mnie to dwie bronie vs broń+tarcza. Jest tak oczywista kontra jak stara zasada włóczni przeciw kawalerii.
Eeee... czyli znów lord chaosu będzie trafiał goblina z tarczą na 4+... Tyle z marudzenia wielu ludzi na forum
Reszta ciekawa i raczej na plus.
Reszta ciekawa i raczej na plus.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Dwie magiczne kosy mi się na maxa podobają:
Halabarda z +1S
GW z Blessed Inscriptions
W sam raz na dwóch kowboi WDG, niezależnie co tam jeszcze w booku będzie.
No i wywalili Bluffersa. Trochę szok. To i 4++ to były 2 najczęściej spotykane itemy na kombatowych herosach.
Ciekawe czy 4++ zostawią.
Halabarda z +1S
GW z Blessed Inscriptions
W sam raz na dwóch kowboi WDG, niezależnie co tam jeszcze w booku będzie.
No i wywalili Bluffersa. Trochę szok. To i 4++ to były 2 najczęściej spotykane itemy na kombatowych herosach.
Ciekawe czy 4++ zostawią.
4++ też ma ponoć nie być. Ale niektóre armie dostaną to w swoich przedmiotach armijnych (np DE dostały).
Dla mnie informacją dnia jest, że znerfili Ancient Dragona. Ale nie chcą narazie napsać jak. Ponoć ma być mniej na zasadzie papier-nożyce-kamień. Stawiam na jakieś T6 W8. Ale licho wie
Dla mnie informacją dnia jest, że znerfili Ancient Dragona. Ale nie chcą narazie napsać jak. Ponoć ma być mniej na zasadzie papier-nożyce-kamień. Stawiam na jakieś T6 W8. Ale licho wie
We can't stop here. This is bat country.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Cze dobrze rozumiem ze teraz mozna sobie pierdyknac GW +5S? Albo lance ap6?
I nie wszystkie magiczne bronie maja magiczne ataki? Cos tu jest nie halo.....
I nie wszystkie magiczne bronie maja magiczne ataki? Cos tu jest nie halo.....
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
a ja bym chciał się dopytać jak to jest z minusem do armour sava. Coś gdzieś mi przeleciało kiedyś,
że Siła już nie będzie zmniejszała AS tylko będzie to zależne od broni. To prawda?
Czy jest po staremu i sava siła zmniejsza plus jeszcze te dodatki teraz od broni? :>
że Siła już nie będzie zmniejszała AS tylko będzie to zależne od broni. To prawda?
Czy jest po staremu i sava siła zmniejsza plus jeszcze te dodatki teraz od broni? :>