T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 445

Re: T9A:FB 2.0 - przecieki

Post autor: JimMorr »

swieta_barbara pisze:
AndrzejAndrzej pisze:Canony stracily +1 do hita w nie, samo to juz bardzo duzo daje
Nope - to w gryfy i lammasu nie ma już +1 do hita.
Jakieś wieści o Doom Bell i Pendulum? Jakiej wielkości będą...?

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

JimMorr pisze:
swieta_barbara pisze:
AndrzejAndrzej pisze:Canony stracily +1 do hita w nie, samo to juz bardzo duzo daje
Nope - to w gryfy i lammasu nie ma już +1 do hita.
Jakieś wieści o Doom Bell i Pendulum? Jakiej wielkości będą...?
Tu chyba bez zmian, ale też nie ma +1to hit w nie ponieważ całość oddziału nie jest TP.
Obrazek

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

ID. Wyglada, ze ten book dostanie jakis glebszy redesign
http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... ew-part-1/
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9564
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

O, widzę że przy okazji w pełni został przedstawiony nowy gigant.
No to od razu dodam, że dla każdej armii będzie miał identyczne staty i zasadę 'rage', różnić się będzie tylko zasadami specjalnymi/armijnymi (giant see, giant do) i uzbrojeniem (każdy może wziąć pałę lub jedną z dwóch broni specjalnych stworzonych specjalnie dla danej armii).

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3098
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

Co z gadzią rasą panów?bardzo pocieli mi armię?
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

lwieserce85 pisze:Co z gadzią rasą panów?bardzo pocieli mi armię?
Na tą chwilę zero info u nas.
Jedyne co wiadomo to Stegadon dostanie Swifstride, że względu na zmianę w troop typach.
Obrazek

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 445

Post autor: JimMorr »

No to chyba kawaleria ma zupełnie pozamiatane. Spear dostaje FiER, 2Ap, +2Ag. Kopia zostaje po staremu bez bonusu do Ag. I zmiany w spear mają je uczynić mniej zabójcze dla kawalerii... LoL.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

ja bym wolał AP1 i stały Lethal Strike niż AP1 na stałe i AP2 w szarży, tym +2 do Agility to elfy się mogą podetrzeć niestety :wink:
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 445

Post autor: JimMorr »

Bretonia... tfu KoE narzekało, że im rycerze giną zanim zaatakują w walce z elfami. To teraz tak będzie z każdym...

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9564
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

To szarże kawalerią na ścianę pik są obowiązkowe? :-s

Imo w tej edycji kawaleria znacznie zyska.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14639
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Teraz za szarżę masz +1 Agility.

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Teraz takie grale np mogą zamieść elfy albo bić na równi. A kurczakowa kawa w szarży I5. Seems good.
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14639
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

http://www.the-ninth-age.com/blog/index ... e-weapons/

Hand Weapon: All models comes equipped with a Hand Weapon as their default equipment. HandWeapons cannot be lost, destroyed or nullified by any means. If a model has any Melee Weapon other than a Hand Weapon, it cannot choose to use the Hand Weapon (unless specifically stated). Hand Weapons wielded by models on foot can be used alongside a Shield to get the Parry Defensive Trait.

Great Weapon Attacks made with a Great Weapon gain +2 Strength, +2 Armour Penetration and always strike at Initiative Step 0 (regardless of wielder’s Agility ). A model using this weapon cannot simultaneously use a Shield against Melee Attacks.

Halberd Attacks made with a Halberd gain +1 Strength and +1 Armour Penetration. A model using this weapon cannot simultaneously use a Shield against Melee Attacks

Lance Attacks made with a Lance gain Thunderous Charge* (+ 2 Strength, +2 Armour Penetration). Infantry cannot use Lances.

Light Lance Attacks made with a Light Lance gain Thunderous Charge (+ 1 Strength, +1 Armour Penetration ). Infantry cannot use Light Lances.

Paired weapons: The wielder gains +1 Attack Value when using this weapon. Attacks made with a Paired Weapons gain +1 Offensive Skill and ignore Parry. A model using this weapon cannot simultaneously use a Shield against Melee Attacks .

Spear: Attacks with a Spear gain Fight in Extra Ranks and +1 Armour Penetration and if allocated towards a Charging model, an additional +1 Armour Penetration. Close Combat Attacks from model parts wielding a Spear gain +2 Agility in the first Round of Combat provided they are not Charging and are not engaged either in their Flank or Rear. Cavalry, Beasts and Constructs cannot use Spears.

*Note: Devastating charge and Thunderous Charge have been merged. In 2nd Edition the attributes/rules in brackets will describe bonuses that the unit gains on the charge, such as +1S, +1A, Lethal Strike, etc.

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 445

Post autor: JimMorr »

Nie mówimy o pikach tylko o włóczniach, poza tym zmiany we włóczniach mają ponoć takie szarże ułatwić? Teraz wszyscy uderzą przed Realm Knights czy kawalerią imperialną a szczury przed Knights of the Quest. O logice tego, że drewniany drąg trzymany przez piechura pozwala uderzyć wcześniej ale taki sam kawał drąga (a czasem dłuższy), tylko trzymany przez jeźdźca, już nie - szkoda gadać...

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Nie ma co narzekać na realizm. Chyba nie chcemy dojść do takiego momentu w którym, będziemy mierzyć kto ma dłuższy kijek. Skoro lanca daje +2S to czy pika też nie powinna takiego czegoś dawać w drugą stronę? I uzależnić siłę od tego jak kto szybko szarzuje?

Po drugie teraz każdy szarzujacy ma +1 Agi co zmienia sporo na korzyść kawalerii, bo jest szansa bić przed Elfami ( Grale ) czy innymi jednostkami za wyjątkiem wlocznikow/pikinierow czy jak ich tam zwał. I trzeba wziąć pod uwagę, że bonus do Agi z włóczni można zablokować.

Chcieli stworzyć z włóczni coś bardziej uniwersalnego niż kontre na kawalerię. Dodatkowo pozostaje kwestia ceny takich oddziałów, a wg mnie w końcu mamy chyba dość mocny balans między uzbrojeniem.

Jedyna rzeczą do której możemy się przyczepić wg mnie to dwie bronie vs broń+tarcza. Jest tak oczywista kontra jak stara zasada włóczni przeciw kawalerii.
Obrazek

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Eeee... czyli znów lord chaosu będzie trafiał goblina z tarczą na 4+... Tyle z marudzenia wielu ludzi na forum :(

Reszta ciekawa i raczej na plus.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14639
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Dwie magiczne kosy mi się na maxa podobają:

Halabarda z +1S
GW z Blessed Inscriptions

W sam raz na dwóch kowboi WDG, niezależnie co tam jeszcze w booku będzie.
No i wywalili Bluffersa. Trochę szok. To i 4++ to były 2 najczęściej spotykane itemy na kombatowych herosach.
Ciekawe czy 4++ zostawią.

Obrazek

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

4++ też ma ponoć nie być. Ale niektóre armie dostaną to w swoich przedmiotach armijnych (np DE dostały).
Dla mnie informacją dnia jest, że znerfili Ancient Dragona. Ale nie chcą narazie napsać jak. Ponoć ma być mniej na zasadzie papier-nożyce-kamień. Stawiam na jakieś T6 W8. Ale licho wie :)
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Cze dobrze rozumiem ze teraz mozna sobie pierdyknac GW +5S? Albo lance ap6?
I nie wszystkie magiczne bronie maja magiczne ataki? Cos tu jest nie halo.....

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8709
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

a ja bym chciał się dopytać jak to jest z minusem do armour sava. Coś gdzieś mi przeleciało kiedyś,
że Siła już nie będzie zmniejszała AS tylko będzie to zależne od broni. To prawda?
Czy jest po staremu i sava siła zmniejsza plus jeszcze te dodatki teraz od broni? :>
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

ODPOWIEDZ