T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Wczoraj na localu na 8 graczy było 4HBE...przypadek?
U nas 18tego lutego będzie 16 graczy, z czego 2 to będzie HBE. Powód pewny - to jedyne armie jakie mają.
Powód drugorzędny lub nieistniejący - to nie jest turniej ligowy.
Powód drugorzędny lub nieistniejący - to nie jest turniej ligowy.
@ślivek: tak ten produkt wygląda, jakby go pisali programiści i to w dodatku ciężko skrzywdzeni modelem waterfall. Sami programiści. Jeden zespół robi koncepcję, drugi ją realizuje, trzeci refaktoruje, czwarty dokleja UI. Na koniec małpy robią testy, kliencie oto twój system, raduj się. I zdziwienie, że klient marudzi.
Takie podejście może działać przy tworzeniu kodu źródłowego. Tylko, że kod źródłowy jest jedynie realizacją funkcji oczekiwanych przez użytkownika końcowego. Tymczasem w naszej grze Army Booki nie są kodem źródłowym. Są funkcją. Bez koncentracji na użytkowniku końcowym, bez właściciela procesu (czyt. właściciela army-booka) nadzorującego całość produkcji tworzenie systemu może skończyć się tylko w jeden sposób...
Takie podejście może działać przy tworzeniu kodu źródłowego. Tylko, że kod źródłowy jest jedynie realizacją funkcji oczekiwanych przez użytkownika końcowego. Tymczasem w naszej grze Army Booki nie są kodem źródłowym. Są funkcją. Bez koncentracji na użytkowniku końcowym, bez właściciela procesu (czyt. właściciela army-booka) nadzorującego całość produkcji tworzenie systemu może skończyć się tylko w jeden sposób...
Ty mnie to mówisz? O co tu przeczytałeś to mocne uproszczenie. Wbrew pozorom w projekcie działa sporo doświadczonych spoko kolesi który starają się doprowadzić to wszytko do jako takiego ładu.
RT mają być takim product ownerem / quality asssurance jeśli chcesz już mieć analogię do procesu inżynierii oprogramowania (która skąd inąd jest na siłę jakby ja starać się dokładnie stosować)
RT mają być takim product ownerem / quality asssurance jeśli chcesz już mieć analogię do procesu inżynierii oprogramowania (która skąd inąd jest na siłę jakby ja starać się dokładnie stosować)
Product Owner to ktoś kto stawia wymagania i pilnuje ich realizacji na każdym etapie. QA tylko testuje czy wszystko trzyma się wymagań. Z opisanego przez Ciebie procesu wynika, że AB jest przekazywany jak paczka od jednego teamu do drugiego. Nie ma kogoś, kto odpowiada za koncepcję osobiście, na każdym etapie. Sam może się nie udzielać twórczo, nawet nie powinien... ale musi wiedzieć czego chce od skończonego. I dopilnować by AB po przejściu przez wszystkie etapy dalej był spójną całością, realizującą pierwotny zamysł. Gdy każdy team odpowiada tylko za swój ogródek proces zaczyna przypominać przeciąganie liny...
Organizator dwoił sie i troił xDStan pisze:Patrząc na spinę jaka była ze zgłoszeniem wyników z DMŚ to ktoś tam jeszcze liczy te punkty.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Pochlebiasz miKołata pisze:Nie ma się co przejmować, że ktoś rezygnuje, o ile nie jest to ktoś pokroju debeliala
Ale to nic nie pomoże, jak następna wersja WDG będzie za słaba to odchodzę i tak
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Szkoda czasu na czekaniedebelial pisze:Ale to nic nie pomoże, jak następna wersja WDG będzie za słaba to odchodzę i tak
Mnie napadło przeczucie zanim ukazał się relase , i przerzuciłem się w wochu na włochy kudłate i rogate - zmiana armii woogle jest oczyszczająca
Nie próbuj mi tu racjonalizować
Woszek to moja największa miłość.
Woszek to moja największa miłość.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Największa, toksyczna i trudna...
Nawet nie wiesz ile 8 edycja napisała takich scenariuszy graczom brety
Nawet nie wiesz ile 8 edycja napisała takich scenariuszy graczom brety
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
A tak apropos przecieków, czy koledzy Ślivek, Barbara, Kołata czy kto tam jeszcze ma dostęp wewnętrzny, wiedzą coś na temat daty wydania HotFixu?
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Slivek pewnie wie, ja obstawiam tak ze 2 tygodnie jeszcze.