T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Post autor: Slayer Zabójców »

To co się dzieje w takim razie, jeżeli jednostka walcząca wręcz wybierze, że zdaje test paniki na -2LD i nie zda tego testu :D?
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Units which fail a Panic Test Flee from the closest enemy unit (Centre of Unit to Centre of Unit). If there are no enemy
units on the board, randomise the direction.

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

No to mnie przekonało . Spell jest słaby tym bardziej jak jest zasięg BSB i Generała do unitu. Chyba ze liczymy na niefart w rzutach przeciwnika :)
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1509
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

No nie wiem czy jest taki słaby. Rzucasz np na pegazy na flance, robi panikę -2 i wypierdala za stół w pierwszej turze albo drugiej jak się nie zbierze. ew traci turę bo wybiera shaken. Jak podstawisz coś na bok pegazów to będzie wybierał panikę, bo shaken to stanie w miejscu i dostanie tego czegoś na bok. Ma potencjał.

Już pomijam fakt że jak masz klocki z ld 8-9 to panika pod -2LD to kisiel w majtkach. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
esgaroth
Falubaz
Posty: 1253
Lokalizacja: trójmiasto
Kontakt:

Post autor: esgaroth »

niech ktoś na szybko wytłumaczy ta nową magię, czytać nie potrafię a literowanie sylaba po sylabie za długo mi zajmuje

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

czyli tak wbijasz się w kogoś,

walisz mu 6 z wicza i:

a.) kolo oblewa na -2 i ucieka przed rozegraniem kombatu?
b.) ma shaken, łatwiej go bić, a on gorzej w nas wali, nawet jak wygra i uciekniemy to nie może nas gonić, ani zaszarżować w swojej następnej?

dla mnie bomba czar, mega troll, pytanie czy te -2ld kumuluje się jeszcze z jednostkami z fearem. Wtedy co całkiem fajnie wbijasz jakimś gówniakiem co ma fear i łącznie na -3 oblewa breja i ucieka przed właściwym klepaniem. :mrgreen:

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Ciara pisze:No nie wiem czy jest taki słaby. Rzucasz np na pegazy na flance, robi panikę -2 i wypierdala za stół w pierwszej turze albo drugiej jak się nie zbierze. ew traci turę bo wybiera shaken. Jak podstawisz coś na bok pegazów to będzie wybierał panikę, bo shaken to stanie w miejscu i dostanie tego czegoś na bok. Ma potencjał.

Już pomijam fakt że jak masz klocki z ld 8-9 to panika pod -2LD to kisiel w majtkach. :)
Nie wiem czy pegazy będą wystawiane po zmianach :) Grając z kimś kto będzie miał ten spell napewno nie latałbym samowolnie gdzie popadnie :wink:
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

Szamot pisze:czyli tak wbijasz się w kogoś,

walisz mu 6 z wicza i:

a.) kolo oblewa na -2 i ucieka przed rozegraniem kombatu?
b.) ma shaken, łatwiej go bić, a on gorzej w nas wali, nawet jak wygra i uciekniemy to nie może nas gonić, ani zaszarżować w swojej następnej?

dla mnie bomba czar, mega troll, pytanie czy te -2ld kumuluje się jeszcze z jednostkami z fearem. Wtedy co całkiem fajnie wbijasz jakimś gówniakiem co ma fear i łącznie na -3 oblewa breja i ucieka przed właściwym klepaniem. :mrgreen:
Panowie, czar ma typ DAMAGE.
Czarów z typem Damage nie można rzucać w cc.
Wracamy do punktu wyjscia, czyli ze Witchcraft jest dobry dla Goblinow a nie Elfow.

A jezeli chodzi o ten wheel o 90 stopni to niescislosc wynika z tego, ze zapis o maksymalnym kacie wheela do 90 stopni jest w sekcji Moovement Phase, a wheelowanie podczas szarzy jest w sekcji Charge Phase, ktora jest osobna sekjca teraz. W zwiazku z tym beda niescislosci i ludzie ktorzy beda chcieli czytac to jako RAW beda interpretowac, ze jednak mozna skirmishami do tylu szarzowac.
Czuwaj! :)
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Klaudel pisze: Panowie, czar ma typ DAMAGE.
Czarów z typem Damage nie można rzucać w cc.
Wracamy do punktu wyjscia, czyli ze Witchcraft jest dobry dla Goblinow a nie Elfow.
Faktycznie, jedyny mądry w tym gronie :D Chyba nawet nikt nie popatrzył na to, że to typ damage w momencie w którym czar nie zadaje żadnych obrażeń, haha :D
Ostatnio zmieniony 18 gru 2017, o 12:56 przez Slayer Zabójców, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

niemniej wg. fjigina paniki w walce sie automatycznie zdaje (choc ewidentnie tego nie napisali), co tez warto wiedziec

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1039

Post autor: Dancaarkiiel »

esgaroth pisze:niech ktoś na szybko wytłumaczy ta nową magię, czytać nie potrafię a literowanie sylaba po sylabie za długo mi zajmuje
Losujesz jedną kartę z ośmiu, każda ma wartość Kostek i Veil Tokenów. Kostki dostaje każdy, veile dostaje gracz czarujący. Channel teraz generuje tokeny, wymieniasz 3 tokeny na 1 kostkę. Maks 12 tokenów na turę, na następną przechodzą maks 3.
Obrazek

Awatar użytkownika
esgaroth
Falubaz
Posty: 1253
Lokalizacja: trójmiasto
Kontakt:

Post autor: esgaroth »

teraz po cc goni się po prostych a nie po środkach oddziałów? (albo rysunek str59 jest niepoprawny)

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

Tak, po prostych
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 445

Post autor: JimMorr »

To chyba dobre uproszczenie... zawsze mnie irytowało, że usuwanie trupów z oddziału stawało się momentami kluczowym elementem rozgrywki.

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

tak, chyba bedzie mozna lepiej zaplanowac combat.
do tego goniacy zawsze juz bedzie decydowac od ktorego jego unitu przeciwnik ucieka.
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Taaa i jak zawsze nie dadzą rysunków z multicombatów.... Bo przecież to wcale nie powoduję największych problemów...

Awatar użytkownika
Albo_Albo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Krakow Legion
Kontakt:

Post autor: Albo_Albo »

Klaudel pisze:Tak, po prostych
ucieczka jest opisana środek do środka

gdzie macie że po prostych?
Flee str 28
The charged unit starts Fleeing. It is immediately pivoted to face directly away from the charging enemy (in the
direction of a line drawn from the Centre of the charging unit through the Centre of the charged unit) and performs a
Flee Move. After a unit completes this Flee Move, any unit that declared a charge towards this unit may immediately
attempt to Redirect their Charge

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

To jest tylko ucieczka w reakcji na szarżę, w cc ucieka się po prostych na ten moment.
Obrazek

Awatar użytkownika
Albo_Albo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Krakow Legion
Kontakt:

Post autor: Albo_Albo »

kurde to juz nie mogli zostawic jedenej zasady ucieczki?

albo to babol znowu

AndrzejAndrzej
Chuck Norris
Posty: 531

Post autor: AndrzejAndrzej »

Albo_Albo pisze:kurde to juz nie mogli zostawic jedenej zasady ucieczki?

albo to babol znowu
To akurat bardzo dobra zmiana, zawsze irytowało mnie mierzenie środków, przestawianie wszystkich oddziałów i kłótnie o linie ucieczki i co w co wpada i pod jakim kątem. Propsuję.

ODPOWIEDZ