T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Dodaliśmy 4 arty do UD.Shino pisze:@swieta_barbara fajnie, ze update'ujecie booki. Nowe okladki to rozumiem aby wszystko layoutowo pasowalo?
niemniej duzy art scarab swarms prosto w uczucia uderzyl to zbyt swieza rana
dodaliscie arty, czy mi sie zle wydaje?
Do SE chyba 2.
Jak się nowa wersja podoba?
dodatkowe arty zawsze na plus. W maju tez bedziecie robic update? bo wtedy chyba na dluzej edycja bedzie stabilna (zakladam, ze po to jest pelne rozdzilenie backgroundu i statystyk)
@Jarekk nie ma sprawy nic sie nie stalo i lepiej o tym po prostu nie mowic
@Jarekk nie ma sprawy nic sie nie stalo i lepiej o tym po prostu nie mowic
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Tak, z rozdzieleniem zasad i fluffu chodziło o to, żeby mi ułatwić update.Shino pisze:dodatkowe arty zawsze na plus. W maju tez bedziecie robic update? bo wtedy chyba na dluzej edycja bedzie stabilna (zakladam, ze po to jest pelne rozdzilenie backgroundu i statystyk)
W maju też wypuszczę update (ale dopiero jak zniknie niebieski tekst i przekreślenia).
No i poza tym będzie automatyczny Layout z LATEXa, a nie gdocsy, więc będzie dużo czyściej.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Myślę, że gdyby w tym booku do WDG przywrócili warda 3+ z rerollem 1 i potanili wszystko o 25% to by ludzie pisali "Wow, najbardziej klimatyczny book jaki kiedykolwiek widziałem!"
W sprawie klimatyczności. Uczciwie mówiąc background WoDG poważnie mnie rozczarował. Po hucznych zapowiedziach o tym jak to dbają o spójność świata, uwzględniając wpływ cykli księżyca na handel morski nagle wyskakują z księgą armii, w której wszyscy wojacy pragną wniebowstąpienia i jedyne co ich powstrzymuje przed wyrżnięciem się nawzajem, to strach przed ZASADAMI wprowadzonymi przez CHAOS. Za dużo filozofii, za mało mięcha. To są wyznawcy mrocznych potęg odwołujących się do najprymitywniejszych ludzkich instynktów... tymczasem wszyscy wojownicy zachowują się jak nawiedzeni mistycy, mający świat materialny w pogardzie. Nie tędy droga... Nawiedzonych mistyków powinien być margines, ogromnej większości powinny wystarczać doczesne gratyfikacje udzielane przez patronów. Już boję się demonów...
Nie no to jest wlasnie fajne.
Elita elit, ktora oddala dusze by wejsc na Sciezke Wstapienia, gdzie liczy sie po prostu kto jest najlepszy i potrafi zwyciezac.
Doczesne gratyfikacje sa czyms pobocznym. Liczy sie moc, potega i mozliwosc stania sie polbogiem.
Co jest slabe w nowym AB WDG to brak szerszej perspektywy, epickosci, kontekstu politycznego i historycznego oraz zapadajacych w pamiec bohaterow.
Dlatego to sie ogolnie slabo czyta.
No i 7 grzechow glownych. Ale na ten temat juz wystarczajaco powiedziano
Elita elit, ktora oddala dusze by wejsc na Sciezke Wstapienia, gdzie liczy sie po prostu kto jest najlepszy i potrafi zwyciezac.
Doczesne gratyfikacje sa czyms pobocznym. Liczy sie moc, potega i mozliwosc stania sie polbogiem.
Co jest slabe w nowym AB WDG to brak szerszej perspektywy, epickosci, kontekstu politycznego i historycznego oraz zapadajacych w pamiec bohaterow.
Dlatego to sie ogolnie slabo czyta.
No i 7 grzechow glownych. Ale na ten temat juz wystarczajaco powiedziano
We can't stop here. This is bat country.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Też się zastanawiam, czemu nie chcą wprowadzić imiennych bohaterów. Wydaje mi się, że wiele osób tego pragnie. Ludziom łatwiej się utożsamiać z bohaterami niż z armią czy rasą
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1039
Imienni herosi to błąd, milion dodakowych zasad do balansowania i napisania - bo nie oszukujmy się, to musiałoby być coś nowego.
Nie musza byc w zasadach. Wystarczy ze beda we fluffie.
EDIT. Jeszcze jedna kwestia. Pojawiaja sie w AB nazwy, ktorych nie ma na mapie. Nawet panstw niektorych nie mozna znalezc, juz nie mowiac o miastach. Jest konfuzja podczas czytania, bo sie nawet do konca nie wie, gdzie wlasciwie sie to wszystko dzieje. Mape by nalezalo poprawic, a najlepiej dolaczac do kazdego AB jakas lokalna mape ze wszystkimi nazwami, ktore wystepuja w danym AB.
EDIT. Jeszcze jedna kwestia. Pojawiaja sie w AB nazwy, ktorych nie ma na mapie. Nawet panstw niektorych nie mozna znalezc, juz nie mowiac o miastach. Jest konfuzja podczas czytania, bo sie nawet do konca nie wie, gdzie wlasciwie sie to wszystko dzieje. Mape by nalezalo poprawic, a najlepiej dolaczac do kazdego AB jakas lokalna mape ze wszystkimi nazwami, ktore wystepuja w danym AB.
We can't stop here. This is bat country.
Co wy gadacie xD przecież takich imiennych bohaterów o wiele łatwiej zbalansowac niż nieimiennych. Z praktycznego pk widzenia to poprostu herosi którzy mają z góry ustalony ekwipunek i umiejki. Czyli o wiele łatwiej przewidzieć jego moc niż przewidzieć wszystkie możliwości złożenia i konfiguracji bohatera nieimiennego. Cała magia tkwi tylko by do fluffu wymyślić fajne i unikatowe umiejętności i ekwipunek który będzie zbalansowany.
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Czego było mało w WFB, a co np jest częste Warzone, to herosi, którzy zmieniają działanie całej armii, głównie przez wrzucenie niektórych jednostek do Core. Często dopalają jednostki odpowiednie sobie, albo pozwalają na wykup unikalnych umiejętności.
Akurat w WoDG mamy liźnięcie w tym kierunku - czyli 'Kholek', cholernie mi się to podoba.
Akurat w WoDG mamy liźnięcie w tym kierunku - czyli 'Kholek', cholernie mi się to podoba.
W imperium macie kawalerię ulepszana commanderem, w ograch hunter imienny.
Ale takie przenoszenie oddziałów wymaga dużo testów.
Na przykład kawaleria cok w lizakach byłaby autopick w core i co zrobić żeby inne opcje były sensowne a jednocześnie nie przegięte.
Ale takie przenoszenie oddziałów wymaga dużo testów.
Na przykład kawaleria cok w lizakach byłaby autopick w core i co zrobić żeby inne opcje były sensowne a jednocześnie nie przegięte.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3098
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Lord croak ostatni wielki slan z 1 generacji pozwala na przeniesienie oddzialu TG do.core. croak kosztuje z milion punktów i jakis super nie jest ape juz klocek tg w core powoduje ze zostaja punkty na inne zabawki.
Skink bohater na co dajacy mozliwosc wystawienia skinkowej szybkiej kawalerii na c.o
Gor-rock dajacy za odpowiednia. Doplata mozliwosc dania na saurusy t5
Mozliwosc wystawiania swarmow w corach jesli wezmie sie tego skinka -wybranca soteka.
Duzo jest mozliwosci ktore mozna w lizakach zastosowac...domyslam sie ze w innych armiach tez by sie. Tak dalo...np.graveguard w corach jesli wystawi sie herosa odpowiedniego albo ambush na de korsarzach z jakims imiennym herosem
Skink bohater na co dajacy mozliwosc wystawienia skinkowej szybkiej kawalerii na c.o
Gor-rock dajacy za odpowiednia. Doplata mozliwosc dania na saurusy t5
Mozliwosc wystawiania swarmow w corach jesli wezmie sie tego skinka -wybranca soteka.
Duzo jest mozliwosci ktore mozna w lizakach zastosowac...domyslam sie ze w innych armiach tez by sie. Tak dalo...np.graveguard w corach jesli wystawi sie herosa odpowiedniego albo ambush na de korsarzach z jakims imiennym herosem
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
A ja nie lubię takiej mechaniki "wybierz x a y idzie do core", ogranicza to swobodę tworzenia rozpiski. Według mnie to nic innego niż powercreep