T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Post autor: JarekK »

@Shino - zagalopowałem się. Przepraszam.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14639
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Shino pisze:@swieta_barbara fajnie, ze update'ujecie booki. Nowe okladki to rozumiem aby wszystko layoutowo pasowalo?

niemniej duzy art scarab swarms prosto w uczucia uderzyl ;) to zbyt swieza rana :D

dodaliscie arty, czy mi sie zle wydaje?
Dodaliśmy 4 arty do UD.
Do SE chyba 2.

Jak się nowa wersja podoba?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

dodatkowe arty zawsze na plus. W maju tez bedziecie robic update? bo wtedy chyba na dluzej edycja bedzie stabilna (zakladam, ze po to jest pelne rozdzilenie backgroundu i statystyk)

@Jarekk nie ma sprawy :D nic sie nie stalo i lepiej o tym po prostu nie mowic ;)

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14639
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Shino pisze:dodatkowe arty zawsze na plus. W maju tez bedziecie robic update? bo wtedy chyba na dluzej edycja bedzie stabilna (zakladam, ze po to jest pelne rozdzilenie backgroundu i statystyk)
Tak, z rozdzieleniem zasad i fluffu chodziło o to, żeby mi ułatwić update.
W maju też wypuszczę update (ale dopiero jak zniknie niebieski tekst i przekreślenia).
No i poza tym będzie automatyczny Layout z LATEXa, a nie gdocsy, więc będzie dużo czyściej.

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

ekhm...ja ciąglę i upierdliwie pytam "co z demonami?" :mrgreen:

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Szamot pisze:ekhm...ja ciąglę i upierdliwie pytam "co z demonami?" :mrgreen:
Na razie wydali słabego booka do WDG, więc najpierw go spróbują naprawić. Potem się wezmą za kolejnego.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Myślę, że gdyby w tym booku do WDG przywrócili warda 3+ z rerollem 1 i potanili wszystko o 25% to by ludzie pisali "Wow, najbardziej klimatyczny book jaki kiedykolwiek widziałem!"
Obrazek

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1039

Post autor: Dancaarkiiel »

Dokładnie tak jak piszesz.
Obrazek

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 445

Post autor: JimMorr »

W sprawie klimatyczności. Uczciwie mówiąc background WoDG poważnie mnie rozczarował. Po hucznych zapowiedziach o tym jak to dbają o spójność świata, uwzględniając wpływ cykli księżyca na handel morski nagle wyskakują z księgą armii, w której wszyscy wojacy pragną wniebowstąpienia i jedyne co ich powstrzymuje przed wyrżnięciem się nawzajem, to strach przed ZASADAMI wprowadzonymi przez CHAOS. Za dużo filozofii, za mało mięcha. To są wyznawcy mrocznych potęg odwołujących się do najprymitywniejszych ludzkich instynktów... tymczasem wszyscy wojownicy zachowują się jak nawiedzeni mistycy, mający świat materialny w pogardzie. Nie tędy droga... Nawiedzonych mistyków powinien być margines, ogromnej większości powinny wystarczać doczesne gratyfikacje udzielane przez patronów. Już boję się demonów...

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

Nie no to jest wlasnie fajne.
Elita elit, ktora oddala dusze by wejsc na Sciezke Wstapienia, gdzie liczy sie po prostu kto jest najlepszy i potrafi zwyciezac.
Doczesne gratyfikacje sa czyms pobocznym. Liczy sie moc, potega i mozliwosc stania sie polbogiem.
Co jest slabe w nowym AB WDG to brak szerszej perspektywy, epickosci, kontekstu politycznego i historycznego oraz zapadajacych w pamiec bohaterow.
Dlatego to sie ogolnie slabo czyta.
No i 7 grzechow glownych. Ale na ten temat juz wystarczajaco powiedziano :)
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Też się zastanawiam, czemu nie chcą wprowadzić imiennych bohaterów. Wydaje mi się, że wiele osób tego pragnie. Ludziom łatwiej się utożsamiać z bohaterami niż z armią czy rasą

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1039

Post autor: Dancaarkiiel »

Imienni herosi to błąd, milion dodakowych zasad do balansowania i napisania - bo nie oszukujmy się, to musiałoby być coś nowego.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9565
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Imienni na bank będą. Ale pewnie jako klimatyczny dodatek. I to w dalszej przyszłości.

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

Nie musza byc w zasadach. Wystarczy ze beda we fluffie.

EDIT. Jeszcze jedna kwestia. Pojawiaja sie w AB nazwy, ktorych nie ma na mapie. Nawet panstw niektorych nie mozna znalezc, juz nie mowiac o miastach. Jest konfuzja podczas czytania, bo sie nawet do konca nie wie, gdzie wlasciwie sie to wszystko dzieje. Mape by nalezalo poprawic, a najlepiej dolaczac do kazdego AB jakas lokalna mape ze wszystkimi nazwami, ktore wystepuja w danym AB.
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Co wy gadacie xD przecież takich imiennych bohaterów o wiele łatwiej zbalansowac niż nieimiennych. Z praktycznego pk widzenia to poprostu herosi którzy mają z góry ustalony ekwipunek i umiejki. Czyli o wiele łatwiej przewidzieć jego moc niż przewidzieć wszystkie możliwości złożenia i konfiguracji bohatera nieimiennego. Cała magia tkwi tylko by do fluffu wymyślić fajne i unikatowe umiejętności i ekwipunek który będzie zbalansowany. :wink:
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Czego było mało w WFB, a co np jest częste Warzone, to herosi, którzy zmieniają działanie całej armii, głównie przez wrzucenie niektórych jednostek do Core. Często dopalają jednostki odpowiednie sobie, albo pozwalają na wykup unikalnych umiejętności.

Akurat w WoDG mamy liźnięcie w tym kierunku - czyli 'Kholek', cholernie mi się to podoba.

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1039

Post autor: Dancaarkiiel »

No takie coś to bym przygarnął, przyznaję.
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

W imperium macie kawalerię ulepszana commanderem, w ograch hunter imienny.
Ale takie przenoszenie oddziałów wymaga dużo testów.
Na przykład kawaleria cok w lizakach byłaby autopick w core i co zrobić żeby inne opcje były sensowne a jednocześnie nie przegięte.

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3098
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

Lord croak ostatni wielki slan z 1 generacji pozwala na przeniesienie oddzialu TG do.core. croak kosztuje z milion punktów i jakis super nie jest ape juz klocek tg w core powoduje ze zostaja punkty na inne zabawki.
Skink bohater na co dajacy mozliwosc wystawienia skinkowej szybkiej kawalerii na c.o
Gor-rock dajacy za odpowiednia. Doplata mozliwosc dania na saurusy t5
Mozliwosc wystawiania swarmow w corach jesli wezmie sie tego skinka -wybranca soteka.
Duzo jest mozliwosci ktore mozna w lizakach zastosowac...domyslam sie ze w innych armiach tez by sie. Tak dalo...np.graveguard w corach jesli wystawi sie herosa odpowiedniego albo ambush na de korsarzach z jakims imiennym herosem
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

A ja nie lubię takiej mechaniki "wybierz x a y idzie do core", ogranicza to swobodę tworzenia rozpiski. Według mnie to nic innego niż powercreep :)
Obrazek

ODPOWIEDZ