Apka T9A Magic Flux

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: JarekK, Fluffy

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 575
Rejestracja: 4 sty 2016, o 10:11
Lokalizacja: Kraków

Apka T9A Magic Flux

Post autor: DarekH » 8 gru 2017, o 12:20

Co się kolega nie chwali?
Klik

Aby usprawnić wpisywanie nicków graczy to proponuję po rozpoczęciu wpisywania usunąć Player 1 i 2

Swoją drogą to może być fajny licznik tur przy okazji,

I jeszcze dobrze by było, by apka dostała "autoryzację losowości" by np na masterach można z niej było korzystać i by nikt nie wnosił sprzeciwu...

Edit: a co to będzie 8 tur rozgrywanych?

Edit 2: może by wprowadzić licznik tokenów? i ich wymianę na kości - byłoby to sporym usprawnieniem i wyeliminowaniem przypadkowych oraz zamierzonych pomyłek.

Edit 3: a jednoczesne korzystanie z niej na 2 urządzeniach byłoby mistrzostwem świata :D
Ostatnio zmieniony 8 gru 2017, o 12:41 przez DarekH, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9422
Rejestracja: 10 gru 2006, o 21:40
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: Kołata » 8 gru 2017, o 12:37

Zainstalowałem. Fajne :)
Tylko powinno się właśnie kończyć na 6 turze.
No jakieś fajne grafiki by się przydały, żeby to profesjonalnie wyglądało.
Good job!

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1417
Rejestracja: 19 sie 2012, o 06:26
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: Ciara » 8 gru 2017, o 15:30

Póki co korzystam z tabeli, jedyne co wtedy jest słabe to losowanie kart, bo uzywamy do tego d8/d6/d3 i trzeba przerzucać.


Turn: Player: Card: Base dice base tokens left tokens
+ syphon +channel
Andrzej 1 4+2 3+3 0
1
Psikuta 3 5+2 5+2 1

Coś takiego mniej więcej, tak wygląda np pierwsza tura.

Ale aplikacja jak najbardziej będzie bardzo atrakcyjna :)
Obrazek

Awatar użytkownika
mnp21
Chuck Norris
Posty: 533
Rejestracja: 22 wrz 2010, o 12:40
Lokalizacja: Kraków

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: mnp21 » 8 gru 2017, o 18:10

A ja tam się wyłamię i stwierdzę że to niedobry kierunek. Gry bez prądu do gry bez prądu i część funu tkwi w kostkach, karteczkach, znacznikach.

W takiej apce nie byłoby problemem zainstalowanie funkcji "rzucającej" kostkami i to od razu z podaniem ile trafień ile savów ile woundów... takie tam moje skromne przemyślenia...
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 439
Rejestracja: 12 paź 2016, o 07:23

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: JimMorr » 8 gru 2017, o 19:22

Apka zapamiętuje ostatnich graczy. Czy to zmieniać... poczekam jeszcze na feedback. Dodałbym na pewno 'swap' gracza 1 z graczem 2. Może dodam ikonę 'wyczyść dane graczy'?

Rejestr zachowanych tokenów dodam, jest na krótkiej liście, choć czuję że będzie to nieco bardziej skomplikowane - niektóre armie mogą przepalać tokeny poza turą magii.

Koniec na turze 6 - wrzucone w log 'issue'.

Losowość jest realizowana przez klasę Random, przy pomocy której każda z talii jest odrębnie 'tasowana'. Czy to wystarczy... chyba to i tak pewniejsze niż znaczone talie. Muszę się zastanowić natomiast czy nie zabezpieczyć silniej apki przed dłubaniem przez kogoś z uprawnieniami roota.

Gry bez prądu... z jednej strony zgoda. Z drugiej... świat idzie do przodu i technologie takie jak augumented reality prędzej czy później wkroczą do wargamingu. Jeżeli chcemy zachęcać młodych graczy trzeba im wyjść naprzeciw. Kusi mnie też dodanie funkcji raportowania wyniku bitwy do jakieś zdalnej bazy...

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 993
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: Dancaarkiiel » 8 gru 2017, o 20:16

W Szczecinie gramy przy świeczkach, w końcu bez prądu. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3088
Rejestracja: 10 mar 2013, o 15:03
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: lwieserce85 » 8 gru 2017, o 20:28

Wgmnie genialne...czy jest szansa na akceptacje kozystania z aplikacji na turniejach czy tez mam te aplikacje traktować jako ciekawostkę?
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 575
Rejestracja: 4 sty 2016, o 10:11
Lokalizacja: Kraków

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: DarekH » 8 gru 2017, o 21:07

JimMorr pisze: Gry bez prądu... z jednej strony zgoda. Z drugiej... świat idzie do przodu i technologie takie jak augumented reality prędzej czy później wkroczą do wargamingu. Jeżeli chcemy zachęcać młodych graczy trzeba im wyjść naprzeciw. Kusi mnie też dodanie funkcji raportowania wyniku bitwy do jakieś zdalnej bazy...
Nie chciałem od razu narzucać "grubszych" tematów - ale takie rozwiązanie =D>

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8368
Rejestracja: 8 paź 2008, o 14:25
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: Laik » 8 gru 2017, o 22:52

JimMorr pisze:Kusi mnie też dodanie funkcji raportowania wyniku bitwy do jakieś zdalnej bazy...
bardzo dobry pomysł dla zrobienia rankingu ELO
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13905
Rejestracja: 11 gru 2006, o 11:47
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: Shino » 9 gru 2017, o 00:00

wyglada ciekawie i z pewnoscia uzytecznie. Jako pomysly na dalszy rozwoj apki mozna dodac buttony dodajace i zabierajace tokeny, bo tez z nimi moze byc problem podczas gry

smpa
Wałkarz
Posty: 64
Rejestracja: 21 mar 2017, o 08:57

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: smpa » 11 gru 2017, o 14:33

Fajna apka, ale jeśli przez przypadek się zawiesi, telefon aplikacja albo system w polowie gry, to nie można odtworzyć, które karty zostały już wylosowane.

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 439
Rejestracja: 12 paź 2016, o 07:23

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: JimMorr » 11 gru 2017, o 15:40

Jest już wersja 0.0.2
smpa pisze:Fajna apka, ale jeśli przez przypadek się zawiesi, telefon aplikacja albo system w polowie gry, to nie można odtworzyć, które karty zostały już wylosowane.
W wersji 0.0.2 jest opcja 'continue Game' która pozwala kontynuować rozgrywkę od ostatniej tury - stan jest zapisywany w momencie każdego kliknięcia 'next'.

Obok tego
- dodana ikona apki
- dodane kasowanie imion graczy jednym kliknięciem
- dodane wybieranie armii gracza - na razie tylko zapisuje wybraną armię, jest to przygotowanie pod dalszy rozwój (ark of Ages i inne)

- gra się kończy w turze 6

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 575
Rejestracja: 4 sty 2016, o 10:11
Lokalizacja: Kraków

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: DarekH » 13 gru 2017, o 13:04

No i apka się zaktualizowała, bardzo fajnie!

Może kolejnym (prostym :wink: ) krokiem wartym rozważenia byłoby dodanie licznika czasu odmierzającego czas do końca gry? Na zasadzie wprowadzenia wartości i wyświetlania tej wartości gdzieś podczas losowania kart? Losując karty masz ciągły podgląd na sytuację z czasem - a to jest ważny element całej rozgrywki w przypadku "ślimaczenia" się przeciwnika bądź własnego niekończącego się rozmyślania :mrgreen:

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 439
Rejestracja: 12 paź 2016, o 07:23

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: JimMorr » 13 gru 2017, o 14:21

Wersja 0.0.3 pojawi się jeszcze w tym tygodniu bo przy obracaniu urządzenia interfejs się nieco sypie.

Z tym czasem gry to fajny pomysł, tylko więcej szczegółów potrzebuję. Czy wybór planowanego czasu przed startem rozgrywki wystarczy?

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 439
Rejestracja: 12 paź 2016, o 07:23

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: JimMorr » 13 gru 2017, o 16:30

No i wrzuciłem wersję 0.0.3 już dziś. Zakładam: mniej zmian w patchu, łątwiej wychwycić błędy.

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2035
Rejestracja: 22 sie 2011, o 18:23
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: Janus » 13 gru 2017, o 18:27

IMO przydałaby się też wersja bez rzucania kostka przez program, tak aby samemu można było zaznaczyc jaka karta została wylosowana - ograniczyloby to podejrzenia o ustalanie wyniku
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
mnp21
Chuck Norris
Posty: 533
Rejestracja: 22 wrz 2010, o 12:40
Lokalizacja: Kraków

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: mnp21 » 13 gru 2017, o 21:53

Janus pisze:IMO przydałaby się też wersja bez rzucania kostka przez program, tak aby samemu można było zaznaczyc jaka karta została wylosowana - ograniczyloby to podejrzenia o ustalanie wyniku
Nie chciałem już sam tego pisać, ale też od razu przyszło mi to na myśl. Popieram bardzo ten pomysł.
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 575
Rejestracja: 4 sty 2016, o 10:11
Lokalizacja: Kraków

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: DarekH » 18 gru 2017, o 22:43

Czy max tokenów jakie przechodzą do następnej tury magii to nie jest 3szt? Jeżeli tak to warto by resetować do trzech każdą liczbę powyżej 3 w następnej turze gracza.
- Można mieć ujemną ich liczbę (warto ograniczyć do 0)


Co do "oszukiwania" poprzez supertajne kody do serwerów NASA na których znajduje się "nasza apka"... przyszedł mi do głowy pomysł aby można było po wpisaniu graczy jako pl1 i pl2 wybierać który z nich rozpoczyna grę.

Chcesz być player 1 ok, nie? chcesz być dwójką - proszę bardzo... Po kliknięciu New Game okienko z wyborem: grę rozpoczyna Player 1/2 - to powinno załatwić sprawę.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2322
Rejestracja: 27 sie 2010, o 00:27
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: Slayer Zabójców » 18 gru 2017, o 22:51

DarekH pisze:Czy max tokenów jakie przechodzą do następnej tury magii to nie jest 3szt? Jeżeli tak to warto by resetować do trzech każdą liczbę powyżej 3 w następnej turze gracza.
- Można mieć ujemną ich liczbę (warto ograniczyć do 0)
Max 3 tokeny przechodzą ale są przedmioty oraz zaklęcia które omijają te ograniczenie (kosa ogrów, sztylet dark elfów i zaklęcie siusiakowych elfów).
Obrazek

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 439
Rejestracja: 12 paź 2016, o 07:23

Re: Apka T9A Magic Flux

Post autor: JimMorr » 19 gru 2017, o 20:59

Nie chcę przetwarzać fazy magii - dlatego nie będę ograniczał max liczby żetonów, pozwalam również zapisać żetony 'ujemne' jakby wymyślili jakiś wyjątkowo sprytny przedmiot do zużywania żetonów 'na kredyt'.

Obecna wersja na już opcję przy nowej grze swap players która pozwala zamienić graczy miejscami.

Obecnie apka nie jest zabezpieczona przed dłubaniem czy choćby podglądaniem rozkładu kart przez bardziej ogarniętych użytkowników smartfonów. Na pewno wprowadzę szyfrowanie danych aplikacji, ale zostawiam to na sam koniec.

ODPOWIEDZ