Zmiany w rulebooku ver 2.0 beta

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Re: Zmiany w rulebooku ver 2.0 beta

Post autor: Klaudel »

żadna statystyka nie jest już ograniczona ani z dołu ani z góry. teoretycznie można mieć coś ujemnego albo np na poziomie +20
teoretycznie oczywiscie, w praktyce to sie pewnie nie bedzie za czesto zdarzac
We can't stop here. This is bat country.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3126
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Ale jak? Crown of Autocracy nie pozwala na to, są jakieś inne przedmioty / czary?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

Chodzi bardziej, że teoretycznie nie jest zabronione posiadanie więcej niż 10LD. Kwestie praktyczne to już co innego :P

Co do:
smpa pisze:Nowa zasada przy strzelaniu Hopeless shot.

Mam prośbę o jej wytlumaczenie. Rozumiem, że każdy strzał po modyfikacji powyżej 6+ podlega tek zasadzie, rzucamy dwa razy, pierwszy raz na 6+, a drugi to hit?
Przetłumaczyłem to tak (jeśli coś jest zbyt niejasne, proszę pisać, będę poprawiał)
Modyfikatory trafienia mogą spowodować konieczność uzyskania wyniku większego niż 6, aby skutecznie trafić Atakiem Strzeleckim. W takim przypadku zastosuj następujące procedury. Wpierw zastosuj wystarczającą ilość modyfikatorów, aby uzyskać potrzebę wyrzucenia wyniku 7, aby skutecznie trafić i zignoruj wszystkie inne modyfikatory. Rzuty z wynikiem '6' uznaje się za skuteczne. Za każdy skuteczny rzut (tj. za każde '6'), rzuć na trafienie ponownie, tym razem uwzględniając wyłącznie te modyfikatory, które zostały wcześniej zignorowane. Jeśli ten drugi rzut na trafienie jest skuteczny, strzał trafia cel: postępuj zgodnie z procedurami opisanymi w części XIV "Ataki", strona 62. Jeśli modyfikatorów jest na tyle dużo, że drugi raz powodują konieczność uzyskania wyniku większego niż 6, aby skutecznie trafić, strzał nie może trafić.
Ta procedura jest stosowana wyłącznie do modyfikatorów na trafienie dodających lub odejmujących wartości. Inne typy modyfikatorów należy zastosować do obu rzutów, pierwszego i drugie rzutu na trafienie.

Na przykład, model z Łukiem (4+) strzela w cel korzystający z Ciężkiej Ochrony (-2 do trafienia), na Dalekim Zasięgu (-1 do trafienia) i Poruszył się i Strzela (-1di trafienia). Wszystkie modyfikatory wymagałyby wyniku 8+ na K6. Z powodu, że jest to więcej niż 6, ten strzał podlega zasadzie Strzału Bez Nadziei. Wpierw, stosujemy -3 do trafienia, aby uzyskać potrzebę wyniku 7+ by trafić. Jeśli wyrzucone zostanie '6', należy powtórzyć rzut na trafienie, stosując nieuwzględnione przy pierwszym rzucie modyfikatory: -1 do trafienia. Aby strzelający trafił, potrzebuje wyniku 5+ w drugim rzucie na trafienie.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Myth pisze:Ale jak? Crown of Autocracy nie pozwala na to, są jakieś inne przedmioty / czary?
Majac 10LD oraz frenzy masz 12LD na testy paniki, a używając potka do agility możesz mieć ponad 10 agility.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Akurat ponad 10 agility gówno daje. W rbku jest zapis na ten temat. Jak masz ponad 10 Agi to bijesz jakbyś miał 10. Jak masz mniej niż 0 Agi to bijesz z Agi 0.
Obrazek

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Uff.. czyli jednak moja kmina najszybszego lorda bretońskiego we wszechswiecie będzie działać.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Ciara pisze:Akurat ponad 10 agility gówno daje. W rbku jest zapis na ten temat. Jak masz ponad 10 Agi to bijesz jakbyś miał 10. Jak masz mniej niż 0 Agi to bijesz z Agi 0.
Huh... czyli znów mamy coraz więcej wyjątków od reguły :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8709
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Herołsi na rydwanach już nie mogą wchodzić do unitów nie będącymi unitami rydwanów i vice versa.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Dziedzic
Chuck Norris
Posty: 571

Post autor: Dziedzic »

Sztandar i muzyk maja zasadę stand behind, co w praktyce oznacza, że w oddziale nie da się schować maga w drugim szeregu przy mniej niż 4 innych bohaterach(o ile sam nie ma tej zasady).
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

Pojedynczy piechotni characterzy nie maja juz Light Troops. Za to kazdy piechotny ziytek dolaczajacy do jednostki z Light Troops, jezeli ma taki sam base, dostaje Light Troops tak dlugo, jak jest w tym oddziale, do ktorego dolaczyl.
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
cluzoe
Mudżahedin
Posty: 278

Post autor: cluzoe »

Jak dobrze czytam to Frenzy nie wymusza overrun.
Rzucamy -2LD jak chcemy powstrzymać się od pogoni.

Wracają odginaczki w kreskach :)
Obrazek

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MikiChol »

Dla tych dla których nowe zasady wciąż są jeszcze zagadką przygotowałem skrót zmian:
https://youtu.be/0HmV96-FhTs

Polecam puścić sobie do malowania :P

ODPOWIEDZ