Pomoc przy wyborze armii
Pomoc przy wyborze armii
Cześć
Czy ktoś mógłby mi pomóc wybrać armię bo chcę zacząć grać w warhammera fb. (już kiedyś miałem zacząć zbierać VC ale jakoś mi nie wyszło)
Interesują mnie głównie:
-Chaos (hordy, nie bestie),
-Orki i gobosy,
-Wood Elfy,
Inne armie też wchodzą w gre ale głównie te mi się podobają.
Jeśli ktoś mógłby mi tutaj napisać jak się gra tymi armiami (czy fajnie czy nudno itp.), oraz którą z nich gra najmniej ludzi i która jest bardziej strzelająca, która atakująca, która magująca?
Byłbym bardzo wdzięczny.
Jeśli to nie jest miejsce na takie tematy i jest do tego wyznaczony inny to sory, pokażcie mi gdzie bo ja nie moge znaleźć.
Czy ktoś mógłby mi pomóc wybrać armię bo chcę zacząć grać w warhammera fb. (już kiedyś miałem zacząć zbierać VC ale jakoś mi nie wyszło)
Interesują mnie głównie:
-Chaos (hordy, nie bestie),
-Orki i gobosy,
-Wood Elfy,
Inne armie też wchodzą w gre ale głównie te mi się podobają.
Jeśli ktoś mógłby mi tutaj napisać jak się gra tymi armiami (czy fajnie czy nudno itp.), oraz którą z nich gra najmniej ludzi i która jest bardziej strzelająca, która atakująca, która magująca?
Byłbym bardzo wdzięczny.
Jeśli to nie jest miejsce na takie tematy i jest do tego wyznaczony inny to sory, pokażcie mi gdzie bo ja nie moge znaleźć.
Chaos-> malo ale dobrych...potezne pancerze,b.dobre statystyki...
ale slabo z liczba
z zalet dodalbym spora liczbe jednostek(bo jednak mozna brac dodatki demonow czy beastow)
ewidentnie do walki wrecz
OnG-> duzo i tanio...ale jakosc-coz masz to za co placisz armia zabawna i nieprzewidywalna...w zasadzie ma wszystko ale raczej w najlepszym wypadku przecietnej jakosci
WE-> armia partyzancka,dziwne polaczenie statystyk i braku pancerzy
we wprawnych rekach bardzo smiercionosna bron
calkiem dobre strzelanie + dobre jednostki do walki (ale nie do przelamywania frontalnego)
co do liczby graczy-zalezy od regionu...obstawialbym ze najczesciej spotkasz WE,pozniej chaos a najmniej O&G
ale slabo z liczba
z zalet dodalbym spora liczbe jednostek(bo jednak mozna brac dodatki demonow czy beastow)
ewidentnie do walki wrecz
OnG-> duzo i tanio...ale jakosc-coz masz to za co placisz armia zabawna i nieprzewidywalna...w zasadzie ma wszystko ale raczej w najlepszym wypadku przecietnej jakosci
WE-> armia partyzancka,dziwne polaczenie statystyk i braku pancerzy
we wprawnych rekach bardzo smiercionosna bron
calkiem dobre strzelanie + dobre jednostki do walki (ale nie do przelamywania frontalnego)
co do liczby graczy-zalezy od regionu...obstawialbym ze najczesciej spotkasz WE,pozniej chaos a najmniej O&G
Jeśli chcesz grać O&G to nastaw się na to, że bardzo często zamiast szarzować na wroga zaczną się bić między sobą, pobiegną w inną stronę niż planowałeś (o ile w ogóle się ruszą ), wybuchną, rozlecą się itd . Taka orkowa natura. Do grania orkami trzeba się odpowiednio nastawić, bo to armia mocno nieprzewidywalna - choć przy odrobinie szczęścia i dobrze użyta potrafi porządnie przywalić. Do tego posiadają taką ilość jednostek, że możesz zlożyć praktycznie dowolny rodzaj rozpiski - nudno nie będzie .
OK. Dzięki.
Chyba się zdecyduje na chaos.
A taki chaos cała armia z mark Tzeentch na magii i szybkich jednostkach (knighci, screamery, maruderzy na koniach), byłaby dobra czy takie coś nie ma sensu?
Albo jak jest armia z mark undivided (czy jak to sie tam pisze) to można wziąść dwóch magów (jeden tzeentcha drugi nurgla) i część oddziałów tego boga a część tego?
Bo myśle żeby zrobić głównie na magii i z szybimi jednostkami (piechoty się podobno wogóle nie opłca).
Chyba się zdecyduje na chaos.
A taki chaos cała armia z mark Tzeentch na magii i szybkich jednostkach (knighci, screamery, maruderzy na koniach), byłaby dobra czy takie coś nie ma sensu?
Albo jak jest armia z mark undivided (czy jak to sie tam pisze) to można wziąść dwóch magów (jeden tzeentcha drugi nurgla) i część oddziałów tego boga a część tego?
Bo myśle żeby zrobić głównie na magii i z szybimi jednostkami (piechoty się podobno wogóle nie opłca).
Ale może być armia chaosu niepodzielonego i mieć 2 magów, jeden z marką nurgla, jeden ze slanesha, i jednego championa z marką tzeentcha który dzięki temu będzie też magiem?
Czy ten który będzie dowódcą musi być bez marki żadnego boga żeby cała armia mogła mieć różne?
Czy ten który będzie dowódcą musi być bez marki żadnego boga żeby cała armia mogła mieć różne?
2x imperialnych pistoliersow oraz box maruderow = 2x 5ciu maruderow z flailami (sam robilem z rycerzy imperium bo nie bylo dostepnych wtedy plastikowych pistoliersow)Piotr3K pisze:A co na początek najlepiej kupić?
Jakie figurki?
mozna ich zobaczy tu:
http://www.wfb-pol.org/forum/viewtopic.php?t=279
wygladaja lepiej niz orginalni IMO i daja jescxze punkty za konwersje
nastepnie box psow (10), ew. box wolf riderow i pokonwertowac z wilkow, ale moim zdaniem psy chaosu sa zbyt ladne zeby ich nie miec w armii
pudlko chaos knightow
herosow
potem demony, a potem to juz wg uznania
pzdr
sens jest, wiele lata gralem armia tzeentchową i byla skuteczna, ale w obecnych czasach magia chaosowa oplaca sie mniej, natomiast kombinowana walka chaosowa (czyli na generale undiv, z jednostkami khorna, lataczami tzeentcha czy spawnami slaanesha) oplaca sie duzo bardziej i przynajmniej mi daje duzo wieksza przyjemnosc z gry jak i mimo wszsytko lepsze efektyPiotr3K pisze:A jest sens robić armię całą opartą na jednym bogu (żeby wszystkie jednostki miały jego markę)?
pzdr !!
jesli juz to na slaaneshu, jedyna osoba ktora gra slaaneshowymi mortalami jest bartaz z Bydgoszczy, moze Ziemko by ci dal do niego jakis kontaktPiotr3K pisze:A armie np. na nurglu, albo slaneshu ?
Też sie nie opłaca zbytnio ?
grywalna jest, ale nie jakos przecydownie mysle...
jesli armie czyste to:
tzeentch
khorne
slaanesh
w takiej wlasnie kolejnosci, nurgle absolutnie sie nie oplaca
jest, ale nie warto raczej w niego inwestowac, bowiem jego przyslosc jest watpliwaPiotr3K pisze:Aha.
Szkoda bo na stronie GW to nurglowcy wypas wyglądają.
A demoniczny legion jeszcze jest czy już nie ma takiej armii ?
ja swoj niedawno sprzedalem na ebayu.. malo przyszlosciowe
to będzie cieżkie żeby działało (choć troche skutecznie), z demonów bierze sie raczej lataczy czyli fuire i screamery, ewentualnie deamon prince'a w jednym zestawieniu (ale ja mam do niego awersje, mój smok zresztą też ) . Co prawda sam mam co jakis czas odpały zeby wystawic armie demonów tzeentch'a ze zwykłego armybook'a ale to sie konczy na papierze.
A koniecznie musisz grac czymś strasznie mocnym? Odpowiednio zrobiony chaos to po prostu arcydzieło na stole. Nie zachęcam Cię nawet do Nurgle'a ale przecież każdego boga można fajnie zrobic, mieszanki też. Na tym etapie w sumie mógłbyś już nie sugerowac się siłą armii, lecz pooglądac galerię na www.coolminiornot.com i kierowac się własną ideą
pzdr
pzdr
Działam w imieniu Zakonu Rycerskiego Świętego Jana Chrzciciela Szpitala Jerozolimskiego. Nie polecam wchodzić mi w drogę
Nie musi być super mocne.
Narazie to mi głównie chodzi o to żeby mi się koncepcja armii podobała i wygląd figurek.
Czy jest mocna to sie będzie liczyć w graniu
Ale myśle tak teraz jeszcze nad Orks&Goblins i Wood Elves..
Chaos, Bestie, Wood Elfy, czy Orki i Gobosy?
Narazie to mi głównie chodzi o to żeby mi się koncepcja armii podobała i wygląd figurek.
Czy jest mocna to sie będzie liczyć w graniu
Ale myśle tak teraz jeszcze nad Orks&Goblins i Wood Elves..
Chaos, Bestie, Wood Elfy, czy Orki i Gobosy?