Taktyka: Odginanie szarż - czym to sie je?
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Taktyka: Odginanie szarż - czym to sie je?
Może zrobić raz wheela + free align. Chyba nie ma już pivotów dla rydwanów, potworów, itp. (wheelują normalnie), ale nie pamiętam gdzie konkretnie to przeczytałem.
teraz ciezko cos odgiac... po 1. moze zrobic redirect, a po 2. po pogonieniu takiego orła lub zabiciu go w CC oddzial wroa moze zrobic reforma...noggin pisze:Wystarczy że przyjmiesz nim tą szarże. 50 pkt za odgięcie czegoś ważnego to nie jest duża cena.
albo goni albo robi reforma...Rabsp pisze:teraz ciezko cos odgiac... po 1. moze zrobic redirect, a po 2. po pogonieniu takiego orła lub zabiciu go w CC oddzial wroa moze zrobic reforma...noggin pisze:Wystarczy że przyjmiesz nim tą szarże. 50 pkt za odgięcie czegoś ważnego to nie jest duża cena.
więc poświęcając 50 pkt jesteśmy wstanie wstrzymać szarżę wroga o jedną turę... co jest nadal bardzo cenne.
przeciwnik ustawi się tylko w najlepszej pozycji jaką może mieć w danej sytuacji - co nie oznacza że ta sytuacja nie może być dla niego nadal kiepska
nie ma.. ale za to nasza piechota jest teraz o wiele bardziej zabójcza..Rabsp pisze:taaaa, ale np nie ma juz mozliwosci tak jak w 7ed. "ustawienia" sobie przeciwnika bokiem a zwlaszcza przeciwnika z frenzy ;P
a orły nadal można bardzo skutecznie wykorzystać. po prostu taktyka się trochę zmieniła...
ogolnie turtorial fajnie wykonany ale jak uciekam w rekcji na szarze kawalerii to ja uciekam o 2k6 ( z zasada szybki krok) a on mnie goni o 2k6 ( z zasada szybki krok) + ruch wiec raczej nie ucieknie orzelek, albo jak zacznie uciekac to zmieni kierunek szarzy wiec uczieczka jest bez sensu. Ja biore 3 orzelki i jak np. gosciu w 5 turze podszedl hydra tak ze w nastepnej zaszarzowal by mi na luki z archmage z BoH i byl gen. to nie ciekawie bo nie mialem gdzie uciec bo przez teren i swoj jeden oddzial bylem troche przyblkowany to podlecialem 2 orzelkami jeden za drugim tak ze jak zaszarzowal mi w 6 turze w orzelka i wygral combat to z najezdzania wbil mi sie w nastepnego i go ochronilem wiec orzelki sie spisuja najlepiej jak jest ich min.3 na bitwie . Fajnie by bylo jak by ktos aktualizowal ten temat
1 orzeł na bitwy do 2500pkt. starcza spokojnie. Na więcej punktów to już dwa.
Ja zamiast jednego orła wolę trochę punktów dopłacić i mieć 5 elyrianów.
Ja zamiast jednego orła wolę trochę punktów dopłacić i mieć 5 elyrianów.
Because I'M The Miz and I'M AWESOME!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=iMt-MJ1h ... ure=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=iMt-MJ1h ... ure=fvwrel
3 odginaczki to minimum, optimum to 3 orły i 5 er, tyle że rzadko są pkt na er
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
co to jest wo gule ?Slayer pisze:ja biore min. 3 na bitwy od 2000pkt albo wo gule bo jeden to pestka dla przeciwnika zeby pozbyc sie kłopotu
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.
trzeba poświęcić orłaUshi pisze:Wybaczcie, że tak odkopuje ale temat jest interesujacyTo jak ta taktyka teraz wygląda ?Rabsp pisze:mamy 8ed, teraz odginanie wyglada troche inaczej..
albo zastosować dwie odginaczki jednocześnie. Należy pamiętać, że przeciwnik może robić redirect tylko raz podczas szarży, wiec jak dwie odginaczki uciekną to przeciwnik na 100% pali szarżę.
śmiem twierdzić, że HE nie mają lepszej odginaczki niż orzeł.Luciu pisze:No ale nie musi przecież biec na wprost:S Tak czy inaczej orzeł w dzisiejszych czasach (VIII) to słaba odginaczka:P
Poza tym, orzeł lata, elektryk nie