Nowe HE 8 ed. - zdjęcia str. 65

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4777
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Re: Nowe HE 8 ed. - zdjęcia str. 65

Post autor: Sevi »

el Victor pisze: tako rzece Mędrzec Alaundo - pamięta ktoś ?:D

Tak ;)
Specjale wydają się bardzo fajne :)
Wisła Kraków.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Ehhhhh i znowu nie doczekałem się Ślepego Elthariona :(
Po za tym Tyrion jest fajny i Alarielle jest ciekawa - reszta imo sssie
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8685
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

ah czyli teclis jest dalej wynaturzencem systemowym ale nie takim jak byl :-D
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

Awatar użytkownika
Azurix
Masakrator
Posty: 2999
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Gokish pisze:ah czyli teclis jest dalej wynaturzencem systemowym ale nie takim jak byl :-D
Teclis stracił to co oferował - Nieograniczoną i Stabilną Magię. Teraz nie jest już taki gięty, a jego koszt dwukrotnie przewyższa zwykłego Arcymaga. Dodatkowo nie ma dostępu do Book of Hoeth w takiej postaci jaka jest teraz, więc jest alternatywą, a nie czymś mocniejszym niż standard, jak dotychczas :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8685
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

Azurix pisze:
Gokish pisze:ah czyli teclis jest dalej wynaturzencem systemowym ale nie takim jak byl :-D
Teclis stracił to co oferował - Nieograniczoną i Stabilną Magię. Teraz nie jest już taki gięty, a jego koszt dwukrotnie przewyższa zwykłego Arcymaga. Dodatkowo nie ma dostępu do Book of Hoeth w takiej postaci jaka jest teraz, więc jest alternatywą, a nie czymś mocniejszym niż standard, jak dotychczas :)

jest dalej wynaturzencem :-P. wybieranie czarów pozwala na wesole kombinacje
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

diuk
Falubaz
Posty: 1487

Post autor: diuk »

Ma ktos juz moze booka w lapce albo w wersji elektronicznej ?
Szukam: zamienników do Silver Helmsów

Kontakt PM

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Co wy mówicie ? 0.o
Jest bardzo fajny (lepszy od zwykłego arcymaga) ale za 450 pk daleko mu do przegiętosci (szczególnie ze rzuca już normalnie czary)
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Azurix
Masakrator
Posty: 2999
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Gokish pisze:
Azurix pisze:
Gokish pisze:ah czyli teclis jest dalej wynaturzencem systemowym ale nie takim jak byl :-D
Teclis stracił to co oferował - Nieograniczoną i Stabilną Magię. Teraz nie jest już taki gięty, a jego koszt dwukrotnie przewyższa zwykłego Arcymaga. Dodatkowo nie ma dostępu do Book of Hoeth w takiej postaci jaka jest teraz, więc jest alternatywą, a nie czymś mocniejszym niż standard, jak dotychczas :)

jest dalej wynaturzencem :-P. wybieranie czarów pozwala na wesole kombinacje
To, że wybiera czary powoduje, że jest Magiem powiedzmy Wyższej Kategorii. Pozwala na różne Komba. Nie zagina jednak mechaniki Warhammera, ale podlega zasadom zwykłego czarowania :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Idaia
Plewa
Posty: 9

Post autor: Idaia »

diuk pisze:Ma ktos juz moze booka w lapce albo w wersji elektronicznej ?
A czego potrzebujesz?

Awatar użytkownika
Siweusz
Kretozord
Posty: 1884

Post autor: Siweusz »

Idaia pisze:
diuk pisze:Ma ktos juz moze booka w lapce albo w wersji elektronicznej ?
A czego potrzebujesz?
Booka w wersji elektronicznej. :wink:
GrimgorIronhide pisze:
Ziemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony :(
Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupności :mrgreen:

Idaia
Plewa
Posty: 9

Post autor: Idaia »

Takiego to ja nie mam :wink:

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Moja dziewczyna się pyta że deski są grywalne bo zastanawia się nad boksem, da się na nich grać?
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Siweusz
Kretozord
Posty: 1884

Post autor: Siweusz »

Idaia, rozumiem, że masz wersję papierową.
To napisz wording blessa z +1 do casta z HM, ponieważ może się okazać, że bounda można nawalać na 2+. :wink:
GrimgorIronhide pisze:
Ziemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony :(
Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupności :mrgreen:

Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

Zagrałem 2 bitwy moimi DE przeciwko nowym HE.

1. Wyleciały na mnie: Star Dragon, 2 Lodowe Feniksy, Kolo na Gryfie i Banner of the World Dragon w wagonie Jazdy. Kolega z Grecji rozjechał mnie w 3 tury. 20-0. Nie jestem w stanie wykulać tyle niemodyfikowanych 6. 16 czy 17W z T6 gdzie jeszcze działa Aura -1S jest nie do przejścia. Wszystko lata i dobiera sobie cele w zasadzie na całym stole. Wszystkie 3 tury przeciwnik miał +1 warda na Feniksach za Wiatry Magii. Jedyne punkty jakie zrobiłem, to magią Death (1 mały mag z DS u przeciwnika).

2. Kloc PG z Annointed of Auryan z BoH + Kloc Lionów z BotWD. Oba oddziały Ward na Magię 2+ i oba wygar w CC. Annoited rzucał
5-6 czarów na turę z BoH. Na jednej kości większość sygnatur włazi na 3+ z rerollem. Maska w plecy w 4 turze. Sam Annoited zmiażdżył 1600pts. Skautów Fireballami, COKi padły od Kuźni, Harpie od Iceshard Blizzarda, PoK od Spirit Leecha. Chłop sam wygrał bitwę. No i do tego na stole sporo zabawek weszło koledze.

Echh...Dark Elfom zawsze wiatr o oczy...

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Nie Annointed of Auryan tylko loremaster :wink:
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

Jak mnie bił, było mi wszystko jedno jak się nazywa...

Awatar użytkownika
Bestialski_Brokuł
Oszukista
Posty: 800

Post autor: Bestialski_Brokuł »

Paraszczak pisze: Echh...Dark Elfom zawsze wiatr o oczy...
Prima aprilis był miesiąc temu :mrgreen:

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Jak się domyślam graliście na euro ?
Ja k na euro to owszem wiatr w oczy biednym DE
Bez sensu grac na ograniczenia (pomijając te najbardziej podstawowe które musza być)
Oby PKS powstał jak najszybciej [-o<
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Havelock
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Havelock »

Tiranoc'i w unitach? :shock:
chyba i tak lepiej postawić 3 osobno niż razem, czy się mylę?
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę

Idaia
Plewa
Posty: 9

Post autor: Idaia »

The Lore of High Magic

Shield of Saphery (Lore Attribute)
Each time a spell from the lore is successfully cast, the caster and his unit gain +1 to their WSv (to a minimum WSv of 3+) until the beginning of the caster's next Magic phase. Models that do not already have a WSv instead gain a 6+ WSv (which can then be increased by further castings thanks to this lore attribute) until the beginning of the caster's next Magic phase.

Drain Magic (Signature Spell) Cast on 7+
Can be cast on any unit (friend or foe) and has a range of 18". If the target is a friendly unit, Drain Magic is an augment spell. If the target is an enemy unit, Drain Magc is a hex spell. In either case, all RiP spells affecting the target unit are immidiately come to an end. The Wizard can choose to have this spell target all units (friend or foe) within 18". If he does so, the casting value increased to 14+

Soul Quench (Signature Spell) Cast on 8+
SQ is a magic missile with a range of 18" that causes 2D6 S4 hits. The caster can choose for this spell to instead inflict 4D6 S4 hits. If he does so, the casting value is increased to 16+

1. Apotheosis Cast on 5+
A is an augment spell that targets a single model within 18". The target immidiately regains a single ost Wound. The wizard can choose to cast more powerful version of Apotheosis. If he does so, the target istead immidiately regains D3 lost Wounds, in which case the casting value is increased to 10+. Regardless of how many ost Wounds (if any) are recovered, the target also gains the Fear special rule until the start of the caster's next Magic phase.

2. Hand of Glory Cast on 5+
HoG is an augment spell with a range of 18". The target unit's WS, BS, I or M (you choose which) is increased by D3 until the start of the caster's next Magic phase. The Wizard can choose to cas more powerful version of this spell that instead increases all four characteristics (don;t rol a seperate D3 for each - make one roll and apply it to all four characteristics). If he does so, the casting value is increased to 10+

3. Walk Between Worlds Cast on 8+
WBW is an augment spell that targets a single unengaged unit within 24". The target gains the Ethereal special rule until the end of the phase and can immidiately move up to 10" as if it were the Remaining Moves sub-phase. The Wizard an choose to cast a more powerful version of this spell, in which case the target instead gains the Ethereal special rule until the end of the phase and can immidiately move up to 20" as if it were the Remaining Moves sub-phase. If he chooses to do so, the casting value is increased to 16+

4. Tempest Cast on 12+
T is a direct damage spell. Place the large round template anywhere within 30" of the Wizard - it then scatters D6". All models hit by the template suffer a S3 hit (models with the Fly special rule suffer a S4 hit instead). If a unit suffers any unsaved Wounds from this spell, it suffers a -1 modifier to all To Hit rolls (both shooting and CC) until the start of the caster's next Magic phase shooting attacks that do not use B must toll on 4+ on a D6 before firing, or shots are lost)

5. Arcane Unforging Cast on 13+
AU is a direct damage spell with a range of 24" that targets a single enemy model (even a character in a unit). The target suffers a single Wound on a dice roll grater than or equal to the model's unmodified ASv (models without an ASv cannot be wounded). No armour saves are permitted against a Wound caused by ths spell. The owning player must then reveal to the caster all the magic items possessed by the target (if any). If the target has one or more magic items, randomly select one of them- that item is immidiately destroyed on the roll of 2+ and cannot be used for the rest of the game. Note that this spell has no effect on magic items that are mounts, magic items that contain bound spells that have miscast during the game, and any magic items labelled as "one use only" that have already beed used during the game - do not include these when randomly selecting a magic item.

6. Fiery Convocation Cast on 19+
RiP. FC is a direct damage spell with a range of 24". Every model in the target unit takes a S4 hit with the Flaming Attacks special rule. At the end of every subsequent Magic phase, every model in the target unit suffers a S4 hit with the Flaming Attack special rule.

Podczas rzucania na czary możemy wymieniać je na którąś z sygnaturek. Możemy też zamienić dwa czary na obie sygnaturki.

ODPOWIEDZ