A stubborn? Imo to był klucz do całej sprawy.diuk pisze:A nie lepiej wrzucić po prostu maga z MR 2 za 30 punktów (obsidian amulet) ? gość jeszcze poczaruje, a nie będzie stał i rozdawał ITP oraz straszył trzema atakami i wardem na 4+?Dębek pisze: By mu dać CoC i wsadzić do klocka 20 Phoenix Guardów z AP.
Nowy AB przedrożony i inne dziwne myśli
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Nowy AB przedrożony i inne dziwne myśli
Tak się zastanowiłem i po części Furion miał trochę racji, w wielu aspektach jednak mamy odmienne zdania, dobrym testem było by ustawienie dwóch armii HE na przeciwko siebie HE 7ed i 8 ed i sprawdzenie która koncepcja się obroni;)
Było to do przewidzenia że nie dostaniemy armii "marzeń Furiona" trzeba się cieszyć z tego co jest a są grywalne cory, tańsze modele, nowe jednostki które jeśli przejdą odpowiednią ilość battle testów mogą się okazać bardzo ciekawe. Chciałbym oczywiście by koncepcje Furiona były w podręczniku HE, powiem nawet więcej wiele plotek przedpremierowych odnośnie HE było bardzo ciekawych, szkoda tylko że marzenia graczy i to co wypuszcza GW spotykają się gdzieś pośrodku no i jak w każdej edycji WH trzeba kombinować
Było to do przewidzenia że nie dostaniemy armii "marzeń Furiona" trzeba się cieszyć z tego co jest a są grywalne cory, tańsze modele, nowe jednostki które jeśli przejdą odpowiednią ilość battle testów mogą się okazać bardzo ciekawe. Chciałbym oczywiście by koncepcje Furiona były w podręczniku HE, powiem nawet więcej wiele plotek przedpremierowych odnośnie HE było bardzo ciekawych, szkoda tylko że marzenia graczy i to co wypuszcza GW spotykają się gdzieś pośrodku no i jak w każdej edycji WH trzeba kombinować
Hm, może i tak. Coś dzisiaj nieuważny jestem po 2 razy mi się punkty pomyliły, napierw z star dragonem, a sam Annointed kosztuje jednak 210.Dębek pisze:A stubborn? Imo to był klucz do całej sprawy.diuk pisze:A nie lepiej wrzucić po prostu maga z MR 2 za 30 punktów (obsidian amulet) ? gość jeszcze poczaruje, a nie będzie stał i rozdawał ITP oraz straszył trzema atakami i wardem na 4+?Dębek pisze: By mu dać CoC i wsadzić do klocka 20 Phoenix Guardów z AP.
Wtedy za 245 mamy gościa który daje stubborn PG. Brzmi całkiem solidnie. Tylko słabiej punkty samo nabija.
Szukam: zamienników do Silver Helmsów
Kontakt PM
Kontakt PM
W sumie masz rację. Daje oddziałowi wyłącznie MR2, ITP, Strac,h WSv na 6+, a sam posiada wbudowanego Warda na 4+.kudłaty pisze: Z annointedem jest prosty problem, po co nam bijący heros pieszy nie boostujący LD armii nawet (bo drugim lordem i tak będzie arcy wtedy)? Po nic, ten facet nic szczególnego nie robi jak za te punkty po za byciem odpornym na snajpy z deatha. Jasne można go wsadzić na Fenixa. Wtedy dopiero odkrywamy całą jego "moc". Mamy zablokowany cały slot lord a dostaliśmy jakąś combatową popierdółkę, która tak realnie za wiele nie robi. Natomiast faktycznie gdyby go rozłożyć na czynniki pierwsze jest pewnie jednym z lepszych herosów w grze, co nie zmienia faktu, że są duże szanse że nie zagra za wiele. A skoro nie zagra a prince raczej tak, to znaczy, że wycena prince'a jest atrakcyjniejsza.
Leszcz kowboj z trzema atakami do niczego się nie nadający.
A lore atrybut z High magic to jakaś żedana i nie synergizuje się z Annoitedem w żadnen sposób
Taki ziomek co robi oddział odporny na magię śmierci, w sumie mało takiej na stołach ostatnio. Nieprzydatny.
EDIT:
Na szybko wyklikałem szkic rozpy do zoptymalizowania.
1 * Anointed of Asuryan @ 250.0 Pts
Crown of Command
Enchanted Shield
1 Archmage @ 285.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Book of Hoeth [55.0]
Golden Crown of Atrazar [10.0]
1 Noble @ 136.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
Khaine's Ring of Fury [25.0]
25 Spearmen, FCG @ 264.0 Pts
10 Archers @ 100.0 Pts
5 Ellyrian Reavers @ 80.0 Pts
5 Ellyrian Reavers @ 80.0 Pts
5 Ellyrian Reavers @ 80.0 Pts
27 White Lions of Chrace, FCG, BoWD @ 431.0 Pts
25 Phoenix Guard, FCG, Razor Standard @ 450.0 Pts
1 Frostheart Phoenix @ 240.0 Pts
Ostatnio zmieniony 6 maja 2013, o 16:08 przez c4h10, łącznie zmieniany 1 raz.
\/\
Przeczytałem tekst furiona i powiem tak - nowy AB do HElfów jest zdecydowanie przedrożony ale w kasie .
Nie wiem jak można brać po kolei jednostki, rozpatrywać "suchy" koszt punktowy i mówić że to jest przedrożone , pewne elementy jak lekka jazda, piechotni strzelcy itp. są w każdej armii, tylko w jednej jest to podstawowy atut jak u WE strzelcy i wtedy są nie dość że mocni to tani a gdzie indziej ot. taki dodatek jak łucznicy w Brettoni.
ASF na wszystkim! No proszę was! A najniższy WS? 4... a w imperium miecznik kosztuje 7pt. bo jako jedyny z corów ma ws tak wysoki. Jak dla mnie to macie świetną armię, która będzie mogła spokojnie hulać na turniejach a tworzenie rozpisek będzie przyjemnością.
Nie wiem jak można brać po kolei jednostki, rozpatrywać "suchy" koszt punktowy i mówić że to jest przedrożone , pewne elementy jak lekka jazda, piechotni strzelcy itp. są w każdej armii, tylko w jednej jest to podstawowy atut jak u WE strzelcy i wtedy są nie dość że mocni to tani a gdzie indziej ot. taki dodatek jak łucznicy w Brettoni.
ASF na wszystkim! No proszę was! A najniższy WS? 4... a w imperium miecznik kosztuje 7pt. bo jako jedyny z corów ma ws tak wysoki. Jak dla mnie to macie świetną armię, która będzie mogła spokojnie hulać na turniejach a tworzenie rozpisek będzie przyjemnością.
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...
Zarzuty o złej wycenie modeli są delikatnie mówiąc przesadzone.
Oddziały są mocne i tanie. Nawet spearelfy są dobre, bo mag z książką może już spokojnie brzytwę rzucać ze sporą szansą powodzenia. Wtedy reroll to hit bardzo się przydaje. No i malutki klocuszek wypłaca 20A.
Łuki i sisterki również są świetne, głównie przez hand of glory. Ogarnijcie, co to robi po rzuceniu np. na 30 łuków, czy 20 maidenek. Przecież luzem można wtedy ściągnąć maszynkę na dalekim, z coverem od oddziałów. Wymaga to oczywiście odpowiedniego złożenia rozpy, ale moim zdaniem ten kodeks daje genialne możliwości combowania. O walk between the worlds nie wspominam, bo teleportacja całego oddziału na 20" to jest genialna sprawa.
Oddziały są mocne i tanie. Nawet spearelfy są dobre, bo mag z książką może już spokojnie brzytwę rzucać ze sporą szansą powodzenia. Wtedy reroll to hit bardzo się przydaje. No i malutki klocuszek wypłaca 20A.
Łuki i sisterki również są świetne, głównie przez hand of glory. Ogarnijcie, co to robi po rzuceniu np. na 30 łuków, czy 20 maidenek. Przecież luzem można wtedy ściągnąć maszynkę na dalekim, z coverem od oddziałów. Wymaga to oczywiście odpowiedniego złożenia rozpy, ale moim zdaniem ten kodeks daje genialne możliwości combowania. O walk between the worlds nie wspominam, bo teleportacja całego oddziału na 20" to jest genialna sprawa.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Każda ze stron wg mnie ma rację
I wydaje mi się, że po jakimś czasie przy HE zostaną gracze, którzy je uwielbiają (ja ) bądź świetnie kminią (nie ja
Raczej nie armia dla mas... to nadal elfy T3 i słaby badz co bądz save i WL nie mają turbo asfa
I wydaje mi się, że po jakimś czasie przy HE zostaną gracze, którzy je uwielbiają (ja ) bądź świetnie kminią (nie ja
Raczej nie armia dla mas... to nadal elfy T3 i słaby badz co bądz save i WL nie mają turbo asfa
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Słabo się postarałeśParaszczak pisze:Sekcja Rare na 2400: 3 Bolce, Frost Fenix, 10 Siostrzyczek - 590pts
Słabe? Bitch please..
2 RBT
Frost
8 Siostrzyczek
2 Eagle
A ogólnie to się zgadzam z Jankielem, akurat synergia w tym booku jest zajebista, między magia, strzelaniem jednostkami jakiś marny czar na 8+ rzucany przez lorda z +5 do casta i re-rollem kostki i WL w jedną turę robią 20 cali, a jak coś ich zaszarżuje to sobie reforma zrobią bo mają herosa w środku za 100punktów. Nawet nie mówię o silniejszej wersji. A ciężko jest zatrzymać turę magii High Magic kiedy typek 4lvl spamuje jakieś czary jak leczenie, dodatkowe D3 do BSu, Fiery Convocation itd itd.
Po prostu trzeba wiedzieć co gdzie i jak używać i jest naprawdę kilka - kilkanaście kombinacji które wydają się bardzo silne.
Nawet ten latający rydwan za 95 punktów można wykorzystać.
A to, że to nie armia dla mas bo nie ma : jakiegoś Demona, czy Lorda na smoku z pedantem to tym lepiej, mi to pasuje...dlatego przestałem grać po 8ed Elfy na starym AB to była tak idiotyczna armia do grania, że zagrałem kilka razy i jej podziękowałem, teraz ten book jest moim zdaniem najlepszy z wydanych w 8ed przez GW z jednego powodu : jest naprawdę kilka różnych ciekawych kombinacji. I można grać wszystkim prawie.
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3000
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Wiesz, akurat takie VC też mają w ch*j opcji i można grać prawie wszystkim, ale po prostu nie na Euro. Myślisz, że nie znalazły by się jeszcze jakieś AB z mnóstwem sposobów na armię?Loremaster pisze:teraz ten book jest moim zdaniem najlepszy z wydanych w 8ed przez GW z jednego powodu : jest naprawdę kilka różnych ciekawych kombinacji. I można grać wszystkim prawie.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2937
- Lokalizacja: Koszalin
Sorry, ale fraza "dużo opcji do złożenia" to dla mnie jakaś frazeologiczna wydmuszka. Przecież KAŻDA armia ma co najmniej kilkadziesiąt możliwości złożenia. Różni bohaterowie, przedmioty, czary, czy oddziały, a i tak co i rusz spotyka się człowiek z tępym power gameingiem i rozpiskami na jedno kolano. 30 WL w 99% rospisek w których dało by się ich zmieścić to nie był może shematyzm do pożygu ? Wyszedł nowy book i dobrze, bo ludzie muszą chociaż potestować nowe kombinacje. Ale po paru turniejach się ustali shemat i będzie po staremu. Zawsze przecież w mniejszym lub większym stopniu tak jest.
Wiele opcji do złożenia. Jasne . Tak naprawdę przesłanie brzmi "Mamy wiele mocarnych/przegiętych rzeczy do wystawienia i wszystkich na raz nie zmieścimy", tylko nikt nie chce się do tego przyznać .
Wiele opcji do złożenia. Jasne . Tak naprawdę przesłanie brzmi "Mamy wiele mocarnych/przegiętych rzeczy do wystawienia i wszystkich na raz nie zmieścimy", tylko nikt nie chce się do tego przyznać .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3000
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Właśnie nie. Ograniczenia dotyczące VC, są w dużej mierze "Drużynowe". Cięte są rzeczy, które nie są zbyt mocne, ale takie, które monotematycznej rozpisce sprawiają zbyt duży problem gdy się drużynowo ustawia przeciwnikówInfernal Puppet pisze: Wiele opcji do złożenia. Jasne . Tak naprawdę przesłanie brzmi "Mamy wiele mocarnych/przegiętych rzeczy do wystawienia i wszystkich na raz nie zmieścimy", tylko nikt nie chce się do tego przyznać .
W takim razie mam pytanie. Jak ostatecznie działa BoH i BotWD na zasadach Euro ?
Każda armia ma swoje przegięte rzeczy (Chaos sam w sobie ma pewnie kilka takich przedmiotów czy jednostek czy DoCH). To, że mag chaosu może mieć mnóstwo wytrzymałości i siły, save na 1+ i warda jest ok, że szkielet ma tyle samo wytrzymałości co elf, że DE dostały sobie ASF za darmo, że WL i SM nie mają re rolli ? Ja nie zgadzam się z tymi zasadami Euro i wolę grać na zasadach GW nawet jak są przegięte czasem jakieś elementy tej gry, to nie rozumiem dlaczego ktoś tworzy odrębne zasady dla tej gry. Takie mam zdanie. Nie podoba mi się to, że czyta się swój kodeks i nie wiadomo czy jest się z czego cieszyć przy czymś mocnym bo zaraz to potną. Może zaraz zbanują nam atrybut lore high magic ? Np do max 6+ warda ?
Za wszelkie błędy merytoryczne jeżeli są to serdecznie przepraszam ...
Jednak główne pytanie brzmi. Jak w tej edycji na Euro działają BoH i BotWD ? Tak z ciekawości.
Pozdrawiam
Każda armia ma swoje przegięte rzeczy (Chaos sam w sobie ma pewnie kilka takich przedmiotów czy jednostek czy DoCH). To, że mag chaosu może mieć mnóstwo wytrzymałości i siły, save na 1+ i warda jest ok, że szkielet ma tyle samo wytrzymałości co elf, że DE dostały sobie ASF za darmo, że WL i SM nie mają re rolli ? Ja nie zgadzam się z tymi zasadami Euro i wolę grać na zasadach GW nawet jak są przegięte czasem jakieś elementy tej gry, to nie rozumiem dlaczego ktoś tworzy odrębne zasady dla tej gry. Takie mam zdanie. Nie podoba mi się to, że czyta się swój kodeks i nie wiadomo czy jest się z czego cieszyć przy czymś mocnym bo zaraz to potną. Może zaraz zbanują nam atrybut lore high magic ? Np do max 6+ warda ?
Za wszelkie błędy merytoryczne jeżeli są to serdecznie przepraszam ...
Jednak główne pytanie brzmi. Jak w tej edycji na Euro działają BoH i BotWD ? Tak z ciekawości.
Pozdrawiam
prosto działają
bo możesz miec to albo to razem nie da się tego wziąc na euro.
bo możesz miec to albo to razem nie da się tego wziąc na euro.
co ma tu etc wspolnego? to jest w RB by GW, brak re-rolli wynika z posiadania obu zasad ASF i ASL oraz tego ze nie mozna ich powielac bylo o tym milion razyWL i SM nie mają re rolli ? Ja nie zgadzam się z tymi zasadami Euro i wolę grać na zasadach GW
nikt nie kaze grac ci na etc chyba nie chodzi o to zeby siebie zadreczac i zmuszac do czegos co nie sprawia przyjemnosci
twórcy BotWD popłynęli z fantazją, tak bywa czasem z GW
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
misha pisze:co ma tu etc wspolnego? to jest w RB by GW, brak re-rolli wynika z posiadania obu zasad ASF i ASL oraz tego ze nie mozna ich powielac bylo o tym milion razyWL i SM nie mają re rolli ? Ja nie zgadzam się z tymi zasadami Euro i wolę grać na zasadach GW
nikt nie kaze grac ci na etc chyba nie chodzi o to zeby siebie zadreczac i zmuszac do czegos co nie sprawia przyjemnosci
twórcy BotWD popłynęli z fantazją, tak bywa czasem z GW
Postawiłbym "zasadami euro" i byłoby jasne
Takie docinanie 0-1 choice, czyli wybór jednego z dwóch najlepszych artefaktów elfów przy czym reszta ich artefaktów jest cieńsza niż była i chyba w porównaniu do innych ras nie jest zbyt ciekawa nie jest dla mnie zbyt uczciwe. Wiadomo, że to moja prywatna opinia i mogę się przez to mylić bo patrzę z perspektywy jednej armii. I jeszcze jakieś -100 pkt przy wzięciu BotWD (kolega wspominał o jakimś uściśleniu polskim) ...
Do tego w nowej edycji w porównaniu do starej dwa oddziały uderzeniowe straciły dla mnie 1/3 siły. Pomimo tego, że mieli re-rolle to i tak łatwo było ich wystrzelać bo mimo wszystko mieli tylko 5+ save ... Czy to jest ok, że "najlepsi szermierze na świecie" czyli Swordmasterzy wcale dupy nie urywają ? Spójrzmy na Exeki Dark Elfów. WS5, I5, S4, przerzut 1 na zranienie, KB ... Czy SM nie należy się KB ? Co z tego, że na 6 mogą zbić strzałę ... Wymóg 6 na wybronienie strzały to chyba nie zbyt dużo w porównaniu do instant kill na 6 ...
Według mnie. DE dostali przerzut 1 na zranienie i ASF to elfy powinni dostać przynajmniej przerzut 1 na trafienie ... Albo Speed of Asuryan powinno omijać zasadę ASF+(>=I)+GW = Brak reroll ...
Jako graczowi, najfajniejsze zmiany w tym AB to:
1) Annointed i Loremaster, To takie jednostki, które zawsze chciałem mieć u elfów.
2) Podbijanie +1 Ward Save z naszej magii.
3) Lodowy Fenix
4) Uderzenia dodatkowego szeregu
Wydaje mi się, że mimo wszystko nasze prawie wieczne T=3 i S=3 jest wystarczającym bodźcem, żeby jednak nie przesadzać z ograniczeniem artefaktów, które podnoszą wartość jednego oddziału ... Cóż ja nie mam wpływu na to, natomiast ponarzekać można, czy słusznie ? Ocenią to lepsi gracze niż ja !
Pozdrawiam
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6355
Specyfika regulacji EURO. Zauważ, że uderza nie tylko w HE. Poza tym reszta naszych artefaktów wcale nie jest cieńsza, bo musisz porównywać ją do obecnie funkcjonujących Armybooków, a nie do tych z poprzedniej edycji. W 8mej edycji HE mają jeden z najlepszych zestawów przedmiotów rasowych. Powody do narzekania to mają dopiero DE!Takie docinanie 0-1 choice, czyli wybór jednego z dwóch najlepszych artefaktów elfów przy czym reszta ich artefaktów jest cieńsza niż była i chyba w porównaniu do innych ras nie jest zbyt ciekawa nie jest dla mnie zbyt uczciwe.
To, o czym piszesz to inny system zasad balansujących. Nazywa się PKS i nie ma żadnego związku z EURO. Czyli albo turniej robiony jest na jedno, albo na drugie.I jeszcze jakieś -100 pkt przy wzięciu BotWD (kolega wspominał o jakimś uściśleniu polskim) ...
Wyjąłeś z Armybooka DE ich zdecydowanie najlepszą piechotę i chciałbyś wszystkie inne jednostki równać do niej? To jest bezcelowe. Zawsze coś będzie lepsze. Zresztą Egzekutorzy wcale nie są odpowiednikiem Sword Masterów, tylko White Lionów, a w tym porównaniu WL wychodzą już korzystniej od Egzekutorów. Poza tym uwierz mi, że były czasy, gdy Killing Blow był miażdżący, ale te czasy dawno się już skończyły wraz z epoką dominacji Monstrous Infantry i Monstrous Cavalry na stołach.Do tego w nowej edycji w porównaniu do starej dwa oddziały uderzeniowe straciły dla mnie 1/3 siły. Pomimo tego, że mieli re-rolle to i tak łatwo było ich wystrzelać bo mimo wszystko mieli tylko 5+ save ... Czy to jest ok, że "najlepsi szermierze na świecie" czyli Swordmasterzy wcale dupy nie urywają ? Spójrzmy na Exeki Dark Elfów. WS5, I5, S4, przerzut 1 na zranienie, KB ... Czy SM nie należy się KB ? Co z tego, że na 6 mogą zbić strzałę ... Wymóg 6 na wybronienie strzały to chyba nie zbyt dużo w porównaniu do instant kill na 6 ...
Nie rozumiem dlaczego... DE mają ASF, HE też maja ASF. DE maja Murderous Prowess, HE mają Martial Prowess. DE mają Hate (High Elves), HE mają Valour of Ages.Według mnie. DE dostali przerzut 1 na zranienie i ASF to elfy powinni dostać przynajmniej przerzut 1 na trafienie.
Zauważ, że nie istnieje już przecież Speed of Asuryan. Poza tym, to już przecież było 7mej edycji. Czy było fair? Nie sądzę.Albo Speed of Asuryan powinno omijać zasadę ASF+(>=I)+GW = Brak reroll ...
Pozdrawiam również!
No dokładnie Naviedzony.
Z resztą WL są sporo lepsi od exów, stuborn i save 3+ na strzelanie i ward 2+ na wszelakie magiczne cosiki zdecydowanie lepsze od KB i rerol pałek na wound. To raczej inna klasa jednostki.
HE to świetny book, któy wygrywa mastery ale grać trzeba umieć a z tego co widzę to to Euro nie przycieło chyba tych rozpisek Furiona w żadnym bądz wypadku? A nawet odblokowało do pierwszej wersji z dwoma feniksami jak dobrze pamiętam.
Jedyne co mi się niezbyt podoba coby sobie ponarzekać to własnie nasz martial prowess, bo nie każda jednostka go wykorzystuje ale to takie pitu, pitu
Z resztą WL są sporo lepsi od exów, stuborn i save 3+ na strzelanie i ward 2+ na wszelakie magiczne cosiki zdecydowanie lepsze od KB i rerol pałek na wound. To raczej inna klasa jednostki.
HE to świetny book, któy wygrywa mastery ale grać trzeba umieć a z tego co widzę to to Euro nie przycieło chyba tych rozpisek Furiona w żadnym bądz wypadku? A nawet odblokowało do pierwszej wersji z dwoma feniksami jak dobrze pamiętam.
Jedyne co mi się niezbyt podoba coby sobie ponarzekać to własnie nasz martial prowess, bo nie każda jednostka go wykorzystuje ale to takie pitu, pitu
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6355
Martial Prowess według mnie jest lepszy od Murderous Prowess. To oczywiście sytuacyjne mocno, ale bardzo pomaga np. kawalerii (formacja lancy HE ), hordom, a także Sisterkom, które można ustawić w bardzo ciasnej formacji i dalej nie tracić ani jednego z bezcennych strzałów.
Spytaj się swojego lorda klepacza, czy chciałby oprócz na trafienie mieć przerzut gał na ranienie i możliwość sv 1++ z OTS. A kawalerii naszej to dużo nie daje akurat.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Martial prowers nic nie daje naszym bohaterom, wspomaga piechotę. Jedyna szkoda, że osłabili lion cloaki i w sumie z dupy trochę zrobili dragon armora. Wolałbym żeby dawał 4+ asv, niż ten ward save na 6+. Choć czasem są zabawne akcje typu los za kule armatniom nie zdany, ale ward z DA już tak;)
A to tak, żyby trochę ponarzekać, a tak zgadzam się z przedmówcami:)
A to tak, żyby trochę ponarzekać, a tak zgadzam się z przedmówcami:)
- W życiu nie zobaczysz dwóch rzeczy: pierwszego stołu i cycków.