HE w 9th AGE by ETC - ROZPISKI I ROZKMINY
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: HE w 9th AGE by ETC - ROZPISKI I ROZKMINY
no to fuksik
Nie chce mi się i nie mam czasu aby pomalować parę tiranoców ^^
Nie chce mi się i nie mam czasu aby pomalować parę tiranoców ^^
masz rację!Semi pisze:@Jarek
Dragon mage moze byc z buta. Ja chyba ide tą droga...
W sumie porozpisywałem to sobie i wychodzi mi, że dywinacja jest lepsza w większej ilości MU, za to alchemia nawet w tych słabych ma spoko czary i rozwiązuje pewne mankamenty mojej rozpy.
- kompatybilijny
- Wałkarz
- Posty: 99
Tak btw Furion zrobił 60 punktów w 3 gry w szczecinie w zeszłą sobotę magiem na smoku, więc wiesz...
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Niech to powtórzy na masterze, w Szczecinie to nawet magiem na tiranocu by tyle zrobił
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Nawet się zaśmiałem, ale to bardziej z głupoty niektórych użytkowników
- kompatybilijny
- Wałkarz
- Posty: 99
1 * High Prince @ 605.0 Pts
General; High Warden of the Flame; Spear; Dragonforged Armour; Shield
Sliver of the Blazing Dawn [100.0]
Protection of Dorac [65.0]
Willow's Ward [15.0]
1 High Prince Adept @ 650.0 Pts
Master of Canreig Tower; Sword Sworn; Master of Spellcrafting; Wizard
Adept; Great Weapon; Light Armour
#Druid 0: The Oaken Throne [0.0]
Destiny's Call [70.0]
Book of Meladys [100.0]
1 Commander @ 360.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Battle Standard; BSB Magic Items
Basalt Infusion [35.0]
Dusk Forged [50.0]
27 Citizen Archers @ 496.0 Pts
Longbow (3+); Light Armour; Musician
5 Elein Reavers @ 180.0 Pts
Light Lance; Light Armour
8 Highborn Lancers @ 536.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner of Ryma [50.0]
1 Champion @ [20.0] Pts
6 Knights of Ryma @ 558.0 Pts
Lance; Dragonforged Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner of Ryma [50.0]
1 Champion @ [20.0] Pts
1 Giant Eagle @ 100.0 Pts
1 Sky Sloop @ 260.0 Pts
1 Sky Sloop @ 260.0 Pts
1 Fire Phoenix @ 495.0 Pts
Warden's Bond; Fire Phoenix; Rebirth
Total Army Cost: 4500.0
Zamierzam tym grać następną grę, jakieś sugestie/uwagi/hate?
General; High Warden of the Flame; Spear; Dragonforged Armour; Shield
Sliver of the Blazing Dawn [100.0]
Protection of Dorac [65.0]
Willow's Ward [15.0]
1 High Prince Adept @ 650.0 Pts
Master of Canreig Tower; Sword Sworn; Master of Spellcrafting; Wizard
Adept; Great Weapon; Light Armour
#Druid 0: The Oaken Throne [0.0]
Destiny's Call [70.0]
Book of Meladys [100.0]
1 Commander @ 360.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Battle Standard; BSB Magic Items
Basalt Infusion [35.0]
Dusk Forged [50.0]
27 Citizen Archers @ 496.0 Pts
Longbow (3+); Light Armour; Musician
5 Elein Reavers @ 180.0 Pts
Light Lance; Light Armour
8 Highborn Lancers @ 536.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner of Ryma [50.0]
1 Champion @ [20.0] Pts
6 Knights of Ryma @ 558.0 Pts
Lance; Dragonforged Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner of Ryma [50.0]
1 Champion @ [20.0] Pts
1 Giant Eagle @ 100.0 Pts
1 Sky Sloop @ 260.0 Pts
1 Sky Sloop @ 260.0 Pts
1 Fire Phoenix @ 495.0 Pts
Warden's Bond; Fire Phoenix; Rebirth
Total Army Cost: 4500.0
Zamierzam tym grać następną grę, jakieś sugestie/uwagi/hate?
Może jak już kopiujesz rozpę Furiona, to rób to sensownie. Dodatkowo mógłbyś obrobić rozpę, bo ciężko się to czyta.
Ja bym zrezygnował z silver helmsów a wrzucił odginaczki w core i jakiś oddział spearów, coby ten Lord z dzidą miał kloc do obstawy.
Ja bym zrezygnował z silver helmsów a wrzucił odginaczki w core i jakiś oddział spearów, coby ten Lord z dzidą miał kloc do obstawy.
- kompatybilijny
- Wałkarz
- Posty: 99
to jest robione na bazie rozpy furiona, przyznaję, jednak jest mocno zmieniona. Głównym moim problemem podczas gry na jego rozpie był dla mnie brak drugiego klocka ofensywnego, za który teoretycznie miał robić prince na koniu, ale dla mnie był za trudny w prowadzeniu. Nie widzę też zbytniego sensu w posiadaniu w rozpie ponad dwóch odginaczek. Co do klocka spearów, to jest to opcja do przemyślenia, jednak problemem pozostaje kwestia, zamiast czego ma on być wstawiony.
Problem polega na tym, że nie rozumiesz sensu rozpy Furiona i zmiany, które w niej wprowadziłeś są baaardzo złe i odbiegające od konceptu rozpiski.
Polecam ten film:
https://www.youtube.com/watch?v=AM7ez5Q ... xd&index=7
Mały reminder, to jest pod 8ed film.
Polecam ten film:
https://www.youtube.com/watch?v=AM7ez5Q ... xd&index=7
Mały reminder, to jest pod 8ed film.
- kompatybilijny
- Wałkarz
- Posty: 99
Rozpa jest oparta o kooperację dwóch unitów kawalerii i odginaczek, podczas gdy łucznicy i sloopy pozbywają się wrogich odginaczek/rzeczy zbyt szybkich do złapania kawą. Feniks pełni tu funkcję zagrożenia od flanki. Główną wadą tej rozpy, którą ja widzę, jest dość średnie wykorzystanie princa z dzidą, który przy dobrym toku gry ma bardzo mało zastosowań i często siedzi smutny bez celu, natomiast przy bezpośrednim zagrożeniu może zablokować ewentualną szarżę na unit, poprzez wyjście z niego, lub pozostanie i straszenie combat resultem od 2 walczących princów w unicie.
Obrabiaj rozpiski na przyszłość plz.
O ile pamiętam to Furion miał oddział u nas na turnieju. W ciągu trzech bitew mieli jedną sytuację gdzie mogli zalśnić ale niestety przeciwnik zdał wszystkie testy tafa
Lepiej wziąć:
1. Phoenix Guard, Swordmasterów czy WL?
2. Knights of ryma, lansjerów, a może elein reavers?
3. Lion chariot czy reaver chariot?
Jeśli chodzi o taktykę to piechota ma osłaniać przed szarżą balisty i łuczników i odstraszać co słabsze oddziały od prób walki w okolicy; kawaleria ma być supportem: osłabiać silniejsze oddziały, spowalniać je by mogły być wystrzelane przez... cokolwiek co strzela, oraz niszczyć słabsze oddziały; rydwany improwizować
1. Phoenix Guard, Swordmasterów czy WL?
2. Knights of ryma, lansjerów, a może elein reavers?
3. Lion chariot czy reaver chariot?
Jeśli chodzi o taktykę to piechota ma osłaniać przed szarżą balisty i łuczników i odstraszać co słabsze oddziały od prób walki w okolicy; kawaleria ma być supportem: osłabiać silniejsze oddziały, spowalniać je by mogły być wystrzelane przez... cokolwiek co strzela, oraz niszczyć słabsze oddziały; rydwany improwizować
to zależy jaki styl preferujesz de facto armia musi się ze sobą jakoś spinać
wg mnie i PG i WL są teraz grający i mają przewagę nad SM nie mniej jak masz pomysł to i SM mogą dać radęD0m1n1k pisze:Lepiej wziąć:
1. Phoenix Guard, Swordmasterów czy WL?
ER to raczej odginaczka, SH to kawa i wg mnie albo dobijasz cory 5tka albo ogólnie na nich budujesz armię bardzo mobilną raczej z małą ilością piechoty, knights to elitarna kawa i kiedyś ja mialem w rozpie 5tke na boku bo mi niezle ogarniała flankę a i czasami była przydatna przy scenariuszach2. Knights of ryma, lansjerów, a może elein reavers?
kiedy Lion byłby auto wyborem ale teraz w ogóle chyba nie ma sensu na nich opierać gry lepiej wybrać coś innego nie mniej też zależy od koncepcji gry, byc moze po obecnym hot fixie okaze sie ze teraz reavery sa OP3. Lion chariot czy reaver chariot?
a co ma niszczyć silne oddziały przeciwnika?Jeśli chodzi o taktykę to piechota ma osłaniać przed szarżą balisty i łuczników i odstraszać co słabsze oddziały od prób walki w okolicy; kawaleria ma być supportem: osłabiać silniejsze oddziały, spowalniać je by mogły być wystrzelane przez... cokolwiek co strzela, oraz niszczyć słabsze oddziały; rydwany improwizować
Łucznicy, czary, lord na smoku lub gryfie (w zależności od rozmiaru bitwy), częściowo także ta piechota. Wszystko oparłem na doświadczeniach z moich kilku pierwszych bitew, gdzie grałem PG LCh i SH.Albo_Albo pisze:a co ma niszczyć silne oddziały przeciwnika?
- kompatybilijny
- Wałkarz
- Posty: 99
łucznicy raczej średnio nadają się do zwalczania klocków, gość na gryfie w sumie też
podczas mojej ostatniej bitwy łucznicy (konkretnie sea guardzi) przy wsparciu balisty wystrzelali 7 ogrzych mercanery veterans (tak, że nie zdołali dojść) i zadali parę (nie pamiętam dokładnie ile) ran bohaterom. Z kolei lord na gryfie ma być tańszym zamiennikiem lorda na smoku przy mniejszych punktach, jeszcze nie wiem jak się spisze, ale dzisiaj mam turniej, to się dowiem .kompatybilijny pisze:łucznicy raczej średnio nadają się do zwalczania klocków, gość na gryfie w sumie też
EDIT: Na tym turnieju sea guardzi znowu się spisali, lord na gryfie też trochę, ale lepiej chyba faktycznie będzie jak wywalę coś z rozpiski i dam mu smoka.