HE v1.9
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
- Big Boss M.
- Falubaz
- Posty: 1236
Re: HE v1.9
3d6 s3 Ap3 z alchemii zabijasz nawet 5;D jak do tego dołożysz pocisk armijny i salki to oddział może zniknąc w turę, akurat lizaczki mają odpowiedz, gorzej mają takie choćby OK czy OnG
To haje z tym bannerem nie były auto winem na danony?
Kij z tym. To bardziej chodzi o to że ktoś już chyba zapomniał że może i haje miały ten banner ale to była era podręczników GW i inne bookiem też były na wyższym poziomie. Ja się pytam gdzie czarujace warlocki za 125 pk i tani kowboje z 1+ sejwem ?
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Ja też nie rozumiem o co ten płacz - deathstar to deathstar, do tego jest to wolna piechota z m5 i swiftstridem...
- Big Boss M.
- Falubaz
- Posty: 1236
Na szybko:
Taniej:
LSG -1pkt
Reaver Chariot -10
War Banner of Ryma -15 ( ale stracił swiftstride)
Nova Flare -15
High Warden of the Flame -10
Upgrade Frost fenix za darmo
Royal Huntsman -10
Fleet Officer -10
Sword Mastersi -1pkt (koszt bazowy bez zmian)
Drożej
Fenix +30
Spear of blazing down +25
Sky Sloop +20
Book of Meladys +10
Starmetal Alloy +5
Amethyst Crystal+5
No i zmiana czaru armijnego:
11+ dodaje 1 token, zużywa się go przed specjalnymi savami.
Nie czytałem Rulebooka, ale imo to co było słabe, nadal nie będzie grane, a to co było mocne dostało solidne nerfy:) Nie patrzyłem na inne armie ale wydaje mi się że mogło być o wiele gorzej, szkoda że nie zrobili nic ze smoczkami, bo dalej będą zalegały na półkach, podobnie jak gryf, niemniej jednak teraz raczej już nikt nie będzie płakał jakie to HE nie są mocarne:) Z jednek strony nerf missla z cosmo pozwoli znowu wystawiać DP z drugiej, znowu mamy problem z pancernymi unitami szczególnie że sloopy jeszcze droższe.
Taniej:
LSG -1pkt
Reaver Chariot -10
War Banner of Ryma -15 ( ale stracił swiftstride)
Nova Flare -15
High Warden of the Flame -10
Upgrade Frost fenix za darmo
Royal Huntsman -10
Fleet Officer -10
Sword Mastersi -1pkt (koszt bazowy bez zmian)
Drożej
Fenix +30
Spear of blazing down +25
Sky Sloop +20
Book of Meladys +10
Starmetal Alloy +5
Amethyst Crystal+5
No i zmiana czaru armijnego:
11+ dodaje 1 token, zużywa się go przed specjalnymi savami.
Nie czytałem Rulebooka, ale imo to co było słabe, nadal nie będzie grane, a to co było mocne dostało solidne nerfy:) Nie patrzyłem na inne armie ale wydaje mi się że mogło być o wiele gorzej, szkoda że nie zrobili nic ze smoczkami, bo dalej będą zalegały na półkach, podobnie jak gryf, niemniej jednak teraz raczej już nikt nie będzie płakał jakie to HE nie są mocarne:) Z jednek strony nerf missla z cosmo pozwoli znowu wystawiać DP z drugiej, znowu mamy problem z pancernymi unitami szczególnie że sloopy jeszcze droższe.
To są te nerfy o które tyle było szumu? Trochę się zawiodłem. Jedynie ryma mnie boli, tzn może mogli już tego swifta zostawić a ew podnieść cenę.
- Big Boss M.
- Falubaz
- Posty: 1236
serio? Nie naprawili żadnej jednostki in +, te które były słabe są taki nadal, za to znerfili wszystko co było grane, IMO chyba całkiem solidny nerfik?
Serio? Buffy to punkty jednostek które nie grały w dół. Nerfy to koszty punktowe do góry. Oprócz oczywiście raczanego hereditary spella no i ta ryma mnie zaskoczyła to niezbyt mocne te nerfy.
- Big Boss M.
- Falubaz
- Posty: 1236
Ciara, no nie do końca, nerfy są też wtedy kiedy zmienia się działanie przedmiotu, tak jest w przypadku gościa ze spearem.
Powiedz mi co jest w tej armii jeszcze do nerfienia?
Powiedz mi co jest w tej armii jeszcze do nerfienia?
Wszystko. Na razie jest daleko do poziomu UD i WDG. Z drugiej strony do VC teżBig Boss M. pisze:Ciara, no nie do końca, nerfy są też wtedy kiedy zmienia się działanie przedmiotu, tak jest w przypadku gościa ze spearem.
Powiedz mi co jest w tej armii jeszcze do nerfienia?
Flara taki sam koszt jaki był czyli 115 tez miałem nadzieję, że zmiejszą o te 15 więc nadal lipna broń.Big Boss M. pisze:Na szybko:
Taniej:
LSG -1pkt
Reaver Chariot -10
War Banner of Ryma -15 ( ale stracił swiftstride)
Nova Flare -15
High Warden of the Flame -10
Upgrade Frost fenix za darmo
Royal Huntsman -10
Fleet Officer -10
Sword Mastersi -1pkt (koszt bazowy bez zmian)
Drożej
Fenix +30
Spear of blazing down +25
Sky Sloop +20
Book of Meladys +10
Starmetal Alloy +5
Amethyst Crystal+5
No i zmiana czaru armijnego:
11+ dodaje 1 token, zużywa się go przed specjalnymi savami.
Co ważniejsze nasz hiper-super gostek stracił divine ataki co czyni go już przeciętniakiem
Ryma do tego jest 0-2, zaś nawigator 0-1 zaś kradziejka tokena nie może być na corowym unicie (mocny pojazd)
Z tą rymą nieco pojechali wolałbym mieć pewniejszą szarże niż +1S ale może dzięki temu jakieś piąteczki SH wejdą w końcu...
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Wow, serio podnieśli cv o 3? I do tego osłabili efekt o połowę...
Gość ze spearem niegrywalny.
Ryma stracila polowe mocy i kest 0-2
Distractong 0-1
Becalming niegrywalny.
Wszystko co grało podrozalo albo oslabili.
Potanili lothernow Ale i tak nie beda grani.
Ale nie, jakie nerfy, nawet zbuffowali armię bym powiedział xdd
Czas przesiąść się na lizaki :/
A mogłem nie wygrywać tego lokala w Bielsku
Gość ze spearem niegrywalny.
Ryma stracila polowe mocy i kest 0-2
Distractong 0-1
Becalming niegrywalny.
Wszystko co grało podrozalo albo oslabili.
Potanili lothernow Ale i tak nie beda grani.
Ale nie, jakie nerfy, nawet zbuffowali armię bym powiedział xdd
Czas przesiąść się na lizaki :/
A mogłem nie wygrywać tego lokala w Bielsku
Dałeś się wciągnąć w pułapkę. Podłożyli Ci się, a ty uwierzyłeś w swoje moce. Wszystko przez Ciebie!AndrzejAndrzej pisze:A mogłem nie wygrywać tego lokala w Bielsku
Ryma tylko na kawalerię.
Jeszcze nie mamy rulebooka, także mogło się tam coś zmienić (np. zasady speara). Jak nie to koleś ze spearem dalej spoko.
Distracting 0-1 boli mnie najbardziej
Hereditary dalej spoko jak się gra piechotą. Przestał być turbo OP z lordem czy innymi wardami.
Fleet oficer byłby spoko jakby dawał ten S&S na cały oddział, a tak to bez sensu. Zawsze przegra z qtf.