Bohaterowie specjalni

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Re: Bohaterowie specjalni

Post autor: Master of reality »

:shock: OMG
Trochę przegiąłeś. Kto się z tobą zgodzi grać na czymś takim? Herosi specjalni są z założenia mocniejsi, ale aż tak?
Zwolin pisze:hmm... poczytałem sobie ostatnio nieco o Lizakach
tam jest taki hero tylko że zajmuje Lorda, Hero i Rare i jest kiepski w walce wręcz a czaruje zdaje się lepiej
koszt to 1200 pkt chyba
więc widać że nawet 900 to za mało
Tak to jest lord Kroak i jest Slannem 1 generacji, i był najpotężniejszym istniejącym magiem.
Teraz jest zwłokami i rzuca tylko jeden czar, Ale ciągle jest mocny
Twój Caledor jest o wiele potężniejszy od niego a tak niestety nie powinno być.Jeśli chodzi o fluff oczywiście.
A tak na serio: fajnie ci się gra czymś takim? Bo mi by się chyba szybko znudziło.
I sold my soul for rock'n roll

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

poprawiłem go nieco już nie jest taki pakerny a koszty też zwiększyłem

Fluffowo to jest on starszy od Caledora nieco ponad 2000 lat
demony dość szybko się ogarnęły że powstał kolejny świat do zdobycia
a jak tworzył wir Caledor był już "Prastary" - czyli ile miał?
wg. mnie jakieś 2000 lat a wg. mojej historyjki którą już kończę dokładnie 1937

czy gra nim mi się nie nudzi?
szczerze mówiąc na punkty na które graliśmy czyli ~3500 było średnio ciekawie
tak samo wygląda sprawa z Malekitem czy Kroakiem gdzie stanowią oni na 2500 pkt około 1/2 kosztów armii
jak przekraczamy 3,5 to zaczyna być ciekawie bo już nie jest jedyny który coś robi
jazda jest, a raczej domyślam się że jest bo nigdy nie grałem, przy 5-6k gdzie nie jest to tak masakrycznie widoczne

Edit:
znalazłem błąd:
powinno być że zna 6 czarów a nie 7
zmniejszam ilość dostępnych domen do 4
odciąłem zbieranie kostek po własnych magach

nie jest 2 razy lepszy w magii o Teclisa... mają tyle samo kostek przy założeniu że na k3 wypada zawsze 2 (10)
obaj są bardzo dobrzy... można nimi na spoko rzucić 3 czary na 4 kościach jak mamy w armii BoS
Caledor ma jeszcze te +2 no i odsysanie kostek i dla tego właściwie blokuje magie przeciwnika, bo ten zwyczajnie będzie się bał jej używać i prawie na pewno nie wystawi nic poza 2xCaddy
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4745
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

zapomniales doliczyc jednej rzeczy...
teclis nie ma prawie WS i A a ten koks ma WS tyle co lord i 3 ataki z S6 no AS :)

stworzyles niezniszczalnego, uber magicznego koksa :P
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
Andronicus
Chuck Norris
Posty: 566
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Andronicus »

Fluffowo to jest on starszy od Caledora nieco ponad 2000 lat
demony dość szybko się ogarnęły że powstał kolejny świat do zdobycia
a jak tworzył wir Caledor był już "Prastary" - czyli ile miał?
wg. mnie jakieś 2000 lat a wg. mojej historyjki którą już kończę dokładnie 1937
Malekith ma ponad 5000 lat a nie jest takim koksem.

Jak dla mnie to przegiąłeś ta postać ponad wszelką miarę. Brak jakiejś finezji, słabych stron - od gościu, który wymiata we wszystkim... Dałeś mu co prawda wysoki koszt w pkt ale nie o to tu chodzi. Myślę że nawet sam Aenarion nie podskoczył by Twojemu Caledorowi

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Nie mówiąc już o tym, że... hmm fluffowo Caledor, a właściwie jego duch i świadomość, siedzi sobie w wirze i przeżywa wieczne katusze razem z innymi magami, którzy pomagali mu stworzyć wir. Gdyby ten wyszedł (pytanie jest: jak by to zrobił... jest martwy...) wir przestałby istnieć co po pierwsze doprowadziłoby to do totalnej anihilacji High Elfów (Ulthuan by został zalany przez morze... zatopiony), a po drugie doprowadziłoby to do totalnej anihilacji reszty świata, gdyż demony i inne paskudztwa mogły by sobie po nim hasać i niszczyć wszystko i wszystkich... ale spoko byłby jeden bonus...

Jaki byłby bonus? Magia byłaby nieprzytłumiona - i wszyscy magowie świata, zakładając, że nie wybuchliby rzucając zwykłą kulę ognia, nagle władaliby mocami ponad imaginację kogokolwiek. W przełożeniu na WFB zwykła kula ognia zadawałaby jakieś 3D6 S10 hitów (ot tak strzeliłem).

Więc, jakiekolwiek pomysły ze specjalną postacią Caledora, z założenia nie są w jakimkolwiek stopniu fluffowe.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Andronicus
Chuck Norris
Posty: 566
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Andronicus »

Ja założyłem że Zwolin zrobił profil Caledora z czasów kiedy ten jeszcze normalnie chodził po ziemi. Tak dla funu, czy do bitew "historycznych". W innym wypadku faktycznie nie miało by to sensu.

Awatar użytkownika
Elgrond
Wodzirej
Posty: 699
Lokalizacja: Festung Posen

Post autor: Elgrond »

Jeżeli chcesz ciekawego bohatera proponuje Belanera z wierzy hoeth . Trochę by się go przystosowało do 7th i w domowych grach byłby idealny. Dobra tez jest Arielka. Podoby jest do Twego Caledora, dobrze walczy i wymiata w magii .
a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Jak rozumiem nie chodzi Ci o Ariel a Alariel?:)

Awatar użytkownika
Elgrond
Wodzirej
Posty: 699
Lokalizacja: Festung Posen

Post autor: Elgrond »

Dokładnie pisząc to Alarielle , Everquenn of Averlorn oraz Belanner Loremaster of Hoeth. Tylko trzeba by isch dostosowac do 7th i na większe punkty byli by miodzio.
a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Belanner Loremaster of Hoeth to sa zasady do tego goscia ?? :shock:
O tak moja armia napewno sie o niego wzbogaci (Eltharion i Belanner :roll: )
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Elgrond
Wodzirej
Posty: 699
Lokalizacja: Festung Posen

Post autor: Elgrond »

Eltharion pisze:Belanner Loremaster of Hoeth to sa zasady do tego goscia ?? :shock:
O tak moja armia napewno sie o niego wzbogaci (Eltharion i Belanner :roll: )
Gość jest jeszcze z 5ed jak to Cie interesuje to proszę bardzo :wink:
http://www.wrzucaj.com/413550
lub
http://eupload.pl/files/0AUU5K8G/belannaer.doc
a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

Mac pisze:Nie mówiąc już o tym, że... hmm fluffowo Caledor, a właściwie jego duch i świadomość, siedzi sobie w wirze i przeżywa wieczne katusze razem z innymi magami, którzy pomagali mu stworzyć wir. Gdyby ten wyszedł (pytanie jest: jak by to zrobił... jest martwy...) wir przestałby istnieć co po pierwsze doprowadziłoby to do totalnej anihilacji High Elfów (Ulthuan by został zalany przez morze... zatopiony), a po drugie doprowadziłoby to do totalnej anihilacji reszty świata, gdyż demony i inne paskudztwa mogły by sobie po nim hasać i niszczyć wszystko i wszystkich... ale spoko byłby jeden bonus...
Osobiście zgadzam się z tą opcją ale we fluffie Lizaków jest napisane że to slannowie obecnie podtrzymują wir przed rozpadnięciem.
I sold my soul for rock'n roll

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

trochę mnie nie było

tak, robiłem go do bitew historycznych z czasów gdy beztrosko hasał sobie po łączkach Caledoru ;)
Tworzyłem go do całej kampanii przeciwko chaosowi i był mi potrzebny właśnie on, no i Anearion ale o nim jeszcze pomyśle ;)
... WS10 A10 S10 .... :twisted:

Beleanara nie widziałem nigdy wcześniej

Konwertuje go do 7ed
dziś po południu powinien być gotowy
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

było to trudniejsze niż myślałem i nadal mam wątpliwości - jak bym się w tłumaczeniu pomylił to mnie poprawcie

najpierw oryginał, potem skonwertowany a na koniec co i jak
Beleanner, Loremaster of Heoth - 555pts.
M Ws Bs S T W I A Ld
5..6...4..4..4.4..9.4.10

Zasady specjalne:Glamour of Heoth
nie przetłumaczę dokładnie ale chodzi o to że rzucasz 2d6 i odejmujesz wyniki od siebie i o tyle redukujesz zasięg szarży przeciwnika
S&S działa normalnie a przeciwnik "pali" szarże

Guardians: za każdym razem gdy wystawiasz Beleannar'a musisz wystawić SM

Broń i Zbroja:
broń ręczna
Blade of Bel-Korhadris

Magia: (tłumacząc na nasze bo nie wiem jaki był wtedy system z kostkami mocy i poziomami)
jest czarodziejem 4 poziomu i może używać High Magic albo Battle Magic - nie mam pojęcia co to to drugie :roll:

Magiczne przedmioty:
Cloak of Stars (zaklęty przedmiot 45pts)
wszystkie ataki w Beleanner'a podlegają każe -2 do S (minimum to 1)
dodatkowo raz na grę zdispell'uje on pierwszy czar, jeśli jest to IF to dispell'uje następny

Blade of Bel-Korhadris: (magiczna broń 60pts)
Zwykłe - niemagiczne - zbroje nie chronią przed ranami od ostrza. Magiczne zbroje działają normalnie
Dodatkowo raz na bitwę w dowolnej turze walki może on zyskać zasadę ASF i dodatkowe d6 Ataków.

Book of Phoenix (zaklęty przedmiot 75pts)
jeden z 3 efektów do wyboru:
--- gdy zginie wszyscy w kontakcie z nim obrywają 1hit S6 i odradza się z d3 W - raz na bitwę
---w każdej fazie magii może rzucić jeden czar za darmo, nie musi używać zawsze tego samego czaru
---Podnosi siłę do 8 :!:

Staff of Cynoes (Arkana 25pts)
Dostaje darmową kostkę mocy do każdego czaru - takie coś jak u smoczych magów
Teraz przerobiona wersja z uzasadnieniem i propozycjami
Beleaner, Loremaster of Heoth - 560pts.

M5 - może być
Ws6 - też oki, tyle co SM a on w sumie musiał (chyba?) przejść szkolenie w ich szeregach
Bs4 - i tak nie używa więc może zostać
S4 - Gość kiedyś był wojownikiem więc coś mu tej waty zostało, no nie? :P
T4 - to się kłóci z konwencją... zmniejszam do T3
W4 - tyle ma tylko Tyrion a Beleaner to nie taki paker... W3
I9 - bez przesady, I7 wystarczy
A4 - aż miło patrzeć na coś takiego u maga :D
Ld10 - to w sumie Lord, no nie? Zostaje

a więc: M5, Ws6, Bs4, S4, T3, W3, I7, A4, Ld10
stracił 1T, 1W, 2I

Zasady specjalne:

Szybkość Asuryna; Odwaga... ; - obowiązkowo u każdego Elfa
Guardians - Może zostać bo to bardzo logiczne fluffowo
Glamour of Heoth - w poprzedniej wersji mi się nie podoba, wole żeby pole siłowe zamiast zatrzymywać szarże zatrzymało pociski więc przerobiłem na:
Beleanner i jednostka w której walczy zyskują Warda 3+ przeciwko atakom strzeleckim
można zrobić że można wybrać na początku bitwy jeden z efektów - takie programowanie ;P

Broń i zbroja:
Broń ręczna - obowiązkowo
Blade of Bel-Korhadris - zostaje ale zmienione
Ciężka zbroja - to w sumie taki SM tylko że czarujący i lepiej wyposażony a AS 5+ nie daje jakiegoś super bonusu a fluffowo mi jakoś pasuje

Magia:
Jest magiem 4 poziomu i może używać High magic albo domen z podręcznika Warhammera - standard

Cloak of Stars:
wszystkie ataki w Beleanar'a mają mod. -2 do S (minimum to 1)
dispeluje pierwszy czar wymierzony w niego i jednostkę w której walczy

Blade of Bel-Korhadris:
Zwykłe - niemagiczne - zbroje nie chronią przed ranami od ostrza. Magiczne zbroje działają normalnie
dodawanie ASF nie ma sensu bo już ma a d6 ataków na bitwę to strasznie mało jak na taki baje
zamiast tego lepsze będzie +1S +1A

Book of Phoenix (zaklęty przedmiot 75pts)
to wybieranie nie ma sensu - taka prehistoryczna rzecz jak kilka efektów... to nie ta edycja
czas na prawdziwy popis siły ;) - w zamian za utracone T,W,I dopakuje go tym przedmiotem

może wybierać czary zamiast losować
IF na dubletach 4,5,6
obdarza bo zasadą specjalną Regeneracja" - na początku każdej własnej tury na 4+ może uleczyć 1 własną ranę a na 5+ renę zadaną od ognia
chroni przed pierwszym miscastem w grze

Staff of Cynoes (Arkana 25pts)
Dostaje darmową kostkę mocy do każdego czaru - takie coś jak u smoczych magów
i co wy na to?
mam nadzieje że go nie przepakowałem ;P
kilka przeróbek na jakieś bardziej ciekawe zdolności - mam nadzieje że wam się podoba

co sądzicie o Book of Phoenix? bo ja sam nie wiem...
i co z magiami jakich może używać?? - mnie tu by pasowało tylko kilka Lorów do wyboru a nie wszystkie

ale oceńcie sami
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Heidar
Wałkarz
Posty: 52

Post autor: Heidar »

Zmiany własne zdecydowanie na minus, znowu szukasz czegoś overpowered, zostawiony w spokoju był klimatyczniejszy.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

czyli zostawić to co było?
a co z utraconymi statami?

zapewne i tak bym nie grał ale takie zmiany jak to pole siłowe chroniące przed strzałami spowodowałoby że byłby sens wystawiać bo w SM
zbroja jak u SM to nie klimat?
mieczyk mi jakoś nie pasuje... ale może tamten był lepszy... tylko mu to ASF czymś zastąpić - kiedyś to był wielki atut - teraz każdy elf to ma
książeczka... fajna była, mi się nawet podobała

a co do overpowerd hero...
ja bym tu polemizował - on nie jest taki super-super
ma odporność tylko na pierwszego miscasta
nowy book daje mu takiego mixa tego co było
lepsze czarowanie, wybieranie czarów, większą odporność na zaliczenie dead'a, no i chociaż ten pierwszy miscast...

zapraszam do dalszych komentarzy
jeszcze nad tym pomyśle jak by mu tu przywrócić klimat
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Elgrond
Wodzirej
Posty: 699
Lokalizacja: Festung Posen

Post autor: Elgrond »

Eeee to już nie ten Belanner . Stara książka feniksa była fajna . Co do tarczy to ciekawy pomysł . Miecz tez był fajny d6 ataków :D a nuż 10 A z siła 8 :D:D:D. Zamiast Asf może mieć +1 do siły i tyle . Ja raczej bym go zostawiłtaki jakim jest a nie tak bardzo zmieniał bo teraz to stworzyłeś zupełnie nowego bohatera
a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

dokladnie zostawic go na taki jaki byl, a co do battle magic to kiedys byl tylko jak by jeden lor, zupelnie inaczej sie czarowalo niz teraz, kiedys sie mialo jakies karty magii i w ogole jakos dziwnie bylo, wiec zmiana jak u wsszytskich HE moze uzywac magii High lub z domen z RB. A reszta niech zostanie jak jest + asf i 2 zasada wszytskich elfow.

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

IMO jest w miarę przyzwoity i obecnie, zmiany jakie bym dal to
WS-8, T-3, W-3, no i mże nieco mniejsza I
Speed of asuryan, Valourof ages
Zasada specjalna zostaje, płaszcz zostaje,miecz zostaje
Książka: Wskrzeszenie zostaje, Ten bonus magiczny dostosować do 7ed., trzeci bonus to S6 (8 to IMO przegięcie przy ASF)
Różdżka-dostosować
I tak to IMO wyglądać powinno
Ewentualne dodać zasadę Master of White Tower
Belanner szkolił Wielu mistrzów miecza a każdy z nich jest gotów oddać z niego życie.
Na potrzeby przyjmowania pojedynków każdy SM w oddziale w Którym jest B. Jest traktowany Jako champion
Albo coś w tym stylu
Aha i może jeszcze Możliwość kupienia armora 3+ ale za cenę -1 do casta

Co myślicie o takich zmianach?
BTW móglby ktoś w skrócie napisać jak dzialala system magii 5ed.?
I sold my soul for rock'n roll

Awatar użytkownika
Elgrond
Wodzirej
Posty: 699
Lokalizacja: Festung Posen

Post autor: Elgrond »

siła 8 w cale taka przegięta nie jest w dzisiejszych czasach kiedy prawe każdy ma 6 z molinem ataków i innymi pierdołkami. Poza tym kto by się odważny zakatować np 20 SM I ich szefa od przodu :d.
Z tymi kartami to jak sobie przypominam(niestety nie ma książki z magii do 5 th)było podobnie jak teraz z kostkami. każdy mag generował karty mocy i je mogłeś zużyci na czary. ta druga moc z Książka to wybierasz czar i go rzucasz jak bonda i już.
a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?

ODPOWIEDZ