Miej swój głos! Blog post o UB (i nie tylko)

Moderatorzy: Dymitr, Duke

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jasif
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3016

Miej swój głos! Blog post o UB (i nie tylko)

Post autor: Jasif »

Witam!
Jak ktoś mnie jeszcze nie zna, to jestem Jasif, obecnie studiuję Master's Degree in Media Studies : New Media and Digital Culture na University of Amsterdam. Na niedzielę mam do napisania zaliczenie w formie postu na blogu.
Mam zamiar poddać analizie przemianę naszego hobby pod wpływem pojawienia się nowych mediów, głównie Internetu.
Chociaż zamierzam się skupić na Border Princes i jego znaczeniu dla rozwoju hobby i Polskiego środowiska, nie może umknąć mojej uwadze Universal Battle, który przeniósł nasze hobby na trochę inny poziom, cyfrowy.
Chciałbym usłyszeć wasze opinie o UB - jak 'znajdujecie' ten projekt? Jaki w waszym wypadku ma to wpływ na hobby?
Rzeczy oczywistych nie musicie mi uświadamiać - wiem, że, nie trzeba wychodzić z domu, można pograć jak żona zaśnie, itd.
Chodzi mi, jak UB oddziałuje na to, jak wcześniej wyglądało wasze hobby - czy zachęca was, zniechęca, czy częściej malujecie, czy rzadziej przez UB, jak zapatrujecie się na brak pierwiastka materialnego w takiej formie gry.
Wszystkie opinie mile widziane :) Najciekawsze fragmenty użyję w swoim zaliczeniu, nieśmiertelna chwała jest w zasięgu ręki! :wink:
Interesowałby mnie też wątek możliwości wymiany kulturowej przy użyciu UB :)
Będę wdzięczny za pomoc :)
pozdrawiam!
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2947

Post autor: Golonka »