Wampiry

Zablokowany
Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3675
Lokalizacja: Wrocław

Re: Wampiry

Post autor: JaceK »

kudłaty pisze:W efekcie wymuszamy sidowanie się na konkretny build jednej z kilkunastu armii czyli mniej niż 5% mety.
Co to za zdanie w ogóle? :)
Maciek, przecież składając rozpiskę bierzesz każde z takich 5% pod uwagę.

Bierzę się pod uwagę K'daia i stąd wzięły się gobliny na wilkach z odpornością na ogień, bierze się duchy itd. Jak ktoś tego nie robi, to podejmuje tylko i wyłącznie świadome ryzyko.

A wielkie side'owanie to danie 2 herosom zamiast dwuraka magicznej kosy.
Co najmniej połowa armia ma kowbojów, którzy radzą sobie z Hexami bez mrugnięcia okiem.
Mówimy więc o buildzie 0-1.

I już na koniec - nie jest tak, że kowboje kiepsko sobie radzą w metagame, więc nie musimy jakoś specjalnie im pomagać.
Rozpanoszyli się ponad miarę i drobne osłabienie pod tytułem "od teraz bierzecie magiczne bronie" jest z mojej perspektywy korzyścią dla gry, bo na pewno nie stratą.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10327
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Ileż armii siduje się na czołg, na pendanta... Balans w rozpie to odpowiedź na te kazde 5%. Albo przynajmniej na większość tych 5%. Gorzej jak tej opcji na poziomie AB nie ma, albo jest strasznie słaba. No cóż zdaża się. Wtedy mamy zły lub bardzo zły parring i to też jest częścią turniejowego warhammera.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2436

Post autor: c4h10 »

Ile armii nie posiada magicznych ataków poza sekcją lord/heroes?
Imperium, Bestie, coś jeszcze ??
\/\

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3675
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

c4h10 pisze:Ile armii nie posiada magicznych ataków poza sekcją lord/heroes?
Imperium, Bestie, coś jeszcze ??
DE.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2436

Post autor: c4h10 »

JaceK pisze:DE.
DE może kupowac magiczne kosy na championach. Nie wiem jak wygląda sytuacja LIZ (engine robi magiczną flarę jako mount pod herosa).
\/\

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3675
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Ale to znacznie mniej efektywne. Bez Make Way, ze zmniejszoną mobilnością, nie działa na odległość (oprócz Lifetakera).
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10327
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Nie widze problemu. POK nie musi mieć 2raka, można wystawić jeszcze jakiegoś kowboja z magiczną kosą nie trzeba spamować asów. Można wziąć inny lore. Np fire (pocisk, mieczyk, klatka). Bez przesady.
Obrazek
Obrazek

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Jak uważacie. Co do kowboja z wardem na ogień to jest to side, na znacznie więcej rzeczy niż tylko hexy.

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10327
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

kudłaty pisze:Jak uważacie. Co do kowboja z wardem na ogień to jest to side, na znacznie więcej rzeczy niż tylko hexy.
I bardzo dobrze. Będzie dobry na wiele rzeczy i przy okazji będzie dobry na hexy.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4073
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Widzę że w wiekszosci jesteście zgodni ale ja tam się będę upierał przy ograniczaniu eteryków. Rozumiem że za moją propozycją którą podałem wczesniej byłby Kudeł a reszta przeciw ?
Pozdro
Młody

Snot Fanpage <<--- , są cycki

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3675
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Imho Twoja propozycja jest dość skrajna.
I że przeceniasz siłę i stabilność VC złożonych z większą ilością eteryków.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10327
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Moimzdaniem ograniczanie eteryków, w stopniu większym niż w obrębie herosów, którzy siedzą bezpiecznie wklockach jest zbędne. To nie są jednostki niezniszczalne, paradoksalnie łatwiejsze do zabicia niż wiele innych rzeczy, których nie ograniczamy. Nie widze też synergii między baśkami a hexami w tworzeniu jakiegoś niemożliwego do ogarnięcia eterycznego naporu. Baśka kombuje się z unitami typu bagno, w które wpadasz, grzęźniesz i zbierasz krzyki. I to nie na jedną turę VC, bo jeśli nie wejdzie doom and darkness to moze być znacznie dłuższy proces. Wpadający kowboj ma zatem 1 turę krzyków i 3 tury combatu, kiedy to może spokojnie te hexy poskładać. Spam basiek też nie dostaje bana ze względu na eteryczność tylko ze względu na krzyki.
Ostateczny argument to fakt, ze w armii vc dużo pkt zjadają bohaterowie, trzeba też wystawić cory. Sekcja specjal i rare to w większości przypadków 700-800 pkt, z których trzeba coś wybrać.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2436

Post autor: c4h10 »

1. Nie widze potrzeby ogranicxania eterycznych oddzialow. Jestem zwolennikiem dawania graczom wystarczajaco dlugiej liny aby mogli sie na niej powiesic.
2. Shino slusznie zauwazyl ze 4 hero etettcznych plus klepacz/champion robi niezabijalny klocek z silmym statikiem.
Cztery tyczki rowniez stanowia problem.
Proponuje podejsc drastyczniej...
Max 2 ethereal heroes.
\/\

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3675
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

c4h10 pisze:Max 2 ethereal heroes.
Czyli masz 2 Banshee w każdej armii...i skasowałeś Wraithy.

Przypominam, że na Euro dość długo można było tak grać, że było 3 eterycznych herosów.
A teraz jest właśnie max 2.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2436

Post autor: c4h10 »

JaceK pisze:
c4h10 pisze:Max 2 ethereal heroes.
Czyli masz 2 Banshee w każdej armii...i skasowałeś Wraithy.
Przypominam, że na Euro dość długo można było tak grać, że było 3 eterycznych herosów.
A teraz jest właśnie max 2.
2 Hero to za mało. 4 to za dużo.
Zostaje 3 eterycznych herosów, max 2x Banshee. Odpowiada takie rozwiązanie ?
\/\

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3675
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

c4h10 pisze:2 Hero to za mało. 4 to za dużo.
Zostaje 3 eterycznych herosów, max 2x Banshee. Odpowiada takie rozwiązanie ?
Przy otwartych innych eterykach?
Jest to jakiś consensus, imho zbędny, ale nie ma co kruszyć o to kopii.

Młody, Kudłaty?
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4073
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Jak już chcecie dopuszczac oddziały eteryczne to takie wyjscie sie wydaje najlepsze.
Pozdro
Młody

Snot Fanpage <<--- , są cycki

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10327
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Dębek pisze:Zgadzam sie z Tobą butan w 100% w kwestii Mańka. Na wiele parringów Vamp klepacz robi ogromną różnicę.

Jak dla mnie eteryczni bochaterownie 0-3. Baśka 0-2 w armii z lore of death.
Więcej ograniczeń osobiście nie widzę.
He he. Kolejny temat gdzie po dyskusji wracamy do pierwszej propozycji Wujka. :wink:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2436

Post autor: c4h10 »

Przez "ch" bohater napisałeś i nie zakumaliśmi o co Ci chodzi. :)
\/\

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10327
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

c4h10 pisze:Przez "ch" bohater napisałeś i nie zakumaliśmi o co Ci chodzi. :)
Oki doki. :wink:
Eteryczni boHaterowie 0-3
Barbara 0-2
Obrazek
Obrazek

Zablokowany