


www.marnadrukarnia.com
Termin: 18-19.03.2023
Miejsce: Hotel Kuźnia Napoleońska
Hotel Kuźnia Napoleońska
Sochaczewska 5
96-515 Paprotnia
https://kuzniahotel.pl
Format: turniej drużynowy 4 x 4500 pts, zakaz powtarzania armii
Dopuszczone: giganty i armie z suplementów
Trzy bitwy w sobotę i dwie w niedzielę.
Turniej zgłoszony do ogólnopolskiej ligi T9A: ID 6377
Wcześniejsze edycje turniejów:
https://www.youtube.com/watch?v=f3KOkOJBnHI
https://www.youtube.com/watch?v=TvICNRDyAHQ&t=0s
https://www.youtube.com/watch?v=iKB_W_YjY0Q&t=0s
www.youtube.com/watch?v=hrEGoNmwiQs&t=0s
Zasady turnieju:
Rozpiski jawne
Zasady gry zgodne z najnowszą wersją The Ninth Age na dzień 9.03.2023.
Scenariusze wskazane przez organizatora przed turniejem
Progi punktowe jak w podręczniku
Sędziowie:
Zasady: Slivek i WarX
Sędzia malarski
Zgłoszenia:
Zgłoszenia na turniej master: nazwa, skład, klub / kluby, ID graczy, armie i poprawne rozpiski do 12.03.2023, premiowane +10 dużych punktów dla drużyny. Zgłoszenia będą zbierane za pośrednictwem NR: https://www.newrecruit.eu/app/tournydet ... 5089b25ed5 oraz na maila kozacki.zajazd@gmail.com.
Zgłoszenia na forum mają charakter informacyjny i nie gwarantują miejsca. Liczy się kolejność wpłat.
Rozpiski zostaną opublikowane na forum po terminie zgłoszeń.
Tourney Keeper / NewRecruit: jeszcze się nie zdecydowałem
Format rozpisek - ETC style:
720 - Chaos Lord of Lust, General, Steed of Lust, Great Weapon, Bluffer's Helm, Sprout of Rebirth, Crown of Scorn, Waste Hardened Shield
660 - Chaos Lord of Wrath, Burning Blade of Chaos, Potion of Strength, Daemonic Wings, Lucky Shield
510 - Chaos Harbinger of Lust, Battle Standard, Steed of Lust, Lance, Dusk Stone, War Standard, Hardened Shield
260 - Battle Shrine (Priest) of Wrath
512 - 17x Wasteland Warriors of True Chaos, Shield, S, M, C, Banner of Speed,
160 - 20x Barbarians of True Chaos, Paired Weapons, Light Armour, M
232 - 8x Barbarian Horseman of True Chaos, Light Armour, Shield
160 - 5x Barbarian Horseman of True Chaos, Light Armour, Shield,
460 - 10x Chosen of Lust, Halberd, Shield, S, Nine-Tailed Standard
435 - 10x Chosen of Lust, Halberd, Shield, S, Aether Icon
390 - 5x Wasteland Knights of Lust, Lance, Shield, Standard, Musician, WastelandSteed,
4499
Wejściówka:
150 zł od osoby, 600 zł od drużyny. UWAGA - wejściówka na stronie jest od razu od drużyny.
Wejściówki i zamówienia usług hotelowych: www.marnadrukarnia.com
Usługi hotelowe zostaną potwierdzone cenowo na trzy miesiące przed turniejem.
W hotelu obowiązuje zakaz wnoszenia na salę swojego jedzenia i alkoholu.
Wpłata do 24.02.2023 będzie skutkować premią +5 pkt dla całej drużyny. Przedpłata jest bezzwrotna (można przepisać na inną drużynę bez konsekwencji punktowych).
W tytule proszę wpisać: Udział w turnieju Kozacki Zajazd 2023, (nazwa drużyny).
Limit drużyn na masterze: min. 200 pax, z możliwością dalszego rozszerzenia.
Wstępny program:
Sobota
8:30 - Zgłaszanie obecności drużyn
9:00 - Otwarcie turnieju
09:15 - 12:45 Pierwsza bitwa
12:45 - 13:45 Obiad
13:45 - 17:15 Druga bitwa
17:30 - 21:00 Trzecia bitwa
Kolacja docelowo po III bitwie
Niedziela
8:15 Kapitanowie zgłaszają obecność drużyn
8:30 - 12:00 Czwarta bitwa (zdanie pokojów do 11:30)
12:45 - 16:15 Piąta bitwa
16:25 - Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród
Menu:
TBC
Malowanie i proxy:
Jakość malowania 0/6/10
0: Armia jest niepomalowana lub częściowo pomalowana. Widoczne są ewidentne braki w zakresie rozpoczęcia lub dokończenia malowania modeli i oddziałów.
6: Cała armia jest pomalowana. Każdy element każdego modelu posiada poprawnie nałożoną warstwę kolorystyczną różną od koloru podkładu. Oczy oraz podobnej wielkości detale nie muszą być pomalowane na osobne kolory względem elementów przyległych.
10: Cała armia jest pomalowana na poziomie Table Top. Table Top oznacza przynajmniej jeden kolor bazowy na każdym elemencie (włączając oczy i inne detale) oraz cieniowanie lub rozjaśnienie tych elementów za pomocą przynajmniej jednej warstwy farby lub washa.
Podstawki i traye 0/2
0: Nie wszystkie modele mają modelowane podstawki lub nie wszystkie oddziały o liczebności przynajmniej 2 modeli posiadają traye.
2: Wszystkie modele mają podstawki modelowane, lub z przyklejonym przynajmniej piaskiem / kępkami traw / elementami dekoracyjnymi. Wszystkie oddziały w liczebności przynajmniej 2 modeli mają treye, które albo są modelowane zgodnie z tonem kolorystycznym i teksturowym podstawek. Traye magnetyczne cięte bez rantów lub traye MDF są zaliczane. Oddziałom na kawałku tektury lub kartkach mówimy nie.
WYSIWYG 0/1/2/3
+1: Wszystkie oddziały, które w rozpisce mają grupy dowodzenia, posiadają swoje odpowiedniki muzyka, sztandarowego i czempiona wśród modeli w oddziale. Modele te są łatwe do rozróżnienia względem innych modeli tego oddziału.
+1: Bohaterowie są reprezentowani przez wyróżniające się modele, łatwe do rozróżnienia, gdy dołączają do oddziałów.
+1: Wszystkie oddziały są łatwe do rozróżnienia względem innych oddziałów w rozpisce.
Maksimum: 15
Drużyna otrzymuje średnią ze swoich ocen jako bonus do wyniku końcowego.
System punktacji:
Drużyna w jednej rundzie może zdobyć 28-52 DP
Każdy z graczy na rundę może uzyskać 0-20 punktów, wyniki graczy sumujemy.
Drużyna, która w danej rundzie uzyskała więcej niż 51 DP punkty z bitew otrzymuje 52 DP. Drużyna, która zdobyła mniej niż 27 DP, otrzymuje 28 DP. Pozostałe drużyny otrzymują liczbę DP równą liczbie zdobytych DP w danej rundzie.
W skrócie – widełki 52-28
Baj w poszczególnych rundach będzie punktowany:
50 pkt za 1 rundę
50 pkt za 2 rundę
49 pkt za 3 rundę
48 pkt za 4 rundę
47 pkt za 5 rundę
Tie breakery: duże punkty z bitew capped > duże punkty z bitew uncapped > mniejsza liczba karniaków > suma małych punktów.
Karne
Za oddanie wyników odpowiedzialny jest kapitan drużyny. Taryfikator spóźnień:
0-2 min: 5 DP,
2-5 min: 10 DP,
5-10 min: 20 DP,
10+ min: wynik 0:0, 35 DP.
Niemile widziane, a przez to karane będzie też przeszkadzanie innym graczom w grze, ingerowanie w sytuację na stołach, pytania-podpowiedzi, używanie komunikatorów do podpowiadania i stallowanie. Pod to podpada również niehonorowanie uzgodnień dokonanych z przeciwnikiem w czasie gry. Jakkolwiek rozumiem, że czas też jest zasobem w grze, to sytuacja "mam 40 minut do końca gry, a ty 0, nie dogramy dwóch ostatnich tur" jest nie do przyjęcia i też grozi konsekwencjami. Priorytetem jest dogranie 6 tur w regulaminowym czasie. Rozważę zgłaszanie liczby rozegranych tur i konsekwencje za brak dogrywania bitew - do przedyskutowania.
Parowanie graczy
Obie drużyny wystawiają po 1 graczu (obrońca).
Do obrońcy wystawiają 2 atakujących, obrońca wybiera jednego z nich.
Niewybrany atakujący gra z niewystawionym w pierwszym ruchu graczem drużyny przeciwnej.
Parowanie powinno zająć drużynom łącznie maksymalnie 15 minut.
Stoły i mapki:
Zagramy na mapach ogłoszonych maksymalnie do 18.02.2023. Po wybraniu par należy wylosować stoły, na których każda z par rozegra swoja bitwę. Typ wystawienia jest losowy.
Scenariusze
Round 1
1st and 2nd pairing Hold the Ground
3rd and 4th pairing Spoils of War
Round 2
1st and 2nd pairing Breakthrough
3rd and 4th pairing Capture the flags
Round 3
1st and 2nd pairing Secure Target
3rd and 4th pairing King of the Hill
Round 4
1st and 2nd pairing Spoils of War
3rd and 4th pairing Hold the Ground
Round 5
1st and 2nd pairing King of the Hill
3rd and 4th pairing Capture the Flags
Osoby nieletnie bez opiekunów prawnych proszone są o przywiezienie zgody oraz deklaracji ponoszenia odpowiedzialności od ich opiekunów ustawowych o treści:
"Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka w turnieju The 9th Age Kozaki Zajazd 2023 w dniach 18-19.03.2023 w Paprotni k./ Warszawy oraz ponoszę odpowiedzialność za wyrządzone przez niego ewentualne szkody.
Podpis rodzica lub innego prawnego opiekuna."
Każdy uczestnik ponosi odpowiedzialność za swoje zachowanie i ewentualne szkody.