Bydgoszcz 24.01.09 lokal na czelendzerze LOTR
Bydgoszcz 24.01.09 lokal na czelendzerze LOTR
ma zaszczyt zaprosić na turniej klasy lokal :
Łotrowiec 2009
REGULAMIN :
termin 24 stycznia 2009
- wstęp 10zł
- nie ma obowiazku dostarczenia rozpisek, ale beda one sprawdzane pred turniejem (lub w jego trakcie) przez organizatorow
- ograniczona liczba miejsc 50 osób ( jeśli zgłosi się więcej będziemy myśleli nad zwiększeniem limitu)
- ZAKAZ SPOŻYWANIa ALKOHOLU NA TERENIE TURNIEJU
- turniej odbedzie sie w I Liceum Ogólnokształcącym w Bydgoszczy mieszczącym się przy ulicy Plac Wolności 9 . Na turniej wchodzimy od ulicy Gimnazjalnej przy skrzyżowaniu z Kraśińskiego .
Dojazd z dworca PKP
http://www.1lo.bydgoszcz.pl/index2.php?art=14 mapka na której zaznaczony jest przystanek autobusowy
Dojazd autobusem
Wysiadamy na Dworcu Głównym , wychodzimy z dworca i na przeciwko niego jest pętla autobusowa. Wsiadamy w autobus 67 i jedziemy 2 przystanki . Wysiadamy i idziemy w
w lewo a potem skręcamy na pierwszym skrzyżowaniu w prawo . Wchodzimy na miejsce turnieju przez bramę .
Dojście pieszo
Dojście z dworca PKS
Wysiadamy na dworcu pks, następnie idziemy wzgłuż ulicy Jagiellońskiej, aż do skrzyżowania z ul. 3 Maja i Bernardyńskiej. Skręcamy w prawo, i ul. 3 Maja kierujemy się w stronę ulicy Piotra Skargi, w którą skręcamy. Idziemy do jej końca, aż dochodzimy do zakrętu ul. Gimnazjalnej. Tą kierujemy się prosto i idziemy do końca, aż do I LO. Wchodzimy na miejsce turnieju przez bramę
- gramy singiel za 1600 punktów
- gramy 3 bitwy chyba ze starczy czasu na 4 ( 6 tur lub 2h 30 min )
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy na zasadach Limited
- dopus czczony Iron Skin Tribe dla Ogrów
- dopuszczone jednostki DoW poza tymi , które zajmują slot herosa oraz DZIALEM DOW (chyba , że gracz będzie grał czystą armią DoW)
- armie z Storm of Chaos NIE DOPUSZCZONE
- gramy oczywiście na 7 ED , oraz wszystkie kodexy ,
- gramy wg. wszystkich errat , dire wolfów i uściśleń sędziowskich
- Sędziowie
- Artur "Gajowy" Dreslerski
- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd... ) , w przypadku gdy ktoś przegnie posypią sie punkty karne
- na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający wybiera zaczynanie bądź stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział
- za ćwiartki, generałów, sztandary, pure of heart itp. liczymy 50 punktów
- gramy na stołach 48'’ na 48’’
MALOWANIE I TEST WIEDZY:
Testu wiedzy nie bedzie.
Nie ma wymogu POMALOWANIA ARMII ale bedzie ona oceniana
Ocena malowania :
0-3 za % malowania armii (0-49% - 0 , 50-74% - 1, 75 - 99% -2, 10% -3 )
0-1 WYSIWYG - o ile 90% modeli go spelnia
0-1 podstawki - o ile wiekszosc jest wymodelowana
0-2 WOW
Łącznie z malowania można zdobyc 7 punktów
KOMPOZYCJA ARMII:
1. Standard rulebookowy (HE graja na swoim)
2. Zakaz Triplowania Speciali, herosow i max 3 takie same cory
3. Obowiązują zasady Balancing Patcha: http://strony.aster.pl/barbaros/balancing_patch.pdf
PUNKTACJA :
każde 150 pkt zdobyte na plus to +1 duzy punkt, kzde 150 na minus to -1 DP, zaczynamy od 10, max 20 minimum to 0 czyli standard.
HARMONOGRAM:
SOBOTA
9:00-9.15 - zapisy
9.15 -11:45 - I Bitwa
12.00 -14:30 - II Bitwa
14:45- 17:15 - III Bitwa
17:30 -20.00 - IV Bitwa ( o ile sie odbedzie)
po ostatniej bitwie ogłoszenie wyników i rozdanie nagród
SCENARIUSZE:
Scenariusze:
1 Pitched Battle
Nic więcej nie trzeba dodawać?
Przed grą gracze rzucają jedną kostką K6, wygrywający rzut wybiera strona/zaczynanie i rozpoczyna wystawianie armii. Strefa wystawiania to 12’’ od krawędzi stołu, odległość między armiami to minimum 24’’. Gra trwa 6 tur lub do momentu, kiedy na stole zostają tylko figurki jednego z graczy (te, które pogoniły przeciwnika za stół też się liczą) lub wszystkie oddziały jednego z graczy są uciekające lub martwe.
2 Scream Bloody Gore
PB z dodatkiem ze WE nie maja swojego lasu a raz na gre mozna kazac przeciwnikowi zdac test psychologiczny lub breaka na dodotkowej kostce i wyrzucic najnizszy wynik (trzeba to powiedziec przed rzutem, lizaki maja 4 kostki i wyrzucaja najmniejszy i najwiekszy wynik).
3 Heroes of Might and Magic
PB, General armii daje swoje Ld na 18'' zamiast 12 (VC wykonuja marsz na 18'' od generala), wszystkie czary maja If na dublecie zarowno 5 jak i 6 (skaveny maj IF jak rzuca 13 lub 9), ale za to przy "bonusowej" IFce jest takze automatyczny miscast.
4 PB (o ile sie odbedzie)
OSOBY ZGŁOSZONE:
1. Gajowy
2. Eksara
3. FIFI
4. Jose
5. Szkapa
6. Chodak
7. Pasiak (zakladam ze bedzie)
8. Mania
9. Defik
10. browar
11. meler
12. Piotr
13. Blas
14. Megi
15. Pawel Gos
16. Syra
17. Tomasz Usewicz
18. Bania
Ostatnio zmieniony 21 sty 2009, o 12:47 przez Gajowy, łącznie zmieniany 8 razy.
moj blad, oczywiscie 24 stycznia w sobote jest turniej
jest opcja zrobienia tura gdzies indziej to bierzemy wiatr w zagle, nie ma zadnych zmian na stale
bez triplowania herosow, koniec ograniczen magii, w przypadku horrorow dochodzi jeszcze ograniczenie max 3 takie same cory
i tak nie oplaca sie wiecej niz 3 horrory...
jednak bylbym za BP i R...
coby Drakenhoff i niezabijalny BSB demoniczni nie wrocili...
magie da sie przezyc jakos bo jest szansa cos z tm zrobic a to... :/
jednak bylbym za BP i R...
coby Drakenhoff i niezabijalny BSB demoniczni nie wrocili...
magie da sie przezyc jakos bo jest szansa cos z tm zrobic a to... :/
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
ale bp mamy, a restricted nic nie zmienia, mamy wpisane prawie wszystkie zasady tam panujace, mozemy dopisac ograniczenie do 12 kostek co ogranicza w zasadzie tylko demony.
dobrze jest
no juz mamy prawie lokal na max pkt
jak mnie ktos wezmie z Torunia to przyjade