14 Czerwca Nemezis - Wojna Partyjna !!!
14 Czerwca Nemezis - Wojna Partyjna !!!
Klub Nemezis (P.P.S.) zaprasza na turniej:
Nemezis – Wojna Partyjna
Gdzie? Warszawa, Gimnazjum nr 2 przy ulicy Narbutta 65/71
Kiedy? 14.06.2009
Za ile? 15 zł za osobę, czyli 30 zł od pary
Format BP+R
2x 1150 pts
Ograniczenia prócz BP i R:
-jawne rozpiski (należy posiadać przy sobie)
- Max 10 kości PD użytych na turę (pierwszy Power stone w rozpisce liczony jako 1 kość PD, każdy kolejny jako 2)
- Max 10 kości DD użytych na turę (pierwszy Dispel Scroll w rozpisce liczony jako 1 kość DD, każdy kolejny jako 2)
-Max 2 herosów na armię
- W sojuszu musi znajdować się co najmniej jeden nie czarujący w żaden sposób bohater
(tj. wszystkie licze, elektrycy, warrior pieści i inni liczeni są jako 2 levelovi magowie)
-Heros „walczący” z wykupionym bound spellem nie liczy się jako mag, ale bound spell zużywa kości PD (pierwszy 1 kość, każdy kolejny 2)
-Przedmioty i umiejętności, które dodają dodatkowe kostki w konkretnej turze (np po poświęceniu, po zużyciu przedmiotu, co turę) zużywają taką liczbę PD jaką generują, proste. W razie wątpliwości przyjmujemy najbardziej logiczne rozwiązanie. np. używając warpstone tokena zużywam 1/10 możliwych PD, rzucając 6 na banner of sorcery zużywam 3/10 PD itd. Nota bene, kostek można wygenerować pierdylion, ale użyć można tylko 10-ciu.
- Zakaz sojuszu DoCh, VC i DE w każdej kombinacji
-2+ core, 1 special i 1 rare LUB 2 special i 0 rare
-HE: 1+ core, 3 special i 1 rare LUB 2 special i 2 rare
-zakaz dublowania jednostek special
-Jednostki biorą paniki od sojuszniczej armii. Nie można jednak rzucać czarów na jednostki sojusznicze, korzystać z ich przerzutów, BSB itp.
Zasady specjalne turnieju :
Każda armia (nie drużyna) wybiera do jakiej przynależy partii politycznej, w sojuszu nie można powtórzyć partii, do wyboru mamy :
Libertas Polska
Skąd oni się wzięli ?
Armia wystawia tajną rozpiskę
Mamy Wałęse !
Do wybranego oddziału może dołączyć się w postaci Championa, Wałęsa. Oddział dostaje stubborn i stupidity, Wałęsa daje + 1 do LD (max 10)
Liga Polskich Rodzin
Młodzież Wszechpolska Charge !!
Cała armia dostaje zasadę hatred
Roman to nasz wódz !
Generał armii LPR dostaje + 1WS + 1S + 1 T + 1 W –2 LD i stupidity
Dodatkowo w promieniu 6 cali w swoich oddziałach wzbudza stupidity
Platforma Obywatelska
W d*pie mamy krytykę !
Przerzut paniki na całej armii
Polacy wracają z zagranicy
1 oddział jest wystawiony jako minersi, nie może to być kawaleria, oddział o US 10+
Unia Polityki Realnej
To jest k**wa realne !
Armia dostaje + 1 PD lub DD do puli kości, wyrzucenie 1 na dodatkowej kości oznacza miscast(podczas dispellowania 1 na dodatkowej kości nie ma znaczenia)Dodatkowa kość nie liczy się do limitu 10 kości.
Czarny sztandar z błękitnym krzyżem
Wybrany oddział posiadający sztandarowego dostaje bonus w postaci +1 WS lub + 1 BS
(nie działa na skirmishe, bo Mengile z 6 BS to przegięcie pałki)
Samoobrona
Jak można zgwałcić prostytutkę ?
Każdy oddział w armii dostaje dodatkowo +1 do wyniku walki jeśli atakuje od boku lub tyłu.
Blokady na drogi !
Wybrany oddział piechoty po zakończeniu swojego ruchu (prócz szarży i ucieczki) liczy się jakby stał za murem (tylko przednia strefa oddziału)
Prawo i Sprawiedliwość
Lech czy Jarosław ?
Nie ujawniasz przeciwnikom który z twoich bohaterów jest generałem, obaj rozdają LD jednostkom w 12 calach, generał jest ujawniany dopiero po zakończeniu bitwy, dopiero wtedy przeciwnik dowiaduje się czy zabił prawdziwego generała (generałem może okazać się również BSB). Prawdziwy generał wart jest dodatkowo 150 pts zamiast podstawowych 100. W przypadku VC należy to ujawnić po zabiciu odrazu, a nie na koniec rozgrywki
Płomienne przemówienie Jarosława !
Po rozstawieniu, D3 oddziały przeciwnika dostają D6 hitów z S D6, ataki są magiczne, nie ma panik (wybiera rzucający przemówienie ). Nie można namierzać modeli o US 1 lub 2
Polskie Stronnictwo Ludowe
Najlepsi rolnicy na wschodzie
Po wybraniu stron, PSL może zamienić jeden wybrany teren w zaorane pole. (Wybiera się przed wystawieniem lasu WE)
Dotacje z Unii Europejskiej !
Armia PSL może stworzyć rozpiskę o 50 pts większą niż standardowa armia.
Polska Zjednoczona Partia Robotnicza
Wyklęty powstań ludu ziemi !
W przypadku remisu podczas wyniku walki, muzycy PZPR dają + 2 do wyniku walki (zamiast standardowego +1), w momencie gdy przeciwnik też ma muzyka i jest remis, oddział z muzykiem PZPR wygrywa o 1.
Pochód 1 Majowy
Wybrany oddział może maszerować nawet jeżeli w 8 calach jest przeciwnik.
Bonusy dotyczące pojedynczych oddziałów nie mogą zostać przyznane maszynom
Cała psychologia działa na oddziały immune to psychology, undeadzi też dostają stupidity itd.
Zgłoszenia:
Zgłoszenia przyjmujemy na adres: nemezis-pps@o2.pl
W zgłoszeniu proszę podać Imiona i Nazwiska graczy, armie, numery ID no i oczywiście wysłać rozpiskę w formacie html lub txt.
Za wysłanie zgłoszenia do 11.06.2009 dodatkowe 5 punktów w klasyfikacji generalnej
Jeśli ktoś nie ma nr ID, można go wyrobić tutaj:
http://www.adeon.livenet.pl/player_add.php
+1p. Cała armia pomalowana
+1p. Armia pomalowana ładnie i zadbana
+1p. Armia posiada WYSIWYG.
+1p. Armia ma jednolite podstawki i traye
+1p. WOW wszystko co wyróżnia armie freehandy, konwersje itd.
+1p. Czytelna rozpiska, z zapisaną partią
Każda (jawna w pełni bo w niektórych przypadkach nie jest jawna do końca ) rozpiska powinna mieć zaznaczoną partię i która jednostka otrzymuje bonus, rozpiski te dostaną nasz autograf na autentyczność żeby nie było żadnych wałków
Do zdobycia jest 60 punktów z bitew +6 za malowanie + 5 za wysłanie rozpiski w terminie i 20 za odniesienie stołu po ostatniej bitwie łącznie 91 punktów.
Terminarz
09:00 - 9:30 - zapisy
9:30 - 12:15 - I bitwa
12:30 - 15:15 - II bitwa
15:30 - 18:15 - III bitwa
18:30 - ogłoszenie wyników, wręczenie dyplomów (a może jeszcze czegoś), sprzątanie!
Za 10 minut spóźnienia z oddaniem wyników 3 punkty karne.
(tym razem będziemy przestrzegać)
Różnica zdobytych punktów = Wynik
0-199 = 10:10
200-399 = 11:9
400-599 = 12:8
600-799 = 13:7
800-999 = 14:6
1000-1199 = 15:5
1200-1399 = 16:4
1400-1599 = 17:3
1600-1799 = 18:2
1800-1999 = 19:1
2000+ = 20:0
Proxy w granicach dobrego smaku, czyli po konsultacji z organizatorami.
Można grać nie pomalowaną armią.
(R - rozpiska wysłana, sprawdzona)
Zgłoszenia:
1.Manfred + Kotlet - R
2.Kalafior + Kalesoner - R
3.Marek Zasłona + Damian Racki - R
4.Paweł Wieczorek + Michał Wieczorek - R
5.Kal_Torak + Azalod - R
6.Gąsior + Marcin Olewczyński - R
7.Emilianek + Jacuchna - R
8.Goboss + Dziekan - R
9.Viatrof + Marcus - R
10.Boberr - R
11.Szwentas - R
12.Hrabia Serenno + Rybołów - R
13.Possessed + Czreq - R
14.Piotr Panufnik + Michał Matejuk - R
15.Oziu + Kamil Kostecki - R
16.Pitagoras + Gotih - R
17.Grichalk - R
18.Chmuruś + Olo - R
19.Crus + Shino - R
20.Harry + Assssaasssselllo - R
21.Golan + falko - R
22.Jacek Sienkiewicz + Emil Konikiewicz - R
23.Tomasz Paziewski + Piotr Kozłowski - R
24.Piotr Żoch + Wojciech Szymski - R
25.Kielonidas + Żyrafson - R
26.Kacper Bełz + Arkadiusz Łysiak - R
27.Konrad Pietrzak + Dawid Wichowski - R
28.Barb + JJ - R
29.Bartek Białowąs + Rafał Raczyński - R
30.
31.
Nemezis – Wojna Partyjna
Gdzie? Warszawa, Gimnazjum nr 2 przy ulicy Narbutta 65/71
Kiedy? 14.06.2009
Za ile? 15 zł za osobę, czyli 30 zł od pary
Format BP+R
2x 1150 pts
Ograniczenia prócz BP i R:
-jawne rozpiski (należy posiadać przy sobie)
- Max 10 kości PD użytych na turę (pierwszy Power stone w rozpisce liczony jako 1 kość PD, każdy kolejny jako 2)
- Max 10 kości DD użytych na turę (pierwszy Dispel Scroll w rozpisce liczony jako 1 kość DD, każdy kolejny jako 2)
-Max 2 herosów na armię
- W sojuszu musi znajdować się co najmniej jeden nie czarujący w żaden sposób bohater
(tj. wszystkie licze, elektrycy, warrior pieści i inni liczeni są jako 2 levelovi magowie)
-Heros „walczący” z wykupionym bound spellem nie liczy się jako mag, ale bound spell zużywa kości PD (pierwszy 1 kość, każdy kolejny 2)
-Przedmioty i umiejętności, które dodają dodatkowe kostki w konkretnej turze (np po poświęceniu, po zużyciu przedmiotu, co turę) zużywają taką liczbę PD jaką generują, proste. W razie wątpliwości przyjmujemy najbardziej logiczne rozwiązanie. np. używając warpstone tokena zużywam 1/10 możliwych PD, rzucając 6 na banner of sorcery zużywam 3/10 PD itd. Nota bene, kostek można wygenerować pierdylion, ale użyć można tylko 10-ciu.
- Zakaz sojuszu DoCh, VC i DE w każdej kombinacji
-2+ core, 1 special i 1 rare LUB 2 special i 0 rare
-HE: 1+ core, 3 special i 1 rare LUB 2 special i 2 rare
-zakaz dublowania jednostek special
-Jednostki biorą paniki od sojuszniczej armii. Nie można jednak rzucać czarów na jednostki sojusznicze, korzystać z ich przerzutów, BSB itp.
Zasady specjalne turnieju :
Każda armia (nie drużyna) wybiera do jakiej przynależy partii politycznej, w sojuszu nie można powtórzyć partii, do wyboru mamy :
Libertas Polska
Skąd oni się wzięli ?
Armia wystawia tajną rozpiskę
Mamy Wałęse !
Do wybranego oddziału może dołączyć się w postaci Championa, Wałęsa. Oddział dostaje stubborn i stupidity, Wałęsa daje + 1 do LD (max 10)
Liga Polskich Rodzin
Młodzież Wszechpolska Charge !!
Cała armia dostaje zasadę hatred
Roman to nasz wódz !
Generał armii LPR dostaje + 1WS + 1S + 1 T + 1 W –2 LD i stupidity
Dodatkowo w promieniu 6 cali w swoich oddziałach wzbudza stupidity
Platforma Obywatelska
W d*pie mamy krytykę !
Przerzut paniki na całej armii
Polacy wracają z zagranicy
1 oddział jest wystawiony jako minersi, nie może to być kawaleria, oddział o US 10+
Unia Polityki Realnej
To jest k**wa realne !
Armia dostaje + 1 PD lub DD do puli kości, wyrzucenie 1 na dodatkowej kości oznacza miscast(podczas dispellowania 1 na dodatkowej kości nie ma znaczenia)Dodatkowa kość nie liczy się do limitu 10 kości.
Czarny sztandar z błękitnym krzyżem
Wybrany oddział posiadający sztandarowego dostaje bonus w postaci +1 WS lub + 1 BS
(nie działa na skirmishe, bo Mengile z 6 BS to przegięcie pałki)
Samoobrona
Jak można zgwałcić prostytutkę ?
Każdy oddział w armii dostaje dodatkowo +1 do wyniku walki jeśli atakuje od boku lub tyłu.
Blokady na drogi !
Wybrany oddział piechoty po zakończeniu swojego ruchu (prócz szarży i ucieczki) liczy się jakby stał za murem (tylko przednia strefa oddziału)
Prawo i Sprawiedliwość
Lech czy Jarosław ?
Nie ujawniasz przeciwnikom który z twoich bohaterów jest generałem, obaj rozdają LD jednostkom w 12 calach, generał jest ujawniany dopiero po zakończeniu bitwy, dopiero wtedy przeciwnik dowiaduje się czy zabił prawdziwego generała (generałem może okazać się również BSB). Prawdziwy generał wart jest dodatkowo 150 pts zamiast podstawowych 100. W przypadku VC należy to ujawnić po zabiciu odrazu, a nie na koniec rozgrywki
Płomienne przemówienie Jarosława !
Po rozstawieniu, D3 oddziały przeciwnika dostają D6 hitów z S D6, ataki są magiczne, nie ma panik (wybiera rzucający przemówienie ). Nie można namierzać modeli o US 1 lub 2
Polskie Stronnictwo Ludowe
Najlepsi rolnicy na wschodzie
Po wybraniu stron, PSL może zamienić jeden wybrany teren w zaorane pole. (Wybiera się przed wystawieniem lasu WE)
Dotacje z Unii Europejskiej !
Armia PSL może stworzyć rozpiskę o 50 pts większą niż standardowa armia.
Polska Zjednoczona Partia Robotnicza
Wyklęty powstań ludu ziemi !
W przypadku remisu podczas wyniku walki, muzycy PZPR dają + 2 do wyniku walki (zamiast standardowego +1), w momencie gdy przeciwnik też ma muzyka i jest remis, oddział z muzykiem PZPR wygrywa o 1.
Pochód 1 Majowy
Wybrany oddział może maszerować nawet jeżeli w 8 calach jest przeciwnik.
Bonusy dotyczące pojedynczych oddziałów nie mogą zostać przyznane maszynom
Cała psychologia działa na oddziały immune to psychology, undeadzi też dostają stupidity itd.
Zgłoszenia:
Zgłoszenia przyjmujemy na adres: nemezis-pps@o2.pl
W zgłoszeniu proszę podać Imiona i Nazwiska graczy, armie, numery ID no i oczywiście wysłać rozpiskę w formacie html lub txt.
Za wysłanie zgłoszenia do 11.06.2009 dodatkowe 5 punktów w klasyfikacji generalnej
Jeśli ktoś nie ma nr ID, można go wyrobić tutaj:
http://www.adeon.livenet.pl/player_add.php
+1p. Cała armia pomalowana
+1p. Armia pomalowana ładnie i zadbana
+1p. Armia posiada WYSIWYG.
+1p. Armia ma jednolite podstawki i traye
+1p. WOW wszystko co wyróżnia armie freehandy, konwersje itd.
+1p. Czytelna rozpiska, z zapisaną partią
Każda (jawna w pełni bo w niektórych przypadkach nie jest jawna do końca ) rozpiska powinna mieć zaznaczoną partię i która jednostka otrzymuje bonus, rozpiski te dostaną nasz autograf na autentyczność żeby nie było żadnych wałków
Do zdobycia jest 60 punktów z bitew +6 za malowanie + 5 za wysłanie rozpiski w terminie i 20 za odniesienie stołu po ostatniej bitwie łącznie 91 punktów.
Terminarz
09:00 - 9:30 - zapisy
9:30 - 12:15 - I bitwa
12:30 - 15:15 - II bitwa
15:30 - 18:15 - III bitwa
18:30 - ogłoszenie wyników, wręczenie dyplomów (a może jeszcze czegoś), sprzątanie!
Za 10 minut spóźnienia z oddaniem wyników 3 punkty karne.
(tym razem będziemy przestrzegać)
Różnica zdobytych punktów = Wynik
0-199 = 10:10
200-399 = 11:9
400-599 = 12:8
600-799 = 13:7
800-999 = 14:6
1000-1199 = 15:5
1200-1399 = 16:4
1400-1599 = 17:3
1600-1799 = 18:2
1800-1999 = 19:1
2000+ = 20:0
Proxy w granicach dobrego smaku, czyli po konsultacji z organizatorami.
Można grać nie pomalowaną armią.
(R - rozpiska wysłana, sprawdzona)
Zgłoszenia:
1.Manfred + Kotlet - R
2.Kalafior + Kalesoner - R
3.Marek Zasłona + Damian Racki - R
4.Paweł Wieczorek + Michał Wieczorek - R
5.Kal_Torak + Azalod - R
6.Gąsior + Marcin Olewczyński - R
7.Emilianek + Jacuchna - R
8.Goboss + Dziekan - R
9.Viatrof + Marcus - R
10.Boberr - R
11.Szwentas - R
12.Hrabia Serenno + Rybołów - R
13.Possessed + Czreq - R
14.Piotr Panufnik + Michał Matejuk - R
15.Oziu + Kamil Kostecki - R
16.Pitagoras + Gotih - R
17.Grichalk - R
18.Chmuruś + Olo - R
19.Crus + Shino - R
20.Harry + Assssaasssselllo - R
21.Golan + falko - R
22.Jacek Sienkiewicz + Emil Konikiewicz - R
23.Tomasz Paziewski + Piotr Kozłowski - R
24.Piotr Żoch + Wojciech Szymski - R
25.Kielonidas + Żyrafson - R
26.Kacper Bełz + Arkadiusz Łysiak - R
27.Konrad Pietrzak + Dawid Wichowski - R
28.Barb + JJ - R
29.Bartek Białowąs + Rafał Raczyński - R
30.
31.
Ostatnio zmieniony 12 cze 2009, o 22:28 przez Manfred, łącznie zmieniany 27 razy.
PSL obsysa.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
Co jak zginie generał VC?Nie ujawniasz przeciwnikom który z twoich bohaterów jest generałem, obaj rozdają LD jednostkom w 12 calach, generał jest ujawniany dopiero po zakończeniu bitwy, dopiero wtedy przeciwnik dowiaduje się czy zabił prawdziwego generała (generałem może okazać się również BSB). Prawdziwy generał wart jest dodatkowo 150 pts zamiast podstawowych 100.
1 na cały turniej, i prosiłbym to w zgłoszeniu zaznaczyć który oddział itp. (tyczy się każdej partii)Chmuruś pisze:W każdej bitwie może to być inny oddział, czy jeden podczas całego turnieju??Manfred pisze: Platforma Obywatelska
Polacy wracają z zagranicy
1 oddział jest wystawiony jako minersi, nie może to być kawaleria
@Shyym w przypadku vc i tk należy to ujawnić po zabiciu odrazu, a nie na koniec rozgrywki
@Embir psl ma swoje plusy, ciężko było nam wymyśleć coś innego do tej partii ale komuś napewno podpasuje
Manfred pisze:Płomienne przemówienie Jarosława !
Po rozstawieniu, D3 oddziały przeciwnika dostają D6 hitów z S D6, ataki są magiczne, nie ma panik (wybiera rzucający przemówienie )
Tutaj już zdrowo przegieliście pałe. Rozumiem, że jesteście wielbicielami kowadła ale coś takiego jest poprostu...hmm chore . Zdecydowanie zbyt mocne w stosunku do reszty i jest wstanie na samym początku rozalić przeciwnikowi 3 lekkie oddziały. Zasada trochę z dupy i strzesznie dla przeciwnika flustrująca.
Ja wiem, że oczami wyobraźni już patrzysz na rzeź swoich Wild i Glade RidersówKal_Torak pisze:Manfred pisze:Płomienne przemówienie Jarosława !
Po rozstawieniu, D3 oddziały przeciwnika dostają D6 hitów z S D6, ataki są magiczne, nie ma panik (wybiera rzucający przemówienie )
Tutaj już zdrowo przegieliście pałe. Rozumiem, że jesteście wielbicielami kowadła ale coś takiego jest poprostu...hmm chore . Zdecydowanie zbyt mocne w stosunku do reszty i jest wstanie na samym początku rozalić przeciwnikowi 3 lekkie oddziały. Zasada trochę z dupy i strzesznie dla przeciwnika flustrująca.
Ale fakt, zasada choć losowa, może dać przeciwnikowi w kość.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
Ale trzeba przyznać, że chłopaki zaoferowali zajebistą koncepcję parówki. Dawno się tak nie uśmiałem czytając zasady turnieju. Dobra robota orgowie.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
zasady swietne naprawde mnie rozwalily=D> i bardzo chetnie bym wziol udzial w czyms rownie chorym
tylko dlaczego ten turniej jest podczas tzw dlugiego weekendu
tylko dlaczego ten turniej jest podczas tzw dlugiego weekendu
Ja też uważam to za mocne w wersji, jaka jest. To przecież morderstwo na ratlingi, maga na dysku, pegazowców, lekkie jednostki które mają zajmowac się maszynami itd.Kal_Torak pisze:
Tutaj już zdrowo przegieliście pałe. Rozumiem, że jesteście wielbicielami kowadła ale coś takiego jest poprostu...hmm chore . Zdecydowanie zbyt mocne w stosunku do reszty i jest wstanie na samym początku rozalić przeciwnikowi 3 lekkie oddziały. Zasada trochę z dupy i strzesznie dla przeciwnika flustrująca.
Proponował bym coś takiego: płomienne przemówienie działa tylko na jednostki/odziału o US 3+, bo Jaruś mniejszymi wypierdkami sobie dupy nie zawraca.
hmm dobre pytanie, po to wcześniej wrzuciłem regulamin żeby wychwycić takie rzeczy jeszcze przed turniejem
albo po zakończeniu ruchu trzebaby ustalić tą strefe z której strony się znajduje albo poprostu zakazać tego przywileju skirmishom
Matis przemyślimy to jeszcze, rzeczywiście najbardziej boli to ratlingi i fasty, ale dyskowiec czy pegazy ? przecież te jednostki mają dobry armour sejv i warda
albo po zakończeniu ruchu trzebaby ustalić tą strefe z której strony się znajduje albo poprostu zakazać tego przywileju skirmishom
Matis przemyślimy to jeszcze, rzeczywiście najbardziej boli to ratlingi i fasty, ale dyskowiec czy pegazy ? przecież te jednostki mają dobry armour sejv i warda