Tap Dabl Masta! 9-10.07.2011

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Tap Dabl Masta! 9-10.07.2011

Post autor: Lidder »

Kluby WFB "Schwarze Pferd, Ósma Bila, Red Scorpion, Szybki Szpil, HLOS, Vendetta, ZKF oraz Black Orc" we współpracy z hotelem-restauracją 'Pod Platanem', zapraszają na turniej:

TAP DABL MASTA!


Głównym sponsorem imprezy jest:
Restauracja-Hotel Pod Platanem

Pozostali sponsorzy:
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Kiedy:
9-10 lipca 2011r. 
Rozpoczęcie bitew o godz. 10:00, jednak prosimy stawić sie o 9:30.

Gdzie:
Kozłów (pod Gliwicami), hotel "Pod Platanem", ul. Marcina 5.
Kilka słów jak dotrzeć tutaj

Format turnieju:
Drużynówka 3-osobowa, 2400, ograniczenia ETC, system parowania ETC

Zgłoszenia:
Termin zgłoszeń i wysłania rozpisek (jako text summary, html lub PDF jako wydruk z AB) upływa 6 lipca,  godz. 24:00 na adres: 
lidder.whfb@gmail.com

Zgłoszenia podawane w postach lub bez wysłanej rozpiski mogą zostać zignorowane.
Zgłoszenie powinno zawierać: imię (ew. ksywę) oraz nazwisko. Dodatkowo pożądane jest wpisanie klubu i miejscowości oraz numeru do szybszego kontaktu (gg lub kom). ID gracza.

Wszystkie zgłoszenia zostaną potwierdzone mailowo.

Limit miejsc:
Brak.

Wstęp:
Za udział w turnieju pobierane jest od gracza 40zł. 
Widzowie również są mile widziani - dla nich wstęp wolny.

Nocleg:
Nocleg jest zapewniony przez organizatora. Należy jedynie zabrać śpiwór. Istnieje możliwość "rezerwacji" pokoi. Postaram się to logicznie rozłożyć, ale miło by było w maila zgłoszeniowym zaznaczyć z jakimi drużynami chcecie być w pokoju. Istnieje możliwość dodatkowego noclegu z piątku na sobotę, koszt to 20zł. Należy o tym poinformować wcześniej.

Skład sędziowski:
Krzysztof "Lidder" Widera - sędzia główny
Tomek "Tomasz" Maksymowicz - sędzia liniowy

Zasady turnieju:
Turniej klasy master, team. Obowiązują FAQ GW (nadrzędne) oraz polskie uściślenia sędziowskie

System parowania:
Obie drużyny wybierają po 1 armii.
Obie drużyny wybierają po 2 przeciwników
Obie drużyny wybierają mecz
Obie drużyny wybierają po 1 armii
Te dwie armie grają ze sobą

System punktowania:
Punkty liczymy według Podręcznika Głównego za wyjątkiem:
-jednostki, których ilość modeli wynosi 25% lub mniej procent początkowej ilości dają 50% punktów
-jednostki uciekające dają 50% punktów

W obu przypadkach, bonusy (za generała, sztandarowych itd.) nie wliczają sie w 50% punktów. Jeśli jednosta jednocześnie ucieka i ilość jej modeli wynosi 25% lub mniej wciąż daje tylko 50% punktów.

0-20 Dużych punktów za grę
20-40 Dużych punktów za drużynę, za wyjątkiem ostatniej rundy, gdzie dolny limit jest zniesiony. Przegrany zespół otrzymuje minimum 20 dużych punktów(za wyjątkiem ostatniej rundy), wygrywający maksymalnie 40 dużych. Rzeczywisty wynik spotkania będzie używany podczas parowania.
Rules changes:
- Characters will get "look out sir" versus the following spells that automatically kill models or automatically remove an entire regiment: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway 11-12 effect. Normal requirements for lookout sir apply.
- Dark Elf Sorceresses cannot cast spells using more dice than normal wizards .

I. General Restrictions:

2400 Points.
No Special or Named Characters.
Army used can be any of the currently published GW Army books.
A maximum of 3 identical core choices may be taken (regardless of equipment and other upgrades)
An army may have up to 5 war machines and template weapons. Warmachines that use a template count as a single choice in this regard. All template weapons (from magic items, abilities, etc.) count, except for spells.
Max. 45 models with missile weapons with a range of 20”+ (not incl. war machines, characters and chariots).

Unit sizes are limited as follows:
Units cannot be more than 40 models nor 450 points (including all command, upgrades, magic items/banners). This restriction applies during the creation of the roster - unit size/cost may be increased during the game (for example - by joining characters to the unit). This restriction does not apply to characters.

Magic Restrictions:
- Apart from Winds of magic and Channeling, an army may only generate 2 PD/DD per magic phase.
- You may have units/abilities that actually would generate more than 2 extra dice, but any excess dice are lost
- Some magic items/abilities count as generating dice toward this limit.
- “Count as” items/abilities may never exceed a cumulative 2 PD/DD per phase. This means that if you take the Book of Hoeth, you may not take any other items that “count as adding PD/DD”
- All modifiers are applied from the army list and will not change during the game.

Detailed description
Apart from winds of magic and through the channeling rule, an army may only ever add 2 dice to its power or dispel pool in each magic phase. Any dice added to the pool, regardless of source (generated, stolen, stored from previous magic phases, generated by magic items/abilities to boost spellcasting before or after the casting attempt, produced by spells, lore abilities, and so on) count. Excess dice are simply discarded and cannot be used in any way (i.e. - they can’t be stored).

If a dice is stolen from the opponent’s pool, but your army has already generated two extra dice, the dice is removed from the opponent’s pool and then discarded.

Some special items and abilities DECREASE the limit of power or dispel dice you can add to the pool. We refer to those as “count as” items. What this means is that, if your roster includes one “counts as 1 Power Dice (PD)” item, your army can only add 1 power dice (instead of the usual 2 dice) to the pool in each of your own magic phases of the entire game (regardless of whether the item is destroyed or used up).
Please note that you cannot have a combination of items that would decrease the limit of extra power or dispel dice to below zero.

Item restrictions:
- Power Scroll is banned
- Each Loremaster ability counts as generating 1 PD each magic phase
- Any item that auto-dispels a spell counts as generating 1 DD each magic phase.
- Folding Fortress is not allowed

Army Specific Restrictions:
Beastmen: Beastmen armies have an extra 200 points for their roster (2600 total). All victory points scored against this army are decreased by 10% (excluding bonus points for banners, general, etc.).
Bretts: No Restrictions
Dark Elves: Hydra is a 0-1 choice. Max. 35 repeater Crossbows in the army (regardless of who carries them). Repeater Bolt Throwers 0-2. Flying units (inc. characters on flying steeds) in the army limited to 0-3. Shades max 20 models per army. Dreadlord on pegasus cannot take Crown of Command.
Dwarves: Each spellbreaker/spelleater rune counts as +1 DD. Grudge Throwers are a 0-2 choice; May generate Max. +4 dispel dice instead of +2
DOC: Max. 28 Models per unit; Flamers are a 0-1 choice. All daemonic gifts are 0-1. Bloodletters and Herald of Khorne are 0-3 total. Daemonic Battle Standard can take either daemonic icon or gifts.
Empire: Steam Tank counts as a war machine; Tank, Rocket battery and Engineers are 0-1 choices
High Elves: Max. 500 points or 40 models per unit; Vortex Shard counts as +1DD; Book of Hoeth counts as 2PD and 2 DD; Banner of the World Dragon counts as +1 DD
Lizardmen: Salamanders are a 0-1 Choice ; Terradons and Stegadons (any kind) are 0-2 choices; Beclaming Cogitations counts as +2DD; Cupped hands counts as +2PD
Ogres: Ogre Kingdoms armies have an extra 200 points for their roster (2600 total). All victory points scored against this army are decreased by 10% (excluding bonus points for banners, general, etc.). Rhinox Riders are allowed.
O&G: Night Goblin Shamans are 0-3 (max 3 of any kind of NG shaman); mushroom dice do not count as power dice in regard to the PD limit. 
Skaven: All Skaven rare choices 0-1; Gutter runners are a 0-2 choice; Engineers are a 0-3 choice;
Vampires: Wraiths and Varghulf are 0-1 choices. Wraith unit size - maximum 5 models. Army may have maximum two units (total) of: wraiths, black coach or spirit hosts. Army may include a maximum of two of the following: Helm of Commandment, Master of the Black Arts, Drakenhoff Banner.
TK: Neferra's Scrolls of Mighty Incantations counts as 2 PD. Hierotitan is worth 1 PD. Sphinxes of all kinds: 0-3 per army
WE: Wand of Wych Elm counts as +1 DD
Warriors of Chaos: Hellcannon is a 0-1 choice. Infernal Puppet counts as +1 PD and +2DD; Tendrils of Tzeench and Conjoined Homunculus both counts as +1 PD. Favour of the Gods cannot be taken by a Champion of a Chosen of Tzeentch unit

VP:
0-150 - 10-10 
151-300 - 11-9 
301-450 - 12-8 
451-600 - 13-7 
601-750 - 14-6 
751-900 – 15-5 
901-1050 – 16-4 
1051-1200- 17-3 
1201-1350- 18-2 
1351-1500-19-1 
1500+ - 20/0 
Plan bitew:
Sobota
9:30 - 10:00 zapisy, przywitanie i dobór zespołów
10:00 - 13:00 I bitwa 
13:15 - 16:00 II bitwa 
16:15 III bitwa 

Niedziela
9:00 - 11:45 IV bitwa 
12:00 - 14:45 V bitwa 
15:00 ogłoszenie wyników 

Ocena malowania i przygotowania do gry:

Jakość pomalowania
0 - paskudztwo ledwo na granicy dopuszczenia
Obrazek
1 - poprawnie nałożone 3/4 kolory
Obrazek
2 - poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne)
Obrazek
4 - ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne)
Obrazek

Spójność armii
0 - zbieranina modeli z różnych armii, brak spójności
1 - raczej spójna, choć są pojedyncze modele odstające stylem od reszty armii
3 - armia spójna, jeden styl malowania, takie same traye, oddziały tworzą jedną armię

Podstawki modeli i oddziałów
1 - oddziały mają traye
2 - traye są modelowane
+1 - modele mają modelowane podstawki

WYSIWYG
0 - rażące braki WYSIWYG na oddziałach (jakikolwiek proks w armii, oczywiście z takich jakie są dopuszczalne typu
Silver Helms za Dragon Princes)
1 - WYSIWYG na większości oddziałów (pojedyncze odstępstwa na modelach w oddziałach, pełne grupy dowodzenia)
2 - pełen WYSIWYG na oddziałach

Przygotowanie do gry
0 - brak więcej niż jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/wzorniki używane przez armię/rozpiski
1 - brak jednego z wyżej wymienionych elementów
3 - pełne przygotowanie do gry
3 - zgłoszenie w terminie
2 - podanie na karcie gracza swojego ID ze strony ligi

Maksimum: 20 (drużyna otrzymuje średnią wartość z ocen 3 graczy, z zaokrągleniem w dół)
Ostatnio zmieniony 23 cze 2011, o 16:31 przez Lidder, łącznie zmieniany 8 razy.

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Lista zgłoszonych:
1) Jeźdźcy Hardkoru
2) Jeźdźcy Hardkoru II
3) ZKF I
4) True SS
5) Euro the Bad
6) Euro The Good
7) XIII Kohorta (zapłacone)
8) Szybki Szpil I
9) Szybki Szpil II
10) Ósma Bila
11) Deasdy Sausages
12) Kult Razz!
13) Kult Tri
14) Dobry,Zły i Brzydki
15) Ósma Bila - Idziemy expić
16) Opole
17) The Gamblers Barcheta
18) The Gamblers Młodzież
19) ZKF TMNT
20) 42-200
21) D-Wens przejmuje forum
22) Gwiezdny Anal Team
23) Kult Gumisie
24) Papier, nożyce, kamień
25) Na chybcika
26) CursedCompany Łęczna
Black Orc (3)
Ostatnio zmieniony 7 lip 2011, o 07:28 przez Lidder, łącznie zmieniany 29 razy.

Awatar użytkownika
Młynek
Chuck Norris
Posty: 366
Lokalizacja: Sucha Beskidzka

Post autor: Młynek »

oo jak znajde team to będę :p

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

a ja mam team i się zgłaszam:D
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3349
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Już zaczynam szukać 2 do teamu :)

Awatar użytkownika
Jasif
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3016

Post autor: Jasif »

Na 100% będziemy : "Ósma Bila - Idziemy expić"
1.Jasif
2.Kocitz
3.Tu jest miejsce na Twoje dane ;)

pzdr
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.

Awatar użytkownika
Druchii
Kretozord
Posty: 1878

Post autor: Druchii »

Szukam teamu.
Pw.

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

http://www.facebook.com/event.php?eid=233107083370793

można tu zadawać wszystkie pytania organizacyjne, szukac druzyny i pospamowac.

Awatar użytkownika
Druchii
Kretozord
Posty: 1878

Post autor: Druchii »

Lidder, czy z Gliwic do Kozłowa macie ogarnięty jakiś transport? W piątek po południu i niedziele po turnieju (pociąg z powrotem do Białego jest przed 16tą)
Jak jest z noclegiem? Jest wspólna sala? Można sobie wziąć pokój? Jak tak to po ile?
Bardzo chętnie bym do was wpadł. Połączenie jest nawet nie najgorsze.
Jak znajdę drużynę to nawet i sam wpadnę.
Pozdro.
Edit:
Dla osób które zechcą przyjechać w piątek i/lub zostać do poniedziałku, będą udostępnione pokoje hotelowe w cenie 30 zł / os. (cena nie obejmuje śniadania).
. Znalazłem takie info w temacie Silesiana. Czy jest to aktualne?

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

osoby które przyjadą w piątek lub chcą zostać do poniedziałku możemy przekimać w akademiku:)

jak się uda wejść na lewo to za free, jak nie to 9zł
Ostatnio zmieniony 11 cze 2011, o 10:53 przez Durin, łącznie zmieniany 1 raz.
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Jasif
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3016

Post autor: Jasif »

Rezerwuję miejsce :D
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Druchii pisze:Lidder, czy z Gliwic do Kozłowa macie ogarnięty jakiś transport? W piątek po południu i niedziele po turnieju (pociąg z powrotem do Białego jest przed 16tą)
Jak jest z noclegiem? Jest wspólna sala? Można sobie wziąć pokój? Jak tak to po ile?
Bardzo chętnie bym do was wpadł. Połączenie jest nawet nie najgorsze.
Jak znajdę drużynę to nawet i sam wpadnę.
Pozdro.
Edit:
Dla osób które zechcą przyjechać w piątek i/lub zostać do poniedziałku, będą udostępnione pokoje hotelowe w cenie 30 zł / os. (cena nie obejmuje śniadania).
. Znalazłem takie info w temacie Silesiana. Czy jest to aktualne?
Tak, jest dobry autobus, a jak co to nawet ktos podrzuci autem w niedziele. nocleg jest w pokojach, ktore juz wkrotce zaczne rozdzielac (mozna mi w mailu zgloszeniowym wyslac z kim chce sie byc). o dodatkowy nocleg zapytam, dam znac pod koniec dnia. jutro najpozniej.

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3848
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Druchii pisze:Jak jest z noclegiem? Jest wspólna sala? Można sobie wziąć pokój? Jak tak to po ile?
Garść szczegółów: nocleg jest w pokojach hotelowych, kto sobie wywalczy ten śpi na łóżku, reszta będzie miała przygotowane w tych pokojach dość grube materace gimnastyczne. Dlatego prosimy o zabranie śpiworów i na wszelki wypadek karimaty. W każdym pokoju jest łazienka z prysznicem i WC - ręczniki należy mieć swoje. Można zabrać kapcie, bo z pokojów wychodzi się na korytarz, który prowadzi do sali w której gramy - idąc na bitwy nie trzeba wychodzić na dwór. :)
1300 m od tylnej bramy ośrodka jest McDonalds przy autostradzie. Da się do niego wejść tylną furtką - piszę o tym, bo ostatnio chyba ktoś mi wspominał, ze widział ten przybytek ale zrezygnował z pójścia przekonany że się nie da wejść. ;) Generalnie można pooglądać okolicę na google maps.
Na terenie ośrodka jest dość duży parking.

Awatar użytkownika
kotson
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Tarnów\Lublin

Post autor: kotson »

Master w okresie moich urodzin- muszę się pojawić :D
Szukam teamu plew takich jak ja. Gram Tomb Kingami
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2993
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

Będą kiełbaski i browar po niskich cenach?

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

kielbaski, borwar, smalec jak zawsze. do tego dojdzie cos konkretnego jak w zeszlym roku.

Awatar użytkownika
kotson
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Tarnów\Lublin

Post autor: kotson »

No to ja już jestem przekonany na 1000%
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

chyba 1000‰ :)

Awatar użytkownika
kotson
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Tarnów\Lublin

Post autor: kotson »

Też.
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

KrzysiekW pisze:
Druchii pisze:Jak jest z noclegiem? Jest wspólna sala? Można sobie wziąć pokój? Jak tak to po ile?
Garść szczegółów: nocleg jest w pokojach hotelowych, kto sobie wywalczy ten śpi na łóżku, reszta będzie miała przygotowane w tych pokojach dość grube materace gimnastyczne. Dlatego prosimy o zabranie śpiworów i na wszelki wypadek karimaty.
Czy jest możliwość wywalczenia sobie (przy użyciu środków płatniczych, a nie pięści) trzech łóżek?
Jeśłi nie - to przeciwnikom proponuję oddanie 3 łóżek walkowerem i po dobroci - waga trzech standardowych Kiełbas to ponad 400 kilo.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

ODPOWIEDZ