Silesian Un-Limited Tournament II, Master 17 - 18 IX, 2600

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3848
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Silesian Un-Limited Tournament II, Master 17 - 18 IX, 2600

Post autor: KrzysiekW »

Śląskie Kluby WFB we współpracy z hotelem-restauracją 'Pod Platanem', zapraszają na turniej klasy Master

Obrazek

Silesian Un-Limited Tournament

Głównym sponsorem imprezy jest:

Restauracja-Hotel Pod Platanem

Sponsorzy nagród:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Kiedy?
17 - 18 września 2011r.
Rozpoczęcie bitew o godz. 10:00, jednak osoby biorące udział w turnieju prosi się o dotarcie na godz. 9:30.

Gdzie?
Kozłów (pod Gliwicami), hotel "Pod Platanem", ul. Marcina 5.
Kilka słów jak dotrzeć -w tym poście.

Format turnieju?
2600pkt. Drobne ograniczenia (poniżej)

Zgłoszenia:
Termin zgłoszeń i wysłania rozpisek (preferowany format PDF, ale może być jako text summary, html lub PDF jako wydruk z AB) upływa 15 września,godz. 24:00 na adres:
schwarze.pferd@gmail.com

Zgłoszenia podawane w postach lub bez wysłanej rozpiski mogą zostać zignorowane.
Zgłoszenie powinno zawierać: imię (ew. ksywę) oraz nazwisko. Dodatkowo pożądane jest wpisanie klubu i miejscowości oraz numeru do szybszego kontaktu (gg lub kom). Numeru Gracza (ID) ze strony Polskiej Ligi WFB nie wymagamy.

Wszystkie zgłoszenia zostaną potwierdzone mailowo.

Limit miejsc:
Brak.

Wstęp:
Za udział w turnieju pobierane jest od gracza 40zł.
Wejściówka obejmuje, tak jak w tamtym roku oraz na Tap Dabl Masta, nocleg z soboty na niedzielę w pokojach hotelowych. Ponieważ nie dla wszystkich wystarczy łóżek (a wręcz wystarczy ich tylko dla Warbossów ;) ) to ułożymy materace do spania. Dlatego zalecamy zabranie śpiworów. Warto również zabrać ręcznik, ponieważ w każdym pokoju jest łazienka z prysznicem.
Widzowie również są mile widziani - dla nich wstęp wolny.

Nagrody:
WIP
W roku ubiegłym zwycięzca wyjechał z trofeum i bonem na 500 pln. :)

Zasady turnieju:
Turniej klasy master, single. Zasady turnieju zgodne z 8 edycją.
Rozpiski jawne, zakaz bohaterów imiennych.
Dodatkowo obowiązują aktualne oficjalne erraty / FAQ i
polskie uściślenia sędziowskie.

Dopuszczone listy armii:
- wszystkie aktualne AB
- Chaos Dwarfs wg Indy Chos Dwarfs
- nowe jednostki dla VC z White Dwarf'a
- nowe ogry, jeśli wyjdą w sensownym terminie.

Ograniczenia
- Maksymalnie 12 kostek magii można zużyć w rundzie magii,
- Dwellers Below zabija bohaterów jedynie przy wyniku 6 na test siły.


Stoły i makiety:
Gramy na stołach 72x48 cali.
Tereny będą opisane na mapkach, ponadto prawdopodobnie pojawią się na każdym stole 1 - 2 interaktywne tereny.

Progi punktowe:
Co 200pkt.

Bonusy małych punktów:
100pkt za generała,
100pkt za BSB,
25pkt za inne sztandary,
50pkt za zabicie lorda/bohatera przez czempiona w pojedynku,
50% wartości uciekającego bądź "sćwiartkowanego" oddziału.

Scenariusze:
1. Battleline (czyli znana i lubiana Pitched Battle)

2. Meeting Engagement bez rezerw - po prostu nie stosujemy tej zasady

3. Blood and GloryZwycięstwo wg liczenia Arenowego: Wygrywający odejmuje od 20:0 ile breaking points stracił do minimum 15:5

4. Battleline

5. Battleline


Rozpoczynanie:
każdorazowo Wg. scenariusza.


Ilość bitew:
Gramy 5 bitew, każda 6 tur lub wypełnienie zasad scenariusza lub koniec czasu przeznaczonego na bitwę, jednakże bitwę nr 3 gramy dok ońca, bez względu na upływ czasu.

Plan bitew:
Sobota
9:30 - 10:00 zapisy, przywitanie i dobór graczy
10:00 - 13:00 I bitwa
13:15 - 16:00 II bitwa
16:15 III bitwa

Niedziela

9:00 - 11:45 IV bitwa
12:00 - 14:45 V bitwa
15:00 ogłoszenie wyników

Tereny.

- terenów nie losujemy wg. rulebooka - będą rozstawione jak do tej pory

- Na każdym stole będzie jeden specjalny teren, którego zasady będą z góry określone (nie będzie rzutu na tabelki ze str. 142 mini-rule-booka). Postaramy się, aby nie był to teren faworyzujący tylko jedną armię.

- tereny bez specjalnych efektów to:
wzgórze (rulebookowy Hill a nie jakiś Temple of Skulls),
trudny teren (zwykły Marshland),
bardzo trudny teren/ruiny (zwykłe Mystical Monuments),
obeliski (również Mystical Monuments przy czym zasłaniają wszystko po obrysie),
budynki (Buildings a nie jakies Arcane Architecture), wszystkie domki, wieże itp. mają dwa piętra i
lasy (rulebookowy Forest podstawowy)
rzeki/jeziora (rulebook River/Lake podstawowy)
żywopłoty/murki (odpowiednio jako Fence/Walls w zasadach Obstacles, czyli jako soft cover/hard cover i w obu przypadkach -1 do hita w walce wręcz)

- wieża z "Fozzrika": Wieża musi wielkością przypominać wieżę z GW. I musi być estetyczna - wszystkie chatki, kartonowe pudełka i inne byle jakie konstrukcje również znikają ze stołu. Żeby nie było niespodzianek, jak jakiś pseudo-deathstar wyląduje na środku stołu bez osłony.

Punkty duże ujemne:
Punkty duże ujemne:
- worst play - za przeciąganie bitew, wykłócanie się, chamskie odzywki, stwierdzone przesuwanie regimentów i złośliwe overguessy a także inne, niegodne Gracza zachowania. Przy przeciąganiu bitew należy taką sytuację zgłosić najpóźniej 30min przed planowanym zakończeniem bitwy - wykłócanie się 5min przed końcem i zakończenie bitwy po wyznaczonym czasie będzie skutkowało minusowymi punktami dla obu graczy
Uprawnienia sędziowskie:
1) Sędzia główny - może ukarać punktami karnymi za sytuacje przewidziane powyżej. Ponadto może (a wręcz powinien) zażądać zdjęcia ze stołu modeli nie spełniających wymogów turnieju (np. same podstawki, modele niepełne/niepomalowane, proxy)
2) Sędzie hobbystyczny - Może zażądać zdjęcia ze stołu modeli nie spełniających wymogów turnieju (np. same podstawki, modele niepełne/niepomalowane, proxy)
3) Organizator - Sędzia główny - może ukarać punktami karnymi za sytuacje przewidziane powyżej. Ponadto może zażądać zdjęcia ze stołu modeli nie spełniających wymogów turnieju (np. same podstawki, modele niepełne/niepomalowane, proxy). Oczywiście organizator raczej nie będzie interweniował w sytuacjach związanych z zasadami gry, natomiast jak najbardziejw sprawach "porządkowych" (pilnowanie czasu gry, zwracanie uwagi na zachowania graczy).

Dodatkowe informacje:
- przy zapisach każdy gracz dostanie swoją rozpiskę - można więc przyjechać bez,
- należy mieć wydruk swoich lorów magii - albo w rozpisce, albo na osobnej kartce albo w rulebooku. Nie wymagamy posiadania rulebooka, ale własne lory wypadałoby mieć, bo potem jest bieganie za jakimś rulebookiem i sprawdzanie na ile wchodzi duża bajerfolka, a na ile mała.
- turniej zgłoszony do Polskiej Ligi WFB,
- pojawią się ogólnodostępne ulotki z lokalnych pizzerii ale planowany jest uruchomienie grilla i inne, tradycyjne, turniejowe jedzenie + picie :D
- koniecznie należy zabrać Śpiwór i ręcznik. Opcjonalnie również karimatę i obuwie zmienne, ale to już tylko dla własnej wygody.
W formie zachęty zapraszamy do obejrzenia zdjęć z ubiegłorocznego mastera w tym miejscu, niedawnego Tap Dabl Masta tamże oraz innych z naszej galerii, jak również naszego turniejowego dorobku filmowego

Ocena malowania i przygotowania do gry:
UWAGA: Mogą zdarzyć się przypadki zdjęcia warriorów udających Czołzenów czy paskudztwa na podstawkach 2 x 2 cm upchanego jako slaves itp.

Jakość pomalowania
Paskudztwo ledwo na granicy dopuszczenia - do 10 punktów karnych, w zależności od ilości "śmieci" w śmiecioarmii. Pojedynczych modeli nie będziemy się czepiać, ale będziemy zwracać szczególną uwagę na wszystkie death stary i inne genialne pomysły na wyżyłowanie rozpiski.
Obrazek
1 - poprawnie nałożone 3/4 kolory
Obrazek
2 - poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne)
Obrazek
4 - ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne)
Obrazek

Spójność armii
0 - zbieranina modeli z różnych armii, brak spójności
1 - raczej spójna, choć są pojedyncze modele odstające stylem od reszty armii
3 - armia spójna, jeden styl malowania, takie same traye, oddziały tworzą jedną armię

Podstawki modeli i oddziałów
1 - oddziały mają traye
2 - traye są modelowane
+1 - modele mają modelowane podstawki

WYSIWYG
Rażące braki WYSIWYG na oddziałach - do 10 punktów karnych (analogicznie, pod specjalnym nadzorem będą wszystkie death stary i inne przegięcia - jeżeli zechcecie wystawić rozpiskę HE na 130 łucznikach, banner of the world dragon i magach w folding fortress, a nie będziecie mieć przyzwoicie pomalowanych łuczników HE i ładnej wieży, zapomnijcie o jakichkolwiek szansach na podium)
1 - WYSIWYG na większości oddziałów (pojedyncze odstępstwa na modelach w oddziałach, brak obsługantów z maszyn/handlersów)
2 - pełen WYSIWYG na oddziałach

Przygotowanie do gry
0 - brak więcej niż jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/wzorniki używane przez armię/rozpiski
1 - brak jednego z wyżej wymienionych elementów
3 - pełne przygotowanie do gry
3 - zgłoszenie w terminie
2 - podanie na karcie gracza swojego ID ze strony ligi

W przypadku braku trayów pod oddziały, braku podstawek pod maszyny czy braku załogantów/handlersów wszystkie spory wynikające z tych braków rozstrzygane są na niekorzyść gracze, który nie przyłożył się do przygotowania armii.

Changelog:
25.07.11 - informacja o warunkach noclegowych, dla tych co jeszcze nie byli. Zmiana nazwy scenariusza na "obecnoedeycyjną" (pozdro Assassello ;) )
18.08. 11 - ocena malowania
19.08.11 - dopuszczenie nowych modeli VC, zdjęcie bana z power scrolla
1.09.11 - opis uprawnień sędziów i organizatorów, dopisek o wieżach, informacja o zdejmowaniu proxów.
13.09.11 - ujawniono sponsorów! ;)
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2011, o 21:15 przez KrzysiekW, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3848
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Ogromna prośba - rozpiski proszę przesyłać w formacie pdf lub html. Dopuściliśmy też txt, fakt, ale nadchodzi ich dość sporo, a jest z nimi robota z przeklepaniem do Buildera.
Prośba do osób które już wysłały txt - jeśli to nie jest dla Was problemem, to proszę o przesłanie w formacie pdf lub html - z góry dziękuję!


Lista zgłoszonych (przy okazji patrzcie, czy Wasze ID się zgadza ;) ):
1 Jakub "Jankiel" Jankowski 1299 DE
2 Konrad "Kocitz" Trojanowski 2385 HE
3 Paweł Markowski 3929 DE
4 Jakub "Jasif" Dutka 2301 VC
5 Karol "Erol" Kowalski 3418 OG
6 Łukasz "Druchii" Borowik 2751 DE
7 Jacek Kaczmarski 1332 DOC
8 Tomasz "Laik" Gęgotek 2952 WE
9 Marcin "Undead" Jabłoński 2641 EMP
10 Łukasz "Sevi" Seweryn 3590 WE
11 Karol "Karlee" Wyszkowski 2068 EMP
12 Łukasz "Belial" Paw 3661 DE
13 Marcin "Kotson" Kot 3326 TK
14 Bartosz "Dibo" Drajewicz 2828 BRE
15 Piotr Nowak 1633 EMP
16 Irek Słodczyk 3145 DF
17 Sergiusz "Eldritch" Skorek 1838 WOC
18 Konrad "Klops" Jankowski 2911 BOC
19 Paweł "Gąsior" Gąsiewski 1206 VC
20 Piotr "Guldur" Kuczyński 1463 DF
21 Bartosz Miszon 1600 VC
22 Maciej "Młynek" Młyński 2894 SK
23 Przemysław "Remo" Ziemkiewicz 2090 DF
24 Patryk Maciąga 2904 HE
25 Łukasz Okoński 1642 WE
26 Szymon Ficoń 3260 HE
27 Dominik "Domin" Łach 2138 TK
28 Dariusz Brodka 3443 WOC
29 Andrzej Bąk 2208 HE
30 Piotr "Biały" Białomazur 2477 OK.
31 Marcin "Durin" Bargieł 3091 WOC
32 Paweł "Grichalk" Krazue 2392 DF
33 Piotr "Dębek" Dębkowski 1141 BRE
34 Patryk "Młody" Misiak 3776 WOC
35 Wojciech Gładysiak 1218 DF
36 Damian Felczak 2136 TK
37 Marcin "Kalesoner" Zakrzewski 2072 SK
38 Grzegorz John 3055 DF
39 Krzysztof Fischer 1186 LIZ
40 Jakub Skibicki 1834 DE
41 Adam "Qc" Kuc 3607 DE
42 Bogusław Gordzelewski 1234 OK.
43 Adrian Holeczek 3935 EMP
44 Łukasz Śmiechowski 2932 TK
45 Jakub Lisińki 1515 WE
46 Kamil "Terror" Górecki 3667 OG
47 Mateusz "Bombaj" Dąsal 2285 SK
48 Kamil "Inferno" Pocałujko 1722 VC
49 Janusz "Jotu" Zemanek 2997 OG
50 Łukasz Golonka 2137 LIZ
51 Bartosz Daciuk 2135 DE
52 Konrad Urbański 2149 WE
53 Łukasz "Żaba" Żabicki 2914 LIZ
54 Piotr "Szmajson" Szmajewski 1925 WE
55 Piotr "Magik" Magiera 2242 HE
56 Marcin "Zembol" Jakubowski 2373 LIZ
57 Denis Seweryn 3263 SK
58 Paweł "BigPasiak" Paszek 1683 WE
59 Robert "Bercik" Martyniuk 3506 HE
60 Marcin "Król Goblinów" Salamon 1802 OK.
61 Tomasz "Spazo" Kmiotek 1380 OG
62 Marek "Solo" Kiełbasa 1369 SK
63 Przemek "Eku" Wysocki 3708 OK.
64 Jerzy "Bałagan" Filipek 3127 TK
65 Przemek "DeBelial" Wójcik 2056 OK.
66 Michał "Kołata" Kołakowski 1391 OG
67 Piotr "Rozikk" Rozmus 3108 LIZ
68 Jakub "Burack" Masny 1574 VC
69 Łukasz "Spawn" Wójcik 2057 WOC
70 Aleksander "Rince" Jaworowski 2201 DE
71 Adam "Voodoo" Staniszewski 3482 SK
72 Marcin Kocoń 2430 HE
73 Piotr "Morrok" Otlewski 1661 SK
74 Wojciech "Kędziorson" Dubaniewicz 1154 WOC
75 Jakub "TurePunk" Stefaniak 1878 OG
76 Karol "Młody" Pietrowicz 1709 TK
77 Piotr Głomski 1221 EMP
78 Marcin "Kalafior" Szlasa - Rokicki 2546 DOC
79 Kuba "Kotlet" Kotela 1419 WOC
80 Michał "Fluffy" Węgrzyński 2016 OG
81 Sebastian Remlein 2948 DOC
82 Dawid Remlein 3118 WE
83 Jacek Jedynak 1315 DE
84 Marek "Szaitis" Gmyrek 3515 VC
85 Paulinka17 3754 OG
86 Sławek "Loke" Sasula 3522 WOC
87 Michał "Misha" Stelmaszuk 3117 VC
88 Tomasz "Gremlin" Kanclerski 2570 WE

Zgłoszenia po terminie:
89. Marcin "Raptor" Czaja 1121 DE
90. Marcin „Marian” Wasek 3890 DF

Gracz rezerwowy (na wypadek nieparzystej liczby uczestników): Robert Brzezina

Sędzia główny: Krzysztof "Lidder" Widera

Sędziowie techniczni (mierzenie LoS-yu, odległości, przynoszenie i grzebanie w FAQach, wołanie Liddera :P ):
Grzegorz "Szmyt" Kowol
Krzysztof Waniczek

EDIT: Link do posta z rozmieszczeniem ekip w pokojach. Zajmuje się tym Szmyt i do niego należy kierować uniżone prośby. :P
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=808971#p808971
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2011, o 09:23 przez KrzysiekW, łącznie zmieniany 10 razy.

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

1st :mrgreen:

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

2nd i ja dla odmiany gram:D

Wpisz mnie Krzyś na saaaaamym szczycie listy:D
Marcin "Durin" Bargieł WoC id: 3091
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Eldritch
Berserker Khorna
Posty: 1360
Lokalizacja: Hauptstadt der Oberschlesien

Post autor: Eldritch »

Będę, 1838
Obrazek

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

I kto jest pierwszy? :mrgreen:
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

tak dla czystej czepliwości:
5. Pitched Battle

Rozpoczynanie:
każdorazowo Wg. scenariusza.
8 edycja nie ma scenariusza "Pitched Battle".

Poza tym, jak nie wypadnie mi wyjazd integracyjny w robocie to pewnie wpadnę, dawno nie grałem w te zabawne zasady.
Obrazek

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Battleline każdy wie o co chodzi:)
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2947

Post autor: Golonka »

Spoko będę. Rozpe wyślę już niedługo
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

emiel_regis
Oszukista
Posty: 837

Post autor: emiel_regis »

1) czy uciekający, scwiartkowany oddział daje 100% punktów?
2) czy bohater zamieniony hex scrollem w żabę też ginie na 6 od dwellersów?

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

1) czy uciekający, scwiartkowany oddział daje 100% punktów?
Nie
2) czy bohater zamieniony hex scrollem w żabę też ginie na 6 od dwellersów?
tak
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

KrzysiekW pisze:- Dwellers Below zabija bohaterów jedynie przy wyniku 6 na test siły.
Czy inne czary zabijające za pomocą testów charakterystyk też mają taką restrykcję?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5712
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Czy jest sens zmieniać sprawdzone zmiany zasad na inne?
Ograniczenia
- Maksymalnie 12 kostek magii można zużyć w rundzie magii,
- ban na power scroll,
- Dwellers Below zabija bohaterów jedynie przy wyniku 6 na test siły.
Dlaczego nie poszerzyć tej listy o resztę głupich czarów i dać ograniczenie jak w euro? Tamto jest dobre, te jest wcale nie lepsze. No i ludziom się będzie mylić.

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

+1. Po co grac na gorszych/mniej zbalansowanych zasadach?

2600/2800 ojro!
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Dlaczego nie poszerzyć tej listy o resztę głupich czarów i dać ograniczenie jak w euro?
A po co?
Gatewaya i 13 nic w 7 nie ograniczało. Transmutacja i tak już zabija na 6. Od pitki i purple sun już jest look out. Mamy jeszcze bardziej premiować jedyne słuszne rozpy na magu lordzie w klocu piechoty? Nie ma innych wyborów w armybookach?
Czy jest sens zmieniać sprawdzone zmiany zasad na inne?
Wyszliśmy z założenia, że nie ma sensu wprowadzać niepotrzebnych zmian.
Czy inne czary zabijające za pomocą testów charakterystyk też mają taką restrykcję?
Nie. Chcieliśmy dojebać WE :mrgreen:
+1. Po co grac na gorszych/mniej zbalansowanych zasadach?
2600/2800 ojro!
Zrobicie sobie na bazylu
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Zgadzam sie z Jankielem. Przesadzacie z tymi czarami. Ja całą 7 ed musiałem żyć z dużą kuznią w metalu, która robila mi zdecydowanie większą rozpierduchę niż cisnięcie 13stki w hordę piechoty. Witam w "bretońskich" butach. :wink:
Zresztą oddech od zasad ETC przyda się. Może wystawie 70 łuczników?
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

To co Dębek napisał to po pierwsze:)
A po drugie... pierwszy silesian nie miał w ogóle ograniczeń... i jakoś nie było przypadkowości w wynikach...
Top 5... mogłoby równie dobrze tak wyglądać na dowolnym masterze EURO 2400:

1 Zbyszek "Barbarossa" Łobocki VC 101 8712
2 Karol "Młody" Pietrowicz SK 96 7565
3 Tomasz "Assur" Szwedow VC 89 7191
4 Marcin "Ice-T" Grzegorzek DE 87 4716
5 Piotr "Dębek" Dębkowski BRE 86 5608
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3848
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Nie wspominając, że będziemy już po ETC i DMP i uznaliśmy, że "2400 euro" będzie się czkać.

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5712
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Jankiel pisze:
Dlaczego nie poszerzyć tej listy o resztę głupich czarów i dać ograniczenie jak w euro?
A po co?
Gatewaya i 13 nic w 7 nie ograniczało. Transmutacja i tak już zabija na 6. Od pitki i purple sun już jest look out. Mamy jeszcze bardziej premiować jedyne słuszne rozpy na magu lordzie w klocu piechoty? Nie ma innych wyborów w armybookach?
Ok, ale w 7mej było ograniczenie na recast popychaczki, więc mocny argument jest mocny ;)
Czy jest sens zmieniać sprawdzone zmiany zasad na inne?
Wyszliśmy z założenia, że nie ma sensu wprowadzać niepotrzebnych zmian.
Problem jest taki, że te jakkolwiek średnio potrzebne są te zmiany zasadm to są one ograne i ludzie się do nich przywyczaili. Żeby była jasność, nie mówię o regułach kompozycji armii, tylko konkretnie o czarach z gatunku game-breaker. Na euro masz od nich look outa, a tu mam pamiętać, że nie mam lookouta tylko oblewam na 6?

Da się? Jasne, da się. Tylko po co ;) Rozwiązanie które proponujecie jest nowatorskie i równie skuteczne jak stare, za którym to z kolei przemawia ogranie.
+1. Po co grac na gorszych/mniej zbalansowanych zasadach?
2600/2800 ojro!
Zrobicie sobie na bazylu
Problem jest taki, że o ile w 7mą czy 6tą edycję dało się grać bez żadnych ograniczeń lub z lekkimi ograniczeniami, to na 8mą granie bez żadnych ograniczeń jest... karkołomne (lub przynajmniej tak twierdzi znaczna część gawiedzi, co dużo warhammerowej soli zjadła)

Ograniczenia Euro, pomimo swoich niedoskonałości, stały się powszechnie akceptowanym standardem; zmieniają one zasady w sposób znaczny (bo jest to potrzebne i uzasadnione) Rozwiązania z tych ograniczeń zdominowały zdecydowaną większość turniejów w Polsce. Rozwiązywanie znanych problemów (np. z czarami) w sposób inny niż Euro to wprowadzanie chaosu.

Apeluję o ponowne rozpatrzenie kwestii ograniczeń, jeśli nie Euro całkowite, to chociaż zmiany zasad dajcie Euro.

pozdrawiam
Furion

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

UN-LIMITED

A to, że ograniczenia magii Euro są ograne wcale nie znaczy, że są dobre...
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

ODPOWIEDZ