Mistrzostwa Podbeskidzia, 2 grudzień 2012, Bielsko-Biała
Mistrzostwa Podbeskidzia, 2 grudzień 2012, Bielsko-Biała
Klub Gnom we współpracy z klubem Ósma Bila, ma zaszczyt zaprosić graczy na coroczny turniej pt. Mistrzostwa Podbeskidzia 2012.
Data: 2 grudnia 2012
Miejsce: Szkoła Podstawowa nr 29 Ul. Czereśniowa 20, Bielsko-Biała
Format: 1800 punktów, prawie open
Start: 10:00 (zapisy od 9:30)
Czas na bitwę: 2h10m, 4 bitwy
Stoły: 72x48"
Progi: co 150 punktów. Rzecz jasna liczymy 50% VP za jednostki uciekające i/lub sprowadzone do 25% liczebności początkowej.
Scenariusze (patrz niżej):
1 - Battleline - Assassination
2 - Blood & Glory
3 - Battleline - Take & Hold
4 - Battleline
Wpisowe: 30zł
Nagrody:
1 miejsce, bon 200zł + puchar
2 miejsce, bon 125zł
3 miejsce, bon 75zł
6 nagród losowych po 50zł
1 nagroda dla najmłodszego uczestnika turnieju 50zł
Nauczeni poprzednimi doświadczeniami wynajmujemy osoby do noszenia stołów z klas na salę gimnastyczną
Ograniczenia:
VLoS (patrz polskie uściślenia sędziowskie)
Można użyć maksymalnie 12 kości w fazie magii.
Od Dwellers Below, Final Transmutation, Infernal Gateway i Dreader 13th Spell przysługuje Look-out Sir.
Można wygenerować maksymalnie 2 dodatkowe kostki w fazie magii, niezależnie od żródła (czy to channeling, czy dorzucanie kostek przez Slannów czy różne inne przedmioty i zdolności).
Skaven: Warlock Engineer 0-3 w armii
Dark Elves: Hydra 0-1, nie można mieć pendant + crown of command na jednym modelu, można rzucać czary maksymalnie z 6 kostek
Daemons of Chaos: Blue Scribes i Masque są warci dodatkowe 50VP dla przeciwnika
Lizardmen: Tetto'Eko - Herald of Cosmic Events jest jednorazowe i dotyczy tylko czarów rzucanych przez niego samego; Salamanders 0-1
Warriors of Chaos: Jeśli armia zawiera Valkię lub Festusa, warshrine jest 0-1
Vampire Counts: oddziały i/lub modele eteryczne 0-3
Chaos Dwarfs: Chalice of Blood and Darkness nie może być użyty pomiędzy rzuceniem czaru a próbą jego rozproszenia
Dopuszczeni są bohaterowie specjalni. Warunkiem używania takiego bohatera jest posiadanie jego oryginalnego modelu bądź też stosowna, staranna konwersja - w takim wypadku zdjęcie należy przesłać na adres debelial@tlen.pl w celu oceny, czy konwersja zostanie dopuszczona.
SCENARIUSZE:
1. Assassination - Wystawienie i przebieg jak w Battleline. Dodatkowo za zabicie postaci poziomu lord gracz otrzymuje 2VP, a za zabicie herosa 1VP. O różnicę w tych dodatkowych punktach należy zmodyfikować wynik, aż do maksymalnego 20:0.
2. Blood&Glory - liczenie arenowe, zwycięzca otrzymuje 20 punktów, minus 1 za każdy stracony przez siebie punkt. Armie mają punkt złamania 2, zgodnie z RB.
3. Take & Hold. Wystawienie i przebieg jak w Battleline. Dodatkowo po wystawieniu armii na środku stołu należy umieścić znacznik, a gracze rozmieszczają na zmianę jeszcze po 2 znaczniki. Maksymalnie 1 mogą umieścić w swojej strefie wystawienia, żaden nie może być bliżej niż 6" do dowolnej krawędzi ani 12" od innego znacznika. Znaczniki są kontrolowane przez nieuciekające jednostki, która bliższa, ta kontroluje. Są warte po 100VP każdy.
4. Battleline - zwyczajny, wg RB.
Ocena modelarska (0-10 punktów):
PROXY - gracz posiadający w swojej armii proxy otrzymuje automatycznie '0' punktów z oceny hobbystycznej. Jeśli ktoś ma wątpliwości co do tego co jest proksem, zapytania - najlepiej ze zdjęciem modelu/oddziału - proszę wysyłać na maila debelial@tlen.pl.
Podstawki:
1 punkt - wszystkie podstawki są zrobione
2 punkty - jak wyżej, a dodatkowo są jednolicie zrobione dla całej armii
Malowanie:
1 punkt - przynajmniej połowa figurek jest pomalowana
2 punkty - cała armia pomalowana (minimum 3 poprawnie nałożone kolory na model)
3 punkty - cała armia pomalowana starannie, czyli cieniowanie, rozjaśnienia itp.
Modelarstwo:
1 punkt - armia posiada starannie wykonane konwersje bądź też posiada kolekcjonerskie modele z 5 lub starszej edycji
1 punkt - wszystkie oddziały w armii spełniają założenia WYSIWYG (pojedyncze odstępstwa w regimencie są dopuszczalne)
Przygotowanie:
1 punkty za czytelną rozpiskę
2 punkty za posiadanie kompletu kostki-miarka-wzorniki-podręcznik, brak jednego z tych elementów 1 punkt, brak 2+ 0 punktów.
Prosimy o przesyłanie rozpisek do 28 listopada do godziny 23:59 na email osma.bila@gmail.com. Rozpiski powinny być w formacie html. Zostaną przez nas wydrukowane.
Za przesłanie rozpiski w terminie gracz otrzymuje 3 punkty do klasyfikacji końcowej.
Zapraszamy.
Lista zgłoszonych (pogrubione z gwiazdką to zgłoszeni z poprawną rozpiską):
1. Laik – WE *
2. Debelial – WOC*
3. Kosa – HE*
4. PiotrB – COD*
5. Wojtek Szemik – HE*
6. Butan – VC*
7. Dydu – WE *
8. Qc – BOC *
9. Młynek -DE*
10. Spawn – DOC*
11. Szczur – WOC*
12. Szalone – OK.*
13. Panterq – DF*
14. Solo – DE*
15. Sevi – OK.*
16. Karol "Pixel" Pastuszka – HE*
17. Andrzej "Karpiu" Karpiński – WOCH*
18. Łukasz Nogul Noga – EMP*
19. Michał Słowian Krzysztoń – OG*
20. Quaki – DOC*
21. Nayan - DOC*
22. Bercik – HE*
23. Artur Szymała –OG*
24. Belial - ChD*
25. Duży Paweł - DE*
26. Denis – ChD*
27. Szaitis – VC*
28. Jankiel - DE*
29. Marek Bąk – Liz*
30. Bombay - SK*
31. Rymar – Liz*
32. Król Goblinów – OK.*
33. Krzysztof "Haggis" Kokott – TK*
34. Młody Kocoń – DE*
35. Krzysiek - HE*
36. Tomek Miszta – WE*
37. Wychwa – EMP*
38. Radek Prach – DE*
39. Jędrek Malcherek – DF*
40. Dibo – BRE*
41. Artur Szyndler – TK
42. Brujah - DF
Termin punktowanego przesyłania rozpisek minął.
Data: 2 grudnia 2012
Miejsce: Szkoła Podstawowa nr 29 Ul. Czereśniowa 20, Bielsko-Biała
Format: 1800 punktów, prawie open
Start: 10:00 (zapisy od 9:30)
Czas na bitwę: 2h10m, 4 bitwy
Stoły: 72x48"
Progi: co 150 punktów. Rzecz jasna liczymy 50% VP za jednostki uciekające i/lub sprowadzone do 25% liczebności początkowej.
Scenariusze (patrz niżej):
1 - Battleline - Assassination
2 - Blood & Glory
3 - Battleline - Take & Hold
4 - Battleline
Wpisowe: 30zł
Nagrody:
1 miejsce, bon 200zł + puchar
2 miejsce, bon 125zł
3 miejsce, bon 75zł
6 nagród losowych po 50zł
1 nagroda dla najmłodszego uczestnika turnieju 50zł
Nauczeni poprzednimi doświadczeniami wynajmujemy osoby do noszenia stołów z klas na salę gimnastyczną
Ograniczenia:
VLoS (patrz polskie uściślenia sędziowskie)
Można użyć maksymalnie 12 kości w fazie magii.
Od Dwellers Below, Final Transmutation, Infernal Gateway i Dreader 13th Spell przysługuje Look-out Sir.
Można wygenerować maksymalnie 2 dodatkowe kostki w fazie magii, niezależnie od żródła (czy to channeling, czy dorzucanie kostek przez Slannów czy różne inne przedmioty i zdolności).
Skaven: Warlock Engineer 0-3 w armii
Dark Elves: Hydra 0-1, nie można mieć pendant + crown of command na jednym modelu, można rzucać czary maksymalnie z 6 kostek
Daemons of Chaos: Blue Scribes i Masque są warci dodatkowe 50VP dla przeciwnika
Lizardmen: Tetto'Eko - Herald of Cosmic Events jest jednorazowe i dotyczy tylko czarów rzucanych przez niego samego; Salamanders 0-1
Warriors of Chaos: Jeśli armia zawiera Valkię lub Festusa, warshrine jest 0-1
Vampire Counts: oddziały i/lub modele eteryczne 0-3
Chaos Dwarfs: Chalice of Blood and Darkness nie może być użyty pomiędzy rzuceniem czaru a próbą jego rozproszenia
Dopuszczeni są bohaterowie specjalni. Warunkiem używania takiego bohatera jest posiadanie jego oryginalnego modelu bądź też stosowna, staranna konwersja - w takim wypadku zdjęcie należy przesłać na adres debelial@tlen.pl w celu oceny, czy konwersja zostanie dopuszczona.
SCENARIUSZE:
1. Assassination - Wystawienie i przebieg jak w Battleline. Dodatkowo za zabicie postaci poziomu lord gracz otrzymuje 2VP, a za zabicie herosa 1VP. O różnicę w tych dodatkowych punktach należy zmodyfikować wynik, aż do maksymalnego 20:0.
2. Blood&Glory - liczenie arenowe, zwycięzca otrzymuje 20 punktów, minus 1 za każdy stracony przez siebie punkt. Armie mają punkt złamania 2, zgodnie z RB.
3. Take & Hold. Wystawienie i przebieg jak w Battleline. Dodatkowo po wystawieniu armii na środku stołu należy umieścić znacznik, a gracze rozmieszczają na zmianę jeszcze po 2 znaczniki. Maksymalnie 1 mogą umieścić w swojej strefie wystawienia, żaden nie może być bliżej niż 6" do dowolnej krawędzi ani 12" od innego znacznika. Znaczniki są kontrolowane przez nieuciekające jednostki, która bliższa, ta kontroluje. Są warte po 100VP każdy.
4. Battleline - zwyczajny, wg RB.
Ocena modelarska (0-10 punktów):
PROXY - gracz posiadający w swojej armii proxy otrzymuje automatycznie '0' punktów z oceny hobbystycznej. Jeśli ktoś ma wątpliwości co do tego co jest proksem, zapytania - najlepiej ze zdjęciem modelu/oddziału - proszę wysyłać na maila debelial@tlen.pl.
Podstawki:
1 punkt - wszystkie podstawki są zrobione
2 punkty - jak wyżej, a dodatkowo są jednolicie zrobione dla całej armii
Malowanie:
1 punkt - przynajmniej połowa figurek jest pomalowana
2 punkty - cała armia pomalowana (minimum 3 poprawnie nałożone kolory na model)
3 punkty - cała armia pomalowana starannie, czyli cieniowanie, rozjaśnienia itp.
Modelarstwo:
1 punkt - armia posiada starannie wykonane konwersje bądź też posiada kolekcjonerskie modele z 5 lub starszej edycji
1 punkt - wszystkie oddziały w armii spełniają założenia WYSIWYG (pojedyncze odstępstwa w regimencie są dopuszczalne)
Przygotowanie:
1 punkty za czytelną rozpiskę
2 punkty za posiadanie kompletu kostki-miarka-wzorniki-podręcznik, brak jednego z tych elementów 1 punkt, brak 2+ 0 punktów.
Prosimy o przesyłanie rozpisek do 28 listopada do godziny 23:59 na email osma.bila@gmail.com. Rozpiski powinny być w formacie html. Zostaną przez nas wydrukowane.
Za przesłanie rozpiski w terminie gracz otrzymuje 3 punkty do klasyfikacji końcowej.
Zapraszamy.
Lista zgłoszonych (pogrubione z gwiazdką to zgłoszeni z poprawną rozpiską):
1. Laik – WE *
2. Debelial – WOC*
3. Kosa – HE*
4. PiotrB – COD*
5. Wojtek Szemik – HE*
6. Butan – VC*
7. Dydu – WE *
8. Qc – BOC *
9. Młynek -DE*
10. Spawn – DOC*
11. Szczur – WOC*
12. Szalone – OK.*
13. Panterq – DF*
14. Solo – DE*
15. Sevi – OK.*
16. Karol "Pixel" Pastuszka – HE*
17. Andrzej "Karpiu" Karpiński – WOCH*
18. Łukasz Nogul Noga – EMP*
19. Michał Słowian Krzysztoń – OG*
20. Quaki – DOC*
21. Nayan - DOC*
22. Bercik – HE*
23. Artur Szymała –OG*
24. Belial - ChD*
25. Duży Paweł - DE*
26. Denis – ChD*
27. Szaitis – VC*
28. Jankiel - DE*
29. Marek Bąk – Liz*
30. Bombay - SK*
31. Rymar – Liz*
32. Król Goblinów – OK.*
33. Krzysztof "Haggis" Kokott – TK*
34. Młody Kocoń – DE*
35. Krzysiek - HE*
36. Tomek Miszta – WE*
37. Wychwa – EMP*
38. Radek Prach – DE*
39. Jędrek Malcherek – DF*
40. Dibo – BRE*
41. Artur Szyndler – TK
42. Brujah - DF
Termin punktowanego przesyłania rozpisek minął.
Ostatnio zmieniony 30 lis 2012, o 09:02 przez debelial, łącznie zmieniany 35 razy.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
2600 4 bitwy hehe ^^
skoro jest to ja wybrałbym mniejsze puntky ale zachował tradycję 4 bitew - to naprawdę było bardzo dobre
1800 4 bitwy - mój głos
skoro jest to ja wybrałbym mniejsze puntky ale zachował tradycję 4 bitew - to naprawdę było bardzo dobre
1800 4 bitwy - mój głos
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
4 bitwy byłyby syte
Tak więc: 1800 4 bitwy
Mam nadzieję że wszystko ułoży się tak że uda mi się do was dotrzeć.
Tak więc: 1800 4 bitwy
Mam nadzieję że wszystko ułoży się tak że uda mi się do was dotrzeć.
Wisła Kraków.
He, chłopaki jadą, a ja miałbym nie jechać? 4 bitwy to spoko pomysł, w sumie nie ma takiego znaczenia czy 2000 czy 1800.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
Mozliwe ze wybralbym sie.
4 bitwy na 2K bez problemu do obskoczenia
4 bitwy na 2K bez problemu do obskoczenia
na 1800 seer na dzwonie nie ma skalma ^^panterq pisze:He, chłopaki jadą, a ja miałbym nie jechać? 4 bitwy to spoko pomysł, w sumie nie ma takiego znaczenia czy 2000 czy 1800.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Niektórzy nie mają ochoty wracać z lokala o 1 w nocy.ej chłopy zawsze były 4 bitwy na 2400 wiec co za problem ? coś się zmieniło ??
4x1800 brzmi ok, żeby nie był to zwykły lokal 3x2400, jakie są 3 na miesiąc
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
tu Bombaj. W zeszłym roku (chyba, albo rok wcześniej) po trzeciej bitwie byłem pierwszy, a w 4 bitwie dostałem żenujący łomot i spadłem na jakieś warzywne miejsce. obiecałem sobie nigdy więcej nie jechać na cztero-bitwowy turniej Ale nawet mimo to wydaje mi się, że 4x2000 jest sycącym formatem.
Info dla głosujacych:
na 2000 wchodza dwie abominacje
na 1800 nie
przemyślcie to glosując ^^
na 2000 wchodza dwie abominacje
na 1800 nie
przemyślcie to glosując ^^
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
a na 1800 wchodzą dwie hydry, to może zagrajmy 4 x 1399, ale wtedy wejdą i tak dwa tęczowe shrine'y, to może jednak 5 x 1199, ale wtedy wchodzą dwa doomdivery, to może 6 x 639, a najlepiej to 10 x 100 ale wtedy wejdzie klocek slavów i wszystkich zje-Qc- pisze:Info dla głosujacych:
na 2000 wchodza dwie abominacje
na 1800 nie
przemyślcie to glosując ^^