RADOM Styczeń 2013 - Szczęśliwa "13" - 19.I.2013
RADOM Styczeń 2013 - Szczęśliwa "13" - 19.I.2013
Termin: 19 - I - 2013 (Sobota) - Szczęśliwa "13" - regulamin może ulec zmianie, najpóźniej do końca grudnia
Organizatorzy: Artur "Kanadian" Staieńko oraz Michał "Kowal" Kowalewski.
Format: 2600
Wejściówka: 15 zł
Start: 9.15
pierwsza bitwa 9:30-12:00
druga bitwa 12:15-14:45
trzecia bitwa 15:00-17:30
sprzątanie i ogłoszenie wyników 17:30-18:00
Miejsce:
Dotarcie z Dworca PKP oraz PKS, to najlepiej na piechotę ok 5 min, spaceru.
Liceum Akademickie w Radomiu
ul. kard. S. Wyszyńskiego 6 (I piętro),
26-600 Radom
Gramy 3 bitwy na stołach
Scenariusze
1. Battle line
2. Meeting engagement
3. Battle line
Stoły
72x48 cali, z magicznymi terenami, ustalonymi z góry przez turniejem.
Co do rozpisek: każdy klub sprawdza w własnym gronie. Jak ktoś nie jest pewny to może wysłać mi do sprawdzenia (PM).
Proxowanie
Dopuszczony do turnieju zostaje jeden prox (pozostałe proxy ściągane będą bezwzględnie ze stołu / gracz nie korzysta z tej jednostki przez cały turniej), przy czym dzielimy je (proxy) na dwie kategorie:
a. "prox, że mucha nie siada" - są to jednostki zastąpione modelami o takim samym troop type'a pochodzące z tej samej armii, np. Silver Helms pełniące rolę Dragon Princów. Taki jeden prox może być wystawiony bez kar
b. "prox, którego widok boli całe życie" - wszelkiego rodzaju modele pochodzące z innych armii, zabawki, wszystko co nie zostało skonwertowane i nie pasuje klimatem do armii. Taki prox powoduje otrzymanie 0 punktów za ocenę hobbistyczną (liczone na koniec turnieju).
Ocena hobbistyczna (malowanie, podstawki, niezbędne akcesoria do gry): 0-20
1. Malowanie (0-13 punktów)
a. Większość armii pomalowanej 2 punkty
b. cała armia pomalowana (co najmniej 3 kolorami) 8 punkty
c. cała armia pomalowana co najmniej table top 13 punktów.
2. Podstawki (0-2)
a. Modelowane podstawki (powyżej 30% armii) 2 punkty
b. zrobione podstawki 1 punkt (np. kolor + wash lub dry brush)
3. Akcesoria (0-5)
a. Miarka +1
b. kostki +1
c. zasady +1
d. niezbędne wzorniki +1
e. podręcznik armijny +1
Ograniczenia ogólne
1. Można grać dowolnymi armiami na opublikowanych przez GW, aktualnych podręcznikach + Chaos Dwarfy na zasadach Forge Worlda.
2. Bez bohaterów/czempionów imiennych.
3. Bohaterowie mogą korzystać z "look out sir" przeciwko następującym czarom: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway (efekt 11-12).
4. 50% VP za oddziały sprowadzone do 25% lub mniej liczebności oraz oddziały uciekające w ostatniej rundzie.
5. VLoS
Progi punktowe
0 - 300 10/10
301 - 530 11/9
531 - 760 12/8
761 - 990 13/7
991 - 1220 14/6
1221 - 1450 15/5
1451 - 1680 16/4
1681 - 1910 17/3
1911 - 2140 18/2
2140 - 2370 19/1
2371 - 2600 20/0
Ograniczenia armii:
Beastmen: + 10% punktów.
Bretonnia: Brak
Chaos Dwarfs: Brak
Dark Elves: Brak
Dwarfs: Brak
Daemons of Chaos: Brak
The Empire: Brak
High Elves: +5% punktów,
Lizardmen: Brak
Ogre Kingdoms: Brak
Orcs&Goblins: +5% punktów.
Skaven: Brak
Vampire Counts: Brak
Tomb Kings: +5% punktów.
Wood Elves: +10% punktów.
Warriors of Chaos: Brak
Armie, które mają +5/10% punktów powinny, podczas obliczania wyniku bitwy zmniejszyć stracone punkty o 5/10%.
Zapisy.
1. ID: 1873 Artur "Kanadian" Stasieńko
2. ID: 3822 Michał "Kowal" Kowalewski
3. ID:3619 White Lion
4. ID:4113 Kordelas
5. ID:3735 Bilu
6. ID:3547 Pingu
7. ID:4270 KacperB
8. ID ???? Fuxiorr
9. ID 4208 Ryszard Raczyński
10. ID ???? Adam kalinkwski
11. ID ???? Kondzio
12. ID 1347 Adam Karnafel "Asgard"
13. ID ???? Chytra Babka
14. ID ???? Mumi
15. ID ???? Hybrydzioch
16. ID ???? Mnich
17. ID ???? Błażej
18. ID Bojo
19. ID Chudeusz
20. ID Sokal
21. ID Czopek
22. ID chudeusz
23. ID 2932 Łukasz "Śmiechu" Śmiechowski
24.
.
.
30.
Proszę o podanie ID oraz Imię nazwisko lub ksywkę.
Organizatorzy: Artur "Kanadian" Staieńko oraz Michał "Kowal" Kowalewski.
Format: 2600
Wejściówka: 15 zł
Start: 9.15
pierwsza bitwa 9:30-12:00
druga bitwa 12:15-14:45
trzecia bitwa 15:00-17:30
sprzątanie i ogłoszenie wyników 17:30-18:00
Miejsce:
Dotarcie z Dworca PKP oraz PKS, to najlepiej na piechotę ok 5 min, spaceru.
Liceum Akademickie w Radomiu
ul. kard. S. Wyszyńskiego 6 (I piętro),
26-600 Radom
Gramy 3 bitwy na stołach
Scenariusze
1. Battle line
2. Meeting engagement
3. Battle line
Stoły
72x48 cali, z magicznymi terenami, ustalonymi z góry przez turniejem.
Co do rozpisek: każdy klub sprawdza w własnym gronie. Jak ktoś nie jest pewny to może wysłać mi do sprawdzenia (PM).
Proxowanie
Dopuszczony do turnieju zostaje jeden prox (pozostałe proxy ściągane będą bezwzględnie ze stołu / gracz nie korzysta z tej jednostki przez cały turniej), przy czym dzielimy je (proxy) na dwie kategorie:
a. "prox, że mucha nie siada" - są to jednostki zastąpione modelami o takim samym troop type'a pochodzące z tej samej armii, np. Silver Helms pełniące rolę Dragon Princów. Taki jeden prox może być wystawiony bez kar
b. "prox, którego widok boli całe życie" - wszelkiego rodzaju modele pochodzące z innych armii, zabawki, wszystko co nie zostało skonwertowane i nie pasuje klimatem do armii. Taki prox powoduje otrzymanie 0 punktów za ocenę hobbistyczną (liczone na koniec turnieju).
Ocena hobbistyczna (malowanie, podstawki, niezbędne akcesoria do gry): 0-20
1. Malowanie (0-13 punktów)
a. Większość armii pomalowanej 2 punkty
b. cała armia pomalowana (co najmniej 3 kolorami) 8 punkty
c. cała armia pomalowana co najmniej table top 13 punktów.
2. Podstawki (0-2)
a. Modelowane podstawki (powyżej 30% armii) 2 punkty
b. zrobione podstawki 1 punkt (np. kolor + wash lub dry brush)
3. Akcesoria (0-5)
a. Miarka +1
b. kostki +1
c. zasady +1
d. niezbędne wzorniki +1
e. podręcznik armijny +1
Ograniczenia ogólne
1. Można grać dowolnymi armiami na opublikowanych przez GW, aktualnych podręcznikach + Chaos Dwarfy na zasadach Forge Worlda.
2. Bez bohaterów/czempionów imiennych.
3. Bohaterowie mogą korzystać z "look out sir" przeciwko następującym czarom: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway (efekt 11-12).
4. 50% VP za oddziały sprowadzone do 25% lub mniej liczebności oraz oddziały uciekające w ostatniej rundzie.
5. VLoS
Progi punktowe
0 - 300 10/10
301 - 530 11/9
531 - 760 12/8
761 - 990 13/7
991 - 1220 14/6
1221 - 1450 15/5
1451 - 1680 16/4
1681 - 1910 17/3
1911 - 2140 18/2
2140 - 2370 19/1
2371 - 2600 20/0
Ograniczenia armii:
Beastmen: + 10% punktów.
Bretonnia: Brak
Chaos Dwarfs: Brak
Dark Elves: Brak
Dwarfs: Brak
Daemons of Chaos: Brak
The Empire: Brak
High Elves: +5% punktów,
Lizardmen: Brak
Ogre Kingdoms: Brak
Orcs&Goblins: +5% punktów.
Skaven: Brak
Vampire Counts: Brak
Tomb Kings: +5% punktów.
Wood Elves: +10% punktów.
Warriors of Chaos: Brak
Armie, które mają +5/10% punktów powinny, podczas obliczania wyniku bitwy zmniejszyć stracone punkty o 5/10%.
Zapisy.
1. ID: 1873 Artur "Kanadian" Stasieńko
2. ID: 3822 Michał "Kowal" Kowalewski
3. ID:3619 White Lion
4. ID:4113 Kordelas
5. ID:3735 Bilu
6. ID:3547 Pingu
7. ID:4270 KacperB
8. ID ???? Fuxiorr
9. ID 4208 Ryszard Raczyński
10. ID ???? Adam kalinkwski
11. ID ???? Kondzio
12. ID 1347 Adam Karnafel "Asgard"
13. ID ???? Chytra Babka
14. ID ???? Mumi
15. ID ???? Hybrydzioch
16. ID ???? Mnich
17. ID ???? Błażej
18. ID Bojo
19. ID Chudeusz
20. ID Sokal
21. ID Czopek
22. ID chudeusz
23. ID 2932 Łukasz "Śmiechu" Śmiechowski
24.
.
.
30.
Proszę o podanie ID oraz Imię nazwisko lub ksywkę.
Ostatnio zmieniony 18 sty 2013, o 18:24 przez Kanadian, łącznie zmieniany 34 razy.
Scenariusze ?
Jacek Drob "Czopek" ID 1150
Jacek Drob "Czopek" ID 1150
W jakim miejscu bedzie truniej ?:]
PS: Jakie id? I jak z Bohaterami imiennymi?:]
PS: Jakie id? I jak z Bohaterami imiennymi?:]
Ostatnio zmieniony 16 gru 2012, o 19:46 przez Fuxiorr, łącznie zmieniany 1 raz.
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy
założenie ID to minuta roboty
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
z tego co wiem nie ma Euro. Ostatnio w naszym radomskim środowisku jest Euro-Ban. Czyli nielubimy tu euro compu.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
fajnie będą kolejne standardowe porno rozpy jak ostatnio
czy możecie choć w przybliżeniu opisać stoły ?
np. ile będzie terenów i ile z nich magicznych ? (np. ostatnio w mielcu był chyba tylko 1 teren magiczny na każdym stole).
czy gramy na Uściślenia Sędziowskie ?
co z zapisami dodatkowymi zasad w stylu:
- maks 12 kostek w fazie magii ?
- czary typu Dwellersi, Brama, Klątwa pozwalają na LoS albo zabijają bohów tylko na 6tkach ?
czy możecie choć w przybliżeniu opisać stoły ?
np. ile będzie terenów i ile z nich magicznych ? (np. ostatnio w mielcu był chyba tylko 1 teren magiczny na każdym stole).
czy gramy na Uściślenia Sędziowskie ?
co z zapisami dodatkowymi zasad w stylu:
- maks 12 kostek w fazie magii ?
- czary typu Dwellersi, Brama, Klątwa pozwalają na LoS albo zabijają bohów tylko na 6tkach ?
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
Mam oba modele bohaterów, trochę GR i mnóstwo pomalowanych szczurogrów . Dodatkowo druga abomka już do mnie leci, więc jak nie będę miał parcia na wygraną to mogę się przejść czymś takimlajkonik pisze:moulderowa rozpiska? ze skweelem, throtem i całym stadem abomek?
I tak naprawdę bez żadnych ograniczeń? Może być śmiesznie i bardzo nieprzewidywalnie.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
jak będzie ze Specialami to stawiam że Pingu na Siostrach na Orle przyjedzie
p.s. może jakieś extra punkty dla WE, Orcs, TK, Beast i HE ?
np. +100/200
p.s. może jakieś extra punkty dla WE, Orcs, TK, Beast i HE ?
np. +100/200
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
O kurcze, nie sądziłem że tyle osób zauważy temat . I myślałem że uda mi się cichaczem dopisać dziś popołudniu .
ograniczenia będą (jakaś forma limited), dokładniej do świąt będzie wiadomo.
coś pomiędzy:
http://progresor.radom.pl/forum/viewthr ... rowstart=0
a
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=156&t=35934
Taka próba, do regulaminu do 4CT, wiec nie chcę bez zastanowienia się wypisywać, bym ograniczył liczbę głupot jakie wypiszę. Do kilku spraw będę chciał dodatkowych opinii zasięgnąć, oraz wypróbować czy działa.
Będzie na 99 %VLOS
Co do terenów. Jak to u nas, około 7 (+/-2) terenów na stół, kilka może być magicznych (naprawdę część losuje podczas rozstawiania, tylko nie tak jak opisuje BRB, i czasem oszukuje jak idiotyzmy wychodzą, lub jakiś teren się prosi o bycie magicznym). Pytanie czy robimy drogę ?
więcej dopiszę wieczorkiem, przerwa się mi kończy.
ograniczenia będą (jakaś forma limited), dokładniej do świąt będzie wiadomo.
coś pomiędzy:
http://progresor.radom.pl/forum/viewthr ... rowstart=0
a
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=156&t=35934
Taka próba, do regulaminu do 4CT, wiec nie chcę bez zastanowienia się wypisywać, bym ograniczył liczbę głupot jakie wypiszę. Do kilku spraw będę chciał dodatkowych opinii zasięgnąć, oraz wypróbować czy działa.
Będzie na 99 %VLOS
Co do terenów. Jak to u nas, około 7 (+/-2) terenów na stół, kilka może być magicznych (naprawdę część losuje podczas rozstawiania, tylko nie tak jak opisuje BRB, i czasem oszukuje jak idiotyzmy wychodzą, lub jakiś teren się prosi o bycie magicznym). Pytanie czy robimy drogę ?
więcej dopiszę wieczorkiem, przerwa się mi kończy.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
ja jestem za drogą
jeszcze nie grałem na wasze zasady "drogowe" i może być ciekawie.
jeszcze nie grałem na wasze zasady "drogowe" i może być ciekawie.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1