Turniej jest na 1200 z ograniczeniami podanymi poniżej. Najprawdopodobniej będą tak wyglądać nowe ograniczenia przygotowane przez LS na ten format. Gramy w drużynach 3 osobowych przy zasadach parowania znanych z mastera z Babic tj:
Termin: 02.03.2013Babice pisze:1. (1 & 2 & 3)
Drużyna A i B wystawiają gracza wraz z armią.
Do wystawionej armii automatycznie dostawiamy 2 wolne armie z przeciwnej drużyny.
Gracz który został wystawiony wybiera jednego z dwóch przeciwników.
Gracze którzy nie zostali wybrani grają ze sobą.
Stoły zostają rozlosowane.
Bitwy: 4
Zasady: 8 edycja + uściślenia sędziowskie http://strony.aster.pl/barbaros/uscislenia.html
Format: 3x1200
Stoły i makiety: stoły 48x48 cali.
Ranga turnieju: Lokalny, dla zwycięzcy przewidziana będzie nagroda
Miejsce turnieju: LO4
Liczba miejsc: brak limitu
Zgłoszenia: http://www.tabletoptournaments.net/pl/t ... ?tid=10250
Sędzia: Sędzia Główny: Rule Book wsparty przez Augusta
Proxy: Dopuszczone
Wpisowe: 10zł
Gramy 4 bitwy każda 6 tur lub 2:15h (czas parowania wliczony)
Ograniczenia:
Grafik bitew:Sugerowany czas bitwy: 1h 45 min
Lordowie mogą mieć maksymalnie 1szy poziom magii
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakas dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Nie więcej niż dwie Machiny Wojenne
Nie więcej niż dwie jednostki latające
Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 400 punktów.
Magia:
W trakcie własnej fazy magii można do puli kości mocy dołożyć maksymalnie 1 kostkę ze źródła innego niż wiatry magii (np. channeling lub kości pochodzące z przedmiotów)
Jeżeli wygenerujesz więcej niż 1 kość mocy z dodatkowego źródła, to te kości przepadają.
Do rzucenia pojedynczego czaru można użyć maksymalnie 4 kości (dotyczy to wszystkich domen magii) a suma użytych kości w trakcie jednej fazy magii nie może przekroczyć 12.
Ograniczenia armijne:
Niektóre armie mają restrykcję "-100 punktów do rozpiski" albo "+100 punktów do rozpiski". Oznacza to, że rozpiskę tej armii należy budować na zmodyfikowaną wartość punktową. Dla przykładu armię Vampire Counts budujemy na 1100 punktów.
Bretonnia
Beastmen
+ 100 punktów do rozpiski
Chaos Dwarfs
- 100 punktów do rozpiski
Daemons of Chaos
Dark Elves
- 100 punktów do rozpiski
Wystawiamy albo Pendant of Khaeleth albo Hydrę
Maksymalnie 15 kusz powtarzalnych w armii
Dwarfs
The Empire
Wystawiamy albo Steam Tank albo Demigryfy
High Elves
+ 100 punktów do rozpiski
Lizardmen
- 100 punktów do rozpiski
maksymalnie 2 Salamandry
Ogre Kingdom
Wystawiamy albo Ironblaster albo Mournfang Cavalry
Orcs&Goblins
+ 100 punktów do rozpiski
Skaven
- 100 punktów do rozpiski
Tomb Kings
+ 100 punktów do rozpiski
Hierotitan liczy się jak 1 kostka do puli kości mocy
Vampire Counts
- 100 punktów do rozpiski
Maksymalnie jeden krzyk w rozpisce (Banshee / Terrorgheist)
Maksymalnie jedna jednostka eteryczna
Warriors of Chaos
Wood Elves
+ 100 punktów do rozpiski
Dogs of War
Na koniec bitwy za oddziały uciekające lub posiadające 25% lub mniej modeli liczymy połowę punktów.
8.30 – 9.00 zapisy
9:00 – 11:15 I bitwa
11:15 – 13:30 II bitwa
13:30 – 15:45 III bitwa
15.45 - 18.00 IV bitwa
18.15 - ogłoszenie wyników
REGULAMIN:
- bitwy są bez scenariuszy
- progi co 100
- jawne rozpiski
- w danej rundzie drużyna może zdobyć maksymalnie 40 punktów a minimalnie 20. Wynik większy lub mniejszy będzie brany pod uwagę jedynie na potrzeby parowania i określenia zwycięzcy.
- drużyna pauzująca dostaje 37 punktów.
- na stołach będą mapki ETC
Punkty dodatkowe:
0-2 posiadanie kostek/miarki/templatów/armybooka (-0,5 punkta za brak każdego z elementów)
0-2 posiadanie trayów pod oddziały które tego logicznie potrzebują
0-2 brak proxów
0-4 całość pomalowanej armii w 3 kolorach
Armia każdego z graczy w drużynie zostanie oceniona. Punktacja do wyniku końcowego będzie średnią oceną tych trzech armii z zaokrągleniem w górę.
Regulamin może ulec niewielkim zmianom!