STARY KLINKIERA XLII 11-08-2013
STARY KLINKIERA XLII 11-08-2013
witam,
klub BWT zaprasza serdecznie na turniej, który odbędzie się w Rzeźniku w Sopocie, przy ul. Kolberga 9 11-08-2013.
Zaczynamy od 9 zapisy, bitwy od 9:30. Za obsuwy będą karniaki, za pięć minut 1 pkt. karny, więcej niż pięć minut 5 pkt, powyżej 10 minut dodatkowe 10 pkt. karnych. Pierwsza gra 3h, pozostałe 2,5h.
Wejściówka: PROMOCJA- 00000,00 PLN
Sponsorzy:
sklep FUTUREX - http://www.futurex.pl/
GAMES WORKSHOP - http://www.games-workshop.com
KOMPOZYCJA ARMII: GRAMY NA ETC, niech Wam będzie
Nagrody:
1. miejsce 40
2. miejsce 30
3. miejsce 20
ostatnie miejsce 10
Do wykorzystania w Futurexie
Scoring
Victory points scored as per the rulebook, with the exceptions that:
- units that are at 25% or less of their original models yield 50% VP's to the opponent (characters, monsters and handlers, war machines and single models are unaffected).
-units that are fleeing at the end of the battle yield 50% VP's to the opponent.
In both cases, bonuses (for generals, banners, etc.) are not counted towards the 50%. Units that are both: fleeing and at/below ¼ strength still only yiled 50% VP’s.
Simple Line of Sight
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
- Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
- Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never
cumulative).
- If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
-When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
terrain or units, other than interfering woods.
Zgłoszenia:
1. Pająk
2. Mati
3. Suchy
4. Gnatożuj
5. Malin
6. Gajowy
7. Mapet
8. Jagal
9. Necromanter
10. ...
klub BWT zaprasza serdecznie na turniej, który odbędzie się w Rzeźniku w Sopocie, przy ul. Kolberga 9 11-08-2013.
Zaczynamy od 9 zapisy, bitwy od 9:30. Za obsuwy będą karniaki, za pięć minut 1 pkt. karny, więcej niż pięć minut 5 pkt, powyżej 10 minut dodatkowe 10 pkt. karnych. Pierwsza gra 3h, pozostałe 2,5h.
Wejściówka: PROMOCJA- 00000,00 PLN
Sponsorzy:
sklep FUTUREX - http://www.futurex.pl/
GAMES WORKSHOP - http://www.games-workshop.com
KOMPOZYCJA ARMII: GRAMY NA ETC, niech Wam będzie
Nagrody:
1. miejsce 40
2. miejsce 30
3. miejsce 20
ostatnie miejsce 10
Do wykorzystania w Futurexie
Scoring
Victory points scored as per the rulebook, with the exceptions that:
- units that are at 25% or less of their original models yield 50% VP's to the opponent (characters, monsters and handlers, war machines and single models are unaffected).
-units that are fleeing at the end of the battle yield 50% VP's to the opponent.
In both cases, bonuses (for generals, banners, etc.) are not counted towards the 50%. Units that are both: fleeing and at/below ¼ strength still only yiled 50% VP’s.
Simple Line of Sight
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
- Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
- Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never
cumulative).
- If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
-When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
terrain or units, other than interfering woods.
Zgłoszenia:
1. Pająk
2. Mati
3. Suchy
4. Gnatożuj
5. Malin
6. Gajowy
7. Mapet
8. Jagal
9. Necromanter
10. ...
Ostatnio zmieniony 25 lip 2013, o 23:08 przez Pająk, łącznie zmieniany 1 raz.
Dopisz. Szkoda, że nie 2400, byłoby ostatnie granie przed DMP.
a co mi szkodzi, zjawie się nawet jakbym miał jechać sam.
pozdro.
pozdro.
Kolejny wraca z grobu Jak gadałem z suchym to mówił, że na 2400 etc będzie - chyba jedyny dobry format tuż przed DMP. Na PKS chętnie bym pograł, ale nie przed dmp ;/Gajowy pisze:a co mi szkodzi, zjawie się nawet jakbym miał jechać sam.
pozdro.
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1003
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Mam nadzieję, że uda mi się dotrzeć, też myślałem, że będzie okazja na granie na 2400 ETC przed DMP.
Pozdro 600 z Czarnogóry
@ Pająk
Gadaliśmy, pamiętam. No, ale przed DMP chyba etc lepszy chyba format. I o tym też gadaliśmy.
@ Jagal,
Jak dobrze pamiętam użyłem słowa najprawdopodobniej, ale obaj byliśmy pijani
@ Pająk
Gadaliśmy, pamiętam. No, ale przed DMP chyba etc lepszy chyba format. I o tym też gadaliśmy.
@ Jagal,
Jak dobrze pamiętam użyłem słowa najprawdopodobniej, ale obaj byliśmy pijani
dopisać
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Cannona znajdę. Outriderów nie mam, ale mogę pożyczyć jakieś modele jazdy.tedzio pisze:pożyczę 5 outridersów i cannona
a wpiszcie i mnie, niech mam
"Nigdy nie oszukuję i nie kradnę. Nie noszę także cylindra do płaszcza i nie wcinam bananów idąc ulicą, bo dżentelmen nie robi żadnej z tych rzeczy. Zrobiłbym jedno tak samo niechętnie jak drugie – bo jedno i drugie jest sprawą harmonii i dobrego smaku".