Gampowe Dożynki (26-27.10.2013)

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Organizator
Wałkarz
Posty: 65

Gampowe Dożynki (26-27.10.2013)

Post autor: Organizator »

Kluby gier bitewnych: MSWiA wraz ze współpracą Stowarzyszenia Bazyliszek mają zaszczyt zaprosić na pierwszy Master w Warszawskim Ursusie o nazwie:

"Gampowe Dożynki"


Sponsorzy:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Termin: 26-27.10.2013r.
Miejsce: Warszawa Ursus: Gamp Paint Ball
Format: 3x (ETC+100pkt)
Czyli armie które na ETC miały 2400pkt na ten turniej robią rozpiskę na 2500pkt, te które miały na 2700pkt to robia na 2800pkt.
Koszt: 40zł od osoby (120zł od teamu)
Nocleg: Zapewniona jest sala noclegowa w Gampie - nie za wielka, ale jest
Wyżywienie: Wyżywienie na miejscu będzie dostępne: grill + ulotki z pobliskich lokali
Zgłoszenia:
Poprawne zgłoszenie teamu powinno zawierać: Imiona, Nazwiska, ID oraz Armię i Rozpiski
(TYLKO .html)
graczy którzy będą w danej drużynie - Armię nie mogą się powtarzać!!!
Zgłoszenia proszę wysyłać na adres: gampowe.dozynki@wp.pl

Zgłoszenia wysłane do 22.10.2013 godz 23:59 będą premiowane 5 DP do klasyfikacji generalnej
Zgłoszenia wysłane po tym terminie, ale nie później niż do 23.10.2013 godz 23:59 będą premiowane 2 DP do klasyfikacji generalnej
Przedpłata:
Proszę o przelewy za całe teamy, a nie pojedynczych graczy.
numer konta: 65 1140 2004 0000 3802 5143 3956
Imię i Nazwisko: Łukasz Śmiechowski
W tytule wpisujcie: Babickie Dożynki: "nazwa teamu"
Mapki:
Gramy na mapkach ETC
Plan turnieju:
Sobota:
9:00-9:45 Zapisy
10:00-13:30 1. Bitwa
13:50-17:20 2. Bitwa
17:40-21:00 3. Bitwa

Niedziela:
9:30-13:00 4. Bitwa
13:20-16:50 5. Bitwa
17:00 Ogłoszenie wyników
Sędziowie:
Główny:
Kudłaty
Liniowy:
Śmiechu
Gobos
Techniczni:
WIP
Hobby:
Ripley
Tutaj
Bless
OGRANICZENIA ETC:
Rules changes:
• Two characters per unit (owner's choice) will get "look out sir" versus the following spells that automatically kill models or automatically remove an entire regiment: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th. Normal requirements for lookout sir apply.
• All BSBs can take all the equipment, their unit type has access to as if they weren't BSBs.

General Restrictions:
• No Special or Named Characters.
• Army used can be any of the currently published GW Army books. Forge World based army lists & units may not be used on the event, except for Chaos Dwarves.
• An army may have up to 4 war machines and/or shooting template weapons. War machines that use a template count as a single choice in this regard. All template weapons (from magic items, abilities, etc.) count, except for spells. Bolt throwers count as ½ a war machine(round up).
• Any item that auto-dispels a spell counts as generating 1 dispel dice each magic phase.
• Folding Fortress is not allowed.
• Units cannot be more than 40 models nor 450 points (including all command, upgrades, magic items/banners). This restriction applies during the creation of the roster - unit size/cost may be increased during the game (for example - by joining characters to the unit). This restriction does not apply to characters.

Magic Restrictions:
• No duplicate non-signature spells (not including bound spells) and max 2 Spirit Leech (Signature spells are spells you can swap other spells to).
• An army may use up to maximum 12 power dice during each phase.
• Player can use maximum 5 power dice to cast a spell. For spells from Lore of Death/Lore of Shadow/Lore of Hashut, this max is lowered to 4 power dice.
• Apart from Winds of magic, an army may only use 2 power/dispel dice per magic phase. After an army generates the limit all the other extra dice are discarded. This includes channeled power dice/dispel dice.
• You may have units/abilities that actually would generate more than 2 extra dice, but any excess dice are lost.
• Some magic items/abilities count as generating dice toward this limit. “Count as” items/abilities may never exceed a cumulative 2 power dice/dispel dice per phase. This means that a player who already spent his limit power dice limit, can't take more items which “count as adding power dice” or add power dice from channeling during game (same for dispel dice).
• All modifiers are applied from the army list and will not change during the game.

Detailed description
Apart from Winds of magic, an army may only use 2 power dice/dispel dice per magic phase (unless army restrictions specify otherwise). After an army generates the limit all the other extra dice are discarded. This includes channeled power dice/dispel dice.

If a dice is stolen from the opponent’s pool, but your army has already generated two extra dice, the dice is removed from the opponent’s pool and then discarded.

Some special items and abilities DECREASE the limit of power or dispel dice you can add to the pool. We refer to those as “count as” items. What this means is that, if your roster includes one “counts as 1 Power Dice (PD)” item, your army can only add 1 power dice (instead of the usual 2 dice) to the pool in each of your own magic phases of the entire game (regardless of whether the item is destroyed or used up).
Please note that you cannot have a combination of items that would decrease the limit of extra power or dispel dice to below zero.

Race specific army composition:
Army sizes, additional power dice/dispel dice and VP reduction are represented as follows:
Army (Point size, additional power dice/dispel dice, VP reduction, if any (excluding bonus points for banners, general, etc.))

Some choices are limited to a maximum number. If there is a “,” between the unit names it means you can have a maximum of each of these units corresponding to the number. If there is a “/” it means that you can have a maximum of these units combined(or choice for a single model), corresponding to the number. Sometimes there will be an 0-1 listed after a unit's name, that means that this unit can only be picked once.

For example a Beastmen army can have 4 units of Tuskgor Chariots and 4 units of Ungor Raiders. While an Ogre army can have a maximum of 2 out of these 4, Slaugther master/Iron blaster 0-1/Standard of Discipline/Crown of Command. So you could have 2 Slaugther masters, but no of the other picks, or a Slaugther master and either an Iron blaster, the Standard of Discipline or the Crown of Command. The 0-1 after the Iron blaster, means it can only be pick once, so you are not allowed 2 Iron blasters.

Bretonnia (2400pts)
• No Restrictions.

Beastmen (2700pts, +1 Power Dice, -10%)
• Tuskgor Chariots, Ungor Raiders, max 4 each.
• A unit cap of 50 models per unit and point cap on units 550 pts. instead of 450 pts.

Chaos Dwarfs (2400pts)
• Chalice of darkness(counts as 2 PD)/Sorcerer Prophet, max 1 in total.
• Iron daemon count as a war machines, K'daii destroyer count as 2 war machines.
• Magma Cannon/Hellcannon 0-1/Dreadquake Mortar, max 3 in total

Dark Elves (2400pts)
• Repeater Crossbows (excluding chariots & characters) in the army, max 45.
• Dark rider units, max 3.

Daemons of Chaos (2400pts, +1 Dispel Dice)
• Skull Cannon, max 1.
• Beast of Nurgle models, max 8.
• Flying units(excluding chariots and units with the Hover special rule), max 4.
• The Rock of Inevitability cannot be chosen.

Dwarfs (2400pts, +2 Dispel Dice)
• Quarrelers/Thunderers, max 45 models in total.
• Grudge Throwers, max 2.
• Gyrocopter doesn't count towards the war machine/template max.
• Anvil counts as 1 war machine.

Empire (2400pts)
• Models with strength 4 shooting weapons, max 45.
• Units of Knightly Orders, max 3.
• Demigryphs models, max 8.
• Cannon/Steam tank, max 3 in total.
• Cannon/Steam tank/Demigryph unit, max 4 in total.
• Crown of Command/Steam tank, max 1 in total.

High Elves (2400pts)
• Flying units (excluding chariots), max 4.
• Frostheart Phoenixes, max 1.
• Book of Hoeth counts as 2 power dice and 1 dispel dice.
• Banner of World Dragon counts as 1 dispel dice.
• Ellyrian Reavers, max 3.
• Models armed with shooting weapons(Bolt Throwers count as 5 each), max 70.

Lizardmen (2400pts)
• Mounted Scar-Veterans, max 2.
• Becalming Cogitations/ Cube of darkness each count as 1 dispel dice.
• Max 3 units of terradons including skink chiefs on terradons.
• Skink skirmishers, Skink Kohorts counting less than 20 models, max 3.
• Salamanders max. 1.

Ogre Kingdoms (2400pts)
• Gnoblars units with less than 20 models, max 3.
• Dispell Scroll/Hell Heart (count as 1 dispel dice), max 1 in total.
• Slaugther Master/Iron Blaster 0-1/Standard of Discipline/Crown of Command, max 2 in total.
• Mournfang models, Max 8.

Orcs&Goblins (2600pts)
• Night Goblin Shamans mushroom dice do not count as power dice in regard to the power dice limit.
• Maximum model cap is 60 models per unit
• Fanatics/Manglers, max 9 in total.

Skaven (2400pts)
• Clan Slave units, Rat Swarms, Engineers, max 3 each.
• Giant Rats units with less than 20 models, max 2.
• Gutter runners are limited to 2 units and max 20 models in total.
• Screaming Bell/Second Grey Seer/Power scroll, max 1 in total.
• Hellpit Abomination 0-1/Screaming Bell/2nd Assassin/Doomwheel 0-1/Warp-lightning Cannon 0-1, max 3 in total.
• Doom Rocket/Brass Orb/Storm Banner, max 2 in total.

Tomb Kings (2600pts, +1 Power Dice, -10%)
• Models with Bow or Giant Bow, max 80.
• Neferra's Scrolls of Mighty Incantations counts as 2 power dice and 2 dispel dice.
• Hierotitan is worth 1 power dice so long as it's alive.
• Skeleton Horsemen, Skeleton Horse archers, Chariots units, max 3 each.
• Warsphinx/Necrosphinx, max 3 in total.

Vampire Counts (2400pts)
• Zombies, Dire Wolfs units, max 3 each.
• Flying units (excluding Hovers), max 4.
• Vargheists models, max 8.
• Ethereal units, max 3 in total, of these max 2 can be of the same type or characters.
• Howls/shrieks, max 2 in total
• Red Fury/Quick Blood/Terrorgheist 0-1/Each Lord Choice, max 3 in total.
• Mounted characters and black knights combined, max 15.
• Blasphemous Tome upgrade count as 1 power dice.

Warriors of Chaos (2400pts)
• Core Chaos chariots, Marauder Horsemen, Warhounds, max 3 each; Hell Cannon, max 1.
• Model with 3+ ward save can’t have Third eye of Tzeentch.
• Chimera/Daemon Prince, max 2 in total.
• Daemon Prince can have max (3 - ½ his levels) of Soul feeder/armour save of 2+ or better/Mark of Nurgle/Fly
• 5 or more chariots/Deamon Prince/Unit of Skullcrushers/Exalted Heroes on daemonic mount, max 3 in total

Wood Elves (2700pts, -10%)
• Glade guard models, max 70.
• Glade Riders, Scouts units, max 3 each.

II. Pairings.

1. (1 & 2 & 3)
Drużyna A i B wystawiają gracza wraz z armią.
Do wystawionej armii automatycznie dostawiamy 2 wolne armie z przeciwnej drużyny.
Gracz który został wystawiony wybiera jednego z dwóch przeciwników.
Gracze którzy nie zostali wybrani grają ze sobą.

Stoły zostają rozlosowane.

III. Scoring

Victory points scored as per the rulebook, with the exceptions that:
- units that are at 25% or less of their original models yield 50% VP's to the opponent (characters, monsters and handlers, war machines and single models are unaffected).
-units that are fleeing at the end of the battle yield 50% VP's to the opponent.

In both cases, bonuses (for generals, banners, etc.) are not counted towards the 50%. Units that are both: fleeing and at/below ¼ strength still only yiled 50% VP’s.

0-20 Victory-Points per game
20-40 Battle-Points per team.
(The losing team gets 20 points even if they score less[except in the final round] – the winning team never gets more than 40 points, even if they score more. Real Battle Points [non-limited by the 40-20 bracket] will be used in case of the Battle Points tie as tie-breaker.)

Victory points to Battle points per game:

0-160 Victory-Points difference - 10-10
161-320 -> 11-9
321-480 -> 12-8
481-640 -> 13-7
641-800 -> 14-6
801-960 –> 15-5
961-1120 –> 16-4
1121-1280 -> 17-3
1281-1440 -> 18-2
1441-1600 -> 19-1
1600+ -> 20/0

IV. Scenarios

Pitched battle scenario

V. Simple Line of Sight
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
- Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
- Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).

- If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never
cumulative).
- If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
- When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
units or terrain, other than interfering woods.
[/quote]
W Każdej rundzie jeśli drużyna zdobędzie więcej niż 40 lub mniej niż 20 punkty to liczba punktów brana pod uwagę w parowaniach (a także w wyłonieniu zwycięscy) jest odpowiednio 40 lub 20 a suma punktów z bitew jest tylko brana pod uwagę jako tiebreaker.

W wypadku nieparzystej ilości drużyn drużyna Pauzująca dostaje 38 duże punkty i 640 VP
(ale mam nadzieje że unikniemy tego)

Nie Gramy jednak na FAQ ETC tylko na Polskie Uściślenia sędziowskie do pobrania tu: http://www.mediafire.com/?ocy1h56sysm0630


Ocena Malowania i Przygotowania do gry (15pkt):
Jakość pomalowania
0 - paskudztwo ledwo na granicy dopuszczenia
1 - poprawnie nałożone 3/4 kolory
2 - poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne)
4 - ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne)

Spójność armii
0 - zbieranina modeli z różnych armii, brak spójności
1 - raczej spójna, choć są pojedyncze modele odstające stylem od reszty armii
3 - armia spójna, jeden styl malowania, takie same traye, oddziały tworzą jedną armię

Podstawki modeli i oddziałów
1 - oddziały mają traye
2 - traye są modelowane
+1 - modele mają modelowane podstawki

WYSIWYG
0 - rażące braki WYSIWYG na oddziałach
1 - WYSIWYG na większości oddziałów (pojedyncze odstępstwa na modelach w oddziałach, pełne grupy dowodzenia)
2 - pełen WYSIWYG na oddziałach

Przygotowanie do gry
0 - brak więcej niż jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/wzorniki używane przez armię/rozpiski
1 - brak jednego z wyżej wymienionych elementów
3 - pełne przygotowanie do gry

Maksimum: 15

Ze względu na bardzo świeży book do DE i brak wydanych modeli Warlocków (a które wychodzą tydzień po masterze), zostanie dopuszczona lekka przybudowa Dark Riderów na rzecz tych nowych modeli.
Znaczy to że możesz wystawić oddział Warlocków zastępując go lekko skonwertowanymi Dark Riderami.
Oczywiście przy założeniu że prawdziwych DR nie ma w rozpisce.


Punkty dla teamu z tego podpunktu to suma z 3 ocen podzielona na 3 i zookraglona w dol.
Tak wiec 15 pkt dostanie team ktory przygotowal sie w 100% do grania na turnieju)

Na turnieju obowiązuje zakaz grania niepomalowaną armią oraz całkowity brak proxów. Podpunkt ten będzie dość rygorystycznie przestrzegany a modele wątpliwe będą zdejmowane ze stołu. W takim wypadku takowe modele liczą się jako zabite a przeciwnik dostaje za nie VP
Bedę tego tym razem bardziej rygorystycznie przestrzegał


Modele nie pomalowane to takie gdzie widać na nich podkład, lub plastik, lub metal.
Takie też modele będą ściągane ze stołu


Hotele:
1. Rest Hotel: http://www.resthotel.pl
2. Willa Amfora : http://www.amfora.com.pl
3. Hotel Pirs : http://www.hotel-pirs.pl

Najlepsza opcja to nr. 3 - nie za drogo jak na Warszawskie standardy i ze śniadaniem w cenie. Oddalony około 2km od Gampa.
Opcja nr 1. to wersja najbliższa.
We wszystkich opcjach jest możliwość dogadania się odnośnie ceny, ale dopiero przy odpowiedniej ilości zajętych pokoi.

Dodatkowe atrakcje:
-LASER TAG
-PAINT BALL



Zapraszamy!!!

LISTA ZGŁOSZONYCH:
(Pierwszeństwo mają teamy którę dokonają przelewy na konto)

(Zgłoszeni termin pierwszy za 5DP)

1.
Da Boyz Przelew Rozpiski
Adam „Euru” Gajak, OnG (C)
Wojtek „Hoops” Rokuszewski, Bret
Marcin „Marvin” Dądela, WoCH

2.
Dobry Rogaty Szczur Przelew Rozpiski
Piotr „Szmajson" Szmajewski, Emp (C)
Damian „Milczek" Bronowicki, Bre
Krzysztof „Kisiel" Kowalczewski, He

3.
Zły Rogaty Szczur Przelew Rozpiski
Wojciech „Kędziorson" Dubaniewicz, WoCh (C)
Emil Bykowski, Vc
Jakub „Deus" Owsiański, Sk

4.
Drobne Wałeczki Przelew Rozpiski
Ryszard Raczyński „Lajkonik”, Sk
Bogumił Kułakowski „Bobson”, WoCh
Piotr Kozłowski „Kozioł”, Liz

5.
JH3 (Alfa) Przelew Rozpiski
Paweł „Gąsior” Gąsiewski, Vc (C)
„Bless", O&G
Michał „Kołata” Kołakowski, BoCh

6.
JH3 (Beta) Przelew Rozpiski
Tomasz „Tutajec” Tutaj, We
Michał „Riplay” Gos, Emp
Marcin “Kalesoner” Zakrzewski, Sk

7.
Paradox ¾ Przelew Rozpiski
Przemek „Przemcio” Niedzielski, WoCh
Maciej „Sill” Wysocki, Ok
Wojciech „Wokrze” Okrzeja, BoCh

8.
Front Wschodni Borowiki Przelew Rozpiski
Karol Wyszkowski, Emp
Jakub Skibicki, Bre
Łukasz Borowik, De

9.
Overrun Przelew Rozpiski
Michał Bukowski, O&G
Maciek Łepkowski, Imp (C)
Łukasz Wojciechowski, Ok

10.
Paradox Team Przelew Rozpiski
Hubert „Hubson” Kuran, ChDw
Leszek „Daw” Kochanowski, Vc (C)
Paweł „Grichalk” Krauze, Dw

11.
Snot Przelew Rozpiski
Karol „Młody” Pietrowicz, WoCh (C)
Łukasz „Jagal” Jagalski, Bre
Maciej „Macias” Baliński, Emp

12.
Przyczajeni Nakurwiatorzy Przelew Rozpiski
Karol „KJ" Juralewicz, Vc
Błażej Rajkowski, He (C)
Bartłomiej "Lazur" Lazurek, WoCh

13.
Ordin Przelew Rozpiski
Dominik “Dyd” Naskrętski, Emp
Stanisław “Crusader” Scheiner, Liz (C)
Michał “Shino” Rusinek, Tk

14.
Awangarda PX/FW Przelew Rozpiski
Dariusz „Helion” Kochanowski, Emp (C)
Tomasz „Grolshek" Drogosiewicz, Og
Bartosz „Sysek" Karczewski, WoCh

15.
Bracia Jeżusa Przelew Rozpiski
Jerzy „Jeżus" Oleksiak, O&G (C)
Adrian „Niltag" Pietras, Vc
Piotr „Morrok" Otlewski, Sk


16.
DeathSquad ZKF Przelew Rozpiski
Szymon Ficoń, Emp (C)
Denis Seweryn, Vc
Kamil Barecki „Szczurek”, LIZ

17.
Front Wschodni Da Beasts from da East Przelew Rozpiski
Michał „Akadera" Stepanowicz, O&G (C)
Krzysztof „Roger" Badura, WoCh
Paweł „Zulus" Zdanowicz, Vc

18.
Nemezis-8 Przelew Rozpiski
Aleksander “Rince” Jaworowski, De (C)
Marcin „Cauliflower” Szlasa-Rokicki, DoC
Marek „Szaitis” Gmyrek, Vc

19.
JH103 Przelew Rozpiski
Maciej „Szwentas” Świątkiewicz
Adam „Zielony” Zielony, Vc
Kacper „Świeta Barbara” Bucki, WoCh (C)

20.
Tarzan Boy Przelew Rozpiski
Paweł „Scoutmaster” Ajnankiel, Emp (C)
Rafał „Kegritz” Rudko, O&G
Artur „Crane” Desperat, He

21.
Kult Przelew Rozpiski
Andrzej “Viatroof" Wiatrow, De(C)
Krzysiek „Kysiek” Dąbrowski, Emp
Konrad „Klops” Jankowski, BoCh

22.
Nemezis Tygrysy Arkana Przelew Rozpiski
Andrzej „Kacper” Bełz, WoCh (C)
Krzysiek Chmielewski, DoCh
Jakub Piasecki, O&G

23.
NEMEZIS Take A Pill Przelew Rozpiski
Adam "Duke" Lewański, Emp (C)
Adam "Voodoo" Staniszewski, ChD
Łukasz "Paulinka17" Mrowicki, O&G

24.
Inkwizytor Przelew Rozpiski
Piotr "Holan" Holanowski, Vc (C)
Michał "Kubi" Kubacki, ChDw
Tomasz "Handełek" Domagalski, Liz

25.
JH3 (Gamma) Przelew Rozpiski
Piotr „Dębek” Dębkowski, Bre
Marcin „Lipek” Lipiński, DoCh
Krzysztof „Fish’ Fischer, Vc

26.
Rivendell Alpha Przelew Rozpiski
Piotr “Janus” Borowski, Skv (C)
Radosław „Lonit” Kuśmierz, Vc
Marek "Bayer" Barej, Emp

27.
Rivendell Beta Przelew Rozpiski
Rafał „Żuk” Toczek, WoCh (C)
Sławek „Sławek” Drygalski, He
Artur “Never” Szyndler, ChDw

28.

29.

30.
Ostatnio zmieniony 26 paź 2013, o 00:05 przez Organizator, łącznie zmieniany 34 razy.

Organizator
Wałkarz
Posty: 65

Post autor: Organizator »

Post organizatorski.

- Telefony kontaktowe: Śmiechu: +48 606 749 420 (dostepny od 25.10.2013r)
Ostatnio zmieniony 5 paź 2013, o 11:19 przez Organizator, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jawor
Oszukista
Posty: 867
Lokalizacja: Animosity Szczecin, Poznań

Post autor: jawor »

Akurat mój jedyny wolny weekend w październiku :D Postaram się zebrać drużynę.
Obrazek

Awatar użytkownika
Thomas
Falubaz
Posty: 1207

Post autor: Thomas »

jawor pisze:Akurat mój jedyny wolny weekend w październiku :D Postaram się zebrać drużynę.
słusznie gdyż:

http://www.youtube.com/watch?v=Ph0yhtZDWIQ

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Co z nowymi lizakami i ETC? Nie mialy ograniczen, czy zostana stworzone pod nie jakies nowe czy tak jak w PKsie trzymaja sie tylko tych general, ale nie ma w stosunku do ich armii jakichkolwiek?

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3349
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Shino ma to ogarnac

Kozioł
Chuck Norris
Posty: 484

Post autor: Kozioł »

Nowe DE wychodzą 5 października - będą dopuszczone ?

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3110

Post autor: Crusader »

Jeżeli rzeczywiście wyjdą 5tego to warto by je dopuścić. Nie powinno być tak, że będzie w tej armii mega rewolucja i nikt nie będzie miał figsów na sensowne złożenia :)
pozdro

Awatar użytkownika
Królik
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3739

Post autor: Królik »

+1 im szybciej je dopuścimy, tym lepiej dla wszystkich. Gracze DE ograją rozpiski, a pozostali będa mieli szanse zagrac z tym i zobaczyć jak działa w praktyce. Z drugiej strony skoro gramy na OJRO to trzeba by pewnie się zastanowić czy będą jakieś ograniczenia. Nowe lizaki dostały już jakieś?

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Kolejny master, kolejny problem z nową armią. Powiem Wam jak to będzie. Będziemy pisać na jakieś 2-3 strony o tym dlaczego warto lub nie dopuścić nowe DE. Jedni będą się powoływać na zapisek w lidze, a inni na fakt, że nowe DE nie będą objęte ograniczeniami. Potem wejdzie Śmiechu i powie, że (nie)dopuszcza i tak się spraw skończy.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Babice to nie DMP, jak dla mnie powinny zostac dopuszczone, tylko niech Shino jesli pracuje juz nad nowymi lizakami na euro to dla DE tez cos pomysli (nawet nie jakos duzo, ale cos co na pierwszy rzut oka jest wygiete).

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

Nowe haje, czy vc, dosc dlugo graly bez ograniczen na euro. Imperium zdaje sie tez. Takze, moze zamiast od razu ciac bezsensownie, dac tym armiom pograc troszke na zasadach armybookowych. Wiadomo, w przypadku lizakow, ograniczenie plujek i lataczy i tak powinno sie pojawic, bo to akurat zostanie przyciete, tak czy siak. Nie wiem co bedzie w DE, czy limitowanie ilosci pestek bedzie potrzebne, czy latacze (o ile cos bedzie) tez zagna czasoprzestrzen. Watpie. Wyglada na to, ze bedzie to armia bardzo, bardzo zblizona do HE, a jak wiemy, oprocz sztandardu jest tam spory balans i roznorodnosc nie wykraczajaca poza granice przyzwoitosci.

Ksiazka wychodzi 5tego, turniej jest 3 tygodnie pozniej. Smialo mozna dopuscic. Pytanie tylko co z modelarka ( o ile bedzie ocena malowania ), bo jesli figurki maja wyjsc 2falowo, to ciezko bedzie wystawic niektore modele. No i 2.5 tygodnia na pomalowanie nowosci (a wyglada na to, ze bedzie ich jednak sporo) to tez malo czasu. Mam nadzieje, ze wezmiecie to pod uwage i z racji 2och mocno swiezych kodeksow, olejecie ocene malowania.

Pozdro.
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5712
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Rince made my day :D

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

Elaborate panie selekcjonerze.
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Rince pisze: Nie wiem co bedzie w DE, czy limitowanie ilosci pestek bedzie potrzebne, czy latacze (o ile cos bedzie) tez zagna czasoprzestrzen. Watpie.
DoC dostało ograniczenie lataczy tak po prostu do tego nie dotyczy much :)
\/\

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Rince pisze:Nowe haje, czy vc, dosc dlugo graly bez ograniczen na euro. Imperium zdaje sie tez. Takze, moze zamiast od razu ciac bezsensownie, dac tym armiom pograc troszke na zasadach armybookowych. Wiadomo, w przypadku lizakow, ograniczenie plujek i lataczy i tak powinno sie pojawic, bo to akurat zostanie przyciete, tak czy siak. Nie wiem co bedzie w DE, czy limitowanie ilosci pestek bedzie potrzebne, czy latacze (o ile cos bedzie) tez zagna czasoprzestrzen. Watpie. Wyglada na to, ze bedzie to armia bardzo, bardzo zblizona do HE, a jak wiemy, oprocz sztandardu jest tam spory balans i roznorodnosc nie wykraczajaca poza granice przyzwoitosci.

Ksiazka wychodzi 5tego, turniej jest 3 tygodnie pozniej. Smialo mozna dopuscic. Pytanie tylko co z modelarka ( o ile bedzie ocena malowania ), bo jesli figurki maja wyjsc 2falowo, to ciezko bedzie wystawic niektore modele. No i 2.5 tygodnia na pomalowanie nowosci (a wyglada na to, ze bedzie ich jednak sporo) to tez malo czasu. Mam nadzieje, ze wezmiecie to pod uwage i z racji 2och mocno swiezych kodeksow, olejecie ocene malowania.

Pozdro.

Ty czemu mi chcesz dac ograniczenie plujek i lataczy, a sobie nie?
Albo nic niech nie bedzie ciete, zeby zobaczyc jak dziala "pure" albo tniemy obie armie.

Jak dla mnie to liczba skirmishy i kohort powinna byc ograniczona, ale to samo uwazam o liczbie kusz DE np.

Chcesz grac nowymi modelami to maluj, dla chcacego nic trudnego.
Olac ocene malowania na masterze to dla mnie szczyt niszczenia tego hobby jesli chodzi o aspekt modelarski.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Nowe haje, czy vc, dosc dlugo graly bez ograniczen na euro. Imperium zdaje sie tez.
nie.

Co do ograniczen to postaram sie ogarnac dosc szybko. Dam znac jak tylko dostane ksiazke i do de z czym stoimy, a ograniczenia lizi mysle, ze tez jakos w tym terminie wydam.

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

Ziemko pisze:Chcesz grac nowymi modelami to maluj, dla chcacego nic trudnego.
+1

Ale zaraz bedzie placz tych co sami nie maluja tylko placa innym za malowanie a tam sa przeciez terminy ect ...
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Umowmy sie ze nalozenie podkladow na figurke nie zajmuje duzo czasu, a z tego mozna zaczac dalej malowanie.
Przed Poznaniem ogarnalem 70 skinkow - sklejanie, usuwanie nadlewek, sprejowanie, nakladanie podkladow, ogarniecie podkladek i trejow, zajelo mi to tydzien robic 2-3 h dziennie.
Dla chcacego nic trudnego.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9482
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Niech zagra starymi modelami na nowych zasadach, a nowe modele wytestuje na nastepnym masterze :P
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ODPOWIEDZ