[Gdynia] Shaga vol.6 25.01.2013

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Loki
Chuck Norris
Posty: 629
Lokalizacja: BWT - Gdynia

Re: [Gdynia] Shaga vol.6 25.01.2013

Post autor: Loki »

Malin pisze:
Nie ma oceny malowania. :wink:
a ja psy pomalowalem :)
A MESSAGE TO THE EMPIRE:

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Awatar użytkownika
Malin
Kretozord
Posty: 1705
Lokalizacja: SNOT Gdynia MANTRA Studio
Kontakt:

Post autor: Malin »

Loki pisze:
Malin pisze:
Nie ma oceny malowania. :wink:
a ja psy pomalowalem :)
Zuch!
Obrazek

Awatar użytkownika
esgaroth
Falubaz
Posty: 1253
Lokalizacja: trójmiasto
Kontakt:

Post autor: esgaroth »

---
Ostatnio zmieniony 22 sty 2014, o 09:38 przez esgaroth, łącznie zmieniany 1 raz.

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

Gramy na te zasady?

Awatar użytkownika
esgaroth
Falubaz
Posty: 1253
Lokalizacja: trójmiasto
Kontakt:

Post autor: esgaroth »

a no tak, nie gramy, pokręciło mi się, gubię się w tych wszystkich ograniczeniach :/

Awatar użytkownika
Mapet
Falubaz
Posty: 1177
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński/SNOT Gdynia

Post autor: Mapet »

to co gramy na te zasady?????????
bo chyba nie na tego pdf-a z pierwszego postu na 2400p

Ograniczenia ogólne:
Nie wystawiamy żadnych Lord'ów!
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakaz dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Nie więcej niż dwie Machiny Wojenne
Nie więcej niż dwie jednostki latające
Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 400 punktów.
Na koniec bitwy jednostki sprowadzone do 25% ilości początkowej modeli lub mniej, albo te które uciekają oddają 50% victory points. Jednostki uciekające oraz sprowadzone do 25% lub mniej w dalszym ciągu oddają tylko 50% punktów.
BSB może brać ekwipunek tak, jak by nie był BSB.

Magia:
W trakcie własnej fazy magii można do puli kości mocy dołożyć maksymalnie 1 kostkę ze źródła innego niż wiatry magii (np. channeling lub kości pochodzące z przedmiotów)
Jeżeli wygenerujesz więcej niż 1 kość mocy z dodatkowego źródła, to te kości przepadają.
Do rzucenia pojedynczego czaru można użyć maksymalnie 4 kości (dotyczy to wszystkich domen magii) a suma użytych kości w trakcie jednej fazy magii nie może przekroczyć 12.

Ograniczenia armijne:
Niektóre armie mają restrykcję "-100 punktów do rozpiski" albo "+100 punktów do rozpiski". Oznacza to, że rozpiskę tej armii należy budować na zmodyfikowaną wartość punktową. Dla przykładu armię Vampire Counts budujemy na 1100 punktów.

Bretonnia

Beastmen
+ 100 punktów do rozpiski

Chaos Dwarfs
- 100 punktów do rozpiski

Daemons of Chaos
- 100 punktów do rozpiski
Maksymalnie 7 modeli Plague Drones / Beasts of Nurgle.
Skull Cannon of Khorne liczy się na potrzeby tego limitu jak 3 modele.

Dark Elves

Dwarfs

The Empire
Wystawiamy albo Steam Tank albo Demigryfy

High Elves
Wystawiamy albo Frostheart Phoenix albo Banner of the World Dragon

Lizardmen

Ogre Kingdom
Wystawiamy albo Ironblaster albo Mournfang Cavalry

Orcs&Goblins
+ 100 punktów do rozpiski

Skaven

Tomb Kings
+ 100 punktów do rozpiski
Hierotitan liczy się jak 1 kostka do puli kości mocy

Vampire Counts
- 100 punktów do rozpiski
Maksymalnie jeden krzyk w rozpisce (Banshee / Terrorgheist)
Maksymalnie jedna jednostka eteryczna
Jeżeli wystawiamy powyżej 5ciu Hexwraithów, to nie wystawiamy Terrorgheist'a.

Warriors of Chaos
- 100 punktów do rozpiski
Nie wystawiamy modeli z 3+ wardem

Wood Elves
+ 100 punktów do rozpiski

Dogs of War

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Mapet pisze: bo chyba nie na tego pdf-a z pierwszego postu na 2400p
Właśnie na tego pdfa, tylko nie możesz wystawić lordów i redukujesz punkty do 1300.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

Macias pisze:
Mapet pisze: bo chyba nie na tego pdf-a z pierwszego postu na 2400p
Właśnie na tego pdfa, tylko nie możesz wystawić lordów i redukujesz punkty do 1300.
+ brak scenariuszy (3x battleline)

Astrumis
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 46

Post autor: Astrumis »

Damn, już chciałem brać 21 hexów Xd

Awatar użytkownika
Mapet
Falubaz
Posty: 1177
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński/SNOT Gdynia

Post autor: Mapet »

Macias pisze:
Mapet pisze: bo chyba nie na tego pdf-a z pierwszego postu na 2400p
Właśnie na tego pdfa, tylko nie możesz wystawić lordów i redukujesz punkty do 1300.
ta jasne... i pewnie będziesz miał 4 maszyny :twisted:

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Mapet, edytuj swojego posta z zasadami, bo jeszcze ktoś błędnie zrobi rozpiskę wg nich...

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Mapet pisze:
Macias pisze:
Mapet pisze: bo chyba nie na tego pdf-a z pierwszego postu na 2400p
Właśnie na tego pdfa, tylko nie możesz wystawić lordów i redukujesz punkty do 1300.
ta jasne... i pewnie będziesz miał 4 maszyny :twisted:
Akurat raczej mnie nie będzie, a nawet gdybym był to miałbym całe 0 maszyn :wink:
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Loki
Chuck Norris
Posty: 629
Lokalizacja: BWT - Gdynia

Post autor: Loki »

Czyli gramy na te zasady i to jest ostateczna decyzja tak?
A MESSAGE TO THE EMPIRE:

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Awatar użytkownika
Shaga
Chuck Norris
Posty: 449
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Shaga »

tak! Od pierwszego postu był PKS i zostaje PKS:)
www.shaga.pl (już nie taki) nowy (ale na pewno najlepszy) sklep Gdynia ul.Morska 173

Loki
Chuck Norris
Posty: 629
Lokalizacja: BWT - Gdynia

Post autor: Loki »

Tak, tak tak.... tylko PKS w linku jest inny niz ten co napial mapet...
A MESSAGE TO THE EMPIRE:

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Morok

Post autor: Morok »

Mnie i Waldiego daj Jako Rzeźnicy :D

Awatar użytkownika
Malin
Kretozord
Posty: 1705
Lokalizacja: SNOT Gdynia MANTRA Studio
Kontakt:

Post autor: Malin »

Loki pisze:Tak, tak tak.... tylko PKS w linku jest inny niz ten co napial mapet...
Mapet wrzucił ograniczenia na Poznański format, to nie jest PKS!
Obrazek

Awatar użytkownika
Mapet
Falubaz
Posty: 1177
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński/SNOT Gdynia

Post autor: Mapet »

...kurde a już maiłem rozpe ze specjalem...
teraz co najwyżej będę miał rozpe i "Specjala"

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

też się czuję oszukany...

Błażej
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: Gdynia, BWT

Post autor: Błażej »

Mapet pisze:...kurde a już maiłem rozpe ze specjalem...
teraz co najwyżej będę miał rozpe i "Specjala"
to ja już nie kumam... zgodnie z zasadami z linku można brać specjali...

Kompletnie nie mam pomysłu na rozpiskę, tak swoją drogą... do bani te zasady są przy tak małych punktach -.-

ODPOWIEDZ