a ja psy pomalowalemMalin pisze:
Nie ma oceny malowania.
[Gdynia] Shaga vol.6 25.01.2013
Re: [Gdynia] Shaga vol.6 25.01.2013
A MESSAGE TO THE EMPIRE:
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Zuch!Loki pisze:a ja psy pomalowalemMalin pisze:
Nie ma oceny malowania.
---
Ostatnio zmieniony 22 sty 2014, o 09:38 przez esgaroth, łącznie zmieniany 1 raz.
Gramy na te zasady?esgaroth pisze:http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=204&t=40247
1300pts
a no tak, nie gramy, pokręciło mi się, gubię się w tych wszystkich ograniczeniach :/
to co gramy na te zasady?????????
bo chyba nie na tego pdf-a z pierwszego postu na 2400p
Ograniczenia ogólne:
Nie wystawiamy żadnych Lord'ów!
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakaz dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Nie więcej niż dwie Machiny Wojenne
Nie więcej niż dwie jednostki latające
Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 400 punktów.
Na koniec bitwy jednostki sprowadzone do 25% ilości początkowej modeli lub mniej, albo te które uciekają oddają 50% victory points. Jednostki uciekające oraz sprowadzone do 25% lub mniej w dalszym ciągu oddają tylko 50% punktów.
BSB może brać ekwipunek tak, jak by nie był BSB.
Magia:
W trakcie własnej fazy magii można do puli kości mocy dołożyć maksymalnie 1 kostkę ze źródła innego niż wiatry magii (np. channeling lub kości pochodzące z przedmiotów)
Jeżeli wygenerujesz więcej niż 1 kość mocy z dodatkowego źródła, to te kości przepadają.
Do rzucenia pojedynczego czaru można użyć maksymalnie 4 kości (dotyczy to wszystkich domen magii) a suma użytych kości w trakcie jednej fazy magii nie może przekroczyć 12.
Ograniczenia armijne:
Niektóre armie mają restrykcję "-100 punktów do rozpiski" albo "+100 punktów do rozpiski". Oznacza to, że rozpiskę tej armii należy budować na zmodyfikowaną wartość punktową. Dla przykładu armię Vampire Counts budujemy na 1100 punktów.
Bretonnia
Beastmen
+ 100 punktów do rozpiski
Chaos Dwarfs
- 100 punktów do rozpiski
Daemons of Chaos
- 100 punktów do rozpiski
Maksymalnie 7 modeli Plague Drones / Beasts of Nurgle.
Skull Cannon of Khorne liczy się na potrzeby tego limitu jak 3 modele.
Dark Elves
Dwarfs
The Empire
Wystawiamy albo Steam Tank albo Demigryfy
High Elves
Wystawiamy albo Frostheart Phoenix albo Banner of the World Dragon
Lizardmen
Ogre Kingdom
Wystawiamy albo Ironblaster albo Mournfang Cavalry
Orcs&Goblins
+ 100 punktów do rozpiski
Skaven
Tomb Kings
+ 100 punktów do rozpiski
Hierotitan liczy się jak 1 kostka do puli kości mocy
Vampire Counts
- 100 punktów do rozpiski
Maksymalnie jeden krzyk w rozpisce (Banshee / Terrorgheist)
Maksymalnie jedna jednostka eteryczna
Jeżeli wystawiamy powyżej 5ciu Hexwraithów, to nie wystawiamy Terrorgheist'a.
Warriors of Chaos
- 100 punktów do rozpiski
Nie wystawiamy modeli z 3+ wardem
Wood Elves
+ 100 punktów do rozpiski
Dogs of War
bo chyba nie na tego pdf-a z pierwszego postu na 2400p
Ograniczenia ogólne:
Nie wystawiamy żadnych Lord'ów!
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakaz dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Nie więcej niż dwie Machiny Wojenne
Nie więcej niż dwie jednostki latające
Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 400 punktów.
Na koniec bitwy jednostki sprowadzone do 25% ilości początkowej modeli lub mniej, albo te które uciekają oddają 50% victory points. Jednostki uciekające oraz sprowadzone do 25% lub mniej w dalszym ciągu oddają tylko 50% punktów.
BSB może brać ekwipunek tak, jak by nie był BSB.
Magia:
W trakcie własnej fazy magii można do puli kości mocy dołożyć maksymalnie 1 kostkę ze źródła innego niż wiatry magii (np. channeling lub kości pochodzące z przedmiotów)
Jeżeli wygenerujesz więcej niż 1 kość mocy z dodatkowego źródła, to te kości przepadają.
Do rzucenia pojedynczego czaru można użyć maksymalnie 4 kości (dotyczy to wszystkich domen magii) a suma użytych kości w trakcie jednej fazy magii nie może przekroczyć 12.
Ograniczenia armijne:
Niektóre armie mają restrykcję "-100 punktów do rozpiski" albo "+100 punktów do rozpiski". Oznacza to, że rozpiskę tej armii należy budować na zmodyfikowaną wartość punktową. Dla przykładu armię Vampire Counts budujemy na 1100 punktów.
Bretonnia
Beastmen
+ 100 punktów do rozpiski
Chaos Dwarfs
- 100 punktów do rozpiski
Daemons of Chaos
- 100 punktów do rozpiski
Maksymalnie 7 modeli Plague Drones / Beasts of Nurgle.
Skull Cannon of Khorne liczy się na potrzeby tego limitu jak 3 modele.
Dark Elves
Dwarfs
The Empire
Wystawiamy albo Steam Tank albo Demigryfy
High Elves
Wystawiamy albo Frostheart Phoenix albo Banner of the World Dragon
Lizardmen
Ogre Kingdom
Wystawiamy albo Ironblaster albo Mournfang Cavalry
Orcs&Goblins
+ 100 punktów do rozpiski
Skaven
Tomb Kings
+ 100 punktów do rozpiski
Hierotitan liczy się jak 1 kostka do puli kości mocy
Vampire Counts
- 100 punktów do rozpiski
Maksymalnie jeden krzyk w rozpisce (Banshee / Terrorgheist)
Maksymalnie jedna jednostka eteryczna
Jeżeli wystawiamy powyżej 5ciu Hexwraithów, to nie wystawiamy Terrorgheist'a.
Warriors of Chaos
- 100 punktów do rozpiski
Nie wystawiamy modeli z 3+ wardem
Wood Elves
+ 100 punktów do rozpiski
Dogs of War
Właśnie na tego pdfa, tylko nie możesz wystawić lordów i redukujesz punkty do 1300.Mapet pisze: bo chyba nie na tego pdf-a z pierwszego postu na 2400p
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Akurat raczej mnie nie będzie, a nawet gdybym był to miałbym całe 0 maszynMapet pisze:ta jasne... i pewnie będziesz miał 4 maszynyMacias pisze:Właśnie na tego pdfa, tylko nie możesz wystawić lordów i redukujesz punkty do 1300.Mapet pisze: bo chyba nie na tego pdf-a z pierwszego postu na 2400p
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
tak! Od pierwszego postu był PKS i zostaje PKS:)
www.shaga.pl (już nie taki) nowy (ale na pewno najlepszy) sklep Gdynia ul.Morska 173
Mapet wrzucił ograniczenia na Poznański format, to nie jest PKS!Loki pisze:Tak, tak tak.... tylko PKS w linku jest inny niz ten co napial mapet...
to ja już nie kumam... zgodnie z zasadami z linku można brać specjali...Mapet pisze:...kurde a już maiłem rozpe ze specjalem...
teraz co najwyżej będę miał rozpe i "Specjala"
Kompletnie nie mam pomysłu na rozpiskę, tak swoją drogą... do bani te zasady są przy tak małych punktach -.-