[Master] Łódź Macki Wojny 17-18.10 parowy

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
ślivek
Kretozord
Posty: 1659

[Master] Łódź Macki Wojny 17-18.10 parowy

Post autor: ślivek »

Obrazek
Ośmiornica Łódzka zaprasza na turniej parowy klasy master.

Zdjęcia z zeszłorocznej edycji: http://imgur.com/a/YECTA#0

termin: 17-18.10.2015
Sobota 9:30 zaczynamy grać a od 8:00 będziemy na miejscu pewnie gotowi do przyjmowania zgłoszeń

miejsce: IV LO w Łodzi - ul. Pomorska 16.
Obrazek
Do szkoły wejście od Pomorskiej (na mapie pozioma ulica na dole). Tutaj także wjazd na parking (na zielono zaznaczone dwa placyki), gdzie na noc brama będzie zamknięta. Wszyscy powinni się pomieścić spokojnie ale jeśli by był problem to najbliżej jak widać jest tuż obok parking niestrzeżony (na czerwono).

Format:
Parowy 2000pkt + 1000pkt 8ed z uwzględnionymi FAQ i poniższymi modyfikacjami.

Dopuszczona armia Dogs of War na zasadach:
http://www.mediafire.com/view/?8tgx1y88hxs1ixi

Dopuszczone armie:
Beastmen, Bretonnia, Chaos Dwarfs (zasady z Tamurkhana), Daemons of Chaos, Dark Elves, Dogs of War (link wyżej), Dwarfs, High Elves, Lizardmen, Ogre Kingdoms, Orcs & Goblins, Skaven, The Empire, Tomb Kings, Vampire Counts, Warriors of Chaos, Wood Elves.

Gramy na Simple Line of Sight, obowiązują uściślenia sędziowskie (więc ETC FAQ).
Sędzia główny: Dydu
Sędzia liniowy: Urban
Modelarka: Herrkuba, Sass
Ograniczenia pisze: 0-12 kości mocy na fazę magii, 1-5 kości na czar.
Lore of Undeath dopuszczone jak na Euro: 1-4 kości na czar, oddziały powstałe przez summoning oddają victory points, zakaz przyzywania jednostek z zasadą ethereal.
Sojusz może wygenerować do 3 kości mocy lub rozpraszania poza wiatrami magii.
0-2 postacie mogą korzystać z Look-out, Sir! przeciwko Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded Thirteenth.
Dopuszczone postacie specjalne (imienne).
Maksymalny koszt punktowy jednego oddziału poza postaciami to 500 pkt.
Zakaz sojuszu tych samych armii.
Dispel Scroll/Cube of Darkness/Silver Mirror/przedmiot z Rune of Spellbreaking (niezależnie czy jedno czy wielokrotna) 0-2 na sojusz.
0-4 maszyny na sojusz.
Zakaz powtarzania przedmiotów oraz czarów w obrębie sojuszu (poza sygnaturkami oraz loremasterami).
Sojusze wszystkie niepewne (podręcznikowo). Nie obowiązują zasady Dark Elves oraz Skaven o pogarszaniu się sojuszy.
Jeśli w sojuszu jest więcej niż jeden Hellcannon to łączny poziom domen Death oraz Tzeentch w sojuszu 0-3.
Arrow of Kurnous - działanie na jednego wybranego generała będącego w zasięgu a nie na każdego.
Tereny leśne wynikające z zasad specjalnych WE są magiczne na zasadach zgodnych z AB.
Jeśli duża armia to DoC to Reign of Chaos działa na dużą armię przeciwnika tylko. U małych DoC Reign of Chaos nie działa.

Armia na 1000pkt:
Nie wystawiamy żadnych Lord'ów
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Hero
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Core
Zakaz dublowania jednostek Special
Zakaz dublowania jednostek Rare

BoC małe: +100pkt do limitu rozpiski, mogą brać marks of chaos, Putrid Blightkings, Wrathmongers, Skullreapers dopuszczeni.
BoC duże: +200pkt do limitu rozpiski, mogą brać marks of chaos, Putrid Blightkings, Wrathmongers, Skullreapers, Bloodthirster of Insensate Rage, Bloodthirster of Unfettered Fury, Wrath of Khorne Bloodthirster dopuszczeni.
BRE małe: +50 pkt do limitu rozpiski.
BRE duże: +100pkt do limitu rozpiski.
CHD małe: Iron Demon, Hellcannon liczą się jako maszyny, Chalice nie można używać między castem a dispellem.
CHD duże: Iron Demon, Hellcannon, K'daai destroyer liczą się jako maszyny, Chalice nie można używać między castem a dispellem.
DE małe: jednostki kawalerii 0-4, 0-40 modeli z reapeater crossbow lub Reaper Bolt Thrower (liczy się jako 5).
DE duże: jednostki kawalerii z wyłączeniem jeźdźców na Cold-One'ach 0-6, do 50% łącznie w Lord i Hero, 0-50 modeli z reapeater crossbow lub Reaper Bolt Thrower (liczy się jako 5).
DoC małe: 1-4 Beast of Nurgle/skullcannon 0-1, 0-3 jednostki nurgla w armii, Skullcannon liczy się jako 2 maszyny, Skullcannon +50pkt do kosztu oddziału, Epidemius 0, Putrid Blightkings, Wrathmongers, Skullreapers dopuszczeni.
DoC duże: 0-4 jednostki nurgla w armii, Plaguedrones of Nurgle/każde 1-4 modele Beasts of Nurgle/Skullcannon 0-3, Skullcannon liczy się jako 2 maszyny, Skullcannon +50pkt do kosztu oddziału, Epidemius 0, Kairos Fateweaver wybiera czary na poziomie rozpiski, Putrid Blightkings, Wrathmongers, Skullreapers, Bloodthirster of Insensate Rage, Bloodthirster of Unfettered Fury dopuszczeni.
DoW małe: +300 pkt do armii, Galloping Gun teams zajmują po połowie slotu maszyn, Fenbeast traktuje wszystkie wodne elementy terenu jako mokradła, stracone VP liczone są jako 3/4.
DoW duże: +600 pkt do armii, Galloping Gun teams zajmują po połowie slotu maszyn, Fenbeast traktuje wszystkie wodne elementy terenu jako mokradła, stracone VP liczone są jako 3/4.
DF małe: 0-1 spelleater rune, Gyrocopter/Gyrobomber/Bolt thrower zajmują po połowie slotu maszyn.
DF duże: Gyrocopter/Gyrobomber/Bolt thrower zajmują po połowie slotu maszyn.
Empire małe: 0-5 Demigryfów, Steam tank 0.
Empire duże: Steam Tank/każde 5 modeli Demigryphs/każdy mag Light po pierwszym w sojuszu (o ile War Altar występuje w armii) 0-3, Steam tank liczy się jako 2 maszyny, Steam tank +50 do kosztu.
HE małe: Banner of the World Dragon/Frostheart Phoenix 0-1, jednostki kawalerii 0-4.
HE duże: Book of Hoeth/Banner of the World Dragon/Frostheart Phoenix (rare) 0-2, Archmage z Lore of Shadow lub Death nie może używać Book of Hoeth, Teclis wybiera czary na poziomie rozpiski, do 50% łącznie w Lord i Hero.
LIZ małe: Tetto'Eko 0.
LIZ duże: jednostki z zasadą fly 0-4, do 50% łącznie w Lord i Hero, Tetto'Eko +100pkt.
O&G małe: chukki 2 na slot maszyn, +50 pkt do limitu rozpiski.
O&G duże: chukki 2 na slot maszyn, +100pkt do limitu rozpiski.
OK małe: Ironblaster liczy się jako 2 maszyny, Scraplauncher jako 1, Maneaters/Ironblaster 0-1, Ironblaster +50 pkt.
OK duże: hellheart/slaughtermaster/runemaw/crown of command/Ironblaster 0-4, Ironblaster +50 pkt, Ironblaster liczy się jako 2 maszyny, Scraplauncher jako 1.
Skaveny małe: storm banner/hell-pit abomination 0-1.
Skaveny duże: storm banner/hell-pit abomination 0-2, Stormfiend 0-3 modele, Warplock Engineer 0-3.
TK małe: +100 pkt do armii, dopuszczone Morghasty 0-2 oddziały w sojuszu.
TK duże: +200 pkt do armii, dopuszczone Morghasty 0-2 oddziały w sojuszu.
VC małe: Eterycy 0-2, 0-8 Crypt horrorów, Hexwraiths w armii/Terrorgheist 0-1, krzyki 0-1, dopuszczone Morghasty 0-2 oddziały w sojuszu.
VC duże: Eterycy 0-3, krzyki/Count Mannfred 0-3, Terrorgheist 0-1, dopuszczone Morghasty 0-2 oddziały w sojuszu.
WoC małe: Ward Save 3+/Third Eye of Tzeentch na jednej postaci 0-1, Hellcannon liczy się jako maszyna, Throgg 0, bohater na Daemonic Mount 0-1, Putrid Blightkings, Wrathmongers, Skullreapers dopuszczeni.
WoC duże: Ward Save 3+/Third Eye of Tzeentch na jednej postaci 0-1, Hellcannon liczy się jako maszyna, jednostki trolli w Core 0-1, Chaos Armour/Soul Feeder/3 lub więcej poziomy magii/Daemon of Nurgle/Flying/Lore of Death lub Nurgle 0-3 na jednym Daemon Prince, do 50% łącznie w Lord i Hero, Putrid Blightkings, Wrathmongers, Skullreapers, Bloodthirster of Insensate Rage, Bloodthirster of Unfettered Fury dopuszczeni.
WE małe: Moonstone zakazany przy łącznym poziomie Death w sojuszu większym niż 3, Waywatchers/Wild Riders 0-1, jednostki kawalerii 0-4.
WE duże: Moonstone zakazany przy łącznym poziomie Death w sojuszu większym niż 3, model z Hagbane tips/ model z Trueflight arrows/Waywatchers (liczy się jako 2)/Waystalker (liczy się jako 5) 0-60.
Scenariusze:
Progi co 200 pkt.
Specjalnie dla Jacka tabelka:
różnica na plus dla pierwszej drużyny, wynik
0-199, 10-10
200-399, 11-9
400-599, 12-8
600-799, 13-7
800-999, 14-6
1000-1199, 15-5
1200-1399, 16-4
1400-1599, 17-3
1600-1799, 18-2
1800-1999, 19-1
2000+, 20-0

Przed grą rzut na k6:
1­-2 : Jeden gracz wybiera scenariusz
3­-4 : Drugi gracz wybiera scenariusz
5­-6: Battleline
scenariusze do wyboru:
1. Battleline
2. Meeting Engagement bez rezerw
3. Blood and Glory (Małe punkty pozwalają na wynik najwyżej 17-3. Sojusz jest złamany gdy odporność spadnie do 4 lub mniej punktów (duży generał 2p, mały generał 1p, sztandary po 1p). Złamanie przeciwnika modyfikuje wynik o 1 duży punkt. Pozostanie do końca gry nie złamanym daje kolejne 2 duże punkty.)
4. King of the Hill (Małe punkty pozwalają na wynik najwyżej 17-3. Sojusz który na koniec gry będzie miał punkt odporności najbliżej środka stołu zdobywa 3 duże punkty.)

Zgłoszenia:
Jeżeli nawet nie jesteś pewien ale prawdopodobnie wpadniesz to daj znać. Pomoże to nam się przygotować.
Rozpiski na mail: macki.wojny@wp.pl
Zgłoszenia albo tam albo tutaj czy na pw. W zgłoszeniach proszę o podanie: imion, nazwisk, nicków, id z ligi (do sprawdzenia/rejestracja na http://ranking.wfb-pol.org/players.php), miast klubów, numerów telefonów, armii.
Zgłoszenia premiowane +5 DP przyjmowane są do 11.10 do północy i muszą zawierać rozpiski w czytelnym formacie (rozszerzenie pdf, txt, doc, html, xml, jpg, bmp, tiff, java, cpp, py jakietamjeszczerozsądnewamwygodne. Czytelne czyli takie gdzie translacja na język naturalny poza tym, że ma złożoność najwyżej O(n*log) to jest spójna, jednoznaczna, bezstratna i mało redundatna).
Wejściówka 70 od drużyny w przedpłatach, na miejscu 80.
Numer rachunku:
42 1140 2004 0000 3202 7445 5092
W tytule proszę podać "Macki Wojny:[nicki w drużynie/id ligowe]".

Obiady:
Obiad oddzielnie płatny na sobotę i niedzielę 11,50 sztuka
zestaw obiadowy - wersja 1,2,3.
1. Schaboszczak/ziemniaki lub fryki/ surowka
2. Pierś drobiowa i jak wyżej
3. Penne na oliwie z warzywami

Na miejscu będzie smalec z ogórkami kiszonymi oraz naturalnie woda i herbata.
Poza tym blisko turnieju są:
do 300 metrów 3 chińczyki
do 150 metrów 6 spożywczych
do 500 metrów 4 restauracje
niewiele dalej sporo więcej bo centrum miasta i Piotrkowska.

Afterparty:
Mamy zarezerwowany lokal Niebostan (550 metrów wedle googla - mapka). Miejsce sprawdzone spotkaniami klubowymi i w zacne piwo zaopatrzone.

Noclegi:
Zapewniamy salę gimnastyczną oraz parę materacy ale bez luksusów. Dostępne od piątku wieczór (damy znać od której godziny na początku października)
Ponadto najbliższe noclegi:
http://linatorchim.pl/
http://www.lodz_hotel_urzedu_miasta.pogodzinach.net/
http://www.hotelelodz.rezerwuje.pl/hote ... t_Pod_Sowa
http://www.greenhostel24.eu/
http://www.yhlodz.pl/website3/
http://www.lodznoclegi.pl/4,syrena
http://www.lagranda.pl/
http://www.hotels24.com.pl/
Zapewne łatwo znaleźć też inne bo to centrum miasta ale myślę, że te powinny zaspokoić potrzeby :)

Sponsorzy:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 15 paź 2015, o 19:06 przez ślivek, łącznie zmieniany 28 razy.
Obrazek

ślivek
Kretozord
Posty: 1659

Post autor: ślivek »

Post na zgłoszenia:
0. rezerwa
1. Tomek Łebkowski Thorek 2750 DF Łukasz Borowik Druchii 2751 DE
2. Michał Boltz Cluzoe 4015 DE Łukasz Sobierajski Wookie 3026 OnG
3. Robert Biernacki Schtrasny 1042 VC Mateusz Marczak Sass 4618 DF
4. Edgar Czop Ed 5131 VC Błażej Ludebardzki błazgaj 4973 DoC $$$
5. Tomasz Rosłoniak lwieserce85 4488 LIZ Paweł Krauze Grichalk 2392 DF $$$
6. Jacek Kaczmarski 1332 WoC Adam Staniszewski Voodoo 3482 SK
7. Łukasz Sasuła Sasomir 4083 WoC Mateusz Dąsal Bombaj 2285 BoCh
8. Mariusz Tomczak Aldean 2328 Marcin Ryszkiewicz 2164
9. Maciek Łepkowski 1515 OK Michał Bukowski yrsen 1081 WE
10. Edwin Trawiński Dreef 4223 DoC Michał Wiśniewski Glegut 3937 DE
11. Ryszard Raczyński lajkonik 4208 Bogumił Kułakowski Bobson 4229 $$$$$$
12. Ryszard Pietrzyk Rychu 1712 WE Marcin Big Boss M. Sabo 2454 DF $$$
13. Piotr Kuczyński Guldur 1463 DF Małgorzata Jacko 1462 WE $$$
14. Paweł Błaszczyk Pablo 5206 SK Mateusz Włudarczyk Skarabek 4106 TK
15. Dariusz Kochanowski Helion 1383 EMP Filip Głowacki Elvis 4291 OK
16. Dominik Salachna Galahad 5225 EMP Michał Mackiewicz Krasnal 5244 DF $$$
17. Krzysztof Widera Lidder 3107 DoCh Maciej Przygórzewski Kudłaty 1743 WoCh
18. Krzysztof Sobota Krzychoss 4077 HE Ziemowit Żywiołowski Książę 2113 LIZ $$$
19. Wojciech Rokuszewski Hoops 4292 BRE Marcin Dądela Marvin 4391 WoCh $$$
20. Piotr Milski Azurix 4009 HE Konrad Urbański Urban 2149 WE
21. Marcin Lipiński Lipek 1503 DoCh Paweł Gąsiewski Gąsior 1206 TK $$$
22. Kamil Oleński Kamel 5190 TK Paweł Prusaczyk Lohost 1738 EMP
23. Grzegorz Okińczyc Okoń 5212 LIZ Tomasz Pietrzyk Slayer Zabójców 5196 DF
24. Adam Okińczyc Dulltran 5199 EMP Paweł Horbaczewski Elkadar 5294 HE
25. Kamil Krzyczkowski Kangur 4389 DE Dariusz Krajewski Dieter Morinem 5295 SK
26. Konrad Krystecki Abrasus 5281 VC Tomasz Łapa Cerverius 5273 DE
27. Krzysztof Chmielewski Malfoy 4237 DOCH Piotr Borowski Janus 4183 DE
28. Jurand Szwaja Jaaf 4168 SK Tomasz Szczepanik Bru 4078 WoCh
29. Radosław Tarasiewicz 1959 DoCh WoCh
30. Maciej Tatka Jackie 5061 WOC Adam Tatka Dzićka 5231 DE
31. Łukasz Wójcik Wafel 2057 VC Tomasz Gęgotek Token 2952 TK $$$
32. Robert Mrozek Robson 1614 HE Darek Polit Dalmar 1728 WE
...
40. ?
Ostatnio zmieniony 14 paź 2015, o 22:43 przez ślivek, łącznie zmieniany 17 razy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Hoops
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Ośmiornica łódzka

Post autor: Hoops »

Klasycznie jak to bywa, gdyby ktoś miał wolny termin i chciał przysędziować na MW15 to śmiało się zgłaszać.
Obrazek

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

A propo tych szczegolow to jaki to byl format i ograniczenia turnieju?
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

ślivek
Kretozord
Posty: 1659

Post autor: ślivek »

zeszłoroczny temat: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 14&start=0
Pierwsza iteracja to będzie dostosowany zeszłoroczny draft do zmian które się pojawiły w wfb od tamtego czasu czyli cały bałagan z End Times. Postaramy się przygotować to dość wcześnie by mieć czas na zmiany.
Obrazek

Awatar użytkownika
Jeżus
Wodzirej
Posty: 693
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru - Warszawa

Post autor: Jeżus »

Lohost +1
Poza tym, podbija to argumenty przeciwników parówek apropos wciągania słabszych graczy na topkę. W takim układzie sił, kontrola dominującego skillem gracza jest niemal zupełna. Jestem stanowczo za wyrównaniem punktów.
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.

ślivek
Kretozord
Posty: 1659

Post autor: ślivek »

Brzmi sensowne. Przegadamy to.

Argument wciągania słabszych graczy na topkę niestety nie znika. Wciąż jednak nawet jak lepszy gracz by właściwie nie miał swoich modeli na stole to i tak może doradzać współgraczowi, współdecydować z nim, czy wręcz sterować armią za niego.

Granie samodzielnie dwiema armiami będzie dopuszczalne. Konkretnie jakie warunki będzie miał taki gracz jeszcze doprecyzujemy (np. wejściówka).
Obrazek

Awatar użytkownika
Druchii
Kretozord
Posty: 1878

Post autor: Druchii »

Marudy!
Precz singlowym armiom na masterach parowych!!!
Lohost, masz jeszcze dużo czasu, na pewno znajdziesz jakiegoś kolegę który z Tobą zagra.
To jest turniej parowy, gra się razem - wspólnie podejmując decyzje...a nie każdy sobie.
Edit: Problem "wciągania wafli" do topu to jakiś mit. Dobrzy gracze będą chcieli zawsze grać razem, żeby zwiększyć swoje szanse na dobre miejsce. To zjawisko "waflowania" na pewno pojawia się tylko sporadycznie.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

Granie samodzielnie dwiema armiami będzie dopuszczalne. Konkretnie jakie warunki będzie miał taki gracz jeszcze doprecyzujemy (np. wejściówka).
i super, rok temu moze 1 gracz taki byl, ja mialem zagrac sam, ale Kotsonowi wypadla para to zagralismy razem i bylo super :)
ale fajnie, ze od poczatku jest taka postawa a nie wymęczone na tydzień przed haha

Druchi nie smęć :P to nie chodzi o znalezienie pary bo ta sie pewnie znajdzie, ale moze np zagranie swoimi armiami ktore sie kurza na polce ? whatever

pozdro
Ostatnio zmieniony 28 lip 2015, o 16:23 przez misha, łącznie zmieniany 1 raz.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3000
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Dyskusja na temat gry 2 armiami przez 1 osobę pojawia się przy każdej parówce mam wrażenie. Nic się na to nie poradzi :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

A może olać end timesowy faq dot lordów i herosów?
Obrazek

ślivek
Kretozord
Posty: 1659

Post autor: ślivek »

Lazur pisze:A może olać end timesowy faq dot lordów i herosów?
FAQ o kompozycji armii oraz o Lore of Undeath bardziej należy do 8ed WFB niż jednostki takie jak Putridzi, Stormfiendy czy Morghasty. Jeśli byśmy olali tego faq to trudno byłoby uzasadnić pozostawienie reszty a Ci którzy przyzwyczaili się do tych jednostek by posmutnieli. Na pewno to też omówimy (notuję!) ale jest szansa, że tak czy inaczej wystawialność Lordów czy Herosów będzie musiała być ścięta a jak będzie format 1500+1500 to może wcale Lordów nie być.
lohost pisze:jestem za wszelkimi mozliwymi modyfikacjami :) ta gra tworzy niesamowite mozliwosci epickosci. od magicznych terenow przez scenariusze do losowania par włącznie :)
O ile scenariusze jak pokazuje wiele przykładów (choćby przyjęcie ich wreszcie na ETC) są bardzo sensowne to magiczne tereny często mają znikomy wpływ na rozgrywkę i wprowadzają najczęściej jedynie więcej losowości niż możliwości taktycznych - nie służą usportowieniu rozgrywki, a wręcz przeciwnie. Stąd na pewno bez testów się nie obędzie.
Sama możliwość sojuszy tworzy sporo możliwości na urozmaicenia co pokazała zeszłoroczna edycja. Na pewno nie chcemy przekombinować bo pytania "czy jak się gracze dogadają to mogą nie grać na magiczne tereny?" są pewne.

Dzięki za pomysły, liczę na więcej.
Obrazek

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Nie zgodze się z tym argumentem. Faq GW był do End timesa tak jak zresztą jednostki typu putridzi. Już jest po End timesie więc można chyba przestać na siłe dalej graç w herohammera skoro i tak z tego co pamietam faq ten traktowany był jako zapowiedź zmian z 9 ed. Co nie nastąpiło. Wiadomo że ilu graczy tyle opinii ale ja uważam że wfb przed tym faq było grą lepszą. Zmiana ta nie ma wpływu na nowe jednostki jako że nie są one ze slotu hero albo lord. Zrobicie jak uważacie ja postaram sie być
Obrazek

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3000
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Jeśli rozmawiamy na tematy End Times, to dodam że Morghasty nie istnieją w Tomb Kingsach. Nie pamiętam jak wygląda sprawa z Putridami, ale oni także nie byli chyba dostępni dla wszystkich 3 frakcji Chaosu. Dodatkowo posiadanie Marków Chaosu dla Beastmenów również jest jedynie w podręczniku End Times. Powyższe zmiany wprowadziło ETC do gry "bo tak" i bez żadnego uzasadnienia w zasadach, a ponieważ Macki nie są grane na Euro Compie, to trzeba będzie to wziąć pod uwagę Ślivku :)

@Lazur, zmiany na 50% Lordów i Herosów oraz Lore of Undeath nastąpiły najpierw w End Times: Nagash, ale potem normalny Rule Book dostał Erratę od GW. Niezależnie od tego, czy uwzględnia się na turnieju End Times, te zasady obowiązują ;)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Obowiązuje Age of Sigmar... Ale była kiedyś taka gra jak WFB z tego co pamiętam dosyć fajna i możemy w nią grać jak nam się podoba a nie kurczowo trzymać się tego co GW wymyśliło tuż przed tym jak zabiło gre. Powrót do dawnej kompozycji armii to tylko moja sugestia spowodowana subiektywnymi odczuciami i przemyśleniami ale licze że nie tylko mnie lepiej się grało zanim nastała era herohammera
Obrazek

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Lazur +1
Obrazek

Awatar użytkownika
Hoops
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Ośmiornica łódzka

Post autor: Hoops »

Lazur pisze:Powrót do dawnej kompozycji armii to tylko moja sugestia spowodowana subiektywnymi odczuciami i przemyśleniami ale licze że nie tylko mnie lepiej się grało zanim nastała era herohammera
Ale też innym gra się teraz lepiej :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Hoops pisze:
Lazur pisze:Powrót do dawnej kompozycji armii to tylko moja sugestia spowodowana subiektywnymi odczuciami i przemyśleniami ale licze że nie tylko mnie lepiej się grało zanim nastała era herohammera
Ale też innym gra się teraz lepiej :)
Ale to jest Warhammer FANTASY BATTLE a nie FANTASY DUELS, także graczom posiadającym 3 modele na 2400 punktów mówimy NIE.
Obrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Kretozord
Posty: 1715
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Glonojad »

Co prawda mnie eliminacja lordów by nie przeszkadzała, ale może warto rozważyć utrzymanie 50% lordów, 50% herosów ORAZ dopisanie "ale nie więcej niż 50% łącznie". Innymi słowy - jak ktoś zrezygnuje z lordów, to sobie herosów więcej wystawić może. Mnie takiej opcji zawsze brakowało, bo lubię tu i tam jakiegoś małego bohatera wstawić a nie od razu lorda z HKB za 300 pkt :p
Uprawa warzyw od 1997 roku
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Hoops
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Ośmiornica łódzka

Post autor: Hoops »

Jasna sprawa, ale gdybyśmy wszyscy grali w Fantasy Battle to na stołach widywalibyśmy jednostki którymi obecni gra jakiś odsetek a rozpiski byłyby bardziej fluffowe. No ale tak czy inaczej im więcej osób wypowie się na temat punktów czy tego jak chcieliby zagrać będzie lepiej dla nas żebyśmy nie robili nic na czuja.
Wiadomo też że ktoś będzie kręcił nosem a inni będą szczęśliwi.
Obrazek

ODPOWIEDZ