[Wrocław] "Wrześniowy powrót uczennic" 17 IX 2016
[Wrocław] "Wrześniowy powrót uczennic" 17 IX 2016
Turniej T9A "Wrześniowy powrót uczennic" 17 IX 2016
Organizatorzy: Blesu
Nieszczęsny sędzia: Blesu
Miejsce: Bunkier Twierdzy, Sztabowa 32
ZASADY OGÓLNE
Ważne zmiany:
1. Pkt za stan Armii
2. Uwzględniamy Hot fix: http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... post396756
1. Najważniejsza zasada: Sędzia ma zawsze rację, nawet jeśli jej nie ma
2. Format:
- 2 Formaty Parowy 2x1100pkt + 2200(awaryjny, w razie gdyby sojusznik nie przyszedł)
ZASADY:
- każda armia 1100 podlega zasadom warbands z 17str Rule booka
- Generałowie i BSB - każda armia musi mieć swoich i tylko z nich może korzystać. - nadal za komplet generałów i BSB otrzymuje się łącznie po 100pkt. (Jeśli sojusz ma 2x BSB, to każdy warty jest 50pkt, jeśli jednego, to wart jest 100)
- modele z 1 armii nie mogą wchodzić do oddziałów drugiej. (np. herosi imperialni nie mogą wchodzić do oddziałów armii sprzymierzonych dwarfów)
- zakaz dublowania magicznych przedmiotów - w przypadku Dwarfów, demonów - pomimo, że inaczej nazywają się scrolle - ich też nie można dublować. Crown of Scorn można wziąć, gdy w obydwu sojuszniczych armiach nie ma maga.
- Magia: wspólne pule PD i DD
3. Gramy na zasadach 9tej edycji: http://www.the-ninth-age.com/index.php?simple-page/
Pod linkiem znajdziecie wszystko co trzeba:
- Rule book
- Army booki
- Pliczek do Army Buildera
- Paths of [lexicon]Magic[/lexicon] (obowiązkowo: wydrukowane czary dla własnej armii, mogą być zamiast tego karty magii)
- Karty magii
4. Punktacja: wg Rule booka str. 88-89 Użyte poniżej skróty zgodnie z podręcznikiem:
VC - Victory Points
BP - Battle Points
5. Brak znajomości zasad nie upoważnia do działań wstecz (zmiana liczonych punktów, cofanie ruchów, otrzymywanie bonusów), jeżeli tura w której miało mieć miejsce dane wydarzenie, już się skończyła.
6. Stan armii/modeli (w BP):
WEJŚCIÓWKI I WYGRANE
Wejściówka:
Członkowie klubu 0zł
Goście: 5zł
Nagroda: głupia fota i umieszczenie na liście zwycięzców Pieniądze zebrane od gości idą na utrzymanie miejscówki i nowe makiety (lub naprawę aktualnych).
Pkt idą do ligi.
Wyniki i (ewewntualne) podobizny zwycięzców umieszczone są tutaj:
http://twierdza-wroclaw.pl/forum/index. ... 00#msg3100
ROZPISKI
1. Czekam na wasze rozpy, najlepiej format RST z Army Buildera2. (Dlaczego RST? - jeśli choć odrobinę szanujecie mój czas jaki musiałbym poświęcić na wrzucanie rozp do AB2 i przerabianie na czytelne na forum)
Jeżeli nie wiecie jak uzyskać AB2 i magiczny pliczek uruchamiający, piszcie do mnie na niżej wymieniony adres.
Rozpiski przesyłajcie do środy 14 IX godz. 22:00 na adres chwalcie.chomika@gmail.com !!!
-3BP i pierwszeństwo do BYE za rozpy nadesłane po czasie. Kolejne -5BP za nie dosłanie w ogóle. - W tym przypadku proszę, aby rozpiski przyniesione na turniej były schludne i czytelne dla przeciwnika. Najlepiej wydrukowane z ABuildera
2. Po otrzymaniu wszystkich rozp, umieszczę je na forum Twierdzy Wrocław (nie na BP zgodnie z prośbą graczy masterowych)
3. Drukuję wszystkie rozpy nadesłane przed turniejem.
LISTA CHĘTNYCH
Liczba miejsc: 17 (lub więcej - zależy od ilości graczy na tylko 1200 - tutaj tylko połowa stołu jest potrzebna)
1. Azz i Radek
2. Blesu i Janek
3. Żuczek i Chaos
4. JW Morte i Olek
5. Adam i Michał
6. Tirit i Podwys
7. Jarekk
8. Jacek
Rezerwa:
1. Silvestro
Jeśli ktoś się zapowiedział, a nie przyjdzie na turniej, zostaje przeniesiony na listę rezerwową na kolejnym (i ma pierwszeństwo do BYE, jeśli nie będzie spóźnialskich).
PRZEBIEG TURNIEJU
9:00 - 10:15 ustawianie stołów i szykowanie armii
10:15 - 12:45 BITWA I (Bitwa może zacząć się wcześniej, jeśli stoły zostały ustawione szybciej)
12:45 - 15:15 BITWA II
15:15 - 15:45 Przerwa
15:45 - 18:15 BITWA III
18:15 - 18:45 Pakowanie się i ogłoszenie zwycięzców
18:45 - ... żarcie i piwo (najlepiej ciemne)
Przed każdą bitwą losowani są przeciwnicy i Ci, którzy otrzymają BYE.
Do tej zasady stosuje się nastąpujące wyjątki:
1. Challenge przed bitwą jest dozwolony
2. Z każdym przeciwnikiem możemy zagrać tylko raz
3. BYE:
- BYE to +13BP
- BYE można otrzymać tylko raz
- BYE otrzymują w pierwszej kolejności wolontariusze
- W ostatniej bitwie BYE otrzymują gracze o najmniejszej ilości DP, którzy jeszcze nie mieli BYE
4. Spóźnialscy:
- Spóźnialscy, jeśli tacy bądą istnieli otrzymują automatycznie BYE (W kolejności od tych co przyszli najpóźniej )
- Jeżeli w wyniku spóźnienia innego gracza, gracz obecny na turnieju musi czekać, poszkodowany otrzymuje +400VP do wyniku bitwy, jeśli nie udało się rozegrać 6 tur.
Honorowi dawcy bitw (czyli wolontariusze przyjmujący BYE):
BITWA I
BITWA II
BITWA III
Organizatorzy: Blesu
Nieszczęsny sędzia: Blesu
Miejsce: Bunkier Twierdzy, Sztabowa 32
ZASADY OGÓLNE
Ważne zmiany:
1. Pkt za stan Armii
2. Uwzględniamy Hot fix: http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... post396756
1. Najważniejsza zasada: Sędzia ma zawsze rację, nawet jeśli jej nie ma
2. Format:
- 2 Formaty Parowy 2x1100pkt + 2200(awaryjny, w razie gdyby sojusznik nie przyszedł)
ZASADY:
- każda armia 1100 podlega zasadom warbands z 17str Rule booka
- Generałowie i BSB - każda armia musi mieć swoich i tylko z nich może korzystać. - nadal za komplet generałów i BSB otrzymuje się łącznie po 100pkt. (Jeśli sojusz ma 2x BSB, to każdy warty jest 50pkt, jeśli jednego, to wart jest 100)
- modele z 1 armii nie mogą wchodzić do oddziałów drugiej. (np. herosi imperialni nie mogą wchodzić do oddziałów armii sprzymierzonych dwarfów)
- zakaz dublowania magicznych przedmiotów - w przypadku Dwarfów, demonów - pomimo, że inaczej nazywają się scrolle - ich też nie można dublować. Crown of Scorn można wziąć, gdy w obydwu sojuszniczych armiach nie ma maga.
- Magia: wspólne pule PD i DD
3. Gramy na zasadach 9tej edycji: http://www.the-ninth-age.com/index.php?simple-page/
Pod linkiem znajdziecie wszystko co trzeba:
- Rule book
- Army booki
- Pliczek do Army Buildera
- Paths of [lexicon]Magic[/lexicon] (obowiązkowo: wydrukowane czary dla własnej armii, mogą być zamiast tego karty magii)
- Karty magii
4. Punktacja: wg Rule booka str. 88-89 Użyte poniżej skróty zgodnie z podręcznikiem:
VC - Victory Points
BP - Battle Points
5. Brak znajomości zasad nie upoważnia do działań wstecz (zmiana liczonych punktów, cofanie ruchów, otrzymywanie bonusów), jeżeli tura w której miało mieć miejsce dane wydarzenie, już się skończyła.
6. Stan armii/modeli (w BP):
WEJŚCIÓWKI I WYGRANE
Wejściówka:
Członkowie klubu 0zł
Goście: 5zł
Nagroda: głupia fota i umieszczenie na liście zwycięzców Pieniądze zebrane od gości idą na utrzymanie miejscówki i nowe makiety (lub naprawę aktualnych).
Pkt idą do ligi.
Wyniki i (ewewntualne) podobizny zwycięzców umieszczone są tutaj:
http://twierdza-wroclaw.pl/forum/index. ... 00#msg3100
ROZPISKI
1. Czekam na wasze rozpy, najlepiej format RST z Army Buildera2. (Dlaczego RST? - jeśli choć odrobinę szanujecie mój czas jaki musiałbym poświęcić na wrzucanie rozp do AB2 i przerabianie na czytelne na forum)
Jeżeli nie wiecie jak uzyskać AB2 i magiczny pliczek uruchamiający, piszcie do mnie na niżej wymieniony adres.
Rozpiski przesyłajcie do środy 14 IX godz. 22:00 na adres chwalcie.chomika@gmail.com !!!
-3BP i pierwszeństwo do BYE za rozpy nadesłane po czasie. Kolejne -5BP za nie dosłanie w ogóle. - W tym przypadku proszę, aby rozpiski przyniesione na turniej były schludne i czytelne dla przeciwnika. Najlepiej wydrukowane z ABuildera
2. Po otrzymaniu wszystkich rozp, umieszczę je na forum Twierdzy Wrocław (nie na BP zgodnie z prośbą graczy masterowych)
3. Drukuję wszystkie rozpy nadesłane przed turniejem.
LISTA CHĘTNYCH
Liczba miejsc: 17 (lub więcej - zależy od ilości graczy na tylko 1200 - tutaj tylko połowa stołu jest potrzebna)
1. Azz i Radek
2. Blesu i Janek
3. Żuczek i Chaos
4. JW Morte i Olek
5. Adam i Michał
6. Tirit i Podwys
7. Jarekk
8. Jacek
Rezerwa:
1. Silvestro
Jeśli ktoś się zapowiedział, a nie przyjdzie na turniej, zostaje przeniesiony na listę rezerwową na kolejnym (i ma pierwszeństwo do BYE, jeśli nie będzie spóźnialskich).
PRZEBIEG TURNIEJU
9:00 - 10:15 ustawianie stołów i szykowanie armii
10:15 - 12:45 BITWA I (Bitwa może zacząć się wcześniej, jeśli stoły zostały ustawione szybciej)
12:45 - 15:15 BITWA II
15:15 - 15:45 Przerwa
15:45 - 18:15 BITWA III
18:15 - 18:45 Pakowanie się i ogłoszenie zwycięzców
18:45 - ... żarcie i piwo (najlepiej ciemne)
Przed każdą bitwą losowani są przeciwnicy i Ci, którzy otrzymają BYE.
Do tej zasady stosuje się nastąpujące wyjątki:
1. Challenge przed bitwą jest dozwolony
2. Z każdym przeciwnikiem możemy zagrać tylko raz
3. BYE:
- BYE to +13BP
- BYE można otrzymać tylko raz
- BYE otrzymują w pierwszej kolejności wolontariusze
- W ostatniej bitwie BYE otrzymują gracze o najmniejszej ilości DP, którzy jeszcze nie mieli BYE
4. Spóźnialscy:
- Spóźnialscy, jeśli tacy bądą istnieli otrzymują automatycznie BYE (W kolejności od tych co przyszli najpóźniej )
- Jeżeli w wyniku spóźnienia innego gracza, gracz obecny na turnieju musi czekać, poszkodowany otrzymuje +400VP do wyniku bitwy, jeśli nie udało się rozegrać 6 tur.
Honorowi dawcy bitw (czyli wolontariusze przyjmujący BYE):
BITWA I
BITWA II
BITWA III
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2016, o 16:37 przez Blaesus, łącznie zmieniany 9 razy.
"liczne, warte uwagi konwersje"
Czyniąc długą historię krótką - to nigdy nie działa.
Przyjemnie się gra przeciwko armii całej zrobionej na poziomie, i temu ta ocena (w oryginalnym kształcie) służy.
Czemu służą "liczne, warte uwagi konwersje" za +1 punkt, to pojęcia nie mam.
Nie warto
Czyniąc długą historię krótką - to nigdy nie działa.
Przyjemnie się gra przeciwko armii całej zrobionej na poziomie, i temu ta ocena (w oryginalnym kształcie) służy.
Czemu służą "liczne, warte uwagi konwersje" za +1 punkt, to pojęcia nie mam.
Nie warto
Furion od tego jest inny temat.
Będę. Prosze ustalmy jedną godzine startu, bo przychodze na 10 i jestem spóźniony czasami. Może być 9:30 czy jakakolwiek inna, ale jak przyjdę do tego wysnaczonego czasu to wtedy zaczynamy parowanie.
Będę. Prosze ustalmy jedną godzine startu, bo przychodze na 10 i jestem spóźniony czasami. Może być 9:30 czy jakakolwiek inna, ale jak przyjdę do tego wysnaczonego czasu to wtedy zaczynamy parowanie.
Tak, w wolnej chwili podopisuję do zasad.
+1.JarekK pisze:Będę. Prosze ustalmy jedną godzine startu, bo przychodze na 10 i jestem spóźniony czasami. Może być 9:30 czy jakakolwiek inna, ale jak przyjdę do tego wysnaczonego czasu to wtedy zaczynamy parowanie.
Ja też będę i też proszę o parowanie nie na zasadzie kto ostatni, a po prostu - losowo.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Nie ma sprawy. Będę was parował, ale względem spóźnialskich będę podchodził do tematu nieco inaczej. (Np. jeśli będą wszyscy gracze, oprócz jednego, to pierwszeństwo do BYE będzie miał spóźnialski). Widziałem kilka razy nawet ponad 30min spóźnienia. Zgodnie z planem - do 10:15 armie powinny być gotowe do użytku.
Blaesus pisze:Nie ma sprawy. Będę was parował, ale względem spóźnialskich będę podchodził do tematu nieco inaczej. (Np. jeśli będą wszyscy gracze, oprócz jednego, to pierwszeństwo do BYE będzie miał spóźnialski). Widziałem kilka razy nawet ponad 30min spóźnienia. Zgodnie z planem - do 10:15 armie powinny być gotowe do użytku.
Ekstra! Dziękuję.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Wstępnie jestem
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
Jakoś pierwsza rzecz jaką się zauważa 1 września w tramwajachGlonojad pisze:Tytuł jest zaiste intrygujący
Podwys, Matis - rozumiem, że jesteście zainteresowaniu grą na 2500?