[Master] Macki Wojny2k16 - 22-23.10 Łódź Wyniki str 19

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Hoops
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Ośmiornica łódzka

[Master] Macki Wojny2k16 - 22-23.10 Łódź Wyniki str 19

Post autor: Hoops »

Obrazek
Ośmiornica Łódzka zaprasza na turniej parowy klasy master.

termin: 22-23.10.2016
Sobota 9:00 zaczynamy grać a od 8:00 będziemy na miejscu pewnie gotowi do przyjmowania zgłoszeń

miejsce: IV LO w Łodzi - ul. Pomorska 16.
Obrazek
Do szkoły wejście od Pomorskiej (na mapie pozioma ulica na dole). Tutaj także wjazd na parking (na zielono zaznaczone dwa placyki), gdzie na noc brama będzie zamknięta. Wszyscy powinni się pomieścić spokojnie ale jeśli by był problem to najbliżej jak widać jest tuż obok parking niestrzeżony (na czerwono).

Format:
2k+1k =D>
Armia na 2000 składana jest normalnie wg podręcznika 9th Age.
Armia na 1000 traktowana jest jako warband

Godziny:
sobota
09:00-12:30
12:45-16:15
Obiady :)
17:15-20:45

niedziela
9:00-12:30
12:45-16:15

3.5h i rozkład podobny do tego z dmp

Sędzia główny: Ślivek/Laik :-k
Sędzia liniowy: Laik/Ślivek #-o
Modelarka: Ripley \:D/

Ograniczenia:
Sojusze nie traktują się wzajemnie jako friendly ani jako enemy - "neutralne sojusze".
Wtedy nie można na siebie rzucać czarów, nie panikują się wzajemnie sojusznicy, nie dzielą się liderkami, nie działają buff wagony (altary i inne takie). Generalnie nie ma niczego i po prostu na stole są 4 oddzielne armie przy czym współpracują w parach (sojusznik nie jest też enemy więc nie można w niego szarżować czy rzucać czarów typu hex).
Podczas składania rozpisek na potrzeby limitów powtórzeń liczą się jako jedna armia (czyli powtórzenia przedmiotów - scroll na przykład albo dostęp do przedmiotów które mają ograniczenie jak np. brak wizardów - wtedy jeśli w jednej armii jest wizard to już nie może druga armia wziąć).

Scenariusze:
Podręcznikowe
Progi jak w podręczniku

Mapki:
ETC https://drive.google.com/file/d/0Bx-cjt ... 1nQUk/view

Modelarka:
Zgodnie z zaleceniami LL

Jakość pomalowania
0 - paskudztwo ledwo na granicy dopuszczenia
1 - poprawnie nałożone 3/4 kolory
2 - poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne)
4 - ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne)

Spójność armii
0 - zbieranina modeli z różnych armii, brak spójności
1 - raczej spójna, choć są pojedyncze modele odstające stylem od reszty armii
3 - armia spójna, jeden styl malowania, takie same traye, oddziały tworzą jedną armię

Podstawki modeli i oddziałów
1 - oddziały mają traye
2 - traye są modelowane
+1 - modele mają modelowane podstawki

WYSIWYG
0 - rażące braki WYSIWYG na oddziałach (jakikolwiek proks w armii, oczywiście z takich jakie są dopuszczalne typu Silver Helms za Dragon Princes)
1 - WYSIWYG na większości oddziałów (pojedyncze odstępstwa na modelach w oddziałach, pełne grupy dowodzenia)
2 - pełen WYSIWYG na oddziałach

Przygotowanie do gry
0 - brak więcej niż jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/wzorniki używane przez armię/rozpiski
1 - brak jednego z wyżej wymienionych elementów
3 - pełne przygotowanie do gry

Maksimum: 15

Proxy nie są dopuszczone do gry. Jest możliwość gry niepomalowaną armią, ale skutkuje to brakiem oceny modelarskiej. Choćby jeden niepomalowany model skutkuje brakiem oceny modelarskiej

Zgłoszenia:
Jeżeli nawet nie jesteś pewien ale prawdopodobnie wpadniesz to daj znać. Pomoże to nam się przygotować.
Rozpiski na mail: macki.wojny@wp.pl
Zgłoszenia albo tam albo tutaj czy na pw. W zgłoszeniach proszę o podanie: imion, nazwisk, nicków, id z ligi (do sprawdzenia/rejestracja na http://ranking.wfb-pol.org/players.php), miast klubów, numerów telefonów, armii.
Zgłoszenia premiowane +5 DP przyjmowane są do 16.10 do północy i muszą zawierać rozpiski w czytelnym formacie (rozszerzenie pdf, txt, doc, html, xml, jpg, bmp, tiff, java, cpp, py jakietamjeszczerozsądnewamwygodne. Czytelne czyli takie gdzie translacja na język naturalny poza tym, że ma złożoność najwyżej O(n*log) to jest spójna, jednoznaczna, bezstratna i mało redundatna).
Po tym terminie nie interesują nas wasze biadolenia. Brak rozpiski = pozdro poćwicz i -5punktów na starcie.
Wejściówka: 80zł od pary czy singla
Po terminie 16.10 wejściówka 90zł
Numer rachunku:
90 1090 2705 0000 0001 1942 7832
Pawlak Paweł

Obiady:
W tym roku rozwiązujemy to w ten sposób że dajemy wam masę ulotek do chinoli których jest trzech w okolicy i pizzerii. Na placu wolności są hamburgery i kebsy. Ogarniecie to.

Na miejscu będzie smalec z ogórkami kiszonymi oraz naturalnie woda, kawa i herbata.
Poza tym blisko turnieju są:
do 300 metrów 3 chińczyki
do 150 metrów 6 spożywczych
do 500 metrów 4 restauracje
niewiele dalej sporo więcej bo centrum miasta i Piotrkowska.

Afterparty:
Cafe Wolność. Siedzieliśmy tam ostatecznie po wszelkich perturbacjach.
W szkole jak co roku zakaz picia :wink:
Nizioła niestety nie będzie

Noclegi:
W tym roku nie płacimy szkole za nocleg dla czterech czy pięciu osób w szkole z piątku na sobotę.
Z soboty na dzielę zapewniamy salę gimnastyczną oraz parę materacy ale bez luksusów.
Ponadto najbliższe noclegi:
http://linatorchim.pl/
http://www.lodz_hotel_urzedu_miasta.pogodzinach.net/
http://www.hotelelodz.rezerwuje.pl/hote ... t_Pod_Sowa
http://www.greenhostel24.eu/
http://www.yhlodz.pl/website3/
http://www.lodznoclegi.pl/4,syrena
http://www.lagranda.pl/
http://www.hotels24.com.pl/
Zapewne łatwo znaleźć też inne bo to centrum miasta ale myślę, że te powinny zaspokoić potrzeby :)

Zgłoszenia:
1 Karol "Sorinmarkov" Stankiewicz OK i Marcin "Kanti" Kantarski DH R P
2 Michał Kołakowski Kołata BH i Tomasz Tutaj Tutajec SE R P
3 Tomasz Gokish Repczyński OK i Łukasz "Druchii" Borowik DE R P
4 Jakub Borkowski, Mojżesz UD i Błażej Luberadzki, błazgaj DE R P
5 Piotr Kuczyński DH i Jarosław Gawin OK R P
6 Radek Tarasiewicz WDG i Jacek Rząsa SE R P
7 Lukasz Dymitr Mirytiuk WDG i Tomasz Laik Gegotek SE R P
8 Edwin Trawiński DL i Filip Głowacki VC R P
9 Bartłomiej 'Lazur' Lazurek VS i Michał "Glegut" Wiśniewski KoE R P
10 Marcin Zajkowski DE OG R P
11 Jacek Kaczmarski EoS i Ryszard Raczyński VS R P
12 crane HE i lwieserce85 SA R P
13 Kamil "Kamel" Oleński HE i Dziedzic EoS R P
14 Marek Myth Skowierski EoS i Debelial OK P R
15 Bartosz Dibo Drajewicz BH i Wojciech Hoops Rokuszewski Koe R P
16 Kamil Koziej Cotau VS i Łukasz Ścisłowski Doktór EoS R P
17 Adam Duke Lewański SE i Robert Robson Mrozek HE R P
18 Maciek Łepkowski OK i Michał Bukowski SE R P
19 Jarosław "Jarekk" Ciszak WDG VC R
20 Adam "Qc" Kuc VS i Marek "Szaitis" Gmyrek VC R P
21 Piotr Azurix Milski HE i Konrad Urban Urbanski SE R P
22 Paweł Napadziorro Pawlak WDG i Michał Cluzoe Boltz DE R P
23 Robert Schtrasny Biernacki VC i Mateusz Sass Marczak SA R P
24 Jakub "Sokół" Palmowski HE i Bartosz "Bartool" Rozmarynowskil OK R P
25 Dominik Galahad Salachna EoS i Michał Krasnal Mackiewicz DH R P
26 Paweł Pablo Błaszczyk BH i Mateusz Skarab Włudarczyk UD R P
27 Sebastian Szymczuk DH i Jan Szymczuk HE R P
28 Maciej "Dziop" Dziopak TK i Tomasz "Handałek" Domagalski VC R P
29 Edgar "Ed" Czop VC i Adrian Kukulski VS R P
30 Kamil Kangur Krzyczkowski KOE i Tomasz Cerverius Łapa DE R
31 Bartłomiej "woodspirit" Kołcun DL i Ernest Kołcun KoE R
32 Marcin "Lipek" Lipiński DL i Kacper "Swieta Barbara" Bucki ID R P
33 Tomasz Pietrzyk "Slayer Zabójców" DH i Adam Okińczyc "Dulltran" EoS R P
34 "Bobson" WDG i Michał Truba OG R P
35 Krystian Kasner, EOS i Mateusz Nogaj, VS R P
36 Furion R

P- przedpłata
R- rozpiski
Ostatnio zmieniony 24 paź 2016, o 14:58 przez Hoops, łącznie zmieniany 41 razy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Hoops
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Ośmiornica łódzka

Post autor: Hoops »

Temat póki co mocno okrojony, ale codziennie będzie uzupełniany żeby rozwiać wasze wszelkie wątpliwości.
Klasycznie zapraszam do obszernego komentowania, wypowiedzi czy pomysłów. Jak tylko czas pozwoli postaram się przytrollować.
Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Format jedyny sluszny Mackowy 2k+1k :)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9482
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Nie żeby coś, ale w 9th nie ma zasad dotyczących sojuszowania, a już te GW sprawiały problemy. Ma ktoś na to jakiś pomysł? Czy xero z zeszłego roku (tam bodaj problemem był sojusz duży woch małe SK)?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Hoops
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Ośmiornica łódzka

Post autor: Hoops »

Nikt sojuszowania nie sprawdzał z tego co mi się wydaje. Na forum 9th Age nie doszukałem się niczego, ale coś mogłem przeoczyć. Prawdę powiedziawszy zrobiłem to łebkach poświęcając na to 15 minut Max.
W każdym razie nie widzę podstaw żeby już wprowadzać ograniczenia dla jakiś poszczególnych armii skoro nikt nie wygrał niczego znaczącego za wyjątkiem może gry na chacie z podchmielonym kolega.
Żeby nie mieszać zbytnio możemy wprowadzić pełen neutral dla sojuszników bez opcji wchodzenia do oddziałów.
Obrazek

ślivek
Kretozord
Posty: 1659

Post autor: ślivek »

Skminimy jakieś sensowne zasady sojuszy. Imho powinny być proste by nie przeszkadzały w grze ;)
Pewnie będę sędzią głównym chyba, że ktoś się zorientuje, że to wbrew regulaminowi i tak nie może być to wtedy szukamy głównego sędziego z poza Łodzi.
Format przemyśliwujemy bo w sumie są dwie opcje 2x1200 albo 2000+1000.
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Myślę że w tym roku połączenie wdg i vs nie będzie gejmbrejkerem :D
Postaram się zabrać kogoś z Lublina i wpaść.

Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Post autor: lajkonik »

Ja też postaram się być i mam nadzieje na turniej parowy. Tylko z dobrymi zasadami :D
...(tam bodaj problemem był sojusz duży woch małe SK)...?
Najmocniejsze i bezkonkurencyjne były Demony + TK z tego co pamiętam. Lipek z Gąską wycisnęli prawie maksa.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

ślivek pisze:Skminimy jakieś sensowne zasady sojuszy. Imho powinny być proste by nie przeszkadzały w grze ;)
Pewnie będę sędzią głównym chyba, że ktoś się zorientuje, że to wbrew regulaminowi i tak nie może być to wtedy szukamy głównego sędziego z poza Łodzi.
Format przemyśliwujemy bo w sumie są dwie opcje 2x1200 albo 2000+1000.
Im mniej punktów na stole, tym lepiej.
Na Mackach nagminny jest problem z rozgrywaniem 4 tur.
Nie dość, że 3000 punktów, to jeszcze 2 głowy myślą o połowę wolniej.

pozdrawiam
Furion

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8685
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

Zagram :D i jak będzie parówka to poszukuje kogoś aby zagrać :D
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

Awatar użytkownika
chaoslo3
Wałkarz
Posty: 84
Lokalizacja: Opole

Post autor: chaoslo3 »

Najprawdopodobniej będę

Awatar użytkownika
Hoops
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Ośmiornica łódzka

Post autor: Hoops »

@Jurek zgadzam się, ale od lat dajemy radę tego mastera ogarnąć. Każdy ma tyle samo czasu grę, a jednak jedni dają radę się zmieścić czasowo inni niestety nie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dzoooma
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Stolica, Wola - "Gamonie"

Post autor: Dzoooma »

My się szykujemy mocno, zobaczymy co z tego wyniknie bo to same Gamonie, ale z 6 osób powinno być.

Gdybym miał stawiać to 2x1200 na neutralnych zasadach sojuszu brzmi git.
Obrazek
Zapytaj mnie co sądzę o GW...

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2063
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

jedyne słuszne 2000+1000!
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Druchii
Kretozord
Posty: 1878

Post autor: Druchii »

Jest szansa ze sie pojawię. I rownież szukam pary. Jak na razie pasjami czytam rb. Jeszcze nie grałem :( tez szukałbym pary. Gokish. Moze teges? ;)
Jedyne słuszne 2+1!!!!!!

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8685
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

Druchii spoko :D moja wiedza o 9th jest na takim samym poziomie jak Twoja :D
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Czy jeżeli częścia sojuszu jest KoE to cały sojusz nie dostaje bonusu do zaczynania?

Awatar użytkownika
Hoops
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Ośmiornica łódzka

Post autor: Hoops »

Tak. Sam gram Koe. Przeżyjesz :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Hoops pisze:@Jurek zgadzam się, ale od lat dajemy radę tego mastera ogarnąć. Każdy ma tyle samo czasu grę, a jednak jedni dają radę się zmieścić czasowo inni niestety nie.
Nikt nigdy nie kwestionował tego, że nie ogarniacie mastera.
Bez takich insynuacji proszę - ja i każdy kogo znam zawsze na Mackach bawili się świetnie!

Tym niemniej, jeżeli popatrzymy na "normalne" single na 2500, to bitwy nie dogrywa 5-10% graczy.
Na mackach to jest regularnie 20%+

Ludzie ci sami, więc wnioskuję że to format ma wpływ. Może np. 1800 + 900 byłoby lepsze? Nikt nie lubi nie-okrągłych liczb, ale pamiętajcie że z faktu niedogrania bitwy zwykle niezadowolone są... 4 osoby.

pozdrawiam
Furion

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5344

Post autor: Tutajec »

+1

Parówki same w sobie zabierają wiecej czasu, imo nie ma do zmieniać punktów tylko dać 15-20 min wiecej.
Obrazek

ODPOWIEDZ