[MASTER] Macki Wojny 2k17 21-22.10 - Urodziny !

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Napadzior
Chuck Norris
Posty: 543
Rejestracja: 10 lip 2015, o 19:11

Re: [MASTER] Macki Wojny 2k17 21-22.10 - Urodziny !

Post autor: Napadzior » 7 wrz 2017, o 10:44

Dzisiaj się pojawi więcej szczegółów.
Armie nie mogą się dublować , zaraz zapiszę to w 1 poście.
Obrazek

Napadzior
Chuck Norris
Posty: 543
Rejestracja: 10 lip 2015, o 19:11

Re: [MASTER] Macki Wojny 2k17 21-22.10 - Urodziny !

Post autor: Napadzior » 7 wrz 2017, o 11:21

W ośrodku mamy zarezerwowane 90 miejsc noclegowych. Szacujemy że osób chętnych będzie koło 100. To jeszcze nie czas na rezerwacje , ale miejcie to na uwadze. W razie co obok (200m) też jest inny ośrodek i Hotel dla bardziej wymagających.
Obrazek

Varred
Wałkarz
Posty: 98
Rejestracja: 27 maja 2016, o 19:07

Re: [MASTER] Macki Wojny 2k17 21-22.10 - Urodziny !

Post autor: Varred » 8 wrz 2017, o 12:37

Nie dostałem odpowiedzi na PW więc zapytam może tutaj.
Zapis w regu jest taki:
0 - rażące braki WYSIWYG na oddziałach (jakikolwiek proks w armii, oczywiście z takich jakie są dopuszczalne typu Silver Helms za Dragon Princes)
Pomijając to, że Dragon Princes i Silver Helms już nie istnieją i właściwie cięzka kawa to ciężka kawa byle by nie były takie same figsy jako różne unity na stole, używam w moich DE White Lionów jako Execów. Mają głowy od DE i są w kolorach armii.

Znaczy to tyle że dostanę 0 za WYSWIG czy liczy się jako konwersja?

Z góry dzięki za odpowiedź.

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8685
Rejestracja: 23 sie 2007, o 14:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: [MASTER] Macki Wojny 2k17 21-22.10 - Urodziny !

Post autor: Gokish » 8 wrz 2017, o 12:48

Nie jestem organizatorem ale najłatwiej to daj zdjęcie :D
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

Napadzior
Chuck Norris
Posty: 543
Rejestracja: 10 lip 2015, o 19:11

Re: [MASTER] Macki Wojny 2k17 21-22.10 - Urodziny !

Post autor: Napadzior » 8 wrz 2017, o 13:18

Varred pisze:Nie dostałem odpowiedzi na PW więc zapytam może tutaj.
Zapis w regu jest taki:
0 - rażące braki WYSIWYG na oddziałach (jakikolwiek proks w armii, oczywiście z takich jakie są dopuszczalne typu Silver Helms za Dragon Princes)
Pomijając to, że Dragon Princes i Silver Helms już nie istnieją i właściwie cięzka kawa to ciężka kawa byle by nie były takie same figsy jako różne unity na stole, używam w moich DE White Lionów jako Execów. Mają głowy od DE i są w kolorach armii.

Znaczy to tyle że dostanę 0 za WYSWIG czy liczy się jako konwersja?

Z góry dzięki za odpowiedź.

Zasady są twarde i bezlitosne . Jak na każdym Masterze.
pawlakgeo@gmail.com
Wyślij zdjęcia, daj poczwórną złotą łapówę i przejdzie ;P
Obrazek

Awatar użytkownika
Azurix
Masakrator
Posty: 2910
Rejestracja: 13 gru 2011, o 02:16
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Re: [MASTER] Macki Wojny 2k17 21-22.10 - Urodziny !

Post autor: Azurix » 8 wrz 2017, o 13:54

Tutaj ma Varred rację Napadzior. Nie ma jednostek Dragon Princes of Caledor, jak i Silver Helms. Są obecnie Knights of Ryma i Highborn Lancers, a modele do takich jednostek nie istnieją, więc nie ma się do czego odwołać. Sami twórcy The 9th Age odcinają się od Warhammera, więc tym bardziej bazowanie na przyzwyczajeniach uważam za błędne. Każdy model Konnego Elfa (w przypadku Kawalerii to nawet Człowiek od biedy, bo pod hełmem i tak nie widać), który posiada ciężką zbroję, tarczę i kopię, może być użyty zarówno jako jedna, jak i druga jednostka, byle nie wystawiać tych samych figsów, mając na stole obie jednostki jednocześnie. Nie gramy w grę Games Workshop, szwedzcy koledzy nie chcą mieć nic wspólnego z tą firmą, więc modele GW nie mogą być traktowane jako wyznacznik :wink:
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Napadzior
Chuck Norris
Posty: 543
Rejestracja: 10 lip 2015, o 19:11

Re: [MASTER] Macki Wojny 2k17 21-22.10 - Urodziny !

Post autor: Napadzior » 8 wrz 2017, o 15:33

Azurze! , psujesz mi wizerunek bezwzględnego organizatora ;)
Wiadomix że z Ośmiorniczanami da się załatwić prawie wszystko ;)
Chyba jesteśmy najbardziej wyśrodkowanymi ludźmi w Polsce nie ?
Obrazek

ślivek
Falubaz
Posty: 1475
Rejestracja: 18 lip 2013, o 20:15

Re: [MASTER] Macki Wojny 2k17 21-22.10 - Urodziny !

Post autor: ślivek » 14 wrz 2017, o 00:34

Także ten.
Jeszcze będą poprawki po niedzielnym turnieju na pewno. Jak ktoś zobaczy coś co wygląda na exploit niech daje znać czym prędzej. Wszyscy chcemy miło grać. Korzystanie z exploita podczas turnieju grozi uznaniem go za nielegalnego (nawet jeśli zgodnie z rulebookiem czy dodatkowymi zasadami turnieju wygląda to na legalny manewr).

Obowiązują specjalne zasady składania rozpisek:
Gracze przygotowują rozpiskę złożoną z dwóch armii - jednej złożonej na 4000 pkt i drugiej na 2000 pkt (czyli podręcznikowo - Warband). Armie muszą być różne.
W rozpisce nie można powtarzać przedmiotów magicznych (jeśli w jednej armii zostanie wybrany przedmiot magiczny to nie może występować w drugiej).

Podczas gry obowiązują specyficzne zasady sojuszy:
Crown of Scorn dostaje linijkę: "If this item is taken both allied armies cannot cast spells nor use arcane items".
Deployment Type: Counterthrust nie będzie grany.
Secondary Objectives: Capture the Flags: wybiera jeden z graczy na sojusz i do 3 unitów z przeciwnego sojuszu. Secure Target: wybiera jeden z graczy z sojuszu.
Generating Spells: Sojuszniczy Wizards liczą się jakby byli z jednej armii na potrzeby generowania zaklęć.
Deployment Phase: Każda z armii wystawia oddział w swojej kolejce (naturalnie może więcej niż jeden). Czyli każdy z sojuszy wystawia przynajmniej po jednym oddziele z każdej armii chyba, że w którejś z armii zabrakło oddziałów. Wtedy wystawia się dalej ta armia która wciąż posiada wystawienia (nie musi po przynajmniej 2 oddziały na kolejkę). Wartość Undeployed Units Number sumujemy za obie armie w sojuszu.
Magic Phase: Sojuszniczy Wizards mogą dowolnie dzielić się Power Dice podczas fazy.
Characters: Postacie mogą dołączać tylko do friendly unit czyli nie do sojusznika.
Who is the Winner?: Sojusz ma łącznie 6000 punktów i na takie punkty gramy na potrzeby liczenia wyniku walki.

FAQ:
KoE: Blessing wyłącza premię za Undeployed Units Number dla całego sojuszu.
Obrazek

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 4952
Rejestracja: 25 sty 2010, o 18:20
Lokalizacja: Wrocław

Re: [MASTER] Macki Wojny 2k17 21-22.10 - Urodziny !

Post autor: JarekK » 14 wrz 2017, o 01:10

Działanie spelli jeszcze Ci chyba umknęło. Jak działa kometa? Czy można się nawzajem leczyć?
Stone pisze:
16 gru 2019, o 13:36
Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

woodspirit
Mudżahedin
Posty: 237
Rejestracja: 6 gru 2014, o 07:52

Re: [MASTER] Macki Wojny 2k17 21-22.10 - Urodziny !

Post autor: woodspirit » 14 wrz 2017, o 06:48

Pierwszy post:
Napadzior pisze:
Ograniczenia:
Zakaz dublowania Armii.
Sojusze nie traktują się wzajemnie jako friendly ani jako enemy - "neutralne sojusze".
Wtedy nie można na siebie rzucać czarów, nie panikują się wzajemnie sojusznicy, nie dzielą się liderkami, nie działają buff wagony (altary i inne takie). Generalnie nie ma niczego i po prostu na stole są 4 oddzielne armie przy czym współpracują w parach (sojusznik nie jest też enemy więc nie można w niego szarżować czy rzucać czarów typu hex).
Nie można na siebie rzucać czarów, czyli leczenia też nie.
Odpowiedzi co do działania komety sam niecierpliwie oczekuję :D
Demony:
2016: W/R/P - 12/1/22
2017: W/R/P - 12/0/16
2018: W/R/P - 4/1/6
2019: W/R/P - 16/2/8

Napadzior
Chuck Norris
Posty: 543
Rejestracja: 10 lip 2015, o 19:11

Re: [MASTER] Macki Wojny 2k17 21-22.10 - Urodziny !

Post autor: Napadzior » 14 wrz 2017, o 07:09

Kometa działa na wszystkich w zasięgu. 2 armie przeciwnika i 2 armie współpracujące.
Obrazek

Napadzior
Chuck Norris
Posty: 543
Rejestracja: 10 lip 2015, o 19:11

Re: [MASTER] Macki Wojny 2k17 21-22.10 - Urodziny !

Post autor: Napadzior » 14 wrz 2017, o 07:29

Chciałbym obwieścić , że do grona firm wspierających gry bitewne i zarazem nasz turniej dołącza firma :

Obrazek
http://www.kromlech.eu/

Firma Kromlech sponsoruje nagrodę dla najlepiej pomalowanej Armii !
Tak więc poprawiamy ranciki , cieniujemy i stajemy do konkursu !
Najlepiej pomalowana Armia zostanie wybrana na podstawie głosowania wszystkich uczestników.
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2017, o 08:20 przez Napadzior, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Druchii
Kretozord
Posty: 1868
Rejestracja: 18 maja 2008, o 17:29

Re: [MASTER] Macki Wojny 2k17 21-22.10 - Urodziny !

Post autor: Druchii » 14 wrz 2017, o 08:03

Hej, zakładam ze nie mozna scrollować czarów rzucanych na sojusznika, ale wole zapytać ;)

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3537
Rejestracja: 22 maja 2007, o 08:12
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: [MASTER] Macki Wojny 2k17 21-22.10 - Urodziny !

Post autor: debelial » 14 wrz 2017, o 08:14

Nie no pula kostek jest chyba wspólna, a więc i dispelowanie też. Inaczej tego nie widzę.

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3896
Rejestracja: 17 sie 2011, o 12:51
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Re: [MASTER] Macki Wojny 2k17 21-22.10 - Urodziny !

Post autor: Glegut » 14 wrz 2017, o 08:15

Napadzior pisze:Chciał bym obwieścić , że do grona firm wspierających gry bitewne i zarazem nasz turniej dołącza firma :

Obrazek
http://www.kromlech.eu/

Firma Kromlech sponsoruje nagrodę dla najlepiej pomalowanej Armii !
Tak więc poprawiamy ranciki , cieniujemy i stajemy do konkursu !
Najlepiej pomalowana Armia zostanie wybrana na podstawie głosowania wszystkich uczestników.

Przecież wiadomo kto wygrał.... po co drukować coś co jest wydrukowane ? :lol2:
Obrazek

Napadzior
Chuck Norris
Posty: 543
Rejestracja: 10 lip 2015, o 19:11

Re: [MASTER] Macki Wojny 2k17 21-22.10 - Urodziny !

Post autor: Napadzior » 14 wrz 2017, o 08:17

Można używać przedmiotów rozpraszających czary przy rozpraszaniu czaru rzuconego na sojuszniczą jednostkę. (ograniczenie 1 przedmiotu na sojusz przyp. red.)
Obrazek

Awatar użytkownika
Druchii
Kretozord
Posty: 1868
Rejestracja: 18 maja 2008, o 17:29

Re: [MASTER] Macki Wojny 2k17 21-22.10 - Urodziny !

Post autor: Druchii » 14 wrz 2017, o 08:23

Ok, Dzieki.

Awatar użytkownika
Cotau
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 158
Rejestracja: 26 wrz 2015, o 12:35
Lokalizacja: Warszawa

Re: [MASTER] Macki Wojny 2k17 21-22.10 - Urodziny !

Post autor: Cotau » 14 wrz 2017, o 08:59

A jak ze szczurowym strzelaniem w combat z sojusznikiem/ze soba + sojusznikiem?
Obrazek

ślivek
Falubaz
Posty: 1475
Rejestracja: 18 lip 2013, o 20:15

Re: [MASTER] Macki Wojny 2k17 21-22.10 - Urodziny !

Post autor: ślivek » 14 wrz 2017, o 09:44

Jest dokładnie tak jak napisane w callous. Jak opiszesz dokładniej problematyczną sytuację to uściślę ale nie wiem o co pytasz :)
Obrazek

Awatar użytkownika
pazdzioch
Chuck Norris
Posty: 454
Rejestracja: 28 sty 2007, o 14:26

Re: [MASTER] Macki Wojny 2k17 21-22.10 - Urodziny !

Post autor: pazdzioch » 14 wrz 2017, o 09:53

Tak zupełnie serio, czy może mi ktoś z organizatorów napisać dlaczego nie można dublować armi ? Jeśli chodzi o OP to zdecydowanie OP to to nie jest . Można zrzumieć jakieś argumenty w stylu "Zawsze tak było i nie chcemy tego zmieniać" Ale z drugiej strony fajnie jest czasami wystawić rzeczy które zalegają na półce, a niewątpliwie na 6k jest taka możliwość :)

pozdrawiam

ODPOWIEDZ