[Białystok] 10.12.2017 Zimowa ofensywa 2500 ptk T9A
[Białystok] 10.12.2017 Zimowa ofensywa 2500 ptk T9A
Czesc,
W imieniu Klubu Gier Bitewnych Front oraz organizatorów konwentu East Games United 2017 zapraszamy na turniej Zimowa Ofensywa w T9A. Turniej lokalny będzie zgłoszony do Ligi.
Ogólny rozklad
Sobota 9 Grudnia 2017
40K
prawdopodobny after
Niedziela 10 Grudnia 2017
T9A
X-wing
Organizacyjnie
Odbędzie się on w ramach tegorocznej edycji EGU 2017 na kampusie Uniwersytetu w Białymstoku.
- wpisowe 10 zł, w całości idzie na pucharki oraz inne nagrody dla uczestników, na miejscu 15 pln
- Limit miejsc - prawdopodobnie max 10 stołów
- sędzia główny Michał "Akadera" Stepanowicz (grający)
- gracz otrzyma wydrukowaną rozpiskę, kartę gracza oraz scenariusze
Konto do przedpłat:
96 1050 1823 1000 0091 0995 6764 ING Bank Śląski S.A.
Michał Stepanowicz
W tytule imię, nazwisko, ksywa, id ligowe i dopisek Zimowa Ofensywa 9th age.
Zasady Ogólne
Za kompletne zgłoszenie do 5 grudnia 23.00 będą przyznane dodatkowe 2pkt. Za kompletne zgłoszenie uznaję: wysłanie rozpiski w czytelnym formacie oraz dokonanie przedpłaty wejściówki na wskazane konto. Gramy 3 bitwy szwajcarem, każda wg. innego ustalonego z góry scenariusza.
Challenge możliwe w I rundzie po wcześniejszym poinformowaniu organizatora - Akadera.
Cały turniej gramy jedną rozpiską na 2500pkt. wg. zasad WARBANDS.
Proksy dopuszczone w granicach rozsądku - np bretońscy łucznicy jako elfi łucznicy. Kartoniki jako szkielety, puszka jako steam tank - nie. Wszelkie pytania w tej kwestii proszę kierować do organizatora.
Każdy gracz musi dysponować czytelną drukowaną rozpiską.
Każdy gracz musi posiadać zasady swojej armii w dowolnej formie, do pokazania (zasady z Battle Scribe się nie liczą)
Challenge mozliwe na 1 runde, później system szwajcarski
Format żeby gry były szybkie i pozwoliły uczestnikom skorzystać jeszcze z atrakcji głównego wydarzenia to:
zasady WARBANDS 2500 ptk
WARBANDS:
Armies of 3000 points or less are called Warbands.
The minimum army size is decreased to 3 units.
Warband duplicate limit
All 0-X Units per Army, 0-X Choice per Army and
0-X Models per Army are halved for Warbands,
rounding fractions up.
Rozpiski wysyłamy w formacie
- html BattleScribe lub
- klasycznym TXT ligowym
na pw na profil Frontu lub mail stepanowicz.m@gmail.com
PUNKTACJA
0-125pkt 10:10
126-250pkt 11:9
251-500pkt 12:8
501-750pkt 13:7
751-1000pkt 14:6
1001-1250pkt 15:5
1251-1750pkt 16:4
1751+ 17:3
Winning secondary objective +3pkt / -3pkt (przegrany)
Ocena Malowania (co bitwa):
0pkt - armia niepomalowana, proksy
5pkt - pomalowane do 50% modeli, proksy
7pkt - ponad 50% armii pomalowane tt, brak proksów.
10pkt - armia całkowicie pomalowa tt, modelowane podstawki, brak proksów
Gracz pauzujący otrzymuje 13pkt
W przypadku nie rozegrania rundy przez 1 z graczy wynik 15:0
W przypadku nie rozegrania rundy z powodu obu graczy 0:0
Karniaki:
Oddanie wyników do 5 min po czasie -5pkt dla obu graczy, większy poślizg skutkuje wynikiem 0:0
Wałowanie -10/-20pkt
Ramy czasowe żeby rozegrać 3 bitwy i mieć trochę czasu na zwiedzenie EGU
10.00 - 10.15 - Zapisy i parowanie
10.15 - 12.15 - I BItwa
12.20 - 14.20 - II Bitwa
14.20 - 14.40 - Przerwa obiadowa
14.40 - 16.40 - III Bitwa
16.50 - Rozdanie nagród
Scenariusze:
I BITWA:
- wystawienie: frontline clash (po długich krawędziach)
- secondary objectives: hold the ground
II BITWA:
- wystawienie: refused flank (trójkąty)
- secondary objectives: breakthrough
III BITWA:
- wystawienie: encircle
- secondary objectives: capture the flags
Nie przedłużamy rozgrywek.
Spóźnienia = karniaki !
W razie nagminnego przedłużania gry, stallowania, rzucania pojedynczo kośćmi tam gdzie to nie ma znaczenia, suwania oddziałów kilka razy itp zgłaszamy sędziemu.
Nie kłócimy się o zasady, rzut 4+ też jest fantastycznym rozwiązaniem ew prosimy sędziego czy innego doświadczonego gracza.
Nie przestawiamy terenów oraz modeli dalej niż mogą się poruszać.
Próby, nawet nieświadome, korzystania z zasad czy ekwipunku którego się nie ma mogą skutkować ptk karnymi lub dyskwalifikacją.
Decyzja sędziego jest subiektywna i ostateczna ::) gramy dalej i nie spieramy się.
After - powinien być, w zeszłym roku było bardzo wesoło
Wstępne zgłoszenia i challenge na 1 runde proszę pisać tutaj, pod wydarzeniem na FB, do mnie priv, priv do Akadery, PM'y na FB
Po więcej info proszę pisać poniżej lub priv
W imieniu Klubu Gier Bitewnych Front oraz organizatorów konwentu East Games United 2017 zapraszamy na turniej Zimowa Ofensywa w T9A. Turniej lokalny będzie zgłoszony do Ligi.
Ogólny rozklad
Sobota 9 Grudnia 2017
40K
prawdopodobny after
Niedziela 10 Grudnia 2017
T9A
X-wing
Organizacyjnie
Odbędzie się on w ramach tegorocznej edycji EGU 2017 na kampusie Uniwersytetu w Białymstoku.
- wpisowe 10 zł, w całości idzie na pucharki oraz inne nagrody dla uczestników, na miejscu 15 pln
- Limit miejsc - prawdopodobnie max 10 stołów
- sędzia główny Michał "Akadera" Stepanowicz (grający)
- gracz otrzyma wydrukowaną rozpiskę, kartę gracza oraz scenariusze
Konto do przedpłat:
96 1050 1823 1000 0091 0995 6764 ING Bank Śląski S.A.
Michał Stepanowicz
W tytule imię, nazwisko, ksywa, id ligowe i dopisek Zimowa Ofensywa 9th age.
Zasady Ogólne
Za kompletne zgłoszenie do 5 grudnia 23.00 będą przyznane dodatkowe 2pkt. Za kompletne zgłoszenie uznaję: wysłanie rozpiski w czytelnym formacie oraz dokonanie przedpłaty wejściówki na wskazane konto. Gramy 3 bitwy szwajcarem, każda wg. innego ustalonego z góry scenariusza.
Challenge możliwe w I rundzie po wcześniejszym poinformowaniu organizatora - Akadera.
Cały turniej gramy jedną rozpiską na 2500pkt. wg. zasad WARBANDS.
Proksy dopuszczone w granicach rozsądku - np bretońscy łucznicy jako elfi łucznicy. Kartoniki jako szkielety, puszka jako steam tank - nie. Wszelkie pytania w tej kwestii proszę kierować do organizatora.
Każdy gracz musi dysponować czytelną drukowaną rozpiską.
Każdy gracz musi posiadać zasady swojej armii w dowolnej formie, do pokazania (zasady z Battle Scribe się nie liczą)
Challenge mozliwe na 1 runde, później system szwajcarski
Format żeby gry były szybkie i pozwoliły uczestnikom skorzystać jeszcze z atrakcji głównego wydarzenia to:
zasady WARBANDS 2500 ptk
WARBANDS:
Armies of 3000 points or less are called Warbands.
The minimum army size is decreased to 3 units.
Warband duplicate limit
All 0-X Units per Army, 0-X Choice per Army and
0-X Models per Army are halved for Warbands,
rounding fractions up.
Rozpiski wysyłamy w formacie
- html BattleScribe lub
- klasycznym TXT ligowym
na pw na profil Frontu lub mail stepanowicz.m@gmail.com
PUNKTACJA
0-125pkt 10:10
126-250pkt 11:9
251-500pkt 12:8
501-750pkt 13:7
751-1000pkt 14:6
1001-1250pkt 15:5
1251-1750pkt 16:4
1751+ 17:3
Winning secondary objective +3pkt / -3pkt (przegrany)
Ocena Malowania (co bitwa):
0pkt - armia niepomalowana, proksy
5pkt - pomalowane do 50% modeli, proksy
7pkt - ponad 50% armii pomalowane tt, brak proksów.
10pkt - armia całkowicie pomalowa tt, modelowane podstawki, brak proksów
Gracz pauzujący otrzymuje 13pkt
W przypadku nie rozegrania rundy przez 1 z graczy wynik 15:0
W przypadku nie rozegrania rundy z powodu obu graczy 0:0
Karniaki:
Oddanie wyników do 5 min po czasie -5pkt dla obu graczy, większy poślizg skutkuje wynikiem 0:0
Wałowanie -10/-20pkt
Ramy czasowe żeby rozegrać 3 bitwy i mieć trochę czasu na zwiedzenie EGU
10.00 - 10.15 - Zapisy i parowanie
10.15 - 12.15 - I BItwa
12.20 - 14.20 - II Bitwa
14.20 - 14.40 - Przerwa obiadowa
14.40 - 16.40 - III Bitwa
16.50 - Rozdanie nagród
Scenariusze:
I BITWA:
- wystawienie: frontline clash (po długich krawędziach)
- secondary objectives: hold the ground
II BITWA:
- wystawienie: refused flank (trójkąty)
- secondary objectives: breakthrough
III BITWA:
- wystawienie: encircle
- secondary objectives: capture the flags
Nie przedłużamy rozgrywek.
Spóźnienia = karniaki !
W razie nagminnego przedłużania gry, stallowania, rzucania pojedynczo kośćmi tam gdzie to nie ma znaczenia, suwania oddziałów kilka razy itp zgłaszamy sędziemu.
Nie kłócimy się o zasady, rzut 4+ też jest fantastycznym rozwiązaniem ew prosimy sędziego czy innego doświadczonego gracza.
Nie przestawiamy terenów oraz modeli dalej niż mogą się poruszać.
Próby, nawet nieświadome, korzystania z zasad czy ekwipunku którego się nie ma mogą skutkować ptk karnymi lub dyskwalifikacją.
Decyzja sędziego jest subiektywna i ostateczna ::) gramy dalej i nie spieramy się.
After - powinien być, w zeszłym roku było bardzo wesoło
Wstępne zgłoszenia i challenge na 1 runde proszę pisać tutaj, pod wydarzeniem na FB, do mnie priv, priv do Akadery, PM'y na FB
Po więcej info proszę pisać poniżej lub priv
~Biegnący z Berserkerami
Ej, serio?radian pisze:Nie kłócimy się o zasady, rzut 4+ też jest fantastycznym rozwiązaniem ew prosimy sędziego czy innego doświadczonego gracza.
Imo jak jesteś pewny zasady to mówisz, że nie rzucasz i wołasz sędziego. Ale rzut na 4+ jak obaj gracze nie są pewni jest stanowczo szybszy i mniej zamieszania z tym
Ale wciąż, główny sędzia to najwyższa instancja
Ale wciąż, główny sędzia to najwyższa instancja
~Biegnący z Berserkerami
Ee, tyle się z Łysym o nie kłóciłem, że jeszcze trochę i cały rulebook na pamięć będę znał, ze stronami występowania zasad włącznie xDsYsek pisze:Bobson, gdyby w Białymstoku ktokolwiek ogarniał zasady...
Oczywiście o ich interpretacje do dziś się spieramy, ale to już inna sprawa x
~Biegnący z Berserkerami
Jest punktowane wbijaj tak czy siak, a jezeli Cie to zmotywuje to challenge!!
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
LISTA ZGŁOSZONYCH:
1) Akadera - R/P
2) Łysy
3) Gabriel
4) Druchii - R/P
5) Sysek - R/-
6) Karol
7) Oskar - R/P
.....
R- rozpiska
P - przedpłata
1) Akadera - R/P
2) Łysy
3) Gabriel
4) Druchii - R/P
5) Sysek - R/-
6) Karol
7) Oskar - R/P
.....
R- rozpiska
P - przedpłata
kudłaty pisze:Wiadomo alkohol jest dla ludzi, ale śliwowica jest dla frontu wschodniego