Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 18 sie 2018, o 04:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 531 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: DMP, wyniki strona 20
PostNapisane: 7 lut 2018, o 20:42 
Ciśnieniowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2008, o 14:25
Posty: 7457
Lokalizacja: Kraków
Kluby Underdogs, Ciupaga oraz Legion zapraszają na turniej The 9th Age klasy master:

Drużynowe Mistrzostwa Polski 2018

Miejsce: Stara Zajezdnia Kraków by DeSilva, ul. Św. Wawrzyńca 12, 31-060 Kraków
http://www.starazajezdniakrakow.pl
Zdjęcia Lokalu - kliknij
Strona turnieju - http://dmp2018.pl/
Data: 7-8 Lipca 2018
Format: 5x4500

Sponsorzy:
Obrazek
https://veto-store.pl/

Obrazek

Obrazek

Miniatures Art Team oferuje dla całej zwycięskiej drużyny walizki ze swojej oferty premium a dla wszystkich chętnych specjalną 10% zniżkę oraz odbiór osobisty na miejscu na DMP (czyli odpadają koszty wysyłki).

Ze względu na czas realizacji zamówienia należy złożyć do 1 lipca.

https://miniaturesartteam.com/store/index.php

Limit miejsc: 300 osób

Wejściówka za drużynę 500 pln płatne w przedpłacie na konto do dnia 19.06.2018 lub 550 pln płatne na miejscu.
Jeśli przedpłata wpłynie po 19.06.2018 trzeba będzie uiścić na miejscu różnicę 50zł. Przedpłata nie podlega zwrotom, ale można ją przekazać na inny team, do końca terminu przedpłat.
(w cenie wejściówki każdy z graczy otrzyma obiad)

Ze względu na duże zainteresowanie turniejem deadline na przedpłaty dla miejsc zaklepanych to 02.04!
Po tym terminie miejsca niepłacone będą dostępne na zasadzie kto pierwszy ten lepszy.


Dane do przelewu:
Tomasz Gęgotek
28 1050 1070 1000 0091 1430 1386
Ul. Królowej Jadwigi 91/8
30-209 Kraków

Tytule poproszę: "DMP - nazwa teamu"

Za każdego gracza poniżej 18 roku życia i każdą graczkę drużyna otrzymuje 25pln zwrotu na miejscu turnieju, bez różnicy w jaki sposób dokonuje płatności.
Obiad - informacje w części "Dodatkowe atrakcje"

Zgłoszenia:
Zgłoszenia proszę wysyłać przez formularz
Link do formularza to lamapoll.de/DMP2018
W ankiecie do zgłaszania rozpisek jest też pytanie o wybór jedzenia (niech kapitan zorientuję się na co mają ochotę członkowie zespołów)

1. Ravioli z szpinakiem i sosem serowym

2. Tortitilla z kurczakiem i sosem andaluzyjskim

3. Rosti ziemniaczane z wołowym ragout i sałatką szwedzką

Jedyny i ostateczny termin zgłoszeń upływa w 03.07 o północy.
Za poprawne, wysłane w terminie zgłoszenie każdy gracz otrzymuje 20 dodatkowych punktów, drużyna maksymalnie otrzymuje 100 punktów doliczonych do łącznego wyniku po ostatniej bitwie.
Po upłynięciu terminu zgłoszeń organizator publikuje wszystkie zebrane rozpiski w tym temacie.
Organizator nie sprawdza rozpisek, ale nakłada kary w postaci zmniejszenia ilości punktów za zgłoszenie każdemu graczowi, w którego zgłoszeniu pojawi się błąd.
Prawidłowe zgłoszenie powinno być przesłane jako załącznik w formacie txt przez kapitana drużyny (wszystkie rozpiski w jednym pliku). Zgłoszenie się w niepoprawnym formacie oznacza utratę punktów za zgłoszenie
Gracze przy edytowaniu zgłoszeń nie mają obowiązku podawać w rozpisce przedmiotów i zdolności dostępnych w podstawowej wersji oddziałów czy bohaterów, np. łuku w jednostce łuczników czy skirmish przy Sentinelach. . Zgłoszenie powinno być przesłane w poniższym formacie i zawierać wszystkie pięć rozpisek:

Team: [team name]
[player name, ligowe ID] [(c)], [full army name]
[lord name] [on mount]: [general], [magic level], [lore],[ability1], [ability2], [item1], [item2], [magic item1], [magic item 2], [cost]
[lord name] [on mount]: [magic level], [lore],[ability1], [ability2], [item1], [item2], [magic item1], [magic item 2], [cost]
[hero name] [on mount]: [BSB], [magic level], [lore],[ability1], [ability2], [item1], [item2], [magic item1], [magic item 2], [cost]
[hero name] [on mount]: [magic level], [lore],[ability1], [ability2], [item1], [item2], [magic item1], [magic item 2], [cost]
[# taken] x [quantity] [core name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
[# taken] x [quantity] [core name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
[# taken] x [quantity] [core name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
[# taken] x [quantity] [special name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
[# taken] x [quantity] [special name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
[# taken] x [quantity] [special name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
[# taken] x [quantity] [rare name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
[# taken] x [quantity] [rare name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
Total: [total cost]

Taryfikator kar za błędy w zgłoszeniach:
- Za każdą małą poprawkę w rozpisce, typowy misclick, niezaznaczenie generała itp - 1 pkt
- Większy błąd, którego konsekwencją jest klika poprawek, np złamanie ograniczeń euro, przekroczenie limitu punktów na rare, w wyniku czego odejmujemy modele rare i dodajemy modele special lub core - 5 pkt
- Istotna poprawka - zamiana domeny magii, zmiana magicznego sztandaru, zamiana całego oddziału na inny kosztuje nie mniej niż -10 pkt, może także nie zostać dozwolona
- Kary dla jednego gracza nie mogą przekroczyć 20 pkt.

Skład sędziowski:
Slivek - sędzia główny
Glonojad - sędzia liniowy
Dibo - sędzia liniowy

Rozkład jazdy:
Sobota:
9.00 - 9.30 zgłoszenia
9.30 - 13.00 pierwsza bitwa
13.00 - 13.45 przerwa obiadowa
13.45 - 17.15 druga bitwa
17.30 - 21.00 trzecia bitwa
21.00 impreza na miejscu
22.00 wręczenie nagród ligowych za 2017!

Niedziela:
8.00 -8.15 kapitan lub członek drużyny potwierdza obecność teamu przy stoliku sędziowskim
8.15 - 11.45 czwarta bitwa
11.45 - 12.30 przerwa obiadowa
12.30 - 16.00 piąta bitwa
16.15 zakończenie turnieju, wręczenie nagród

System punktacji:
Drużyna w jednej rundzie może zdobyć 35-65 DP
Każdy z graczy na rundę może uzyskać 0-20 punktów, wyniki graczy sumujemy.
Drużyna, która w danej rundzie uzyskała więcej niż 64 DP punkty z bitew otrzymuje 65 DP. Drużyna, która zdobyła mniej niż 34 DP punktów otrzymuje 35 DP. Pozostałe drużyny otrzymują liczbę DP równą liczbie zdobytych DP w danej rundzie. Ranking ustalany jest na podstawie najpierw sumy DP, następnie sumy MP.
W skrócie - widełki 65-35
Baj w poszczególnych rundach będzie punktowany:
64 pkt za 1 rundę
63 pkt za 2 rundę
62 pkt za 3 rundę
61 pkt za 4 rundę
60 pkt za 5 rundę

Parowanie drużyn:
- zapewniamy wszystkim przyjezdnym drużynom przeciwników w pierwszej bitwie
- zapewniamy, że teamy z tego samego klubu nie zagrają przeciwko sobie w pierwszej bitwie
- losowanie par na pierwszą bitwę zostanie przeprowadzone po terminie nadesłania rozpisek (z transmisją)
- w kolejnych bitwach będziemy korzystać ze "szwajcarskiego" systemu parowania

Parowanie graczy EURO
1. (1&2th match up of Team A v. Team B)
Both Teams put up 1 army.
Both Teams put up 2 opponents
Both Teams choose their match

2. (3&4)
Both Teams put up 1 army.
Both Teams put up 2 opponents
Both Teams choose their match

5. (5)
Team A last army («in hand»)
Team B last army («in hand»)
Parowanie powinno zająć drużynom łącznie maksymalnie 15 minut.

Stoły i mapki:
Po wybraniu par należy wylosować stoły, na których każda z nich rozegra swoja bitwę.

Malowanie i przygotowanie do gry
Traye obowiązkowe jakiekolwiek, pomalowane czy nie, bez różnicy, chodzi o wygodę gry.
Podręczniki armii obowiązkowe w wydrukowane, na tablecie lub smartfonie, chodzi tylko o łatwą dostępność do tekstu.
Podręcznik główny musi być przynajmniej jeden u kapitana.
Miarki, kostki obowiązkowo u każdego z graczy.
Na turnieju nie odbędzie się ocena malowania, za którą można otrzymać dodatkowe punkty, będzie natomiast prowadzona wyrywkowa kontrola stanu modeli i obecności proxów.
Wszystkie modele muszą posiadać podstawki.
Modele muszą mieć pomalowane na odpowiednie kolory wszystkie elementy, inaczej będą zdejmowane ze stołu.
Zakaz proxowania. To czy coś jest proxem czy nie określają sędziowie. W razie problemów ze oceną sędziego ostateczną decyzję podejmuje organizator.
Modele gumowe i inne prepainty będą ściągane ze stołu, jeśli:
a) Nie będą pasowały klimatem i wyglądem do armii.
b) Nie będą pomalowane/przemalowane.

Nagrody:
WIP

Nocleg
WIP

Dojazd:
Browar znajduje się w samym centrum Krakowa, 2km od dworca głównego (20 min na piechotę).
W pobliże Browaru dojeżdżają tramwaje nr: 3, 19, 24, 50 - przystanek Św. Wawrzyńca

Osoby nieletnie proszone są o przywiezienie zgody oraz deklaracji ponoszenia odpowiedzialności od ich opiekunów ustawowych o treści:
"Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka w turnieju The 9th Age Drużynowe Mistrzostwa Polski 2018 w dniach 8.07.2018 w Krakowie oraz ponoszę odpowiedzialność za wyrządzone przez niego szkody.
podpis rodzica lub innego prawnego opiekuna
.........."

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom graczy w naszych przygotowaniach i realizacji będziemy kierować się profesjonalnym podejściem do Drużynowych Mistrzostw Polski. Tego samego oczekujemy od uczestników tego wydarzenia, którzy poświęcają cenny czas i energię na przygotowania na ten najważniejszy turniej w roku.

Kapitan.
W drużynie 5-osobowej odpowiedzialność jest rozmyta, a kontakt utrudniony. Nie wiadomo do końca z kim rozwiązywać problemy i kto ma ostatnie słowo w sprawie. Dlatego też naturalnie narodziła się potrzeba posiadania w drużynie kapitana - osoby, która niesamowicie usprawnia płynność turnieju. Kapitan na DMP pełni rolę łącznika z przeciwną drużyną oraz sędziami. To on będzie odpowiedzialny za zgłoszenie drużyny oraz oddawanie wyników. Kapitan będzie również pełnił rolę taktyczną w zespole. W przeciwieństwie do innych graczy ze swojego zespołu, będzie on mógł skonsultować się graczem, aby doradzić mu w kwestii planu na grę. Ta drużynowa konsultacja będzie mogła trwać aż 3 minuty, ale każdy gracz może skorzystać z niej tylko raz. Jest ona o tyle ważna ponieważ jakiekolwiek sugestie, podpowiedzi czy korekty osób niegrających będą karane.
Postanowiliśmy na tym turnieju położyć większy nacisk na rolę kapitanów. Chodzi zarówno o kapitanów jako graczy jak i osoby, które powinny brać odpowiedzialność za swoich kolegów z drużyny.
- Kapitanowie otrzymają od nas przy zapisach opaski kapitańskie, mogą też przywieźć swoje z klubowym logiem. Rolą kapitana jest nie tylko sprawnie poprowadzić swoja drużynę, ale także doradzać swoim kolegom i utrzymać przyjazną atmosferę przy wszystkich stołach. Kapitanowie powinni rozstrzygać sporne sytuacje i godnie reprezentować swoje kluby.
- Na turnieju kapitan jest jedyna osobą, która może konsultować taktykę gry z pozostałymi członkami swojej drużyny.

Gra
W grze uczestniczy tylko dwóch graczy. Jest to pojedynek umysłu i ducha. Dlatego podobnie jak w innych grach tego typu, również w T9A niedozwolona jest pomoc z zewnątrz. Wszelkie wątpliwości gracze powinni załatwiać między sobą. W razie problemów powinni oni skontaktować się z sędzią poprzez kapitana. Dotyczy to również osób obserwujących grę. Jakiekolwiek upomnienia, korekty i wtrącanie się w rozgrywkę będą surowo karane. Jeśli gracze obserwujący mają jakieś wątpliwości powinni to zgłosić sędziemu poprzez kapitana. Czas na rozmówienie się z graczem jest możliwy tylko z kapitanem podczas 3-minutowej konsultacji. Poważnie podchodzimy do tematu i prosta podpowiedź o rozproszeniu czaru może skończyć się wynikiem 0:20. Sędzia, będący świadkiem takiego incydentu, ma obowiązek ukarać taką osobę. Oczywiście nie zabraniamy graczom informować współgraczy o sytuacji na stołach. Można śmiało informować o obecnym lub przewidywanym wyniku. Jednak to w gestii grającego gracza jest ocena sytuacji przy jego stole i podjęcie decyzji jak ma wykorzystać te informacje. Jakiekolwiek próby obejścia tej zasady będą również surowo karane (np. poprzez "sprytne" zadawanie pytań lub formułowanie stwierdzeń).

Zgłaszanie drużyny oraz oddawanie wyników
Kapitan zgłasza obecność swojej drużyny organizatorowi odpowiedzialnemu za rejestrację. Rejestracja trwa od godziny 9:00 do 9:30. Po godzinie 9:30 rejestracja zostaje całkowicie zamknięta. Drużyny, które nie zdążyły się zarejestrować nie mają gwarancji, że rozegrają pierwszą rundę. Osoby, które przyjeżdżają z daleka powinny uwzględnić ewentualne opóźnienia na trasie, aby uniknąć utraty punktów już na starcie.
Kapitan jest odpowiedzialny za oddawanie wyników w imieniu swojej drużyny. Na każdą bitwę jest ustalony czas na grę - 3,5 godziny. Z czego 15 minut jest przeznaczone na parowanie. Drużyna kapitana, który odda wyniki po czasie:
0-2 min: 10 DP,
2-5 min: 20 DP,
5-10 min: 35 DP,
10+ min: wynik 0:0, 35 DP.
Punkty karne nie są brane pod uwagę podczas tworzenia pairingów, są uwzględniane dopiero podczas klasyfikacji generalnej pod koniec turnieju. Uwaga: na ostatnią bitwę pierwszego dnia nie ma przewidzianego czasu dodatkowego.

Sędziowie.
Sędziowie na DMP są całkowicie do dyspozycji graczy, kapitanów w szczególności. Uprasza się, aby wszelkie uwagi zgłaszać poprzez kapitanów. Nieważne, czy jest to kwestia zasad czy problemy przy stole. Nie należy jednak ich traktować jak chodzące podręczniki do zasad. Wszelkie pytania, które można łatwo znaleźć z podręczniku będą traktowane, jako próba opóźniania gry. Może to skutkować punktami karnymi dla drużyny. Sędziowie nie są niestety jasnowidzami i należy ich informować o opóźnieniach przed końcem gry. Nie są po to, aby kontrolować każdy stół i gracza, poprawiać każdą jednostkę czy uczyć gry. Są jedynie po to, aby pomóc rozwiązać ewentualny konflikt lub wyjaśnić problematyczną sytuację. Ich obowiązkiem jest także zdejmowanie ze stołów modeli nie spełniających wymogów hobbystycznych (zdjęte modele liczą się jako zniszczone, ze wszystkimi konsekwencjami).

Dodatkowe atrakcje
WIP

Impreza
Impreza wraz z rozdanie nagród za poprzedni sezon zostanie zorganizowana na miejscu, do dyspozycji będziemy mieć pozostałą część sali, na której odbędzie się turniej oraz antresole.
Restauracja przygotuje dla nas specjalne menu na wieczorną imprezę.

Rozpiski:

https://drive.google.com/file/d/10srHmE ... p=drivesdk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Kraków] DMP 7-8.07 Stara Zajezdnia
PostNapisane: 7 lut 2018, o 20:43 
Ciśnieniowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2008, o 14:25
Posty: 7457
Lokalizacja: Kraków
Lista uczestników:
1. Underdogs $
2. Make Way 1 $
3. Make Way 2 $
4. Ośmiornica $
5. Team France $
6. Team Switzerland $
7. Lewa Flanka $
8. Jeźdźcy Hardkoru 1 $
9. Jeźdźcy Hardkoru 2 $
10. Czarne Wrony 2 $
11. Rogaty Szczur „Pięćset kilo skilla” $
12. Rogaty Szczur „Zjedz mięsko, zostaw ziemniaczki” $
13. OKF Miscast $
14. Szybki Szpil 1 $
15. Drobne Wałeczki 1 $
16. Drobne Wałeczki 2 $
17. Ósma Bila 1 $
18. Sweet Reform $
19. Team Ukraine 1 $
20. Team Ukraine 2 $
21. Ad Astra „Ryneczek Lidla” $
22. OKF Miscast 2 $
23. Ósma Bila 3 $
24. Nemezis 2 $
25. Ośmiornica 2 $
26. Schwarze Pferd $
27. Czarne Wrony 1 $
28. Ordin 2 $
29. Silesia United $
30. Team Czech A $
31. Orando Wrocław $
32. Ósma Bila 2 $
33. Team Russia 1 $
34. Team Russia 2 $
35. Team Denmark $
36. Team Germany $
37. Legion 1 $
38. Animosity “Rzułde Morty” $
39. Team Czech B $
40. Nemezis 1 $
41. Ordin 1 $
42. Ryk Medaliki „Medalik Horror Squad” $
43. Obelisk $
44. Legion 2 $
45. Team Czech C $
46. Team Sweden $
47. Team Denmark „Teenage mutant ninthage fanboys” $
48. Salamandra $
49. KGB $
50. Animosity „Mediocre War Boyz” $


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Kraków] DMP 7-8.07 Stara Zajezdnia
PostNapisane: 7 lut 2018, o 20:50 
Ciśnieniowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2008, o 14:25
Posty: 7457
Lokalizacja: Kraków
Post dyskusyjny:

1. Cena - lokal jest drogi - najmujący zobowiązuje się zrobić określony utarg, szczególnie latem stąd taka wejściówka, zabezpieczająca organizatorów - jest to jednak świetna miejscówka, która warta jest swojej ceny.
2. Patrzyłem na tematy z poprzedniego DMP w Krakowie, były 2 zarzuty:
a) jedzenie w cenie wejściówki - jego jakość, odstająca od tego co serwuje restauracja na miejscu - to będzie zabezpieczone
b) nagłośnienie - będzie zorganizowane
3. Impreza na miejscu - lokal mamy dostępny do 3 w nocy w sobotę, nie zabraknie nam piwa
4. Sukcesywnie będę dodawał informacje w pierwszym poście


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Kraków] DMP 7-8.07 Stara Zajezdnia
PostNapisane: 7 lut 2018, o 21:00 
Wałkarz

Dołączył(a): 9 gru 2016, o 11:10
Posty: 77
Szkoda ze taki termin. Trzeba bedzie przełożyć urodziny i wesele kuzyna.

Obiad tylko w sobote?

_________________
.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Kraków] DMP 7-8.07 Stara Zajezdnia
PostNapisane: 7 lut 2018, o 21:18 
Ciśnieniowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2008, o 14:25
Posty: 7457
Lokalizacja: Kraków
na ten moment tak, zobaczymy jak będzie wyglądała frekwencja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Kraków] DMP 7-8.07 Stara Zajezdnia
PostNapisane: 7 lut 2018, o 22:20 
Chuck Norris

Dołączył(a): 17 lut 2016, o 02:11
Posty: 489
Super miejscówka, fajnie ze tam robicie dmp, z pewnością jest warta 100zł. Ze swojej strony obiecuję, że pomogę Wam w osiągnięciu utargu ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Kraków] DMP 7-8.07 Stara Zajezdnia
PostNapisane: 7 lut 2018, o 22:30 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2012, o 17:10
Posty: 1068
Lokalizacja: Warszawa
Eh, może kiedyś jeszcze będą takue turnieje na singlu ...

_________________
Uprawa warzyw od 1997 roku
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Kraków] DMP 7-8.07 Stara Zajezdnia
PostNapisane: 7 lut 2018, o 22:43 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 15:03
Posty: 2746
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Najlepsza miejscowka do grania.zabieram zapasowa wątrobę bo jedna moze nie wystarczyć

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Kraków] DMP 7-8.07 Stara Zajezdnia
PostNapisane: 8 lut 2018, o 06:30 
Mudżahedin

Dołączył(a): 10 lip 2015, o 19:11
Posty: 280
To będzie Napad na bar, do góry ręce , do góry ręce. Jak na naszym evencie :D

Fają macie stronę turnieju, fajno , bo przyjedzie pewnie trochę zagramaniczniaków.
Szykuje się królewska impreza ! Jeżeli ma to być na kilka tygodni przed ETC co jest bardzo fajne to może przyjadą takie drużyny jak : ألمانيا، فرنسا، السويد :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Kraków] DMP 7-8.07 Stara Zajezdnia
PostNapisane: 8 lut 2018, o 07:11 
habydysz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2006, o 13:22
Posty: 14137
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Mmm, super.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Kraków] DMP 7-8.07 Stara Zajezdnia
PostNapisane: 8 lut 2018, o 08:42 
Mudżahedin

Dołączył(a): 10 paź 2016, o 08:17
Posty: 308
Miejsce na 2 składy z Olsztyna poproszę. Sorry, ale wolałbym uniknąć sytuacji z grudnia gdzie nie było już miejsc na mastera :P

_________________
Gremlin napisał(a):
Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Kraków] DMP 7-8.07 Stara Zajezdnia
PostNapisane: 8 lut 2018, o 09:29 
Prawie jak Ziemko
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 21:40
Posty: 9193
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
10 osób z Olsztyna? To ETC przebijemy z frekwencją :D

Btw, jest jakiś orientacyjny limit miejsc?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Kraków] DMP 7-8.07 Stara Zajezdnia
PostNapisane: 8 lut 2018, o 09:37 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 22:34
Posty: 4595
Jeden team z Lublina będzie na pewno :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Kraków] DMP 7-8.07 Stara Zajezdnia
PostNapisane: 8 lut 2018, o 10:09 
"Nie jestem powergamerem"

Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 14:00
Posty: 158
2 teamy MakeWay! powinny się pojawić ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Kraków] DMP 7-8.07 Stara Zajezdnia
PostNapisane: 8 lut 2018, o 10:27 
Ciśnieniowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2008, o 14:25
Posty: 7457
Lokalizacja: Kraków
Limit miejsc 200 osób, patrząc na doświadczenie z początku roku, oraz to ze będziemy mieli dużo gości z zagranicy to nie jest science fiction.

Wieczorem zacznę tworzyć listę, - będziemy działać tak jak przy Smoku:
- wpisanie na listę chętnych drużyn
- przy osiągnięciu limitu uruchomimy przedpłaty (najpierw dla zespołów z listy, następnie dla pozostałych)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Kraków] DMP 7-8.07 Stara Zajezdnia
PostNapisane: 8 lut 2018, o 10:29 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 1052
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Przynajmniej dwie drużyny z Animosity :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Kraków] DMP 7-8.07 Stara Zajezdnia
PostNapisane: 8 lut 2018, o 11:15 
Nerd Forumowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 11:47
Posty: 13691
Lokalizacja: Ordin Warszawa
prosilbym wiec o zapisanie 2 druzyn z ordinu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Kraków] DMP 7-8.07 Stara Zajezdnia
PostNapisane: 8 lut 2018, o 11:55 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 gru 2012, o 09:46
Posty: 2341
Lokalizacja: Krakow Legion
prosimy o rezerwacje na chwile obecna 3 miejsc 2 x Legion i 1x Ciupaga

_________________
Drużynowe Mistrzostwa Krakowa 2018

DOŁĄCZ DO LEGIONU

Right to speech


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Kraków] DMP 7-8.07 Stara Zajezdnia
PostNapisane: 8 lut 2018, o 11:59 
Mudżahedin

Dołączył(a): 10 paź 2016, o 08:17
Posty: 308
Kołata napisał(a):
10 osób z Olsztyna? To ETC przebijemy z frekwencją :D

Btw, jest jakiś orientacyjny limit miejsc?


No może Olsztyn jako samodzielne miasto tylu sam nie wystawi, ale region owszem.

_________________
Gremlin napisał(a):
Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Kraków] DMP 7-8.07 Stara Zajezdnia
PostNapisane: 8 lut 2018, o 12:30 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2010, o 18:20
Posty: 4568
Lokalizacja: Wrocław
Laik napisał(a):
Wejściówka za drużynę 500 pln płatne w przedpłacie na konto do dnia 19.06.2018 lub 550 pln płatne na miejscu.
Jeśli przedpłata wpłynie po 19.06.2018 trzeba będzie uiścić na miejscu różnicę 50zł. Przedpłata nie podlega zwrotom, ale można ją przekazać na inny team, do końca terminu przedpłat.

Obrazek

_________________
JimMorr napisał(a):
Ogień żarptaka jest tak gorący, że rura mięknie...


Ostatnio edytowano 13 cze 2018, o 20:22 przez JarekK, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 531 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.031s | 12 Queries | GZIP : Off ]