DMP - Drużynowe Mistrzostwa Polski 2020 ODWOŁANE
DMP - Drużynowe Mistrzostwa Polski 2020 ODWOŁANE
Zapraszam serdecznie na
Drużynowe Mistrzostwa Polski 2020 The Ninth Age
Format: 5 x 4500 pkt
Data: 11-12.07.2020
Stara Zajezdnia Kraków by DeSilva, ul. Św. Wawrzyńca 12, 31-060 Kraków
http://starazajezdniakrakow.pl
Turniej zgłoszony do ligi, ID 6208
Wejściówka i rejestracja:
Wejściówka: 150 zł od osoby, 750 od drużyny, zawiera dwa obiady
Deadline na wpłaty: 1.06.2020
Konto: 97 1140 2004 0000 3102 7473 7100
Unitekst. Agnieszka Skowerska
Miejsce gwarantuje płatność. Limit miejsc: 300 osób / 60 drużyn.
W tytule proszę: DMP 2020 - (nazwa drużyny)
Pytania o modele i sprawy organizacyjne: dmp.t9a.2020@gmail.com, PW
Menu: do potwierdzenia w późniejszym terminie
Zgłoszenia: <link wip>
Deadline na zgłoszenia: TBC
Za poprawne, wysłane w terminie zgłoszenie każdy gracz otrzymuje 20 dodatkowych punktów, drużyna maksymalnie otrzymuje 100 punktów doliczonych do łącznego wyniku po ostatniej bitwie.
Po upłynięciu terminu zgłoszeń organizator publikuje wszystkie zebrane rozpiski w tym temacie.
Organizator nie sprawdza rozpisek, ale nakłada kary w postaci zmniejszenia ilości punktów za zgłoszenie każdemu graczowi, w którego zgłoszeniu pojawi się błąd.
Prawidłowe zgłoszenie powinno być przesłane jako załącznik w formacie txt przez kapitana drużyny (wszystkie rozpiski w jednym pliku). Zgłoszenie się w niepoprawnym formacie oznacza utratę punktów za zgłoszenie.
Gracze przy edytowaniu zgłoszeń nie mają obowiązku podawać w rozpisce przedmiotów i zdolności dostępnych w podstawowej wersji oddziałów czy bohaterów, np. łuku w jednostce łuczników czy skirmish przy Sentinelach. Zgłoszenie powinno być przesłane w poniższym formacie i zawierać wszystkie pięć rozpisek:
Piotr "Janus the Dezyr " Borowski - Warriors of the Dark Gods
720 - Chaos Lord of Lust, General, Steed of Lust, Great Weapon, Bluffer's Helm, Sprout of Rebirth, Crown of Scorn, Waste Hardened Shield
660 - Chaos Lord of Wrath, Burning Blade of Chaos, Potion of Strength, Daemonic Wings, Lucky Shield
510 - Chaos Harbinger of Lust, Battle Standard, Steed of Lust, Lance, Dusk Stone, War Standard, Hardened Shield
260 - Battle Shrine (Priest) of Wrath
512 - 17x Wasteland Warriors of True Chaos, Shield, S, M, C, Banner of Speed,
160 - 20x Barbarians of True Chaos, Paired Weapons, Light Armour, M
232 - 8x Barbarian Horseman of True Chaos, Light Armour, Shield
160 - 5x Barbarian Horseman of True Chaos, Light Armour, Shield,
460 - 10x Chosen of Lust, Halberd, Shield, S, Nine-Tailed Standard
435 - 10x Chosen of Lust, Halberd, Shield, S, Aether Icon
390 - 5x Wasteland Knights of Lust, Lance, Shield, Standard, Musician, WastelandSteed,
4499
Taryfikator kar za błędy w zgłoszeniach:
- Za każdą małą poprawkę w rozpisce, typowy misclick, niezaznaczenie generała itp - 1 pkt
- Większy błąd, którego konsekwencją jest klika poprawek, np. złamanie ograniczeń kompozycyjnych, przekroczenie limitu punktów na slotach armijnych, w wyniku czego odejmujemy i dodajemy modele - 5 pkt
- Istotna poprawka - zamiana domeny magii, zmiana magicznego sztandaru, zamiana całego oddziału na inny kosztuje nie mniej niż -10 pkt, może także nie zostać dozwolona
- Kary dla jednego gracza nie mogą przekroczyć 20 pkt.
Skład sędziowski:
WIP
Rozkład jazdy:
Sobota:
9.00 - 9.20 zgłoszenia
9:20 - 9:30 - spotkanie z kapitanami
9.30 - 13.00 pierwsza bitwa
13.00 - 14.00 przerwa obiadowa (w tym czasie będzie trwać również konkurs malarski)
14.00 - 17.20 druga bitwa
17.35 - 21.10 trzecia bitwa
21.10 impreza na miejscu
Nie ma możliwości przedłużenia trzeciej bitwy.
Niedziela:
8.00 -8.15 kapitan lub członek drużyny potwierdza obecność teamu przy stoliku sędziowskim
8.15 - 11.45 czwarta bitwa
11.45 - 12.30 przerwa obiadowa
12.30 - 16.00 piąta bitwa
16.15 zakończenie turnieju, wręczenie nagród
UWAGA: 12.07.2020 odbywają się Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Gracze i organizatorzy są zobowiązani do opuszczenia obiektu do 18:00. Osoby chcące pozostać w obiekcie na transmisję proszone są o stosowną informację, abym mógł przekazać to do obiektu. Będę rygorystycznie przestrzegać finalnego planu dnia w niedzielę.
System punktacji:
Drużyna w jednej rundzie może zdobyć 35-65 DP
Każdy z graczy na rundę może uzyskać 0-20 punktów, wyniki graczy sumujemy.
Drużyna, która w danej rundzie uzyskała więcej niż 64 DP punkty z bitew otrzymuje 65 DP. Drużyna, która zdobyła mniej niż 36 DP, otrzymuje 35 DP. Pozostałe drużyny otrzymują liczbę DP równą liczbie zdobytych DP w danej rundzie. Ranking ustalany jest na podstawie najpierw sumy DP, następnie sumy MP.
W skrócie - widełki 65-35
Baj w poszczególnych rundach będzie punktowany:
64 pkt za 1 rundę
63 pkt za 2 rundę
62 pkt za 3 rundę
61 pkt za 4 rundę
60 pkt za 5 rundę
Parowanie drużyn:
- zapewniam wszystkim przyjezdnym drużynom przeciwników w pierwszej bitwie
- zapewniam, że teamy z tego samego klubu nie zagrają przeciwko sobie w pierwszej bitwie
- losowanie par na pierwszą bitwę zostanie przeprowadzone po terminie nadesłania rozpisek (z transmisją)
- w kolejnych bitwach będziemy korzystać ze "szwajcarskiego" systemu parowania
Parowanie graczy EURO
1. (1&2th match up of Team A v. Team B)
Both Teams put up 1 army.
Both Teams put up 2 opponents
Both Teams choose their match
2. (3&4)
Both Teams put up 1 army.
Both Teams put up 2 opponents
Both Teams choose their match
5. (5)
Team A last army («in hand»)
Team B last army («in hand»)
Parowanie powinno zająć drużynom łącznie maksymalnie 15 minut.
Stoły i mapki:
Po wybraniu par należy wylosować stoły, na których każda z nich rozegra swoja bitwę.
Malowanie i przygotowanie do gry
Traye obowiązkowe jakiekolwiek, pomalowane czy nie, bez różnicy, chodzi o wygodę gry.
Podręczniki armii obowiązkowe wydrukowane, na tablecie lub smartfonie, chodzi tylko o łatwą dostępność do tekstu.
Podręcznik główny musi być przynajmniej jeden u kapitana.
Miarki, kostki obowiązkowo u każdego z graczy.
Na turnieju nie odbędzie się ocena malowania, za którą można otrzymać dodatkowe punkty, będzie natomiast prowadzona wyrywkowa kontrola stanu modeli i obecności proxów.
Wszystkie modele muszą posiadać podstawki.
Modele muszą mieć pomalowane na odpowiednie kolory wszystkie elementy, inaczej będą zdejmowane ze stołu.
Zakaz proxowania. To czy coś jest proxem czy nie określają sędziowie. W razie problemów ze oceną sędziego ostateczną decyzję podejmuje organizator.
Modele gumowe i inne prepainty będą ściągane ze stołu, jeśli:
a) Nie będą pasowały klimatem i wyglądem do armii.
b) Nie będą pomalowane/przemalowane.
Zgłaszanie drużyny oraz oddawanie wyników
Kapitan zgłasza obecność swojej drużyny organizatorowi odpowiedzialnemu za rejestrację. Rejestracja trwa od godziny 9:00 do 9:30. Po godzinie 9:30 rejestracja zostaje całkowicie zamknięta. Drużyny, które nie zdążyły się zarejestrować nie mają gwarancji, że rozegrają pierwszą rundę. Osoby, które przyjeżdżają z daleka powinny uwzględnić ewentualne opóźnienia na trasie, aby uniknąć utraty punktów już na starcie.
Gramy przy użyciu Tourney Keeper. Kapitan jest odpowiedzialny za wpisanie wyników w imieniu swojej drużyny. Na każdą bitwę i wpisanie wyników jest ustalony czas - 3,5 godziny, z czego 15 minut jest przeznaczone na parowanie. W momencie końca czasu robimy print screen TK. Drużyna kapitana, który odda wyniki po oznaczonym czasie:
0-2 min: 10 DP,
2-5 min: 20 DP,
5-10 min: 35 DP,
10+ min: wynik 0:0, 35 DP.
Punkty karne nie są brane pod uwagę podczas tworzenia pairingów, są uwzględniane dopiero podczas klasyfikacji generalnej pod koniec turnieju. Uwaga: na ostatnią bitwę pierwszego dnia nie ma przewidzianego czasu dodatkowego.
Sędziowie.
Sędziowie na DMP są całkowicie do dyspozycji graczy, kapitanów w szczególności. Uprasza się, aby wszelkie uwagi zgłaszać poprzez kapitanów. Nieważne, czy jest to kwestia zasad czy problemy przy stole. Nie należy jednak ich traktować jak chodzące podręczniki do zasad. Wszelkie pytania, które można łatwo znaleźć z podręczniku będą traktowane, jako próba opóźniania gry. Może to skutkować punktami karnymi dla drużyny. Sędziowie nie są niestety jasnowidzami i należy ich informować o opóźnieniach przed końcem gry. Nie są po to, aby kontrolować każdy stół i gracza, poprawiać każdą jednostkę czy uczyć gry. Są jedynie po to, aby pomóc rozwiązać ewentualny konflikt lub wyjaśnić problematyczną sytuację. Ich obowiązkiem jest także zdejmowanie ze stołów modeli niespełniających wymogów hobbystycznych (zdjęte modele liczą się jako zniszczone, ze wszystkimi konsekwencjami).
Impreza
Impreza wraz z rozdaniem nagród za poprzedni sezon zostanie zorganizowana na miejscu.
Dojazd:
Browar znajduje się w samym centrum Krakowa, 2km od dworca głównego (20 min na piechotę).
W pobliże Browaru dojeżdżają tramwaje nr: 3, 19, 24, 50 - przystanek Św. Wawrzyńca
Osoby nieletnie proszone są o przywiezienie zgody oraz deklaracji ponoszenia odpowiedzialności od ich opiekunów ustawowych o treści:
"Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka w turnieju The 9th Age Drużynowe Mistrzostwa Polski 2019 w dniach 13-14.07.2019 w Krakowie oraz ponoszę odpowiedzialność za wyrządzone przez niego szkody.
podpis rodzica lub innego prawnego opiekuna
.........."
Drużynowe Mistrzostwa Polski 2020 The Ninth Age
Format: 5 x 4500 pkt
Data: 11-12.07.2020
Stara Zajezdnia Kraków by DeSilva, ul. Św. Wawrzyńca 12, 31-060 Kraków
http://starazajezdniakrakow.pl
Turniej zgłoszony do ligi, ID 6208
Wejściówka i rejestracja:
Wejściówka: 150 zł od osoby, 750 od drużyny, zawiera dwa obiady
Deadline na wpłaty: 1.06.2020
Konto: 97 1140 2004 0000 3102 7473 7100
Unitekst. Agnieszka Skowerska
Miejsce gwarantuje płatność. Limit miejsc: 300 osób / 60 drużyn.
W tytule proszę: DMP 2020 - (nazwa drużyny)
Pytania o modele i sprawy organizacyjne: dmp.t9a.2020@gmail.com, PW
Menu: do potwierdzenia w późniejszym terminie
Zgłoszenia: <link wip>
Deadline na zgłoszenia: TBC
Za poprawne, wysłane w terminie zgłoszenie każdy gracz otrzymuje 20 dodatkowych punktów, drużyna maksymalnie otrzymuje 100 punktów doliczonych do łącznego wyniku po ostatniej bitwie.
Po upłynięciu terminu zgłoszeń organizator publikuje wszystkie zebrane rozpiski w tym temacie.
Organizator nie sprawdza rozpisek, ale nakłada kary w postaci zmniejszenia ilości punktów za zgłoszenie każdemu graczowi, w którego zgłoszeniu pojawi się błąd.
Prawidłowe zgłoszenie powinno być przesłane jako załącznik w formacie txt przez kapitana drużyny (wszystkie rozpiski w jednym pliku). Zgłoszenie się w niepoprawnym formacie oznacza utratę punktów za zgłoszenie.
Gracze przy edytowaniu zgłoszeń nie mają obowiązku podawać w rozpisce przedmiotów i zdolności dostępnych w podstawowej wersji oddziałów czy bohaterów, np. łuku w jednostce łuczników czy skirmish przy Sentinelach. Zgłoszenie powinno być przesłane w poniższym formacie i zawierać wszystkie pięć rozpisek:
Piotr "Janus the Dezyr " Borowski - Warriors of the Dark Gods
720 - Chaos Lord of Lust, General, Steed of Lust, Great Weapon, Bluffer's Helm, Sprout of Rebirth, Crown of Scorn, Waste Hardened Shield
660 - Chaos Lord of Wrath, Burning Blade of Chaos, Potion of Strength, Daemonic Wings, Lucky Shield
510 - Chaos Harbinger of Lust, Battle Standard, Steed of Lust, Lance, Dusk Stone, War Standard, Hardened Shield
260 - Battle Shrine (Priest) of Wrath
512 - 17x Wasteland Warriors of True Chaos, Shield, S, M, C, Banner of Speed,
160 - 20x Barbarians of True Chaos, Paired Weapons, Light Armour, M
232 - 8x Barbarian Horseman of True Chaos, Light Armour, Shield
160 - 5x Barbarian Horseman of True Chaos, Light Armour, Shield,
460 - 10x Chosen of Lust, Halberd, Shield, S, Nine-Tailed Standard
435 - 10x Chosen of Lust, Halberd, Shield, S, Aether Icon
390 - 5x Wasteland Knights of Lust, Lance, Shield, Standard, Musician, WastelandSteed,
4499
Taryfikator kar za błędy w zgłoszeniach:
- Za każdą małą poprawkę w rozpisce, typowy misclick, niezaznaczenie generała itp - 1 pkt
- Większy błąd, którego konsekwencją jest klika poprawek, np. złamanie ograniczeń kompozycyjnych, przekroczenie limitu punktów na slotach armijnych, w wyniku czego odejmujemy i dodajemy modele - 5 pkt
- Istotna poprawka - zamiana domeny magii, zmiana magicznego sztandaru, zamiana całego oddziału na inny kosztuje nie mniej niż -10 pkt, może także nie zostać dozwolona
- Kary dla jednego gracza nie mogą przekroczyć 20 pkt.
Skład sędziowski:
WIP
Rozkład jazdy:
Sobota:
9.00 - 9.20 zgłoszenia
9:20 - 9:30 - spotkanie z kapitanami
9.30 - 13.00 pierwsza bitwa
13.00 - 14.00 przerwa obiadowa (w tym czasie będzie trwać również konkurs malarski)
14.00 - 17.20 druga bitwa
17.35 - 21.10 trzecia bitwa
21.10 impreza na miejscu
Nie ma możliwości przedłużenia trzeciej bitwy.
Niedziela:
8.00 -8.15 kapitan lub członek drużyny potwierdza obecność teamu przy stoliku sędziowskim
8.15 - 11.45 czwarta bitwa
11.45 - 12.30 przerwa obiadowa
12.30 - 16.00 piąta bitwa
16.15 zakończenie turnieju, wręczenie nagród
UWAGA: 12.07.2020 odbywają się Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Gracze i organizatorzy są zobowiązani do opuszczenia obiektu do 18:00. Osoby chcące pozostać w obiekcie na transmisję proszone są o stosowną informację, abym mógł przekazać to do obiektu. Będę rygorystycznie przestrzegać finalnego planu dnia w niedzielę.
System punktacji:
Drużyna w jednej rundzie może zdobyć 35-65 DP
Każdy z graczy na rundę może uzyskać 0-20 punktów, wyniki graczy sumujemy.
Drużyna, która w danej rundzie uzyskała więcej niż 64 DP punkty z bitew otrzymuje 65 DP. Drużyna, która zdobyła mniej niż 36 DP, otrzymuje 35 DP. Pozostałe drużyny otrzymują liczbę DP równą liczbie zdobytych DP w danej rundzie. Ranking ustalany jest na podstawie najpierw sumy DP, następnie sumy MP.
W skrócie - widełki 65-35
Baj w poszczególnych rundach będzie punktowany:
64 pkt za 1 rundę
63 pkt za 2 rundę
62 pkt za 3 rundę
61 pkt za 4 rundę
60 pkt za 5 rundę
Parowanie drużyn:
- zapewniam wszystkim przyjezdnym drużynom przeciwników w pierwszej bitwie
- zapewniam, że teamy z tego samego klubu nie zagrają przeciwko sobie w pierwszej bitwie
- losowanie par na pierwszą bitwę zostanie przeprowadzone po terminie nadesłania rozpisek (z transmisją)
- w kolejnych bitwach będziemy korzystać ze "szwajcarskiego" systemu parowania
Parowanie graczy EURO
1. (1&2th match up of Team A v. Team B)
Both Teams put up 1 army.
Both Teams put up 2 opponents
Both Teams choose their match
2. (3&4)
Both Teams put up 1 army.
Both Teams put up 2 opponents
Both Teams choose their match
5. (5)
Team A last army («in hand»)
Team B last army («in hand»)
Parowanie powinno zająć drużynom łącznie maksymalnie 15 minut.
Stoły i mapki:
Po wybraniu par należy wylosować stoły, na których każda z nich rozegra swoja bitwę.
Malowanie i przygotowanie do gry
Traye obowiązkowe jakiekolwiek, pomalowane czy nie, bez różnicy, chodzi o wygodę gry.
Podręczniki armii obowiązkowe wydrukowane, na tablecie lub smartfonie, chodzi tylko o łatwą dostępność do tekstu.
Podręcznik główny musi być przynajmniej jeden u kapitana.
Miarki, kostki obowiązkowo u każdego z graczy.
Na turnieju nie odbędzie się ocena malowania, za którą można otrzymać dodatkowe punkty, będzie natomiast prowadzona wyrywkowa kontrola stanu modeli i obecności proxów.
Wszystkie modele muszą posiadać podstawki.
Modele muszą mieć pomalowane na odpowiednie kolory wszystkie elementy, inaczej będą zdejmowane ze stołu.
Zakaz proxowania. To czy coś jest proxem czy nie określają sędziowie. W razie problemów ze oceną sędziego ostateczną decyzję podejmuje organizator.
Modele gumowe i inne prepainty będą ściągane ze stołu, jeśli:
a) Nie będą pasowały klimatem i wyglądem do armii.
b) Nie będą pomalowane/przemalowane.
Zgłaszanie drużyny oraz oddawanie wyników
Kapitan zgłasza obecność swojej drużyny organizatorowi odpowiedzialnemu za rejestrację. Rejestracja trwa od godziny 9:00 do 9:30. Po godzinie 9:30 rejestracja zostaje całkowicie zamknięta. Drużyny, które nie zdążyły się zarejestrować nie mają gwarancji, że rozegrają pierwszą rundę. Osoby, które przyjeżdżają z daleka powinny uwzględnić ewentualne opóźnienia na trasie, aby uniknąć utraty punktów już na starcie.
Gramy przy użyciu Tourney Keeper. Kapitan jest odpowiedzialny za wpisanie wyników w imieniu swojej drużyny. Na każdą bitwę i wpisanie wyników jest ustalony czas - 3,5 godziny, z czego 15 minut jest przeznaczone na parowanie. W momencie końca czasu robimy print screen TK. Drużyna kapitana, który odda wyniki po oznaczonym czasie:
0-2 min: 10 DP,
2-5 min: 20 DP,
5-10 min: 35 DP,
10+ min: wynik 0:0, 35 DP.
Punkty karne nie są brane pod uwagę podczas tworzenia pairingów, są uwzględniane dopiero podczas klasyfikacji generalnej pod koniec turnieju. Uwaga: na ostatnią bitwę pierwszego dnia nie ma przewidzianego czasu dodatkowego.
Sędziowie.
Sędziowie na DMP są całkowicie do dyspozycji graczy, kapitanów w szczególności. Uprasza się, aby wszelkie uwagi zgłaszać poprzez kapitanów. Nieważne, czy jest to kwestia zasad czy problemy przy stole. Nie należy jednak ich traktować jak chodzące podręczniki do zasad. Wszelkie pytania, które można łatwo znaleźć z podręczniku będą traktowane, jako próba opóźniania gry. Może to skutkować punktami karnymi dla drużyny. Sędziowie nie są niestety jasnowidzami i należy ich informować o opóźnieniach przed końcem gry. Nie są po to, aby kontrolować każdy stół i gracza, poprawiać każdą jednostkę czy uczyć gry. Są jedynie po to, aby pomóc rozwiązać ewentualny konflikt lub wyjaśnić problematyczną sytuację. Ich obowiązkiem jest także zdejmowanie ze stołów modeli niespełniających wymogów hobbystycznych (zdjęte modele liczą się jako zniszczone, ze wszystkimi konsekwencjami).
Impreza
Impreza wraz z rozdaniem nagród za poprzedni sezon zostanie zorganizowana na miejscu.
Dojazd:
Browar znajduje się w samym centrum Krakowa, 2km od dworca głównego (20 min na piechotę).
W pobliże Browaru dojeżdżają tramwaje nr: 3, 19, 24, 50 - przystanek Św. Wawrzyńca
Osoby nieletnie proszone są o przywiezienie zgody oraz deklaracji ponoszenia odpowiedzialności od ich opiekunów ustawowych o treści:
"Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka w turnieju The 9th Age Drużynowe Mistrzostwa Polski 2019 w dniach 13-14.07.2019 w Krakowie oraz ponoszę odpowiedzialność za wyrządzone przez niego szkody.
podpis rodzica lub innego prawnego opiekuna
.........."
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2020, o 12:02 przez Myth, łącznie zmieniany 12 razy.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Zainteresowani
Team Ukraine 1
Team Ukraine 2
Henri's Chosen
Swiss Roots
Dream Team
Sexy Obelix
PKS Sargon Games
8 Bila 1
8 Bila 2
8 Bila 3
Lublin 1
Lublin 2
Salamandra Włocławek
Team Ukraine 1
Team Ukraine 2
Henri's Chosen
Swiss Roots
Dream Team
Sexy Obelix
PKS Sargon Games
8 Bila 1
8 Bila 2
8 Bila 3
Lublin 1
Lublin 2
Salamandra Włocławek
Ostatnio zmieniony 11 mar 2020, o 23:07 przez Myth, łącznie zmieniany 3 razy.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Wyjaśnienia:
Pierwszy post jest roboczy, przerobię go w weekend, ale chciałem, abyście znali datę i mogli planować wyjazd.
Dlaczego 150 zł od osoby? Stara Zajezdnia podniosła cenę za wynajem. Jedyny sposób, aby gracze mieli coś dla siebie z tej podwyżki, to dwa obiady w cenie wejściówki. Siedzę nad tym tematem już od dłuższego czasu i muszę przyznać, że nie znalazłem innego obiektu, który pozwalałby na organizację takiego turnieju w takich warunkach.
Pierwszy post jest roboczy, przerobię go w weekend, ale chciałem, abyście znali datę i mogli planować wyjazd.
Dlaczego 150 zł od osoby? Stara Zajezdnia podniosła cenę za wynajem. Jedyny sposób, aby gracze mieli coś dla siebie z tej podwyżki, to dwa obiady w cenie wejściówki. Siedzę nad tym tematem już od dłuższego czasu i muszę przyznać, że nie znalazłem innego obiektu, który pozwalałby na organizację takiego turnieju w takich warunkach.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
A jest opcja żeby zamiast obiadu było kilka kufelków ich piwa?
Jedzenie u nich jest takie se, za to piwo mają fajne a w pobliżu jest w bród foodtrucków
Generalnie Stara Zajezdnia za tą cenę wciąż jest ok.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
Super że Marek to zrobi - jestem pewien że będzie to dużo lepiej zrobiony turniej niż do tej pory, ja ze swej strony podzieliłem się już doświadczeniem.
Już nie mogę się doczekać lipca fajnie będzie tak przyjść i zagrać
Już nie mogę się doczekać lipca fajnie będzie tak przyjść i zagrać
bez podwójnego obiadu nie ma szans na zbliżenie się do zwiększonego utargu jaki zażyczyli sobie gospodarze...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Menu jeszcze nie mam, bo oferta jest sezonowa i jej jeszcze nie skomponowali. Ale celuję bardziej w stronę obiadu domowego lub właśnie grilla niż burgera.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Wyedytowałem pierwszy post o dodatkowe informacje. Niektóre punkty jak np. rozkład jazdy, mogą ulec zmianie, poinformuję o tym. Myślę, że najważniejsza do przyswojenia zmiana w porównaniu z zeszłym rokiem jest w tym punkcie:
Naturalnie zagramy na najnowszą wersję zasad. Przestudiuję uwagi po ostatniej imprezie, ale gdybyście mieli coś jeszcze, to proszę o kontakt.Gramy przy użyciu Tourney Keeper. Kapitan jest odpowiedzialny za wpisanie wyników w imieniu swojej drużyny. Na każdą bitwę i wpisanie wyników jest ustalony czas - 3,5 godziny, z czego 15 minut jest przeznaczone na parowanie. W momencie końca czasu robimy print screen TK. Drużyna kapitana, który odda wyniki po oznaczonym czasie:
0-2 min: 10 DP,
2-5 min: 20 DP,
5-10 min: 35 DP,
10+ min: wynik 0:0, 35 DP.
Punkty karne nie są brane pod uwagę podczas tworzenia pairingów, są uwzględniane dopiero podczas klasyfikacji generalnej pod koniec turnieju. Uwaga: na ostatnią bitwę pierwszego dnia nie ma przewidzianego czasu dodatkowego.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Zawsze to okazja do napicia się piwa.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Mam pierwszy update zgłoszeń, jeszcze bez wpłat, ale już 10 zespołów wyraziło zainteresowanie uczestnictwem
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Patrząc na zainteresowanych to wyjdzie, że o Drużynowego Mistrza Polski będą walczyły w większości kluby z zagranicy
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Vermin Swarm-turnieje - sezon 2024 W:2/D:1/L:5
Dread Elves-turnieje - sezon 2024 W:0/D:0/L:0
Infernal Dwarves-turnieje - sezon 2024 W:3/D:0/L:3
Vermin Swarm-turnieje - sezon 2024 W:2/D:1/L:5
Dread Elves-turnieje - sezon 2024 W:0/D:0/L:0
Infernal Dwarves-turnieje - sezon 2024 W:3/D:0/L:3
Watpie, po prostu zagranica wcześniej myśli o turniejach ze względu na bilety lotnicze
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.