
Drużynowe Mistrzostwa Polski 2022 + Turniej single 4500 pts
Termin: 1-3.07.2022
Miejsce: Hotel Kuźnia Napoleońska
Hotel Kuźnia Napoleońska
Sochaczewska 5
96-515 Paprotnia
https://kuzniahotel.pl
Format: turniej drużynowy 5 x 4500 pts, zakaz powtarzania armii
Master trzy bitwy w sobotę i dwie w niedzielę. Single trzy bitwy w piątek
Turnieje zgłoszone do ogólnopolskiej ligi T9A:
DMP: 6333
Single: 6334
Sponsorzy:

viewtopic.php?f=110&t=47815

https://www.facebook.com/MarnaDrukarnia-103470084884175
https://www.instagram.com/marnadrukarnia/

www.ciachaj.pl
https://www.facebook.com/Ciachaj
instagram.com/ciachaj.pl/

https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio

https://www.sklep-graal.pl
https://www.facebook.com/gry.graal

https://allegro.pl/uzytkownik/GrubeDruki
https://www.facebook.com/GrubeDruki
Tu zagramy:

Z czego mnie już znacie:
https://www.youtube.com/watch?v=f3KOkOJBnHI
https://www.youtube.com/watch?v=TvICNRDyAHQ&t=33s
https://www.youtube.com/watch?v=iKB_W_YjY0Q&t=206s
Zasady turnieju:
Rozpiski jawne
Zasady gry zgodne z najnowszą wersją The Ninth Age
Scenariusze wskazane przez organizatora przed turniejem
Progi punktowe jak w podręczniku
Sędziowie
Sędzia główny: Slivek
Sędzia liniowy: Dancar
Sędzia malarski
Zgłoszenia:
Zgłoszenia na turniej master: https://forms.gle/sZJGnDJaBuRqQhVQ9
Deadline na punktowane zgłoszenie 26.06.2022. +20 BPs dla teamu za poprawn i terminową rejestrację.
Zgłoszenia na turniej single: https://forms.gle/2cC5j3zMkf4NZrPN7
Deadline na punktowane zgłoszenie: 26.06.2022, +5 BPs za poprawną i terminową rejestrację.
Zgłoszenia na forum mają charakter informacyjny i nie gwarantują miejsca, liczy się kolejność wpłat.
EDIT: ze względu na dobro kadry ETC, rozpiski nie zostaną opublikowane na forum. Poznacie je przy stołach podczas pierwszej rundy.
Tourney Keeper master: https://tourneykeeper.net/Team/TKTeamAbout.aspx?Id=3738
Tourney Keeper single: https://tourneykeeper.net/Singles/TKAbout.aspx?Id=3739
Format rozpisek - ETC style:
720 - Chaos Lord of Lust, General, Steed of Lust, Great Weapon, Bluffer's Helm, Sprout of Rebirth, Crown of Scorn, Waste Hardened Shield
660 - Chaos Lord of Wrath, Burning Blade of Chaos, Potion of Strength, Daemonic Wings, Lucky Shield
510 - Chaos Harbinger of Lust, Battle Standard, Steed of Lust, Lance, Dusk Stone, War Standard, Hardened Shield
260 - Battle Shrine (Priest) of Wrath
512 - 17x Wasteland Warriors of True Chaos, Shield, S, M, C, Banner of Speed,
160 - 20x Barbarians of True Chaos, Paired Weapons, Light Armour, M
232 - 8x Barbarian Horseman of True Chaos, Light Armour, Shield
160 - 5x Barbarian Horseman of True Chaos, Light Armour, Shield,
460 - 10x Chosen of Lust, Halberd, Shield, S, Nine-Tailed Standard
435 - 10x Chosen of Lust, Halberd, Shield, S, Aether Icon
390 - 5x Wasteland Knights of Lust, Lance, Shield, Standard, Musician, WastelandSteed,
4499
Zmiany w rozpiskach są niemożliwe, jeśli nie wynikają z błędów kompozycyjnych lub edytorskich jak niżej. Błędy muszą być poprawione. Za błędne rozpiski:
- typowy misclick, niezaznacznie generała, brak mounta mimo policzenia punktów, itp.: -1 duży punkt
- nielegalnie złożone rozpiski (np. przekroczony limit magicznych przedmiotów lub limit jednostek danego rodzaju) muszą być poprawione do najbliższego legalnego złożenia: -2 duże punkty
- Istotna poprawka – zmiana domeny magii, zmiana magicznego sztandaru, zamiana całego oddziału na inny niedozwolona, o ile rozpiska jest legalna.
Rejestracja i opłaty:
Master: 100 zł od osoby, 500 zł od drużyny.
Single: 30 zł od osoby.
Pełne wpłaty dokonane do 12.06.2022 dają +10 BPs dla teamu i +5 BPs dla gracza na lokalu.
Zakwaterowanie i posiłki:
Opcja 1 – nocleg z soboty na niedzielę, obiad w sobotę, kolacja w sobotę, śniadanie w niedzielę, parking, wstęp na basen i do jacuzzi - 195 PLN
Opcja 2 – noclegi od piątku do niedzieli, obiad w sobotę, kolacja w sobotę, 2 śniadania (sobota i niedziela), parking, wstęp na basen i do jacuzzi - 290 PLN
Opcja 3 - noclegi od czwartku do niedzieli, obiad piątek i sobota, kolacja piątek i sobota, 3 śniadania (piątek-niedziela), parking, wstęp na basen i do jacuzzi - 485 PLN
Żurek w sobotę w trakcie 3 bitwy: 10 PLN
Dodatkowy lekki posiłek w niedzielę (strogonov): 15 PLN.
Przez nocleg rozumie się miejsce w pokoju hotelowym, a nie cały pokój. Dopłata do pokoju jednoosobowego - 60 zł za noc.
Nie ma możliwości spania na sali. W hotelu obowiązuje zakaz wnoszenia na salę swojego jedzenia i alkoholu.
Płatności:
www.unitekst.pl
Limit drużyn na masterze: 48 (240 graczy)
Limit osób na singlu:

Nagrody:
Medale dla miejsce 1-3.
Puchar przechodni dla najlepszej polskiej drużyny, złożonej w 4/5 z członków własnego klubu.
Najlepszy generał
Najmłodszy generał
Menu:
TBC
Wstępny program:
Sobota - turniej master
8:30 - Zgłaszanie obecności drużyn
9:00 - Otwarcie turnieju
09:15 - 12:45 Pierwsza bitwa
12:45 - 13:45 Obiad
13:45 - 17:15 Druga bitwa
17:30 - 21:00 Trzecia bitwa - możliwe przedłużenie za zgodą obu przeciwników.
Kolacja po III bitwie
Niedziela
8:15 Kapitanowie zgłaszają obecność drużyn
8:30 - 12:00 Czwarta bitwa
12:45 - 16:15 Piąta bitwa
16:25 - Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród
Malowanie i ocena przygotowania
Do turnieju dopuszczone są niepomalowane armie. Nie można grać proxami ani przegiąć z unit fillerami. Masz wątpliwości czy Twoja armia przejdzie? Napisz na kozacki.zajazd@gmail.com.
Malowanie na DMP
+5 pkt na osobę – armia co najmniej podstawowe kolory na wszystkim bez cieniowania, pomalowane i zrobione podstawki (np. pomalowany piasek), traye pod oddziały 3+ modeli, WYSIWYG
WYSIWYG:
Bohaterowie: na odpowiednich dla swoich troop type podstawkach, modele niewprowadzające przeciwników w błąd (np. w rozpie 2 wojowników i 1 mag, na stole 3 wojowników = 0 pts).
Oddziały: wszystkie elementy FCG obecne w rozpisce odróżnialne na pierwszy rzut oka, odpowiednie dla troop type podstawki (nie przejdą okrągłe podstawki ustawione na trayu), broń zgodna z wyposażeniem w rozpisce (weapon master ma dowolność). Poza tym wyżyj się artystycznie, nie przeszkadza nam np. armia samurajów, o ile przeciwnik nie ma problemu z rozpoznaniem co jest czym porównując stół z rozpiską.
Dostaniecie rozpiski, proponuję długopisem dopisać do unit entries znaki szczególne oddziałów (np. Halabardnicy z Rending Bannerem -> oddział ze sztandarem z niedźwiedziem / kolor mundurów; 3 kowboje -> niesiona broń, itp.).
+3 pkt na osobę – min. 10 kostek K6, miarka calowa zwijana, 4 znaczniki woundów, marker front arc, karty veil of magic / apka, 2 markery pozycji oddziałów, wydrukowany armybook przy sobie. Rulebook przynajmniej 1 na drużynę.
Malowanie na lokalu - nie jest wymagane, gracze dostaną tylko punkty za przygotowanie do gry (kostki, itp.).
Drużyna otrzymuje jako bonus do końcowego wyniku sumę wyników poszczególnych graczy.
Konkurs malarski:
1.Konkurs modelarski na "Najlepiej pomalowaną armię DMP 2022" oraz "Najlepiej samodzielnie pomalowaną armię DMP 2022" ma celu wyłonienie wśród uczestników Drużynowych Mistrzostw Polski w T9A najlepiej pomalowanej i najlepiej pomalowanej samodzielnie armii.
2. Każdy uczestnik do soboty 2.07 do godziny 21.30 może zgłosić swoją kandydaturę wypełniając prosty formularz przy stanowisku Perfectly Painted Studio.
3. Zgłoszone armie należy po 3 bitwie w sobotę do godziny 21.30 przynieść do stanowiska wskazanego przez organizatora.
4. Każde zgłoszenie będzie oceniane w kategorii "Najlepiej pomalowana armia". Dodatkowo, spośród prac wykonanych samodzielnie zostanie wyłoniony zwycięzca w kategorii "Najlepiej samodzielnie pomalowana armia". Możliwa jest sytuacja, że jedna armia wygra w dwóch kategoriach.
5. Przy zgłaszaniu prac należy zaznaczyć czy praca jest wykona samodzielnie. 100% modeli zgłaszanych modeli musi być pomalowanych. Do zgłoszenia musi być dołączona rozpiska. Wszystkie modele używane przez gracza w czasie bitew muszą zostać poddane ocenie.
6.Zwycięzce wyłaniają sędziowie według subiektywnej oceny, kierując się następującymi kryteriami:
-Spójność armii (malowanie, podstawki),
-technika wykonania,
-ogólne wrażenie,
-schludność
-estetyka wykonania.
7.Decyzja sędziów jest ostateczna i nieodwoływalna.
8.W przypadku sytuacji nie ujętych w regulaminie sędziowie w porozumieniu z organizatorem zastrzegają sobie prawo do jej rozstrzygnięcia.
9.Dla zwycięzców przewidziane są statuetki i wieczny splendor.
10. Oceny malarskiej i wyłonienia zwycięzców dokonają Windsower i Ylgyrien z Perfectly Painted Studio oraz Nebirosa.
Parowanie, mapki i scenariusze:
System punktacji:
Drużyna w jednej rundzie może zdobyć 35-65 DP
Każdy z graczy na rundę może uzyskać 0-20 punktów, wyniki graczy sumujemy.
Drużyna, która w danej rundzie uzyskała więcej niż 64 DP punkty z bitew otrzymuje 65 DP. Drużyna, która zdobyła mniej niż 36 DP, otrzymuje 35 DP. Pozostałe drużyny otrzymują liczbę DP równą liczbie zdobytych DP w danej rundzie. Ranking ustalany jest na podstawie najpierw sumy DP, następnie sumy MP.
W skrócie - widełki 65-35
Baj w poszczególnych rundach będzie punktowany:
64 pkt za 1 rundę
63 pkt za 2 rundę
62 pkt za 3 rundę
61 pkt za 4 rundę
60 pkt za 5 rundę
Parowanie drużyn:
- zapewniam wszystkim przyjezdnym drużynom przeciwników w pierwszej bitwie
- zapewniam, że teamy z tego samego klubu nie zagrają przeciwko sobie w pierwszej bitwie
- losowanie par na pierwszą bitwę zostanie przeprowadzone po terminie nadesłania rozpisek (z transmisją)
- w kolejnych bitwach będziemy korzystać ze "szwajcarskiego" systemu parowania
Karne
Za oddanie wyników do TK odpowiedzialny jest kapitan drużyny. Taryfikator spóźnień:
0-2 min: 5 DP,
2-5 min: 10 DP,
5-10 min: 20 DP,
10+ min: wynik 0:0, 35 DP.
Parowanie graczy EURO
1. (1&2th match up of Team A v. Team B)
Both Teams put up 1 army.
Both Teams put up 2 opponents
Both Teams choose their match
2. (3&4)
Both Teams put up 1 army.
Both Teams put up 2 opponents
Both Teams choose their match
5. (5)
Team A last army («in hand»)
Team B last army («in hand»)
Parowanie powinno zająć drużynom łącznie maksymalnie 15 minut.
Stoły i mapki:
Po wybraniu par należy wylosować stoły, na których każda z nich rozegra swoja bitwę. Deployment type jest losowy.
Scenariusze
Single - losowy deploy i scenariusze
Master:
Round I
1&2 paring Hold the Ground
3-5 paring Breakthrough
Round II
1&2 paring Breakthrough
3-5 paring Spoils of War
Round III
1&2 paring Spoils of War
3-5 paring King of the Hill
Round IV
1&2 paring King of the Hill
3-5 paring Capture the Flags
Round V
1&2 paring Capture the Flags
3-5 paring Secure Target
Jak dojechać na turniej z Warszawy:
Uber: szacunkowo 125 zł z Dworca Centralnego prosto pod hotel (dane na 20.09.2021)
Kolej: Wyjazd z Dworca Zachodniego pociągiem na Sochaczew, wysiadka na stacji Niepokalanów. Potem 1,5km prostą drogą per pedes.
Osoby nieletnie bez opiekunów prawnych proszone są o przywiezienie zgody oraz deklaracji ponoszenia odpowiedzialności od ich opiekunów ustawowych o treści:
"Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka w turnieju The 9th Age DMP 2022 w dniach 18-20.03.2022 w Paprotni k./ Warszawy oraz ponoszę odpowiedzialność za wyrządzone przez niego ewentualne szkody.
Podpis rodzica lub innego prawnego opiekuna."
Każdy uczestnik ponosi odpowiedzialność za swoje zachowanie i ewentualne szkody.