O&G 1650

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

O&G 1650

Post autor: goboss »

1 Orc Shaman - 166 Pts
Magic Level 2 ;Big Waagh; Choppa; General; Boar
Nibbla’s Itty Ring [20]
Power Stone [25] Collar of Zorga [5]

1 Night Goblin Shaman - 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
2x Magic Mushroom

1 Night Goblin Shaman - 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
2x Magic Mushroom

5 Goblin Wolf Riders - 76 Pts
Short Bow ;Spear; Light Armour; Musician

5 Goblin Wolf Riders - 76 Pts
Short Bow ;Spear; Light Armour; Musician

5 Goblin Spider Riders - 76 Pts
Short Bow ;Spear; Shield; Musician

32 Night Goblins - 201 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician; Boss
2 Fanatic - [50] Pts

18 Big Uns Savage Orc - 251 Pts
Spear; Standard; Musician; Boss; Frenzy; Warpaint

24 Orc Boyz - 198 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician; Boss

7 Squig Hoopers – 105 Pts

4 Spear Chukka - 160 Pts
Bully

1 Doom Diver – 80 Pts

Total Army Cost: 1651 Pts

Casting Pool: 8 + 2PS i 4MM

Dispel Pool: 5 + 2 Scrolle

Myślę nad zamianą 2 Chukk na klope..

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Na stegadony lepsza klopa.

Jak trafisz na lizaki ze sztanadarem głupoty dla magów to popłyniesz ;]
Masz dwa oddziały orkasów do walki , przypakowane gobliny sa raczej zbedne, Ja bym zamiast duzego kloca dał 2x21 z 2 fanolami jako wsaprcie. pewnie kosztemfasta i wtedy dorzucic 2 hopki mozna albo cos innego.

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

Te klocki 2x 21 NG to tylko ze sztandarem i muzykiem? IMO bossa się wtedy nie opłaca brać.
Zamiast tych hopków wstawię 4 herdy.
Zdejmę 32 NG i jedne fasty, wsadzę 2x21 z dwoma fanolami i 2-4 Chukki w odstawkę na 1-2 Klopy.
Zostaje chyba jakieś 30 pkt. w co to dopakować ? :O

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

21 nocnych tylko z muzykiem. boss'a i sztandaru sie im nie oplaca.

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

Jak patrze na nędzną LD shamana - 7 to się zastanawiam czy nie zamienić go na BOBB?
Czy 2 NG shamani stykną, żeby coś poczarować?
Może całkiem odpuścić magię i dać 2x BOBB + caddy i ewentualne zabezpieczenie - Mork Spirit Totem?

Awatar użytkownika
Undead
Falubaz
Posty: 1241
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Undead »

Wymień tego szaman orkowego na BO...szamanów zostaw....wypierdziel ten oddział 32 gobasów ze sztandarem i bajerami bo szkoda pkt.na to i szkoda tracić sztanadar w walce...i wymień to na 2 odziały po 21 z muzykiem i fanolami...i osobiście uwarzam że sztandar na dzikusach to żecz zbędna....zmniejszył bym ich do 12 dał czopy albo spiry i chajda....

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

moze zamiast hopków 2x wolf chariot

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

Zmieniona rozpa po Waszych radach.. :D

1 Black Orc Big Boss - 142 Pts
Choppa; Heavy Armour; Shield; General; Boar
Enchanted Shield [15]
Martog's Best Basha [15] Collar of Zorga [5]

1 Night Goblin Shaman - 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
2x Magic Mushroom

1 Night Goblin Shaman - 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
2x Magic Mushroom

5 Goblin Wolf Riders - 76 Pts
Short Bow ;Spear; Light Armour; Musician

5 Goblin Wolf Riders - 76 Pts
Short Bow ;Spear; Light Armour; Musician

26 Night Goblins - 132 Pts
Shield; Musician
2 Fanatic - [50] Pts

26 Night Goblins - 132 Pts
Shield; Musician
2 Fanatic - [50] Pts

12 Big Uns Savage Orc - 161 Pts
Spear;Musician; Frenzy; Warpaint

12 Savage Orc - 113 Pts
Spear;Musician; Frenzy; Warpaint

24 Orc Boyz - 198 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician; Boss

4 Squig Herd - 120 Pts

1 Rock Lobber - 75 Pts
Bully

2 Spear Chukka - 80 Pts
Bully
1 Doom Diver – 80 Pts

Total Army Cost: 1645 Pts

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

zamiast collara daj pierścionek i zdejmij shielda skoro ma już magicznego, tych savage nie big unsów zamień na kolejne 2 fasty i dalej uważam że zamiast squigów lpiej 2x charioty

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

Po co mi aż 4 fasty? :O
Goblińskie charioty są plewne, wole już jeden orkowy niż dwa goblińskie :P

Awatar użytkownika
Undead
Falubaz
Posty: 1241
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Undead »

goboss pisze:Po co mi aż 4 fasty? :O
Goblińskie charioty są plewne, wole już jeden orkowy niż dwa goblińskie :P
Np do odginania szarż albo do np.samotnych rajdów po baterii maszyn przeciwnika...

A co do goblińskich rydwanów to chyba niewiesz co mówisz...w czym orkowy rydwan jest lepszy od goblińskiego...
Jeden i drudi ma 5 siły...obydwa maja D6+1 impactów...
Orkowy ma 14 szarży natomiast gobliński 18...
Orkowy ma T i AS wiekszego....poco ci to jak z dziala i tak sie rozlatujesz a masz sie tak wbić aby ci juz nikt nie oddał...;]
Do goblińskiego dokup[ujesz dodatkowego goblina i masz 4 A z 4 siły w szarży...

Awatar użytkownika
Leszczu
Chuck Norris
Posty: 641
Lokalizacja: Krotoszyn, Zielony Smok
Kontakt:

Post autor: Leszczu »

4 fasty na te pkt to 282 pkt i za dużo celów i tak nie mają. ich zadanie to i tak ucieczka za stół albo śmierć. bez przesady panowie. 2 fasty na te pkt styka idealnie a za reszte można co innego podpakować. a dyskusja nad rydwanami to wiadomo, że orcze lepsze. goblinskie od byle lucznikow spadaja ale jednak 2 na slot robi swoje.

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

Undead84 pisze:np.samotnych rajdów po baterii maszyn przeciwnika...
Pisałem, że gram z lizakami, tam nie ma maszyn, tym bardziej więcej niż 2 fasty się nie przydadzą..
Undead84 pisze:A co do goblińskich rydwanów to chyba niewiesz co mówisz...w czym orkowy rydwan jest lepszy od goblińskiego...
Jeden i drudi ma 5 siły...obydwa maja D6+1 impactów...
Orkowy ma 14 szarży natomiast gobliński 18...
Orkowy ma T i AS wiekszego....poco ci to jak z dziala i tak sie rozlatujesz a masz sie tak wbić aby ci juz nikt nie oddał...;]
Do goblińskiego dokup[ujesz dodatkowego goblina i masz 4 A z 4 siły w szarży...
I to jest argumentacja.. Przekonałeś mnie, biorę do rozpy 2x Goblin Chariot :D

Awatar użytkownika
Undead
Falubaz
Posty: 1241
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Undead »

aha bo ty z lizakami grasz...
No to bym fakt 4 fasty to nonsens...skinki sie nimi w 1 turze zajama...;]

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

Jako początkujący generał spytam - Jak tą armię ustawić?
Pytam, bo mam z tym problem, często zdarza się, że klocek Savage Orków wystawiam za daleko i dochodzą do combata w 5 turze.. :/
Ustawiać ich razem w kupie czy po całym stole?

Awatar użytkownika
Undead
Falubaz
Posty: 1241
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Undead »

kurde jak dla mnie nie ma jakiegoś takiego stałego ustawienia....to zalerzy jak sie bedzie przeciwnik wystawiać....
Ale proponuje maszyny ustawic z tyłu i to najlepiej nie w jednej baterii...i iść przekładanką gobo orki gobo orki
jak ci bedzie szarzowac przeciwnik na jkikolwiuek klocek to zawsze masz zasłone z fanoli...rydwany tez gdzies blisko...
No kurde niewiem ciezko tak powiedziec jak sie nie widzi co robi przeciwnik

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

A co do goblińskich rydwanów to chyba niewiesz co mówisz...w czym orkowy rydwan jest lepszy od goblińskiego...
Jeden i drudi ma 5 siły...obydwa maja D6+1 impactów...
Orkowy ma 14 szarży natomiast gobliński 18...
Orkowy ma T i AS wiekszego....poco ci to jak z dziala i tak sie rozlatujesz a masz sie tak wbić aby ci juz nikt nie oddał...;]
Do goblińskiego dokup[ujesz dodatkowego goblina i masz 4 A z 4 siły w szarży...
M jest rzecza wzgledna,7 w zupelnosci wystarcza.
gobliny maja fear elves(na kolejne 3 armie rzut na magiczne 6ld),maja 4T,3W-> boli nawet glupi fireball o s&s czy ostrzale lucznikow nie wspominajac.
jedyne co ratowalo gobbo rydwan to 2/slota.
wypierdziel ten oddział 32 gobasów ze sztandarem i bajerami bo szkoda pkt.na to i szkoda tracić sztanadar w walce...i wymień to na 2 odziały po 21 z muzykiem i fanolami...
zara,zara... znaczy NG maja tylko dostarczyc fanatykow? bo jezeli maja wtedy zaczac robic cokolwiek jeszcze to musza miec te bajery-siatki ustawiaja na 2+ CR z wieloma oddzialami.

Awatar użytkownika
Undead
Falubaz
Posty: 1241
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Undead »

Co do rydwanów to totalnie kwestia sporna...ja ich na ostrzał nie wystawiam i trzymam blisko herosa wiec takich problemów o jakich piszesz nie mam...zreszta każdy gra jak lubi... :D ja wole goblińskie i basta :mrgreen:

A co do gobasów...owszem siatki sie sprawdzają ale na odziały o małej sile rażenia...no nie ukrywajmy....nie jest to elita...dla mnie służą tylko do noszenia fanatyków i praktycznie nimi nigdy nie walcze...i nie widzi ich innego potencjału...
No ale jak juz napisałem wyżej każdy gra jak lubi...no ja gram własnie tak i mi sie to sprawdza...

Awatar użytkownika
Leszczu
Chuck Norris
Posty: 641
Lokalizacja: Krotoszyn, Zielony Smok
Kontakt:

Post autor: Leszczu »

Undead84 pisze:Co do rydwanów to totalnie kwestia sporna...ja ich na ostrzał nie wystawiam i trzymam blisko herosa wiec takich problemów o jakich piszesz nie mam...zreszta każdy gra jak lubi... :D ja wole goblińskie i basta :mrgreen:
a widzisz. skoro twoje rydwany służą do rozjeżdzania fastów przeciwnika to ok
Undead84 pisze:A co do gobasów...owszem siatki sie sprawdzają ale na odziały o małej sile rażenia...no nie ukrywajmy....nie jest to elita...dla mnie służą tylko do noszenia fanatyków i praktycznie nimi nigdy nie walcze...i nie widzi ich innego potencjału...
No ale jak juz napisałem wyżej każdy gra jak lubi...no ja gram własnie tak i mi sie to sprawdza...
hoho. owszem nocki, z siatkami, FCG i 2 fanola to elita. i to mocna. jedyna rzecz w naszej armi, która zatrzyma psy, z bsb zatrzyma wagon 10 BK na jedną turę. wiem co mówię. sprawdzałem ;]

ODPOWIEDZ